VTS byl upraven pro snazší testování a to tak :
- Přihlášení proběhne pomocí standardního herního účtu pomocí launcheru (tedy použijte stejně přihlašovací údaje, jako do hry)Ukázka:
- Po přihlášení si musíte založit nové postavy (účet bude prázdný)
- Po prvním přihlášení obdrží postavy základní výbavu
- Knihomol Soon se promění na prodejce výbavy +9 a to všech hlavních věcí
Kde najdu Soona:
Soona najdete tam, kde jste zvyklí.
Shinsoo: http://www.ekura.cz/atlas?m=1&zp=1&la=1&fi=Soon#h
Chunjo http://www.ekura.cz/atlas?m=21&zp=1&la=1&fi=Soon#h
Jinno: http://www.ekura.cz/atlas?m=41&zp=1&la=1&fi=Soon#h - U skladníka naleznete předměty pro bonusování výbavy. Bonusy budou padat pouze v maximálních velikostech. (tzn. pokud má předmět možnost získat například ZB pak vždy dostane ZB + 2000)
- Schopnosti postav lze trénovat pomocí
kamene duše
Pokud je na postavě co trénovat (ve schopnosti alespoň jeden bod), je vybraná schopnost automaticky změněna na P.- Schopnost proměny lze trénovat knihou proměn, kterou můžete zakoupit u skladníka.
- Zvyšovat level postavy lze také pomocí
kamene duše. Pokud není co trénovat, je po použití kamene duše postava automaticky vyexpena na následující level. Je tak možno upravit na libovolný level v rozsahu 1 až 150.
- Postava automaticky obdrží koně level 21 včetně
knihy na přivolání
- Pro bonusování je připraven neomezený zdroj financí v podobě neomezeného trezoru u skladníka. Není nutné zadávat heslo a vybrané peníze nejsou odečítány.
- Výheň i kovadlinu na přidávání slotů a talismanů naleznete taktéž v prvním městě.
- Pro odzkoušení novinek budou připravena základní města tak, jak je známe doteď (to kvůli startovací pozici ve hře).
- Dále budou dostupné dvě upravené herní mapy, na které se dá libovolně teleportovat pomocí teleportéra. Obě mapy budou shodně nastaveny s tím rozdílem, že jedna bude v novém nastavení (viz níže) a druhá mapa bude nastavena na současný herní stav.
- Mapa s novým nastavením bude u teleportéra označena jako "Mapa testu nového nastavení" a poběží na CH1
- Mapa se starým nastavením bude dostupná pod tlačítkem "Mapa testu starého nastavení" a poběží na CHX.
- Na obou mapách budou tatáž monstra, mapu lokace můžete zobrazit zde.
- Obě mapy budou obdobou Swampu, to kvůli rozloze a geografickým podmínkám. Najdete na nich monstra všech rozličných úrovní a typů.
- Mapy bude možno opustit opět pomocí teleportéra.
- Odolnost proti zapálení (nyní vedeno jako odolnost proti ohni). Tento bonus sníží šanci na zapálení od monster i postav a to o poloviční hodnotu, než je uvedena v tabulce bonusů postavy.
Například: Postava či monstrum bude mít šanci na zapálení 40% Pokud dosáhnete bonusu 80% proti zapálení, nebude Vás možno zapálit.
To lze otestovat v souboji postava proti postavě. Také je připraven upravený Král plamenů (na testovací mapě), který pro odzkoušení této schopnosti dostal šanci na zapálení 32% s účinkem 2500 DMG.
Tady bychom rádi, aby jste otestovali natočitelnost bonusu, funkčnost, použitelnost v PvP a zhodnotili celkový dopad na hru.
- Je připravena odolnost proti průniku (jak již bylo řečeno dříve jedná se o vrozenou schopnost vodního brnění v podobě magické obrany). Bonus jinde natočit nelze. Je tak připraveno 20% snížení účinku průniku (u brnění +9), které lze otestovat v PvP mezi postavami a také je zde na testovací mapě připraveno monstrum (Silný derviš Lv. 37, vzhledem shodný s pouštním okem). Silný derviš má nastaven 100% průnik, tedy každý jeho útok je veden průnikem a jeho základní útok je velmi malý.
Chcete-li účinnost bonusu porovnat s přechozím stavem, stačí přejít do mapy starého nastavení, bonus proti průniku se tím znefukční.
Prosíme o otestování funkčnosti bonusu a také zhodnocení, jaký by měl bonus dopad na hru v této podobě a jaký by měl dopad při případném vložení do sběratelských odměn (cca 10%).
- Je připravena kompletní úprava proměny. Při založení postavy obdrží hráč cca 40 kuliček proměny a to na různorodá monstra.
Jak to bylo doteď:- V normální hře je při schopnosti od levelu proměny 1 do G10 rozlišováno z jakého monstra je kulička proměny. Na levelu schopnosti P je toto rozlišení ve hře "BUGnuto" a je útok snížen právě o část bonusu za typ monstra.
- Ve hře je momentálně také chyba v délce proměny, neboť na levelu 0 je proměna na pouhých 5 minut, na levelu 1-G10 je to 10 minut a na P je to něco přes 30 minut.
- Nově bude délka proměny vypočítána vzorcem.Například na P tak bude mít proměna trvání 35 minut, na G10 27,75 minut a tak dále. Dále bude délku proměny ovlivňovat stupeň příšery.Spoiler:DÉLKA = ( ZAOKR_DOLŮ( ÚROVEŇ / 10 ) * 5 + ÚROVEŇ / 40 * 10 + 5 )
(uvedeno v minutách)
Monstra nejnižšího stupně jsou snáze ovladatelná a nemají tak postih na délku proměny. Čím vyšší je stupeň monstra, tím více se zkracuje doba proměny (o 5% za každý stupeň).
Příklad:- Kulička proměny Vzteklý Prašivec. Monstrum má základní stupeň (stupeň 1), tedy kulička nemá postih na délku proměny.
- Naproti tomu Vzteklý Skřetí Velký Ork je o 3 stupně vyšší monstrum (stupeň 4) a tak se jeho délka proměny sniží o 15%.
- Nově je také přihlédnuto k barvě kuličky, původní
fialová je za shodných okolností méně účinná co do síly útoku než
zelená kulička proměny a dále jsou připraveny ještě další dvě barvy pro případné pozdější přidání do hry (
).
- Opravena je také chyba hry, která způsobovala, že některé kuličky s nízkým levelem bylo možno použít dříve, než postava dosáhla levelu monstra. Nyní tedy platí, že musíte mít alespoň stejný level jako monstrum pro použití kuličky.
- Síla útoku v proměně je upravena a to také s ohledem na level monstra ze kterého pochází. Bylo samozřejmě přihlédnuto ke starému nastavení proměny, přičemž cílem úpravy je dosáhnout lehce vyššího útoku při proměně P a podstatně nižšího útoku při ostatních úrovních. Aktuální hodnoty jsou pouze hrubým odhadem, proto lze očekávat, že se v průběhu testů budou ještě upravovat. To by mělo být hlavním předmětem testování.
Zajímá nás hlavně, jak se změní dmg postav v proměně v běžných lokacích, kde se kulička používá (Kerindor, Swamp, Haegeron). Berte v potaz různou sílu kuliček, u těch nejlepších by jste měli dosahovat výsledků lepších, naopak u kuliček nízkého levelu výsledků horších. Podělte se s námi o své hodnoty před i po úpravě.
- Poslední drobnou změnu nebudeme prozrazovat, ale jistě na ni přijdete sami. Poohlédněte se v prvním městě po něčem novém
.