Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Zakladatel tématu
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 14
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1266
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2955×

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 74
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Poděkoval: 21×
Má poděkování: 107×

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 35
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Poděkoval: 24×
Má poděkování: 53×

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 74
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Poděkoval: 21×
Má poděkování: 107×

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 74
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Poděkoval: 21×
Má poděkování: 107×

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1266
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2955×

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ TomasFoxx « pon 10:59 pm »
@pikasek :  ještě s tim pvpčkem co má, koukat pak jak healer s výbavou za 100kkk dá klidně 600 a kdčko má 10 😂
@ TomasFoxx « pon 10:58 pm »
@pikasek :  proč myslíš že mevrik války nechodí? 😂 Taky ho to nebaví, dávat 400-500cb a mít kd 1
@ pikasek « pon 10:20 pm »
@TomasFoxx :  Mevrik by vás hnal, kdyby toto viděl :fight:
@ TomasFoxx « pon 10:14 pm »
s tim jak je hra "vyvazena" se to proste nevyplati😂
@ TomasFoxx « pon 10:14 pm »
jakoze to neni nic proti lejnovi, tak to maj vsichni daggeri co kdy zkusili sepku, vcetne me 😂 nebejt bolestek tak toho daggera nejspis nehraju
@ Borda91 « pon 9:42 pm »
@TomasFoxx :  :lol:
@ Hakan « pon 8:51 pm »
True Story :cry:
@ TomasFoxx « pon 8:44 pm »
dodela schopky, chvili je vezme, pak jednou chytne nerva jak mu kazdej vyzira a on jen dostava zruska a umira (#zivotdaggera) a pujde zpatky k sepce 😂
@ TomasFoxx « pon 8:44 pm »
@Hakan :  on nikdy, sepka je jeho life
@ Hakan « pon 8:43 pm »
Slíbil že odloží sépku :whistle: :lol: :lol:
@ TomasFoxx « pon 8:43 pm »
je to jen vtip jj dont ban me
@ TomasFoxx « pon 8:42 pm »
@Hakan :  lejno to podplatil urcite😡😂
@ Hakan « pon 8:39 pm »
@TomasFoxx :  Hodnotitelé se na nás domluvili :ts:
@ TomasFoxx « pon 8:38 pm »
@Hakan :  presne, kdyz uz nikdy nevyhraju tu hudebku tak aspon takhle😂
@ Hakan « pon 8:35 pm »
Výhra jako výhra nee? :think: :lol:
@ Mionix « pon 7:56 pm »
@TomasFoxx :  Není o co stát :lol:
@ TomasFoxx « pon 7:44 pm »
@Mionix :  mmm ban jsem jeste nikdy nevyhral
@ Mionix « pon 6:28 pm »
@UrbisCZE :  Pokud bych něco takového zjistil, tak soutěžící obdrží odměnu, ale v podobě BANu na forum na oba účty.
@ Mionix « pon 6:27 pm »
@Hakan :  :up:
@ UrbisCZE « pon 5:50 pm »
aha :D chtěl jsem pro buffku
@ Hakan « pon 5:48 pm »
Nemůžeš mít 2 účty na fórku :think:
@ UrbisCZE « pon 5:41 pm »
2 básničky 2 odměny ne? :D
@ UrbisCZE « pon 5:41 pm »
mionix je povoleno soutěžit s druhou básničkou na druhém účtu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 4:53 pm »
@Mionix :  Díky, jen mě to napadlo, protože ta mám 3x svůj PC a 3x pracovní ntb. :) jako jenom mi to ušetří 5 min na jeden účet, nic hrozného, ale přeci jen.
@ Mionix « pon 4:49 pm »
@qSTRoNgMANp :  Dal jsem GA k posouzení.
@ qSTRoNgMANp « pon 4:47 pm »
@TÝM nedalo by se udělat zaškrtávatko v secure mode jaké přístupy mužu smazat na jeden mail ?
@ TomasFoxx « pon 2:07 pm »
@Hakan :  ty radši mákni s tou básničkou😂
@ Hakan « pon 1:59 pm »
@TomasFoxx :  Nz
@ UrbisCZE « pon 1:59 pm »
Kolik stojí zahradnické povolení pls? zapomněl jsem to :D
@ TomasFoxx « pon 1:56 pm »
@Epari :  jo to jsem přesně chtěl vědět, díky 😂
@ MoravskyPepin « pon 1:09 pm »
