Ahoj, ještě se pokusím vysvětlit funkci strachu, ať to máš komplet. Berme hodnoty na P - určitě stojí za zmínku, že jsou napevno dané, tedy je nemůžeš ovlivnit žádnými statusy, jak tomu je u jiných kouzel.
- 37% šance na vyhnutí šípům - to znamená, že výstřely šípů někdy dají "MISS" namísto nějakého poškození (neplatí na kouzla).
- 30% odolnost proti tělesnému napadení - snižuje poškození způsobené seky a šípy od nepřátel o 30%. Čili ti namísto rány za 1000 dají jen 700.
- Podotýkám, že se nesčítá s požehnáním, ale násobí. Když máš požehnání třeba 81% a strach P (30%), bude celková odolnost (1-0,81)*(1-0,3) = 86,7%.
- Potlačení agresivity mobů do levelu rovnému tvému - to znamená, že když jsi třeba level 80 a máš strach, neměla by po tobě automaticky jít žádná potvora s levelem 80 a méně.
- V praxi to tak úplně nefunguje, některé silné potvory strach ignorují. Ale třeba na bosse funguje dobře.
Zajímavostí strachu je jeho zrácená načítací doba 100 sekund, která znamená výhodu třeba v PvP, kde můžeš Strach zapnout většinou už krátce po skončení zrušení. Ale PvP a WP sura je kapitola na samostatné téma..
