Ceny kostí na obranu
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
to same krasne se da podvadet s truhlama pirata a tak kdyz vsechny vypadaj stejne
Sieg oder Valhöll
-
- Lv.10
- Příspěvky: 68
- Registrován: sob 19. úno 2011 11:10:28
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
Tak si mas taky davat pozor ne?NepremoziteIny píše:Pak napíšu ticket a řeknu, že jsem jich měl v invu asi 5 a omylem jsem se spletl. Co myslíš, že mi na to řeknou ?
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 188
- Registrován: sob 15. zář 2012 0:00:18
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
Heleď mě to je úplně jedno jestli mi někdo zabanuje nějakýho shopa. Dostanu ban na shopa. Vytvořím další účet a jede se dál. To je jen příklad jak je tady domyšlený systém TB.
Nebuď jeden z milionu, buď jeden z 300..
-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: úte 04. pro 2012 10:43:55
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 188
- Registrován: sob 15. zář 2012 0:00:18
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
Radši nic.
Holt, když něco kupuju radši si to dvakrát zkontroluji než abych tu pak brečel, že koupím něco co nechci.

Holt, když něco kupuju radši si to dvakrát zkontroluji než abych tu pak brečel, že koupím něco co nechci.
Naposledy upravil(a) NepremoziteIny dne stř 20. bře 2013 22:46:48, celkem upraveno 1 x.
Nebuď jeden z milionu, buď jeden z 300..
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: Jako fakt?
Nevím proč, tohle je blbost hráča co si je koupí skrz to že je nepozorný, hold si musí číst a pozorně se dívat co tam je a na jak dlouho to je.BlabosCZ píše:Přesně tak, za tohle bych střílel TB... Jinak ano ceny se celkem dost mění, ale není problém sehnat okolo 250kkLexion píše:Poslední dobou oblíbenej pokus o podvod ... snad 2 z 5 na trhu jsou za cenu 6 hodinovek a maj jen 6 minut ...torin píše:Jen bacha aby nebyly jen na 6 min
Za vaší blbost že neumíte přečíst že je místo 6hod,6min není prodejcův problém. Sám jsem na to doplatil dřív a neplakal sem zas až tak moc.

-
- Lv.40
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
- Bydliště: Starý Hrozenkov
- Dal poděkování: 3576 poděkování
- Dostal poděkování: 845 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ceny kostí na obranu
A proč to omlouváte? Hra se má hrát na odreagování ne abych se bál kupovat i elíky, aby mě nevzala obchodnice na hůl.
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 88
- Registrován: ned 31. říj 2010 17:58:03
- Bydliště: Shinsoo
- Dal poděkování: 1 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
ale tak když projdu tržnici tak 75% kostí je na 6hodin a ne na 6minut... ale je to strašný jak by chtěli někoho okrádat...
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
Ostatní - tak jsem si to pročetl a reaguju... a reaguju a reaguju... a nějak se mi z toho (jako většinou) vyklubal trošku delší text - takže - jen pro odvážné víc ve spoileru, kde jsou věci okolo "cenové politiky" některých obchodníků a co by se s tím dalo dělat.

