Nové šeky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
invader14
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 188
Registrován: úte 03. led 2012 10:31:04
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 48 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od invader14 » stř 24. črc 2013 6:57:02

včera som prepisoval 30kkk z jedneho šeku na druhy a zabralo mi to peknych par minut... stare šeky boli určite lepsie. takmer každý použival šeky 1kkk takže nejake extra mnozstvo sekov nakupovat netrebalo (yangy ktore som v sekoch dostal som v šekoch aj minul)

najlepšie by bolo keby šlo do inventara neobmedzene mnozstvo yangov vyriesilo by sa tym všetko ja nikdy nepochopim prečo prave len 2kkk. bolo by to strasne super nasekat si nejaku vybavu za 100kkk do shopu a ne to mesiac predavat cez forko na ktore nechodi ani 25% hračov alebo cez lupy ktore znovu vidi len pár ludi.
Koniec, nepíšte účet je zabanovaný.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od Cepino » stř 24. črc 2013 8:21:23

invader14 píše:včera som prepisoval 30kkk z jedneho šeku na druhy a zabralo mi to peknych par minut... stare šeky boli určite lepsie. takmer každý použival šeky 1kkk takže nejake extra mnozstvo sekov nakupovat netrebalo (yangy ktore som v sekoch dostal som v šekoch aj minul)

najlepšie by bolo keby šlo do inventara neobmedzene mnozstvo yangov vyriesilo by sa tym všetko ja nikdy nepochopim prečo prave len 2kkk. bolo by to strasne super nasekat si nejaku vybavu za 100kkk do shopu a ne to mesiac predavat cez forko na ktore nechodi ani 25% hračov alebo cez lupy ktore znovu vidi len pár ludi.
Myslím, že to kdysi kdesi Saggi zmiňoval, že maximalni strop pro yangy je 1.999.999.999 a přes to vlak nejede. Proto nelze více.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Andri
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: stř 20. úno 2013 16:42:23
Bydliště: Pyungmo ch1 sklad
Dal poděkování: 35 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od Andri » stř 24. črc 2013 8:22:54

No, už několikrát i Saggi psal, že by to rád zavedl, ale že to kvůli něčemu prostě nejde nastavit. Stejně jako prodejnost mramoru. Taky bych takovou možnost uvítal, ale bohužel. Třeba se na to časem přijde :)

EDIT: Cepino byl moc rychlej :(
Naposledy upravil(a) Andri dne stř 24. črc 2013 9:18:00, celkem upraveno 1 x.
Podpis smazán moderátorem fóra.

hliza
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30. čer 2010 12:27:50
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od hliza » stř 24. črc 2013 8:55:12

strop by nastavit šel někde sem i viděl pár serveru s invem max 2,1kkk ale saggi myslím psal, že by to byl moc ostrej zásah do hry nebo něco takového... ;)
už na to není čas...

čas by byl-věci nejsou

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od Saggitarius » stř 24. črc 2013 10:42:43

Zdravim,
co se tyce maximalni hodnoty penez na postave, tak je zde limit ze je mozno pouzit pouze 4 bajtové cislo. A vzhledem k tomu, ze z bezpecnostniho hlediska je nutno mit zachovanu volbu i minusovych hodnot tak je pouzit tzv. integer. Ten má rozsah –2 147 483 648 až 2 147 483 647. Stímto datovým typem hnout nelze. Pokud by to mozne bylo, a vymenil se za 8 bajtovy double integer bylo by to o poznani lepsi –9 223 372 036 854 775 808 až 9 223 372 036 854 775 807, ale to bohuzel nelze.
Moznost stropu na 2,1kkk zde je, ale neresi ve svem dusledku nic. Tech necelych 150 milionu, ktere by se daly vyuzit je kapkou v mori. A tak radeji ponechame hranici na standartu zaokrouhlenem na 1 999 999 999.

