Dnešní war (zimní mapa)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Líbila se vám dnešní válka? (zimní mapa)

Super
8
22%
Ušlo to
13
36%
Nic moc
10
28%
Hrůza
5
14%
 
Celkem hlasů: 36

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Kůň ve war říší - opět nádhera

Příspěvek od Cepino » pát 17. kvě 2013 9:38:28

cleo píše:YMIRe a jak se ti líbí najíždění modrého do sloupu u respawnu červených? to jsem zaregistrovala osobně, zabijou tě, dáš spustit a vzápětí se zvedáš dál, protože chytrolín na koni najíždí do sloupů. Co je takhle trestat ztrátou CB za nájezd do sloupu soupeře? Ono zvedat xkrát buffy za war není asi to pravé.
Přesně tohle nám dělal váš červený šamánek celou válku z cechu booMood. Tak netuším nad ším se tu rozčiluješ. Zřejmě to pro něj byla super zabava, pro nas již nikoliv.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Karl
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 393
Registrován: úte 09. lis 2010 12:55:16
Bydliště: Shinsoo-navždy
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 42 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Karl » pát 17. kvě 2013 13:45:06

Zhodnotil bych vřerejší "zimní válku" asi takto: Bylo to super oživení hrozně dlouhé nepřetržité sňůry klasické válkové mapy na které už známe každý hrbol...ze začátku sem si tam připadal opravdu jako před 2 lety kdy byli ty šílené rubačky, sice jsme se bál že se zase budou konat ty šílené zátarasy na mostech ale nakjonec ktomu v podstatě nedošlo. Štvaly mě ale totálně koně, o5 se objevili se objevili id... :warn: co si vás hodili ke zdi a sekali do vás (srandovní natom bylo to že se mi to stalo 4x a 3x ztroho do mě sekali surové BM nebo šamani drak :D ), pak taky neustálé zabíjen bufů způsobené taky jednotlivými zaostalci ( je jedno z jaké říše, dělali to všichni), ale řekl bych že tenhle problém se ještě vychytá a bude to super mapa na války!
Nebojuji za sebe bojuji za říši Shinsoo!
Mariness
Primo Victoria

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od slusnej » pát 17. kvě 2013 13:49:07

tyranka píše:Tak co říkáte tomuto? Je toto ještě válka říší?

Edit: Přidána anketa.
/Script
Nevím proč by to neměla být war říší, když jste furt plakali že je zabité pvp tak teď se snažte to že nemáte lepší věci je váš průser, se snažte líp natočit.
Obrázek

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od tyranka » pát 17. kvě 2013 13:52:04

To není o talíkách to je o tom, že ve war se nejezdilo na koni a pilíře nás jako buff chránili a nezabíjeli. A ne aby barevný sedl na koně a projel přes pilíře až k nám na respawn. Proto sem tu fotku dala. Myslím si že za to CB neměl.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 549
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 346 poděkování
Dostal poděkování: 280 poděkování

Re: Kůň ve war říší - opět nádhera

Příspěvek od cleo » pát 17. kvě 2013 14:40:08

Cepino píše:
cleo píše:YMIRe a jak se ti líbí najíždění modrého do sloupu u respawnu červených? to jsem zaregistrovala osobně, zabijou tě, dáš spustit a vzápětí se zvedáš dál, protože chytrolín na koni najíždí do sloupů. Co je takhle trestat ztrátou CB za nájezd do sloupu soupeře? Ono zvedat xkrát buffy za war není asi to pravé.
Přesně tohle nám dělal váš červený šamánek celou válku z cechu booMood. Tak netuším nad ším se tu rozčiluješ. Zřejmě to pro něj byla super zabava, pro nas již nikoliv.
Cepino jestli sis všiml nerozčiluju se tu, jen jsem položila otázku YMIRovi a současně navrhovala potrestání ztrátou CB u těch hráčů, kteří to dělají, i když podle mě je to spíš chyba hry. Takovéto jednání odsuzuji u všech říší a ne tak, že žlutí a modří to dělat nesmějí, ale červení ano.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Ghibli » pát 17. kvě 2013 15:17:53

cleo - spíš než hledat postihy za to, že někdo najíždí záměrně do nepřátelského sloupu - radši aby se tam nedostal vubec a neměl šanci tohle udělat. :)

Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?

Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.

A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..

A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování. :up:

:idea: TIP:
Spoiler:
bylo by fajn využít souvislost mapy s tím, jaký kůň bude přivolán = takže když jsme v zimní krajině, bylo by supr, když by kdokoliv, kdo si vyvolá koně, automaticky dostal Soba. Není v tom zlomyslnost, spíš že ten sob nám tam krásně zapadá. :) A půjdeme zase dál: když budeme na poušti, tak by to byl třeba Lev, když na sopečné krajině, tak klidně Diabolos. A zase - když dáme možnost některým hráčům si vyzkoušet jezdecké zvíře, aniž by ho osedlali, tak to může být malé lákadlo do Válek říší.
Nehledě na to, co tam ty koně můžou nebo ne - hlavní je upravit funkčnost Sloupů na respawnu, aby když už se někdo probojuje tak blízko a seká do Sloupu, tak aby to zároveň nevybíjelo hráče na respawnu. A až teď mi došlo, proč jsem tam, když jsem se oživoval, viděl tolik mrtvolek. :?

A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy? :D

A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od lordsword » sob 18. kvě 2013 1:01:33

Ghibli píše:cleo - spíš než hledat postihy za to, že někdo najíždí záměrně do nepřátelského sloupu - radši aby se tam nedostal vubec a neměl šanci tohle udělat. :)

Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?

Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.

A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..

A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování. :up:

:idea: TIP:
Spoiler:
bylo by fajn využít souvislost mapy s tím, jaký kůň bude přivolán = takže když jsme v zimní krajině, bylo by supr, když by kdokoliv, kdo si vyvolá koně, automaticky dostal Soba. Není v tom zlomyslnost, spíš že ten sob nám tam krásně zapadá. :) A půjdeme zase dál: když budeme na poušti, tak by to byl třeba Lev, když na sopečné krajině, tak klidně Diabolos. A zase - když dáme možnost některým hráčům si vyzkoušet jezdecké zvíře, aniž by ho osedlali, tak to může být malé lákadlo do Válek říší.
Nehledě na to, co tam ty koně můžou nebo ne - hlavní je upravit funkčnost Sloupů na respawnu, aby když už se někdo probojuje tak blízko a seká do Sloupu, tak aby to zároveň nevybíjelo hráče na respawnu. A až teď mi došlo, proč jsem tam, když jsem se oživoval, viděl tolik mrtvolek. :?

A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy? :D

A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to. :up:
A co proste kone zase vypnout ve war risi? To by pomohlo nejlepe a boje by se postupne prelevaly tak jako driv.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Nagashek
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: ned 06. kvě 2012 7:13:15
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 120 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Nagashek » sob 18. kvě 2013 1:59:10

Jasně, koně tam nemaj co dělat ;)
Narodil sem se, abych zaplatil složenky a umřel :roll:
Sem starej, sem negativní, sem svůj, sem nasranej... a hlavně ste mi ukradený :shoot:

Nepremozitelnyyy
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 63
Registrován: sob 27. dub 2013 0:14:07
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Nepremozitelnyyy » sob 18. kvě 2013 2:35:45

Zrušit koně a opravit ty sloupy, protože jsem toho buffa zvedl snad 100x za war, přitom ty lidi co to dělají za to nemají nic. Hrozná zábava nabíhat do sloupů. Pokud se tohle opraví tak to nemusí být špatná mapa.
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Klárka <3

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Ghibli » sob 18. kvě 2013 3:33:34

lordsword - nejsi ty ze "starý školy" bojovníků, co neuznávají boj z koně? :D No já ho taky moc nemusím - ale proč si nezkusit něco, co můžeme zrušit vždycky. ;)

Ostatní
- problém jsou sloupy nebo jezdci na koních? Já myslím, že ty sloupy, protože když už to nebude jezdec na koni, tak tam někdo přijde po svých a udělá stejné kamikaze do Sloupu - a takže zrušíme i chození pěšky, aby nám někdo do toho Sloupu "omylem" nevrazil? :D

Takže HLAVNĚ ty Sloupy, pak ty "mantinely", aby se nám nezasekávali hráči na specifických místech a nakonec uvidíme, jak moc velké rodeo budou dělat jezdci na koních bez kouzel. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Borda91 
offline Mionix