Spoiler:
Kosti (obrana/útok schopkou) - ano, potřebujeme je hlavně do Haegeronu, do Válek říší, na krocení v Temném vězení atd. atd. a čím větší je spotřeba, tím roste poptávka a tím dřív se ty nejlevnější kousky vykoupí a cena kostí pak v průměru roste a roste. U těch na obranu se to pak "komplikuje" o i to, je vůbec sehnat. Ale tohle je i o štěstí.
Kromě ceny a štěstí neovlivníme i to, že si každý z nás může prodávat ve Stánku ve hře co chce a sám si může určovat ceny. To třeba tak, že může prodávat ty samé věci (např. Úlomky z Kerindoru) za stejnou cenu, přičemž k nim přimíchá chtěně nebo nechtěně stejný typ Úlomku ale už za cenu jinou (klasika posunutí ceny o jeden řád = 3.700.000 a pak za 37.000.000). Nebo se zneužije velmi podobný údaj (6 min a 6 hod u kostí) a nebo velmi podobná grafika (WeiLiao Zi a Knihy schopností).
Tyhle "obchodování" nejsou etické, ale zároveň složitě prokazatelné (úmysl), tak co s tím? Věřím všem, že si dáváte pozor, co nakupujete, ale nejde to vždy a nejde tohle vyžadovat u každého. Ani jednorázové akce vedení hry, že shodí těmhle jedincům Stánky a nebo dokonce rozdají TB, nemají perspektivu. Jednoduše proto, že na místo těch potrestaných přijdou další s podobnými úmysly a GM tak "zabije čas", který mohlo věnovat ve hře prospěšnějším věcem. Možná proto by chtělo "Přestat honit zloděje" a soustředit se víc na "Ochranu nakupujících".
1.) Za každým předmětem ve hře stojí někdo, kdo je jednak programuje a jednak "zviditelňuje" v inventáři hráče tím, že je opatřuje ikonou. A už tady je třeba začít "Ochraňovat nakupující" - tím, že KAŽDÝ PŘEDMĚT by měl mít NEZAMĚNITELNOU IKONU s ostatními předměty (jak do budoucna, tak ale i zpětně). Prostě opak toho, co například připomněl SvetaPan u truhliček z Haegeronu apod.
Nevím, co stojí za tím mít takhle "zjednodušenou" grafiku předmětů ve hře - ale vytváří se tím ZAČAROVANÝ KRUH, kde na začátku stojí někdo z vedení hry, kdo vytvoří několik vizuálně identických nebo velmi podobných předmětů, které ale plní různé úlohy ve hře (a tím mají odpovídající cenu) a na konci toho kruhu je zase někdo z vedení hry, kdo pak musí ZBYTEČNĚ řešit tickety těch, co se ať už vlastní vinou (nepozornost) nebo nezaviněně (nízký věk) dostali do problémů, jelikož nakoupili u "nepoctivého obchodníka" co vypadalo jako Jablka, ale doma na etiketě stálo, že to byly Pomeranče (pro příklad).
Nemusí jít o přelomová grafické díla - ale stačí i jednoduchá řešení, jako třeba bylo odlišení Magické železné rudy a Magického kamenu. Pro nepamětníky připomenu, že kdysi vypadal obrázek Magičáku úplně stejně jako Magická železná ruda - a to bylo nechtěných nákupů a hráčů v nedobré náladě.
2.) Předměty ve hře, u nichž při používání dochází k odečítání času (tzv. Dočasné) - jako jsou například kosti apod. Kdysi tím problémovým zbožím byly Zlodějské rukavice a Expící prsteny a skončilo to tak, že při nasazení nejdou sundat, aby se nemohli prodat jako použité (a tím mást a štvát nakupující). Je to řešení, ale omezující hráče v tom, že když používá hlavní na drop i válčení a nespočítá si čas rukávek nebo expáku tak, aby pak ve Válce zbytečně neběhal bez kostí na obranu apod.
Při představě, že by stejně fungovaly 6h Kosti (nesundatelné), tak to by mě docela mrzelo a jak tady argumentoval ceddy, tak i s těmi použitými se dá dost dobře obchodovat. A jestli například pro mě nejsou kosti na 6 minut nic, co bych potřeboval do 1h Války, tak se může najít někdo, kdo ty Kosti využije třeba právě na to krocení. On není problém v času, který ty Kosti mají - problém je v té ceně a také v jejich textu.
Proč v textu? Všimněte si, že můj příspěvek je až na pár tučných slov (nicky hráčů) takový "jednobarevný" a čtenář se tam dost ztrácí. Teď zapojíme fantazii a představte si můj text jako Stánek, kde prodávám různé předměty a mimo jiné i kosti na obranu schopností, kde je čas třeba 4h 56 min a za cenu kostí, co jsou 6h. V záplavě textu u předmětů snadno přehlédnete údaj, protože třeba pospícháte a nutně sháníte kosti, které pak koupíte. Kam tím směřuju? K odlišení informací u Dočasného předmětu, který byl už použit. Když sem totiž napíšu čas kostí a ten čas červeně zvýrazním - 4h 56 min - tak tohle už nepřehlédne ani ten, kdo neumí čísla.
Jednoduše - Dočasné předměty, které ještě nebyly použité, by měli součastnou textovou i grafickou podobu. Dočasné předměty, které už byly použité, by měli být ideálně graficky a nebo aspoň textově upraveny tak, aby si toho Nakupující všiml. Nemusí jít o úpravu barvy času, na takovém předmětu stačí při prodeji připomenout, že byl už používaný - POUŽITÉ - nebo aspoň nějaký vykřičník apod. ! - aby hráč poznal, že se momentálně dívá na použitý Dočasný předmět a až potom řešil, jestli se cena, k poměru času, který na tom předmětu zbývá, pro něj vyplatí.
3.) Různé ceny u předmětů stejného druhu (ve Stánku). Asi to každý znáte - přijdete ke Stánku, který je plný třeba Úlomků z Kerindoru, které vy nutně sháníte a tudíž si je koupíte všechny. Nakupujete, nakupujete a najednou máte pocit, že jste koupili něco dražšího. Zkontrolujete množství yangů v inventáři - AHÁ - máte podezřele míň yangů a prodávající na vás nastražil Úlomek, který cenově odpovídal, jen byl o jeden dva řády dražší. Pak si projdete zbytek nabídky Úlomků - AHÁ - a najdete tam ještě jeden nebo dva, co tam ještě "číhají". :wannafight:
Zase bych netrávil čas prokazováním, co byl a nebo nebyl úmysl - už jen proto, že to někdo udělá nevědomky a hodit je do "společného pytle" s těmi, co to dělají schválně, není fér a druhá věc je, že v zadávání cen má každý svobodnou volbu. V realu máme možnosti, jak tyhle nedostatky řešit (vrácením zboží apod.), ale tady to těžko půjde, takže se soustředíme "Ochranu Nakupujícího".
Pokud prodávající použije při zadávání cen Hedvábný raneček, tak by mělo být vše v pohodě. Raneček by teoreticky mohl navíc sloužit jako "diktátor" a cenu předmětu, která se liší od cen předmětů už nabízených, by prostě nepřijal (a tím by se předmět nedostal do nabídky). Ale budeme demokratičtí a necháme prodávajícího si s ranečkem a cenami hrát. Každopádně to pořád chce mít nějakou "pojistku" proti přehlédnutí toho, když někdo naháže jeden druh předmětu do stánku a přitom si poupravuje ceny.
Stačilo by třeba to, že jakmile obchodník vloží stejný předmět ale s jinou cenou, tak se na prodávaném předmětu ve Stánku kromě popisku objeví nápis - třeba - JINÁ CENA - nebo aspoň - CENA - aby to celé varovalo hráče, že se dívá na nabídku sice stejných předmětů (např. Úlomků), ale že se prodávají pod různou cenou. A je to.
4.) Hedvábný raneček a Měšec. Výhoda ranečku je, že si pamatuje cenu předmětů, takže riziko, že se někdo při zadávání cen splete u toho samého, je minimální (a když už se to stane, tak je to spíš účelově). Raneček máme na Tržnici a určitě tam pomáhá, ale věřím, že hráči neprodávají na Tržnici jen kvůli Ranečku - spíš proto, že tam mohou nabídnout své zboží většímu množství hráčů. Takže když už Raneček není tím hlavním, co táhne hráče prodávat na Tržnici, proč je v nabídce jen pro Tržnici? Stejně tak dobře by mohl sloužit i v obchodních centrech na náměstích každé říše a plnit svůj primární účel: pomáhat obchodníkům při hromadném zadávání cen předmětů ty ceny sjednotit a tím také "Ochraňuje Nakupující". Měšec by měl být off, jelikož nutí hráče při prodeji stejných předmětů znova a znova zadávat stejné údaje a dává prostor pro nechtěné nabídky.
Tečka.
A ještě připomínám, že ne každý máme takovou schopnost být pozorným nakupujícím. Jsou tu hráči, co ještě neumí číst - vedle hráčů, co už číst zapomněli a nebo hráči, co jejich "početní výkon" při zjišťování výhodnosti ceny nákupu je buď pod a nebo nad jejich "výpočetní schopnosti". O soustředění ani nemluvím. Přesto by hra měla být vstřícná k nám všem. 
Kromě ceny a štěstí neovlivníme i to, že si každý z nás může prodávat ve Stánku ve hře co chce a sám si může určovat ceny. To třeba tak, že může prodávat ty samé věci (např. Úlomky z Kerindoru) za stejnou cenu, přičemž k nim přimíchá chtěně nebo nechtěně stejný typ Úlomku ale už za cenu jinou (klasika posunutí ceny o jeden řád = 3.700.000 a pak za 37.000.000). Nebo se zneužije velmi podobný údaj (6 min a 6 hod u kostí) a nebo velmi podobná grafika (WeiLiao Zi a Knihy schopností).
Tyhle "obchodování" nejsou etické, ale zároveň složitě prokazatelné (úmysl), tak co s tím? Věřím všem, že si dáváte pozor, co nakupujete, ale nejde to vždy a nejde tohle vyžadovat u každého. Ani jednorázové akce vedení hry, že shodí těmhle jedincům Stánky a nebo dokonce rozdají TB, nemají perspektivu. Jednoduše proto, že na místo těch potrestaných přijdou další s podobnými úmysly a GM tak "zabije čas", který mohlo věnovat ve hře prospěšnějším věcem. Možná proto by chtělo "Přestat honit zloděje" a soustředit se víc na "Ochranu nakupujících".

1.) Za každým předmětem ve hře stojí někdo, kdo je jednak programuje a jednak "zviditelňuje" v inventáři hráče tím, že je opatřuje ikonou. A už tady je třeba začít "Ochraňovat nakupující" - tím, že KAŽDÝ PŘEDMĚT by měl mít NEZAMĚNITELNOU IKONU s ostatními předměty (jak do budoucna, tak ale i zpětně). Prostě opak toho, co například připomněl SvetaPan u truhliček z Haegeronu apod.
Nevím, co stojí za tím mít takhle "zjednodušenou" grafiku předmětů ve hře - ale vytváří se tím ZAČAROVANÝ KRUH, kde na začátku stojí někdo z vedení hry, kdo vytvoří několik vizuálně identických nebo velmi podobných předmětů, které ale plní různé úlohy ve hře (a tím mají odpovídající cenu) a na konci toho kruhu je zase někdo z vedení hry, kdo pak musí ZBYTEČNĚ řešit tickety těch, co se ať už vlastní vinou (nepozornost) nebo nezaviněně (nízký věk) dostali do problémů, jelikož nakoupili u "nepoctivého obchodníka" co vypadalo jako Jablka, ale doma na etiketě stálo, že to byly Pomeranče (pro příklad).
Nemusí jít o přelomová grafické díla - ale stačí i jednoduchá řešení, jako třeba bylo odlišení Magické železné rudy a Magického kamenu. Pro nepamětníky připomenu, že kdysi vypadal obrázek Magičáku úplně stejně jako Magická železná ruda - a to bylo nechtěných nákupů a hráčů v nedobré náladě.

