War říší a PVP návrhy na oživení
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 16. lis 2013 10:30:28
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
minulej tejden náhodou byla jedna válka asi 17/31/32.. ale pořád to je těstovinově málo
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Pár stránek jsem pročetla.
Líbil se mi návrh odemykání vyššího lvlu na základě výher v pvp - nemyslím války říší. Samozřejmě by to mohlo být v boji se stejným levlem (v rozpětí např.10lvlů) v boji např 4vs4(šaman, ninja, war,sura), z toho vyplývá i nějaká šance na spolupráci cechů. Taktéž by to trochu zamezilo "rychlokvašení" postav. Je možnost nevytvářet novou arénu pro tyto boje, ale zakompletovat to do válek cechů s omezením na daný lvl, který si chce otevřít cestu na další lvly. Vstup do války cechů by byl omezen pro daný lvly. Ano, byla by potřeba komunikovat mezi cechy a spolupracovat v cechu. Na druhou stranu noví hráči by nemuseli bojovat rovnou v jámě lvové se 150kami, ale postupně by se obtížnost pvp stupňovala.
Další návrh je udělat biologa z dropu, který padá pouze ve válce říší a cechů. Za dropnutí karmy v pvp mapě taky nic nenamítám.
Další můj návrh spočívá v dropování speciálních předmětů pro zlepšování cechovního pozemků ve válce cechů. Kováři by konečně mohli dostat nový význam, ted jsou pouze na okrasu. S kováním u cechovních pozemků by samozřejmě mohla přijít možnost, že pouze jen tito kováři by vylepšovali pergameny na nové předměty nebo kovali nové předměty.
Je mi líto, jak pvp (hra?) umírá. Pvpčkovala jsem moc ráda, ale nové věci jsou taky už nad moje časové, emoční i technické možnosti přes veškerou moji sebevětší oblibu pvp.
Líbil se mi návrh odemykání vyššího lvlu na základě výher v pvp - nemyslím války říší. Samozřejmě by to mohlo být v boji se stejným levlem (v rozpětí např.10lvlů) v boji např 4vs4(šaman, ninja, war,sura), z toho vyplývá i nějaká šance na spolupráci cechů. Taktéž by to trochu zamezilo "rychlokvašení" postav. Je možnost nevytvářet novou arénu pro tyto boje, ale zakompletovat to do válek cechů s omezením na daný lvl, který si chce otevřít cestu na další lvly. Vstup do války cechů by byl omezen pro daný lvly. Ano, byla by potřeba komunikovat mezi cechy a spolupracovat v cechu. Na druhou stranu noví hráči by nemuseli bojovat rovnou v jámě lvové se 150kami, ale postupně by se obtížnost pvp stupňovala.
Další návrh je udělat biologa z dropu, který padá pouze ve válce říší a cechů. Za dropnutí karmy v pvp mapě taky nic nenamítám.
Další můj návrh spočívá v dropování speciálních předmětů pro zlepšování cechovního pozemků ve válce cechů. Kováři by konečně mohli dostat nový význam, ted jsou pouze na okrasu. S kováním u cechovních pozemků by samozřejmě mohla přijít možnost, že pouze jen tito kováři by vylepšovali pergameny na nové předměty nebo kovali nové předměty.
Je mi líto, jak pvp (hra?) umírá. Pvpčkovala jsem moc ráda, ale nové věci jsou taky už nad moje časové, emoční i technické možnosti přes veškerou moji sebevětší oblibu pvp.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »