Připravili jsme seznam změn / úprav / novinek na kterých se momentálně pracuje. Seznam je rozsáhlejší.
O datu nasazení do hry ještě není rozhodnuto, neboť úpravy jsou v různém stupni rozpracovanosti. Nicméně rádi uslyšíme názory na úpravy od vás hráčů.
Oprava a aktivace odolnosti proti ohni - Bude opraven a aktivován bonus "Odolnost proti zapálení", který nahradí nynější Odolnost proti ohni (i ve starých předmětech). V praxi bude snižovat šanci na zapálení kouzly o 1/2 výše tohoto bonusu. Důvodem opravy je zvyšující se potřeba obrany proti tomuto typu útoku (v rámci zachování rovnováhy v PvP). Diskuze zde.
PvM šíp pro Ninju archera - Nový tzv. "PvM šíp" určený výhradně pro Ninju archera na PvM - Šíp bude mít velmi vysokou hodnotu útoku v kombinaci se záporným bonusem proti lidem. Také nebude mít žádný postih za vzdálenost. Přesné hodnoty jsou ještě předmětem jednání a testování, nicméně již teď je jasné, že bude nutné odstranit rasu některých příšer (lidé). Jedná se především o monstra druhého města (bílá přísaha a černý vítr) a také všechny obry. Swampu se tyto změny nedotknou. Účelem úpravy je zvýšení bojeschopnosti archerů v PvM s lukem. Nový šíp neovlivní PvP, ani poškození v proměně. Způsob získání budiž předmětem diskuze, měl by však být co nejdostupnější už od malého levelu. Diskuze zde.
Nové sběratelské úlohy - Bude připraven nový balíček sběratelských úkolů. Diskuze zde.
Přidání bezpečné zóny ve válce říší - Přidání bezpečné zóny na respawn ve válce říší, tím by se mělo zamezit nežádoucímu střílení z respawnu. Diskuze zde.
Posunutí teleportů ve válce říší - Posunutí cílových pozic teleportů na některých mapách za účelem zkrátit čas potřebný k cestě z respawnu na bojiště. Diskuze zde.
Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování. Diskuze zde.
Aktivace odolnosti proti průniku - Bonus "Odolnost proti průniku" bude vložen do hry. Prozatím jej bude možno získat pouze ve Vodním brnění jako vrozený (namísto nynější magické obrany). Později bude zařazen i do nových sběratelských úloh. Diskuze zde.
Odstranění nefunkčních bonusů - Odstranění bonusů "Magická obrana", "Odolnost proti větru" a "Odolnost proti blesku". Toto by se týkalo i starších předmětů, které tím získaly volné sloty pro opětovné přidání nových bonusů. Důvod odstranění - prozatím není technicky možné dát těmto bonusům funkci, která by odpovídala jejich popisu.
Úpravy tabulky s bonusy - Do tabulky bonusů budou přidány bonusy "Silný proti ještěrům", odstraněny "Odolnost proti blesku" a "Odolnost proti větru". Dále je v plánu přejmenování odolnosti vůči ohni a přidání bonusu proti průniku.
Královský systém - Nově bude každý týden nejlepší hráč v říši odměněn královkým titulem. Tento titul mu umožní čerpat z říšské kasy prostředky na různorodá vylepšení (královský heal, zvýšení síly a obrany, spawnování mobů, žold apod.). O získání titulu rozhodnou desítky různých faktorů související s herní postavou. Některé výhody bude v omezené míře možno čerpat i s běžnou PvP hodností. Diskuze zde.
Změny v počtech u PvP hodností - V souvislosti se zavedením královského systému budou upraveny počty udělených PvP hodností. Nově bude mít každá říše jednoho krále, 2 vojevůdce, 4 generály, 8 rytířů a 24 pěšáků. Diskuze zde.
Seznam úprav hry, které proběhly dnes lze nalézt na webu : http://www.ekura.cz/patchlog
8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Petronius « úte 1:09 am »


@
diver « úte 12:27 am »


@
Petronius « pon 11:00 pm »


@
libast « pon 10:58 pm »


@
Hiearch « pon 10:43 pm »


@
Grout « pon 10:38 pm »


@
libast « pon 10:33 pm »


@
Tomori « pon 9:23 pm »


@
Tomori « pon 9:01 pm »


@
Petronius « pon 8:56 pm »


@
Grout « pon 8:50 pm »


@
Makarov « pon 8:27 pm »


@
Mionix « pon 8:19 pm »


@
Grout « pon 7:37 pm »


@
Makarov « pon 6:02 pm »


@
TomasFoxx « pon 4:59 pm »


@
diver « pon 4:37 pm »


@
Takashiro « pon 2:29 pm »


@
Waldym « pon 12:13 pm »


@
Grout « ned 7:41 am »


@
Grout « sob 11:22 pm »


@
anyone « sob 9:41 pm »


@
anyone « sob 9:41 pm »


@
Grout « sob 8:50 pm »


@
TomasFoxx « sob 6:48 pm »


@
cervik1234 « sob 12:08 pm »


@
Mionix « pát 9:17 am »


@
asdis « pát 7:43 am »


@
Mionix « pát 7:36 am »


@
asdis « pát 7:08 am »


@
Dsurman « pát 12:32 am »


@
RoxBorn « čtv 7:51 pm »


@
Tomori « čtv 2:54 pm »


@
Hakan « čtv 2:49 pm »


@
Tomori « čtv 2:48 pm »


@
Hakan « čtv 2:40 pm »


@
ChunjoKing « čtv 11:31 am »


@
ChunjoKing « pon 12:02 am »


@
Hakan « ned 6:04 pm »


@
Suko201 « ned 6:02 pm »


@
Suko201 « ned 6:01 pm »


@
Mionix « ned 6:00 pm »


@
Suko201 « ned 5:57 pm »


@
Mionix « ned 5:56 pm »


@
Vydesenej « ned 5:51 pm »


@
Mionix « ned 5:48 pm »


@
Vydesenej « ned 5:42 pm »


@
Mionix « ned 5:38 pm »


@
cleo « ned 5:26 pm »


@
Mionix « ned 4:52 pm »


@
Vydesenej « ned 4:41 pm »


@
Suko201 « ned 2:40 pm »


@
Mionix « sob 6:57 pm »


@
ChunjoKing « sob 6:48 pm »


@
Suko201 « sob 10:37 am »


@
Tomino26 « pát 8:55 pm »


@
noxforko « pát 8:29 pm »


@
cleo « čtv 8:30 pm »


@
Suko201 « čtv 7:30 pm »


@
TOXIX « čtv 3:18 pm »