Ahoj, vždycky záleží na konkrétní sadě bonusů, kterou už máš. Téměř pokaždé ale můžeš aplikovat poučku, že
nejvíc se vždycky vyplatí přidávat ten bonus, kterého máš nejméně procent.
Vezmu tvůj příklad, ale dvě rozdílné postavy. Dejme tomu, že jedna má (beze zbraně) průmku 20% a zvěř 80%. Druhá má průmku 80% a zvěř 20%. Takže obě postavy jsou na tom v tuhle chvíli s dmg prakticky stejně.
- První vezmu zbraň 30+20:
- Pro první postavu by tato zbraň znamenala zlepšení na 50% průmky a 100% zvěř. To je celkový násobič 1,5*2,0 = 3,0.
- Pro druhou postavu by se hodnoty změnily na 110% průmky a 40%zvěř. To je celkový násobič 2,1*1,4 = 2,94.
- A teď zbraň 50+0:
- Pro první postavu by tato zbraň znamenala zlepšení na 70% průmky a 80% zvěř. To je celkový násobič 1,7*1,8 = 3,06.
- Pro druhou postavu by se hodnoty změnily na 130% průmky a 20%zvěř. To je celkový násobič 1,2*2,3 = 2,76.
Jak je dobře vidět, zatímco první postavě pomohla více zbraň s průmkou (3,06 namísto 3,0), druhé postavě zase pomohla zbraň s bonusem silný proti (2,94 namísto 2,76). Podobně se můžeš ke svému výsledku dopočítat i ty. Stačí si sečíst kolik budeš mít po přidání jedné a druhé zbraně a tato dvě čísla mezi sebou vynásobit. U které ti výsledek vyjde lépe, tu zvol. Podotýkám, že většinou to bývá právě průmka. Když dodáš hodnoty, můžu to klidně dopočítat za tebe, ale myslím si, že vynásobit pár čísel zvládne každý.
Někdo si možná všiml, že ačkoli na tom byly na začátku postavy stejně, po přidání zbraně je na tom v obou případech lépe postava č. 1 (co má více zvěře). Je to dané právě tím, že obě zbraně přidávají více průmky, nežli zvířat, takže této postavě pomohou více.
Tady něco kdyby tě to zajímalo víc dopodrobna (v návodu sroluj dolů).
P.S.: Nezapomínal bych taky na to, že bonus proti zvěři ti zvedne i útok kouzly, což nemusí být vždycky k zahození.
Edit@
Taznovejsi: Máš pravdu, díky za upozornění. Ještě jsem narychlo měnil hodnoty, aby byl rozdíl lépe vidět, tak se vloudila chybička. Každopádně na výsledku to nic nemění

.