Pokud se na tomhle shodneme, tak pak nevidím důvod, aby se tu psaly podobné nesmysly, jako že se hráči nedělí o získané poznatky vlastním testováním. Už jen proto, že si stačí projít reakce na fóru od Numen a rumplex například k poslední přidané mapě = Haegeronu. A to že někdo nevytváří návody ještě neznamená, že to, o čem píše, si sám nevyzkoušel opakovaným testováním.

O té druhé kategorii ("hráč pro GM") těžko můžu mluvit, ale určitě když by třeba tobě napsal někdo z GM: (příklad!) "otestuj drop karmy, koncem týdne mi napiš výsledky a nikomu ani muk", tak doufám, že se to tady nedozvím ani já a ani nikdo další. Ani výsledky a ani to, že ty testuješ cokoliv pro GM.
No a abych z tohohle vyplodil nějaký závěr, tak od začátku se bavím jen o testování ve spolupráci s GM - proto moc nechápu, proč se těšíte na případné zveřejňování výsledků. Ani náhodou. Druhá věc je důvěra a tady se nám hráčům to moc bohužel nepovedlo. Ale důvěra se ztrácí proto, aby se se zase nalezla na jiném místě. A snad se shodneme, že se tady dá věřit víc než jednomu hráči.

Tickety nemusí vypadat jako nic veledůležitého pro chod hry - ale jen pro toho, kdo nečeká na odpověď či debug své postavy apod. Jejich obsahy samozřejmě neznám, ale nejspíš tam hráče bude něco trápit, jsou s něčím nespokojení a očekávají, že jim hra pomůže. Tickety se můžou nechat "vyšumět", až problém hráče přestane trápit a... ale tímhle se spokojení hráči nezískávají. A hra potřebuje hlavně spokojené hráče - i když to řešení nemusí být vždy uspokojující. Každopádně je to práce, při které nejsou GM vidět, ale dotváří celkový obrázek o tom, jak to tady funguje.

A GM určitě nejen ticketují, ale dělají pro hru další prospěšné věci a nebo se chystají dělat (OX) - ale v případě, že se budou muset naplno věnovat jen testovaní, tak my hráči o tyhle věci přijdeme (než se dotestuje) a to nikdo z nás věřím nechce.

