Děkuji

Díky moc drakuElectriX píše:Ahoj, když bych přepočítal čepel na bonus z věcí, vyšlo by, že čepel dává "96% šance převzít ZB". Z toho se dá vyvodit, že rychlost absorpce bude s tímhle bonusem v brnění asi o 10% rychlejší.
Naproti tomu bonus ZB+2000 přidá těch procent třeba jen 8 (beru při 25k ZB), ale funguje logicky i když nesekáš. Těch 2k ZB pak odpovídá zrychlení obnovy ZB při elíkování o 147 ZB/s (to není moc). Toliko k číslům.
Sečteno a podtrženo se ti myslím víc vyplatí ZB. Absorpci máš i bez dalších bonusů mnohem vyšší, než ostatní chary a ZB ti umožní trošku víc polevit, aby sis pořád nemusel hlídat jestli dost absorbuješ (třeba když se chceš nabuffovat, při lagu, nebo zkrátka velký dav blodarů). Takže bych točil kombinaci magie/šípy/zb. Když ti tam ale padne místo zb absorpce a povede se rupnout, asi bych se tím nějak netrápil, rozdíl není markantní.Spoiler:V praxi je těch proměnných příliš, ale asi nejdůležitější pro náš účel je poměr absorbovaných zb k těm obnoveným. S 25k je obnova 1838 ZB/s, za stejný čas si absorpcí obnovíš cca 8k (pokud sekáš do 3 potvor po 30k). Takže absorpce bude z celkové obnovy tvořit cca 80%. Takže zvýšením zb zlepšíš obnovu o 8%*20%=1,6%. Přidáním absorpce o 10%*80%=8%. To pro případ kdy mlátíš 3 moby, při jednom už by bylo srovnáno, no a při žádném logicky vítězí zb. Poslední věc, která pak stojí za zmínku je zvýšení sekundové vydrže díky většímu počtu zb. Tenhle faktor se bude hodit tehdy, když si nabereš víc, než zvládneš uabsorbovat.