Ledový VS dřevený

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.

Vyplatí se soustředit se na ledové šípy?

Myslím si, že ano
16
33%
Myslím si, že ne
25
51%
Nejsem si jistý
3
6%
Vůbec nevím
5
10%
 
Celkem hlasů: 49

Uživatelský avatar
tobartos
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 219
Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Ledový VS dřevený

Příspěvek od tobartos » pát 26. črc 2013 8:04:53

ElectriX
Spoiler:
Od posledního oficiálního updatu jádra hry (asi tak 3/4 roku zpět) už jsou šípy normálně zprovozněné a fungují úplně stejně jako jiné předměty na zvýšení hodnoty útoku (odzkoušeno). Takže ledový šíp bude mít a má téměř totožný efekt, jako třeba Zelenkavý elixír (L).

Kdo ale někdy zkoušel hru za lukostřelce, tak ví, že ten zase tak velkou výhodu neznamená, protože kouzla lukostřelce nejsou blokována obranou (pronikají), takže tam roli hraje odolnost vůči šípům, ninjům a pak ta nejdůležitější věc, tedy postih za vzdálenost. Celkově to vyjde vždycky tak, že těch negativních vlivů je pak více, než pozitivních a podle jejich poměru pak všechna tahle vylepšovátka ztrácejí sílu.

Dejme tomu, že budeš mít 50% na lidi, 38% na wary a tvůj cíl 52% ninja a 50% šípy, přičemž bude vzdálený takových 10 metrů (rozsah je pro představu 0-25). Když pak budeš mít hodnotu útoku, tahle posloupnost bonusů ti změní útok na 1000*1,5*0,48*1,38=993. Následné započítání postihu za vzdálenost z toho udělá 546 (55%). Pak se přičtou nějaké ty bonusy za pohyblivost, sílu, level ap. a na závěr se aplikuje odolnost na šípy, takže jsme na 273.

A teď ten samý příklad s hodnotou 1197 (tj. místo dřevěného ledový). Nebudu to rozepisovat, protože je to logické už od pohledu, výsledek je 327. Čili zlepšení o nějakých 54 bodů útoku, což je oproti udávaným 200 docela málo. V praxi se samozřejmě počítá s vyššími čísly a hodnota u kouzel se násobí (nejvíc je to 3,9x u ohnivého), ale závěry budou podobné. V tom se lukostřelec dost liší třeba od válečníka, který těch 200 bodů útoku okamžitě pozná. A to nezmiňuji, že většina luků má mnohem vyšší rozptyl, nežli kolik ti takovýto šíp přidá, plus ohnivý a otrávený mají ještě další rozptyl navíc (200 a 100).

Když mi dáš konkrétní příklad útočník/obránce (tj. vypsat komplet bonusy, statusy, zbraně, levely), můžu ti zjistit přesné hodnoty, ale odhadem se nasazení toho ledového šípu bude rovnat zhruba přidání jednoho talismanu na schopnost (5%), možná trošku víc. Ještě dodávám, že tohle se týká jen PvP, protože v proměně šípy nemají žádný efekt (a není to bug, ale úmysl).
A tak přece jen ano avšak jak říkáš, rozdíl je pořád k nepoznání tak to málokdo ocení. Určitý příklad nepotřebuji, myslím, že si to vysvětlil dost jasně :up:

Mě spíš zaujalo, zda je rozsáhlejší rozdíl mezi např. lvl 150 (bez věcí, bez bio jen prostě samotná postava o plných statusech maximálně) a lvl třeba 70 v totéž "formě" a jejich obraně proti kouzlům (v PvP), když apeluješ mimo jiné na úroveň postavy pro porovnání síly.

Podlé mého Metin2 a jemu podobné hry jakož i Ekura jsou stavěné fantasy RPG hry tak, že úroveň postavy není dokladem o vyspělosti postavy či vždy zřetelné kvality oproti menším úrovním. Mohou lepší věci, mají víc možností ale jedná se o takové možnosti, které nejsou tak citelné (nadneseně řečeno možná i ale...). O tom si celkově myslím, že je to herní :+: a není to dělané klasickým "hnacím" systémem fantasy her, že když rosteš tak automaticky s tebou i síla. To by každý jen expil a expil dosadil tu na max. úrovňovou zbroj, která je ve výsledku jen očním zázrakem a moc by při hře nepřemýšlel, hry si neužil ale byl by přece "král".
Kdo zná jiné, podobné hry v podobném stylu (ať už i klikací) tak ví určitě o čem mluvím.

Tímto trendem se ale pomaloučku řídí novější nejmenované priváty na motiv Metin2. Jsem rád, že Ekura k ním nepatří.

Pro rýpavé:
Spoiler:
ano, nějaká "síla" u postav roste - přirozeně.


Jednoduše tu ale nemusíme dělat maximum proto, abychom si dokonale vyhráli a zarelaxovali :up:...při takovýchto hrách by měli být tyto faktory znatelné od samého počátku dění (jakýmkoli způsobem).
Nemluvím tu o tom, že není důležité se na hru soustředit a dát do toho čas či snahu abys byl lepší (říkám předem).


slusnej
Spoiler:
80% těch co ti klikli na ANO, tak ani lučišníka nikdy nehráli, celkově ani ninju na ekuře nezkoušeli, takže asi tak, takže nemaj ponětí o co jde a jsou tu aj frajeři co si nečtou téma a jen kliknou libovolně na nabídky v anketě.
Jo bohužel i tací se najdou :suspect:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix