VTS (Veřejný Testovací Server)

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Saggitarius » pon 25. lis 2013 11:50:43

Po nějaké době bude opět spuštěn veřejný testovací server (VTS). Na něm si bude možno odzkoušet a případně nahlásit problémy s novinkami, které půjdou do ostré hry.

VTS byl upraven pro snazší testování a to tak :
  1. Přihlášení proběhne pomocí standardního herního účtu pomocí launcheru (tedy použijte stejně přihlašovací údaje, jako do hry)
    Ukázka:
    Výběr VTS při přihlášení
    Výběr VTS při přihlášení
  2. Po přihlášení si musíte založit nové postavy (účet bude prázdný)
  3. Po prvním přihlášení obdrží postavy základní výbavu
  4. Knihomol Soon se promění na prodejce výbavy +9 a to všech hlavních věcí
  5. U skladníka naleznete předměty pro bonusování výbavy. Bonusy budou padat pouze v maximálních velikostech. (tzn. pokud má předmět možnost získat například ZB pak vždy dostane ZB + 2000)
  6. Schopnosti postav lze trénovat pomocí Obrázekkamene duše
    Pokud je na postavě co trénovat (ve schopnosti alespoň jeden bod), je vybraná schopnost automaticky změněna na P.
    • Schopnost proměny lze trénovat knihou proměn, kterou můžete zakoupit u skladníka.
  7. Zvyšovat level postavy lze také pomocí Obrázekkamene duše. Pokud není co trénovat, je po použití kamene duše postava automaticky vyexpena na následující level. Je tak možno upravit na libovolný level v rozsahu 1 až 150.
  8. Postava automaticky obdrží koně level 21 včetně Obrázekknihy na přivolání
  9. Pro bonusování je připraven neomezený zdroj financí v podobě neomezeného trezoru u skladníka. Není nutné zadávat heslo a vybrané peníze nejsou odečítány.
  10. Výheň i kovadlinu na přidávání slotů a talismanů naleznete taktéž v prvním městě.
  11. Pro odzkoušení novinek budou připravena základní města tak, jak je známe doteď (to kvůli startovací pozici ve hře).
  12. Dále budou dostupné dvě upravené herní mapy, na které se dá libovolně teleportovat pomocí teleportéra. Obě mapy budou shodně nastaveny s tím rozdílem, že jedna bude v novém nastavení (viz níže) a druhá mapa bude nastavena na současný herní stav.
    • Mapa s novým nastavením bude u teleportéra označena jako "Mapa testu nového nastavení" a poběží na CH1
    • Mapa se starým nastavením bude dostupná pod tlačítkem "Mapa testu starého nastavení" a poběží na CHX.
    • Na obou mapách budou tatáž monstra, mapu lokace můžete zobrazit zde.
    • Obě mapy budou obdobou Swampu, to kvůli rozloze a geografickým podmínkám. Najdete na nich monstra všech rozličných úrovní a typů.
    • Mapy bude možno opustit opět pomocí teleportéra.
Pro první kolo testu budou připraveny tyto úpravy :
  1. Odolnost proti zapálení (nyní vedeno jako odolnost proti ohni). Tento bonus sníží šanci na zapálení od monster i postav a to o poloviční hodnotu, než je uvedena v tabulce bonusů postavy.
    Například: Postava či monstrum bude mít šanci na zapálení 40% Pokud dosáhnete bonusu 80% proti zapálení, nebude Vás možno zapálit.