Reseni, jak by se vse dalo provest tak, aby to melo smysl musela by nastat devalvace meny, ktera by vse ve hre pokratila urcitym pomerem a zisky z monster, odmeny, ceny, tedy vse kde se ziskavaji ci odevzdavaji penize samozrejme take.
Neco podobneho se provedlo s BZK. Zde to bylo snadnejsi, nebot uvedomeli hraci tento krok pochopi, ti kteri dany krok nepochopi, tak si jej ani moc nevsimaji, protoze je pro ne rozhodujici kolik ziskaji procent z meteoru a to je diky pomeru shodne.
U penez by to vsak bylo horsi, protoze by vydelavali mene, ale za to mene by ve shodnem pomeru utraceli za shodne veci jako predtim. Opticky by to ale bylo daleko znatelnejsi nez prave u devalvace BZK.
Timto by se pomyslne zvedla hranice hotovosti na postavach a to napriklad 10x, 100x ci jiny uzitny pomer.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

terpen
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: sob 19. bře 2011 17:24:27
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od terpen » stř 24. črc 2013 13:08:37

Spoiler:
Saggitarius píše:Zdravim,
co se tyce maximalni hodnoty penez na postave, tak je zde limit ze je mozno pouzit pouze 4 bajtové cislo. A vzhledem k tomu, ze z bezpecnostniho hlediska je nutno mit zachovanu volbu i minusovych hodnot tak je pouzit tzv. integer. Ten má rozsah –2 147 483 648 až 2 147 483 647. Stímto datovým typem hnout nelze. Pokud by to mozne bylo, a vymenil se za 8 bajtovy double integer bylo by to o poznani lepsi –9 223 372 036 854 775 808 až 9 223 372 036 854 775 807, ale to bohuzel nelze.
Moznost stropu na 2,1kkk zde je, ale neresi ve svem dusledku nic. Tech necelych 150 milionu, ktere by se daly vyuzit je kapkou v mori. A tak radeji ponechame hranici na standartu zaokrouhlenem na 1 999 999 999.

Reseni, jak by se vse dalo provest tak, aby to melo smysl musela by nastat devalvace meny, ktera by vse ve hre pokratila urcitym pomerem a zisky z monster, odmeny, ceny, tedy vse kde se ziskavaji ci odevzdavaji penize samozrejme take.
Neco podobneho se provedlo s BZK. Zde to bylo snadnejsi, nebot uvedomeli hraci tento krok pochopi, ti kteri dany krok nepochopi, tak si jej ani moc nevsimaji, protoze je pro ne rozhodujici kolik ziskaji procent z meteoru a to je diky pomeru shodne.
U penez by to vsak bylo horsi, protoze by vydelavali mene, ale za to mene by ve shodnem pomeru utraceli za shodne veci jako predtim. Opticky by to ale bylo daleko znatelnejsi nez prave u devalvace BZK.
Timto by se pomyslne zvedla hranice hotovosti na postavach a to napriklad 10x, 100x ci jiny uzitny pomer.
www.ekura.cz píše:Opačná situace je u šeků prázdných pokud je více kusů na sobě, ty rozdělit nelze a budou řešeny postupně. Vzhledem k jejich hodnotě se však předpokládá jejich degradace na 1 kus. O této akci ještě budete informováni. Není tedy na místě panika a jejich přeprodej méně znalým hráčům. Může se také stát, že budou ve své finální podobě použitelné všechny. Proto raději předpokládejme, že i hromada 200 šeků má shodnou hodnotu jako hromada šeků s 10 kusy.
Zde s Vámi, milý GA musím nesouhlasit neboť teď když hráči mají z kupky 40 šeků 1šek, je jasné že v každém případě může mít hráč vypsáno například 40 mld, ale problém nastane až daný hráč bude chtít koupit 3 věci za 10mld, když bude mít 40 šeků na 1mld tak stlačí Shift a může nakupovat dle libosti. Ale když jste teď z 40 šeků udělali jeden který mi je jenom na odložené prachy, tak to teda pěkně děkuji za krok zpět, a teď aby si ti hráči co dropovali šeky pro to, aby si je mohli hezky vypisovat a dále využívali své penízky musí jít ZASE dropovat šeky, aby si mohli neco koupit. A nevidím jinou možnost než, aby team(nebo jenom Vy?) všechny šeky co odstranili a nahradili JEDNÍM, naprosto irelevantním šekem, Aby hezky vyhledali a narvali je do prázdnýho ITEMshop skladu aby si apoň hráči co NEBUGOVALI šeky, mohli něco koupit za poctivě VYDĚLANÉ yangy ve hře.... děkuji. :error:

OT: Prosím dovolte ještě jednu otázku na závěr, bude se něco dělat s "bugnutýma" hodnostma kde před osmi dni dostali ti jež se ve válce říší ani neukázali hodnosti a ti jenž se bili pro svou říši nebyli ani odměneni svou těžce vybojovanou hodností. A pak přišla další rána pod pás, kdy bylo ZAS těmto HRDINSKÝM hráčům ukrivděno a při restartu se ani nezměnili hosdnosti a TI jenž do války nechodili a ve válce nebojovali mají STÁLE hodnosti které jim právem nepatří, a hráči kteří do válek chodí tyto hodnosti nemají? UŽ PODRUHÉ! Už PODRUHÉ naši spoluhráči přišli o hodnosti a já se ptám za všechny co tato otázka tíží, KOLIKRÁT, ješte bude krivděno našim nejlepším hráčům? KOLIKRÁT ještě než se komunita rozpadne? .... :suspect:
P.S. Clon je TOP ma BAN =)

Uživatelský avatar
Lolitec
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: úte 19. črc 2011 6:49:01
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 76 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od Lolitec » stř 24. črc 2013 13:38:49

Jediné co se k tomuto dění hodí:


OT: Kdy míníte opravit bug s hodnostmi? Myslím si, že to neštve jen mě ale i ostatní hráče.... Děkuji

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od Saggitarius » čtv 25. črc 2013 10:28:41