2.) Předměty ve hře, u nichž při používání dochází k odečítání času (tzv. Dočasné) - jako jsou například kosti apod. Kdysi tím problémovým zbožím byly Zlodějské rukavice a Expící prsteny a skončilo to tak, že při nasazení nejdou sundat, aby se nemohli prodat jako použité (a tím mást a štvát nakupující). Je to řešení, ale omezující hráče v tom, že když používá hlavní na drop i válčení a nespočítá si čas rukávek nebo expáku tak, aby pak ve Válce zbytečně neběhal bez kostí na obranu apod.
Při představě, že by stejně fungovaly 6h Kosti (nesundatelné), tak to by mě docela mrzelo a jak tady argumentoval ceddy, tak i s těmi použitými se dá dost dobře obchodovat. A jestli například pro mě nejsou kosti na 6 minut nic, co bych potřeboval do 1h Války, tak se může najít někdo, kdo ty Kosti využije třeba právě na to krocení. On není problém v času, který ty Kosti mají - problém je v té ceně a také v jejich textu.
Proč v textu? Všimněte si, že můj příspěvek je až na pár tučných slov (nicky hráčů) takový "jednobarevný" a čtenář se tam dost ztrácí. Teď zapojíme fantazii a představte si můj text jako Stánek, kde prodávám různé předměty a mimo jiné i kosti na obranu schopností, kde je čas třeba 4h 56 min a za cenu kostí, co jsou 6h. V záplavě textu u předmětů snadno přehlédnete údaj, protože třeba pospícháte a nutně sháníte kosti, které pak koupíte. Kam tím směřuju? K odlišení informací u Dočasného předmětu, který byl už použit. Když sem totiž napíšu čas kostí a ten čas červeně zvýrazním - 4h 56 min - tak tohle už nepřehlédne ani ten, kdo neumí čísla.
Jednoduše - Dočasné předměty, které ještě nebyly použité, by měli součastnou textovou i grafickou podobu. Dočasné předměty, které už byly použité, by měli být ideálně graficky a nebo aspoň textově upraveny tak, aby si toho Nakupující všiml. Nemusí jít o úpravu barvy času, na takovém předmětu stačí při prodeji připomenout, že byl už používaný - POUŽITÉ - nebo aspoň nějaký vykřičník apod. ! - aby hráč poznal, že se momentálně dívá na použitý Dočasný předmět a až potom řešil, jestli se cena, k poměru času, který na tom předmětu zbývá, pro něj vyplatí.
3.) Různé ceny u předmětů stejného druhu (ve Stánku). Asi to každý znáte - přijdete ke Stánku, který je plný třeba Úlomků z Kerindoru, které vy nutně sháníte a tudíž si je koupíte všechny. Nakupujete, nakupujete a najednou máte pocit, že jste koupili něco dražšího. Zkontrolujete množství yangů v inventáři - AHÁ - máte podezřele míň yangů a prodávající na vás nastražil Úlomek, který cenově odpovídal, jen byl o jeden dva řády dražší. Pak si projdete zbytek nabídky Úlomků - AHÁ - a najdete tam ještě jeden nebo dva, co tam ještě "číhají". :wannafight:
Zase bych netrávil čas prokazováním, co byl a nebo nebyl úmysl - už jen proto, že to někdo udělá nevědomky a hodit je do "společného pytle" s těmi, co to dělají schválně, není fér a druhá věc je, že v zadávání cen má každý svobodnou volbu. V realu máme možnosti, jak tyhle nedostatky řešit (vrácením zboží apod.), ale tady to těžko půjde, takže se soustředíme "Ochranu Nakupujícího".
Pokud prodávající použije při zadávání cen Hedvábný raneček, tak by mělo být vše v pohodě. Raneček by teoreticky mohl navíc sloužit jako "diktátor" a cenu předmětu, která se liší od cen předmětů už nabízených, by prostě nepřijal (a tím by se předmět nedostal do nabídky). Ale budeme demokratičtí a necháme prodávajícího si s ranečkem a cenami hrát. Každopádně to pořád chce mít nějakou "pojistku" proti přehlédnutí toho, když někdo naháže jeden druh předmětu do stánku a přitom si poupravuje ceny.
Stačilo by třeba to, že jakmile obchodník vloží stejný předmět ale s jinou cenou, tak se na prodávaném předmětu ve Stánku kromě popisku objeví nápis - třeba - JINÁ CENA - nebo aspoň - CENA - aby to celé varovalo hráče, že se dívá na nabídku sice stejných předmětů (např. Úlomků), ale že se prodávají pod různou cenou. A je to.
4.) Hedvábný raneček a Měšec. Výhoda ranečku je, že si pamatuje cenu předmětů, takže riziko, že se někdo při zadávání cen splete u toho samého, je minimální (a když už se to stane, tak je to spíš účelově). Raneček máme na Tržnici a určitě tam pomáhá, ale věřím, že hráči neprodávají na Tržnici jen kvůli Ranečku - spíš proto, že tam mohou nabídnout své zboží většímu množství hráčů. Takže když už Raneček není tím hlavním, co táhne hráče prodávat na Tržnici, proč je v nabídce jen pro Tržnici? Stejně tak dobře by mohl sloužit i v obchodních centrech na náměstích každé říše a plnit svůj primární účel: pomáhat obchodníkům při hromadném zadávání cen předmětů ty ceny sjednotit a tím také "Ochraňuje Nakupující". Měšec by měl být off, jelikož nutí hráče při prodeji stejných předmětů znova a znova zadávat stejné údaje a dává prostor pro nechtěné nabídky.
Tečka.