    To lze otestovat v souboji postava proti postavě. Také je připraven upravený Král plamenů (na testovací mapě), který pro odzkoušení této schopnosti dostal šanci na zapálení 32% s účinkem 2500 DMG.
    :arrow: Tady bychom rádi, aby jste otestovali natočitelnost bonusu, funkčnost, použitelnost v PvP a zhodnotili celkový dopad na hru.
  2. Je připravena odolnost proti průniku (jak již bylo řečeno dříve jedná se o vrozenou schopnost vodního brnění v podobě magické obrany). Bonus jinde natočit nelze. Je tak připraveno 20% snížení účinku průniku (u brnění +9), které lze otestovat v PvP mezi postavami a také je zde na testovací mapě připraveno monstrum (Silný derviš Lv. 37, vzhledem shodný s pouštním okem). Silný derviš má nastaven 100% průnik, tedy každý jeho útok je veden průnikem a jeho základní útok je velmi malý.
    :idea: Chcete-li účinnost bonusu porovnat s přechozím stavem, stačí přejít do mapy starého nastavení, bonus proti průniku se tím znefukční.
    :arrow: Prosíme o otestování funkčnosti bonusu a také zhodnocení, jaký by měl bonus dopad na hru v této podobě a jaký by měl dopad při případném vložení do sběratelských odměn (cca 10%).
  3. Je připravena kompletní úprava proměny. Při založení postavy obdrží hráč cca 40 kuliček proměny a to na různorodá monstra.
    Jak to bylo doteď:
    • V normální hře je při schopnosti od levelu proměny 1 do G10 rozlišováno z jakého monstra je kulička proměny. Na levelu schopnosti P je toto rozlišení ve hře "BUGnuto" a je útok snížen právě o část bonusu za typ monstra.
    • Ve hře je momentálně také chyba v délce proměny, neboť na levelu 0 je proměna na pouhých 5 minut, na levelu 1-G10 je to 10 minut a na P je to něco přes 30 minut.
    Jak to bude na VTS:
    • Nově bude délka proměny vypočítána vzorcem.
      Spoiler:
      DÉLKA = ( ZAOKR_DOLŮ( ÚROVEŇ / 10 ) * 5 + ÚROVEŇ / 40 * 10 + 5 )
      (uvedeno v minutách)
      Například na P tak bude mít proměna trvání 35 minut, na G10 27,75 minut a tak dále. Dále bude délku proměny ovlivňovat stupeň příšery.
      Monstra nejnižšího stupně jsou snáze ovladatelná a nemají tak postih na délku proměny. Čím vyšší je stupeň monstra, tím více se zkracuje doba proměny (o 5% za každý stupeň).
      Příklad:
      • Kulička proměny Vzteklý Prašivec. Monstrum má základní stupeň (stupeň 1), tedy kulička nemá postih na délku proměny.
      • Naproti tomu Vzteklý Skřetí Velký Ork je o 3 stupně vyšší monstrum (stupeň 4) a tak se jeho délka proměny sniží o 15%.
    • Nově je také přihlédnuto k barvě kuličky, původní Obrázekfialová je za shodných okolností méně účinná co do síly útoku než Obrázekzelená kulička proměny a dále jsou připraveny ještě další dvě barvy pro případné pozdější přidání do hry (ObrázekObrázek).
    • Opravena je také chyba hry, která způsobovala, že některé kuličky s nízkým levelem bylo možno použít dříve, než postava dosáhla levelu monstra. Nyní tedy platí, že musíte mít alespoň stejný level jako monstrum pro použití kuličky.
    • Síla útoku v proměně je upravena a to také s ohledem na level monstra ze kterého pochází. Bylo samozřejmě přihlédnuto ke starému nastavení proměny, přičemž cílem úpravy je dosáhnout lehce vyššího útoku při proměně P a podstatně nižšího útoku při ostatních úrovních. Aktuální hodnoty jsou pouze hrubým odhadem, proto lze očekávat, že se v průběhu testů budou ještě upravovat. To by mělo být hlavním předmětem testování.
    :arrow: Zajímá nás hlavně, jak se změní dmg postav v proměně v běžných lokacích, kde se kulička používá (Kerindor, Swamp, Haegeron). Berte v potaz různou sílu kuliček, u těch nejlepších by jste měli dosahovat výsledků lepších, naopak u kuliček nízkého levelu výsledků horších. Podělte se s námi o své hodnoty před i po úpravě.
  4. Poslední drobnou změnu nebudeme prozrazovat, ale jistě na ni přijdete sami. Poohlédněte se v prvním městě po něčem novém ;).
Datum spuštění VTS bude ještě oznámen na webu hry, kdy dojde k aktualizaci herního klienta a také launcheru.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server) bude spuštěn

Příspěvek od Script » stř 04. pro 2013 12:02:00

Jistě jste si všimli, že VTS není momentálně dostupný. Pracujeme na posledních úpravách a měl by být spuštěn v průběhu dneška. Totéž se týká i launcheru, kterému se bohužel nevyhnuly problémy při spuštění na některých počítačích. Pokusíme se je co nejdříve vyřešit. Oprava těchto chyb je nejvyšší prioritou, prosíme proto o strpení.

Edit 14:20: VTS opět online.
Edit 6.12.: Launcher už by měl být také plně funkční.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Script » pát 06. pro 2013 19:38:45

Předměty pro zručnost byly přidány do obchůdku u skladníka.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Script » pon 09. pro 2013 14:52:00

Byl opraven nefunkční teleport z říše Jinno do testovacích map.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Saggitarius » čtv 12. pro 2013 7:11:20

VTS odstaven.
Provádíme úpravy nastavení.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.
@ marexanax « stř 9:40 am »
Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
@ Vydesenej « stř 7:22 am »
Z technických důvodů bude provedena údržba v čase od 7:30 do 8:00 :D a hra už nejede v 7:00 AU
@ TomasFoxx « úte 11:21 pm »
@Mionix,  jojo ona už mi psala, že po nějaky době pak zmizel, ale nevěděl jsem jestli jsi to byl ty, nebo samo :D každopádně ten ticket tam asi furt je, kdybyste ji chtěli dát náhradu 3:)
@ Mionix « úte 5:28 pm »
@TomasFoxx,  tak že, je to systémem ošetřené, nebudu psát jak, ale nedostupný zmizí sám.
@ qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »
Na to, že Vás tam je 5 a pů, tak se chováte, jak korporát o 500 zaměstnancích. :D
@ Mionix « pon 7:12 pm »
@TomasFoxx,  Je tu zásadní problém. Netuším, co by to udělalo, také se může stát, že se další již nebude spawnovat. A pokud mi to GA nepovolí, tak nemohu.
@ TomasFoxx « ned 10:06 pm »
@Mionix,  mohl bys prosim ticket 94300? jde jen o bugnuty ctyrlistek, tak at muzem hledat dal
@ Mionix « sob 5:34 pm »
Tak že pro info, ti co mi poslali do SZ jméno postavy, tak je quest údajně opraven a můžete jít za Handu UP
@ Mionix « sob 4:59 pm »
Prosím do SZ o dodání jmen postav, kde vám nejde nový věneček. Saggi nahradí.
@ Borda91 « sob 2:11 pm »
Už má někdo ten suvenýr? :D
@ cleo « sob 1:14 pm »
@Nonepovideeej,  ono to prý nejde ani těm co ho ještě nedělali
@ Nonepovideeej « sob 11:47 am »
Pravděpodobně to nejde nám, kteří měli rozdělaný úkol v Dongji, ostatním to šlo, tak nevím..
@ cleo « sob 10:52 am »
@Mionix,  těm co díky předčasnému ukončení eventu se při pokusu o port do dongji rozklikl věneček (a dostali vip) nejde udělat nový, koukněte na to prosím
@ Nonepovideeej « sob 10:46 am »
Mám Smetánku, Sam-zi, Rododendron, Kakikvět, Šeřík a Broskvový květ a nic no, tak nevím :/
@ MrDzenda « sob 10:40 am »
Mě už vyrábí věneček. Odevzdáváš správné? (Houby Tue, Kořen Gango, Datle, "Bodlák" nebere)
@ Nonepovideeej « sob 10:05 am »
Bylinky nejdou stále odevzdat :( Alespoň mně teda..
@ TomasFoxx « sob 9:42 am »
Vydesenej píše: Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
:D
@ MrDzenda « sob 9:40 am »
Údržba?

Who is chatting