terpen píše:
www.ekura.cz píše:Opačná situace je u šeků prázdných pokud je více kusů na sobě, ty rozdělit nelze a budou řešeny postupně. Vzhledem k jejich hodnotě se však předpokládá jejich degradace na 1 kus. O této akci ještě budete informováni. Není tedy na místě panika a jejich přeprodej méně znalým hráčům. Může se také stát, že budou ve své finální podobě použitelné všechny. Proto raději předpokládejme, že i hromada 200 šeků má shodnou hodnotu jako hromada šeků s 10 kusy.
Zde s Vámi, milý GA musím nesouhlasit neboť teď když hráči mají z kupky 40 šeků 1šek, je jasné že v každém případě může mít hráč vypsáno například 40 mld, ale problém nastane až daný hráč bude chtít koupit 3 věci za 10mld, když bude mít 40 šeků na 1mld tak stlačí Shift a může nakupovat dle libosti. Ale když jste teď z 40 šeků udělali jeden který mi je jenom na odložené prachy, tak to teda pěkně děkuji za krok zpět, a teď aby si ti hráči co dropovali šeky pro to, aby si je mohli hezky vypisovat a dále využívali své penízky musí jít ZASE dropovat šeky, aby si mohli neco koupit. A nevidím jinou možnost než, aby team(nebo jenom Vy?) všechny šeky co odstranili a nahradili JEDNÍM, naprosto irelevantním šekem, Aby hezky vyhledali a narvali je do prázdnýho ITEMshop skladu aby si apoň hráči co NEBUGOVALI šeky, mohli něco koupit za poctivě VYDĚLANÉ yangy ve hře.... děkuji. :error:
Vezmu to rozdelene. Stale nevime jakym trikem se daly sloucit prazdne s vypsanymi. Coz je duvod, proc se system predelal na novou variantu, u ktere tato chyba nehrozi. Pokud toto berete jako krok zpet, tak bohuzel ale nyni to jinak nejde.
Co se tyce prazdnych seku na hromade, tak zvazujeme reseni, je to take i napsano na webu v casti kterou jste citoval. Prozatim jsou tedy uchovany stavy v zaloze, aby bylo mozno provest kompenzace. V jakem stylu bude kompenzace provedena je veci druhou.
terpen píše: OT: Prosím dovolte ještě jednu otázku na závěr, bude se něco dělat s "bugnutýma" hodnostma kde před osmi dni dostali ti jež se ve válce říší ani neukázali hodnosti a ti jenž se bili pro svou říši nebyli ani odměneni svou těžce vybojovanou hodností. A pak přišla další rána pod pás, kdy bylo ZAS těmto HRDINSKÝM hráčům ukrivděno a při restartu se ani nezměnili hosdnosti a TI jenž do války nechodili a ve válce nebojovali mají STÁLE hodnosti které jim právem nepatří, a hráči kteří do válek chodí tyto hodnosti nemají? UŽ PODRUHÉ! Už PODRUHÉ naši spoluhráči přišli o hodnosti a já se ptám za všechny co tato otázka tíží, KOLIKRÁT, ješte bude krivděno našim nejlepším hráčům? KOLIKRÁT ještě než se komunita rozpadne? .... :suspect:
Co se tyce hodnosti, tak o chybe vime. Skript, ktery je prepocitava jsem upravoval, aby byly ve valkach pocitani i ti, co jsou ve valce poprve. Byla tam drobna chyba, ktera rozdily nebrala v potaz. Ta jiz je dnes operavena a tak byly jiz provedeny prepocty hodnosti. Za to se omlouvame, ale nejprve je nutno resit chyby kriticke, pak vazne atd. Prepocty hodnosti jsem zaradil do vaznych. Myslim, ze oprava nemoznosti si "bugnout" penize byla nutnejsi, nez oprava prepoctu hodnosti.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Makarov
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 130
Registrován: pát 22. črc 2011 12:27:45
Bydliště: Česká Lípa
Dal poděkování: 46 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od Makarov » čtv 25. črc 2013 11:12:18

Můžu se zeptat?
Pokud mám ušetřeno asi 13 šeků o hodnotě jednoho kusu 500kk tak ty peníze mi zůstávají nebo už nemají hodnotu ?
EDIT: [Pokud tyto šeky nesmažou.]
:jinno:

terpen
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: sob 19. bře 2011 17:24:27
Dal poděkování: 101 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Nové šeky