@Mithra :  Asi nebylo spojení "na odiv" správně zvoleno. :think: :think: I když mi to pořád připadá jako trestání exhibicionisty tím, že ho nahého vystavíte třeba na náměstí. Jak říkáš je to věc Týmu, nechám to být :ignor:
@ SPATNEJ « pon 12:43 pm »
Do kdy se planuje event prosim? Dekuji za odpoved
@ Mithra « pon 12:39 pm »
@MoravskyPepin :  To s tím určitě nesouvisí. Pranýř není zrovna místo, kde by se cokoliv vystavovalo "na odiv".
@ MoravskyPepin « pon 10:58 am »
@Mithra :  Tak spíš jsem přemýšlel nad tím, jestli onen větší výskyt nevhodně pojmenovaných hráčů nemůže souviset i s faktem, že jsou vystavení na odiv. Nikdo nezpochybňuje že je to prohřešek, ale řešení mi nepřipadá úplně šťastné
@ Epari « pon 10:34 am »
@TomasFoxx :  Mně se spawnovaly 150 už od 101
@ Mithra « pon 10:25 am »
MoravskyPepin píše: By mě zajímal názor týmu na to vyvěšování těch nevhodných jmen na pranýři, jestli to není lepší banovat bez vystavování na webu
A co se ti na tom nezdá? Je to přestupek jako každý jiný. Navíc názor teamu je myslím zcela zřejmý. Kdyby to na pranýři mít nechtěli, tak to tam nenajdeš.
@ MoravskyPepin « pon 10:18 am »
By mě zajímal názor týmu na to vyvěšování těch nevhodných jmen na pranýři, jestli to není lepší banovat bez vystavování na webu
@ rudlaninja « pon 7:54 am »
@TomasFoxx :  110 už padá 150 vejce a v hradě po hodině bylo tuším 8-9 vajíček,takže si jich můžeš naskládat víc
@ Alkoholik « pon 6:21 am »
ma grilovany shiri cenu?
@ Psicek « pon 3:45 am »
více vajíček se spawnout může, ke konci pomlázky jsem ničil pořád dál, abych ji využil a vejce jsem ničil až po limitu :)
@ TomasFoxx « pon 2:44 am »
a může se mi spawnout víc jak 1 vejce najednou?
@ TomasFoxx « pon 2:41 am »
jinak nevíte od jakýho lvlu se mi spawne vajco lvl 150?
@ TomasFoxx « pon 2:41 am »
@Beer98 :  tak ten virtuální svět tolik neprožívej?😂
@ Beer98 « pon 1:45 am »
@TomasFoxx : nie každý žije vo virtuálnom svete😏
@ Epari « pon 1:20 am »
Může mi někdo vysvětlit ten smysl přeházení věcí v Black marketu? Hledání nějakýho šeku je vážně pain :D
@ TomasFoxx « pon 1:00 am »
@Beer98 :  tak jsi tu měl první den bejt, tvoje smůla
@ Beer98 « pon 12:14 am »
Ja bych napríklad chtel slepici na 90 dní a rovnaký drop ako bol prvý deň eventu. Predsa aj ja si chcem nadropit bomby ako ostatný 😏
@ Kaenos « pon 12:00 am »
@TomasFoxx :  :what: :heart:
@ TomasFoxx « ned 11:58 pm »
ten první den se to sice trošku nezvládlo no, ale tak všichni jsme lidi a děláme chyby
@ TomasFoxx « ned 11:58 pm »
jestli tohle lidem nepřijde jako dobrý spestření hry tak už fakt nevím co po tom teamu chtějí😂
@ SPATNEJ « ned 11:31 pm »
Taky se přidám . Lvl 59 2h drop na vejcích. Vejce za 6 min dole. Drop: 200KK, 90 toček, 3x perg válečníka,1x kuře, 70x požehnání draka a života,4x náčelník, 1x povolení k vylepšní.
@ disaster1591 « ned 11:21 pm »
My sme dnes boli s kolegom HGcka, obidvaja sme mali aktivovane pomlazky+drop vybavy a zlodejky so sebou. Za 3HG cez 10 nacelnikov hadam aj cez 100pozehov, magice,pergy valecnika,tak cca 10kritikov, zacarka. Myslim si ze drop je viac nez dobry ;)
@ I3ananos « ned 7:51 pm »
To já mám teda extrémní smůlu xD
@ qSTRoNgMANp « ned 7:51 pm »
@Mionix :  Dobře dobře. :) tak asi mam smůlu no :)
@ Mionix « ned 7:50 pm »
@qSTRoNgMANp :  Drop kraslic byl také maličko upraven, ale opravdu jen v řádu %. Drop je nastaven stále velice slušný.
@ I3ananos « ned 7:50 pm »
To už je taky celkem číslo ale no :D
@ qSTRoNgMANp « ned 7:50 pm »
@TheStaReK :  A hlavne proš sekat 150, když se musi spawnovat 100 ? :)
@ qSTRoNgMANp « ned 7:49 pm »
@I3ananos :  Taky mi připadá, ale uvidime, zatim jedna z asi 20 - 25 :)

Kdo chatuje

offline Hakan 
offline Kaenos 
offline Mionix 
offline RAMHH