KahnWeder
Něco nemálo jsem právě taky zkoušel. Třeba i jaký vliv má 60% obrana na válečníka VS 60% obrana na samotné meče. Vypočítává se to někdy vážně zvláštně ale v praxi se i s úspěšným útokem v příkladu 180 síla, 70% lidi, 45 schopnosti klidně může stát, že ubereš 1,9k proč, protože je tu míň lidí ale více setek. Málokdo má skutečně průměrné hodnoty obran, protože prakticky to není příliš k použití (hlavně mimo válku).
Jinak obecně: podporovanej ti klidně při 50 válečník a 55 meče, prdne za 6k. Pokud čekáte, že bude lepší full bio, tak si to rovnou můžeme spočítat 72 72 62 62, 62% vybráno na válečníka z 6k to bude něco kolem 5k. Dáme kosti na obranu tak 3,3 - 3,7. Při 25k ZB stačí další postava o podobném rázu a jste dole za 30 sekund pokud vy brát nic nebudete. S mečem 60% možná veme 3k až 3,5 mno. Pak už záleží na někdy mizivém procentu antipoškození (13% anti. mi skoro vůbec nepřijde, že funguje, přitom by to teoreticky mohlo lidem nahradit konečné bio, nebo naopak karmu).
Nejlepší jsou reakce na 45 magii, která podle většiny stačí. Stačí možná tak ale s kostma a to vážne jen "stačí". Dobrý BMko či šaman vám přes 62 - 72% veme pěkné pecky. BS s full magií je velmi vhodné stále i do teď, protože antipoškození to nějak výrazně nenahradí (na dračí +8 +9 jen tak někdo mít nebude). Každý druhý akorát dosazuje nejméně štít a diví se, že zkušený hráč to zjistí dost lehce.
Podobně na tom je útok. Všude kolem sebe slýchám "Ještě pár schopek a to budou pecky". Velký prd. Je to opět jen lepší ale bez podpůrných věcí bojovat v dnešní době nemá téměř smysl, neboť samotnej důvod je i ten, že zpravidla každý je proti vám vytáhne.
E: Ale máš pravdu, že v samotném celkovém součtu, ti např. při vyšší obraně proti mečům uberou o 1,5 -2k míň což určitě v houfu přínosné bude