Příspěvek od terpen » čtv 25. črc 2013 12:56:20

Makarov píše:Můžu se zeptat?
Pokud mám ušetřeno asi 13 šeků o hodnotě jednoho kusu 500kk tak ty peníze mi zůstávají nebo už nemají hodnotu ?
EDIT: [Pokud tyto šeky nesmažou.]
Ahoj, měl bys mít 1 šek s vypsanou hodnotou 7500 milionů yangů :)
Předešlá diskuze:
Saggitarius píše:
terpen píše:
www.ekura.cz píše:Opačná situace je u šeků prázdných pokud je více kusů na sobě, ty rozdělit nelze a budou řešeny postupně. Vzhledem k jejich hodnotě se však předpokládá jejich degradace na 1 kus. O této akci ještě budete informováni. Není tedy na místě panika a jejich přeprodej méně znalým hráčům. Může se také stát, že budou ve své finální podobě použitelné všechny. Proto raději předpokládejme, že i hromada 200 šeků má shodnou hodnotu jako hromada šeků s 10 kusy.
Zde s Vámi, milý GA musím nesouhlasit neboť teď když hráči mají z kupky 40 šeků 1šek, je jasné že v každém případě může mít hráč vypsáno například 40 mld, ale problém nastane až daný hráč bude chtít koupit 3 věci za 10mld, když bude mít 40 šeků na 1mld tak stlačí Shift a může nakupovat dle libosti. Ale když jste teď z 40 šeků udělali jeden který mi je jenom na odložené prachy, tak to teda pěkně děkuji za krok zpět, a teď aby si ti hráči co dropovali šeky pro to, aby si je mohli hezky vypisovat a dále využívali své penízky musí jít ZASE dropovat šeky, aby si mohli neco koupit. A nevidím jinou možnost než, aby team(nebo jenom Vy?) všechny šeky co odstranili a nahradili JEDNÍM, naprosto irelevantním šekem, Aby hezky vyhledali a narvali je do prázdnýho ITEMshop skladu aby si apoň hráči co NEBUGOVALI šeky, mohli něco koupit za poctivě VYDĚLANÉ yangy ve hře.... děkuji. :error:
Saggitarius píše:Vezmu to rozdelene. Stale nevime jakym trikem se daly sloucit prazdne s vypsanymi. Coz je duvod, proc se system predelal na novou variantu, u ktere tato chyba nehrozi. Pokud toto berete jako krok zpet, tak bohuzel ale nyni to jinak nejde.
Co se tyce prazdnych seku na hromade, tak zvazujeme reseni, je to take i napsano na webu v casti kterou jste citoval. Prozatim jsou tedy uchovany stavy v zaloze, aby bylo mozno provest kompenzace. V jakem stylu bude kompenzace provedena je veci druhou.
Krok zpět beru krok, který z doby kdy jsem stlačil Shift, kliknul na šeky a napsal číslo v řádech miliard a bylo hotovo, teď budu muset pro každé obchodování schánět nový šek a pak, budu muset desítky minut přehazovat z jednoho šeku na druhý yangy abych se dopracoval k dané částce. A pokud zde nebude možnost přenášet částky z jednoho šeku na druhý, tak by bylo možná dobré zvýšit hranici možných yangů v inventáři na 2.1mld ať se to dá přehazovat po celých 2mld yangu (100M je protstor pro drobné).
Předešlá diskuze:
Saggitarius píše:
terpen píše: OT: Prosím dovolte ještě jednu otázku na závěr, bude se něco dělat s "bugnutýma" hodnostma kde před osmi dni dostali ti jež se ve válce říší ani neukázali hodnosti a ti jenž se bili pro svou říši nebyli ani odměneni svou těžce vybojovanou hodností. A pak přišla další rána pod pás, kdy bylo ZAS těmto HRDINSKÝM hráčům ukrivděno a při restartu se ani nezměnili hosdnosti a TI jenž do války nechodili a ve válce nebojovali mají STÁLE hodnosti které jim právem nepatří, a hráči kteří do válek chodí tyto hodnosti nemají? UŽ PODRUHÉ! Už PODRUHÉ naši spoluhráči přišli o hodnosti a já se ptám za všechny co tato otázka tíží, KOLIKRÁT, ješte bude krivděno našim nejlepším hráčům? KOLIKRÁT ještě než se komunita rozpadne? .... :suspect:
Co se tyce hodnosti, tak o chybe vime. Skript, ktery je prepocitava jsem upravoval, aby byly ve valkach pocitani i ti, co jsou ve valce poprve. Byla tam drobna chyba, ktera rozdily nebrala v potaz. Ta jiz je dnes operavena a tak byly jiz provedeny prepocty hodnosti. Za to se omlouvame, ale nejprve je nutno resit chyby kriticke, pak vazne atd. Prepocty hodnosti jsem zaradil do vaznych. Myslim, ze oprava nemoznosti si "bugnout" penize byla nutnejsi, nez oprava prepoctu hodnosti.
[/quote]
Děkuji za info, škoda že jsme se tohle nemohli dozvědět před týdnem při údržbě. Věta: "O bugnutých hodnostech víme, žádáme o srtpení." by potěšila. ;)
P.S. Clon je TOP ma BAN =)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?

Who is chatting

offline Hakan 
offline Kazuro 
offline Mionix