![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 188
- Registrován: sob 15. zář 2012 0:00:18
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Ceny kostí na obranu
Vezmu měšec postavu Lv 1 udělám stánek s úlomkama ks/4kk mezi ně dám tak 2-3 ks za 400kk a na ticketu se mi nedokáže nic. Tohle je zcela reálný příklad věřte nebo ne lidi jsou nevšímavý a kupují i ty za 400kk. Vidím stánky ráno a objevím tam úlomek za 400kk a večer už je stánek zcela prázdný. Dřív jsem si takhle taky přivydělával. 

Nebuď jeden z milionu, buď jeden z 300..
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « sob 6:57 pm »


@
ChunjoKing « sob 6:48 pm »


@
Suko201 « sob 10:37 am »


@
Tomino26 « pát 8:55 pm »


@
noxforko « pát 8:29 pm »


@
cleo « čtv 8:30 pm »


@
Suko201 « čtv 7:30 pm »


@
TOXIX « čtv 3:18 pm »


@
Mionix « čtv 2:28 pm »


@
Suko201 « čtv 2:25 pm »


@
Vydesenej « čtv 2:22 pm »


@
Mionix « čtv 1:53 pm »


@
VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »


@
VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »


@
NOACH « čtv 1:03 pm »


@
Mionix « čtv 12:47 pm »


@
Tomori « čtv 12:36 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:33 pm »


@
Marph « čtv 12:27 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:10 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 11:58 am »


@
YanLuo « čtv 11:02 am »


@
Symbio « úte 5:58 am »


@
angrylunaxx « sob 11:00 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »


@
Mionix « čtv 5:47 pm »


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »