NepremoziteIny - na tu totální vypatlanost ti odpovím, jako se to říká ve filmu Forrest Gump - že pro Vypatlance je každý vypatlaný. A můžeme jít doufám dál.
Hráči chtějí hrát a mít u toho pohodu. Prostě přijít, vypnout, nepřemýšlet a jen se bavit. Bohužel ani mě, když sháním konkrétní Truhlu, nebaví procházet celé inventáře Truhel na Tržnici a číst jeden popisek za druhým, kdy pak konečně narazím na to, co jsem hledal. Hráči chtějí vědět, co opravdu nakupují, aniž by museli nad každou věcí neustále přejíždět kurzorem myšky. Jsme v éře, kdy vizuální stránka věcí dominuje (prostě grafika, grafika, grafika a až pak hratelnost). Takže je na čase aby se Ekura vyhrabala z té "testovací verze" ikon předmětů - třeba proto, že to líp vypadá a třeba proto, že se to pak líp rozlišuje a pak i nakupuje.
I to starodávné Diablo II sice používalo podobné ikonky u některých předmětů, ale umělo si na těch ikonkách dál hrát s barvičkami a popisky. Jenže - představ si, že Diablo II je hra z minulého tisíciletí a tudíž my bysme měli být s Metinem mnohem mnohem dál.
Na těch "společných ikonách" nám prostě vadí to, že jednak jsou matouci (viz důkaz tohoto a dalších podobných témat) a potom, a možná je to jen u mě, nechápu, proč ve hře, kde není milion předmětů, nemůže mít každý předmět svojí odevšech se odlišující ikonu? Určitě znáš MMORPG hry, kde těch předmětů mají o hodně hodně víc a stejně si dají práci a pro klid a pohodu hráčů každý předmět opatří jedinečnou ikonou... tak proč ne my? Oč jsme horší, než oni? Je to jenom proto, že Metin2 ve světě MMORPG her se krčí někde hluboko vzadu a je ostatními přehlížen? Je mi jedno, jak se na nás kdo kouká - ale není mi jedno to, když vidím, že máme na to být lepší/zajímavější/atraktivnější a nějak se nám do toho nechce.
PS: rozlišovat nějak extra dopředu, jestli je Žralok +8 nebo +9, to fakt nikdo nechceme. A 20kk za Šperkovnici, to není moc, ale pro někoho to může být dost. Prostě všichni nejsou jako já nebo ty.
