Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
38 / vysoký arhan / z / --- / 49-53
64 / ledový hmyz / z / 45 / 49-54
69 / zotročený bojový tygr / z / 31 / 50-54
105 / vzteklý prašivec / z / 34 / 56-62
110 / vzteklý bažinatec / z / 40 / 56-63
120 / vzteklý popravčí z bažin / z / --- / 56-62
pri premenách 38 a 120 rýchlosť útoku neudávaná, pri nich skúšaná na grebem, výsledky nevierohodné (pri premene 120 počty skutočných zásahov 20-33 za 30 sekúnd)
všetky zapísané počty rán približné, tolerancia 10%
Edit: Velmi děkujeme za hodnotné výsledky .
/Script
Všetky testy boli vykonávané na Divoký pes a Hladový divoký pes
Všetok DMG bol robený v kritiku vďaka kúzlu Pomoc draka
Dropnutá gulička
Premena bola na úrovni P
Na zväčšenie DMG boli použité podporné elixíry + nášnice z tygrích kostí
Edit: Skvělé zpracování, děkujeme .
/Script Edit: Nemám odskúšané ešte 2 premeny a to Velitel skřetích orkov (lvl. 125 - dropnutá) a Velitel bažinatcov (lvl. 130) --> obidve zelené guličky, keď tak potom by som požiadal o lvl 130 na moju šamanku
/Itako
Našiel som menší preklep u Mirine (Každá nová veta začína s velkým písmenom ) : Edit: Opravíme.
/Script
Naposledy upravil(a) Itako dne pát 18. črc 2014 20:00:31, celkem upraveno 1 x.
Dobré odpoledne, rád bych oznámil několik nalezených chyb.
- Sura (muž) při boji z koně neseká za sebe Edit: Prověříme.
/Script - Pokud do launcheru nevypíšete přihlašovací údaje, tak launcher vypíše hlášku "Chyba, nepodařilo se spojit se server, zkuste později", když už jsme u toho, na konci věty chybí tečka, ale hlavní chybou je, že by launcher měl spíše ohlásit že nebyly zadány přihlašovací údaje. Edit: Opravíme.
/Script - Záhadný předmět žluč, pro více informací se podívejte na video.
Edit: Chyba je způsobena tím, že předmět již v danou chvíli neexistuje, proto je nahrazen výchozím předmětem "Žluč". Domnívám se, že není nutné tuto anomálii opravovat.
/Script - Chyba s vyměňováním nasazených předmětů, více opět řekne video.
Edit: Myslím si, že toto není chyba, ale zamýšlené chování hry. Logicky je nejprve nutné starý předmět někam odložit a až potom si můžete vzít nový.
/Script
Ahoj, našla jsem pár chyb.
- po zavření skladu a změny postavy se objeví tohle, i když na zemi neležím. Edit: Hlášku upravíme.
/Script
Spoiler:
- zbytečná maska emocí u skladu. Edit: Bude odebrána.
/Script
- ve všech říší nejsou učitelé v jedné rovině. Edit: Neviděl bych v tom problém, ani chybu.
/Script
- postava lze vymazat, i když máte 145 lvl. Edit: Opravíme, děkujeme za nahlášení.
/Script
Já si všímám všeho.
Spoiler:
- překlep " unikátní " Edit: Přidáno na seznam chyb k pozdější opravě.
/Script
Můj test zapálení.
- šamanka měla šanci na zapálení 75% a já měla 45% odolnost proti zapálení.
Pokusy:
9.
4.
3.
1.
Textové chyby: - U všech náhrdelníků není před číslovkou u bonusu Rychlost kouzel, znaménko +
- U Dřevěného náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti zapálení, znaménko +
- U Měděného náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti zapálení, znaménko +
- U Stříbrného náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti větru, znaménko +
- U Zlatého náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti šípům, znaménko +
- U Náhrdelníku z nebeských slz není před číslovkou u bonusu Šance na pronikavý zásah, znaménko +
- U všech zdobených náhrdelníků není před číslovkou u bonusu Průměrná škoda, znaménko +
- U Zdobeného dřevěného náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti zapálení, znaménko +
- U Zdobeného měděného náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti zapálení, znaménko +
- U Zdobeného stříbrného náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti větru, znaménko +
- U Zdobeného zlatého náhrdelníku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti šípům, znaménko +
- U Zdobeného náhrdelníku z nebeských slz není před číslovkou u bonusu Šance na pronikavý zásah, znaménko +
- U Náhrdelníku z dračích slz není před číslovkou u bonusu Šance obnovit ZB, znaménko +
- U Náhrdelníku z dračích slz není před číslovkou u bonusu Šance obnovit MB, znaménko +
Textové chyby: - U Zlatého náramku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti jedu, znaménko +
- U Nefritového náramku není před číslovkou u bonusu Šance obnovit MB, znaménko +
- U Ebenového náramku není před číslovkou u bonusu Šance obnovit ZB, znaménko +
- U Náramku z nebeských slz není před číslovkou u bonusu Šance na kritický zásah, znaménko +
- U Zdobeného zlatého náramku není před číslovkou u bonusu Odolnost proti jedu, znaménko +
- U Zdobeného nefritového náramku není před číslovkou u bonusu Šance obnovit MB, znaménko +
- U Zdobeného ebenového náramku není před číslovkou u bonusu Šance obnovit ZB, znaménko +
- U Zdobeného perlového náramku není před číslovkou u bonusu Šance převzít MB, znaménko +
- U Zdobeného náramku z bílého zlata není před číslovkou u bonusu Šance převzít ZB, znaménko +
- U Zdobného náramku z nebeských slz není před číslovkou u bonusu Šance na kritický zásah, znaménko +
- U všech zdobených náušnic není před číslovkou u bonusu Poškození schopností, znaménko +
- U Náramku z dračích slz není před číslovkou u bonusu Odolnost proti poškození schopností, znaménko +
Náušnice:
Testování hodnot u tavenin náušnic
Dřevěné náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Pohyblivost
+1
+2
+4
Měděné náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Síla
+1
+2
+4
Stříbrné náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Životní energie
+1
+2
+4
Zlaté náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Inteligence
+1
+2
+4
Nefritové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Pohyblivost
+1
+2
+4
Max. MB
+35
+70
+140
Ebenové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Síla
+1
+2
+4
Max. ZB
+165
+330
+660
Perlové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Životní energie
+1
+2
+4
Obnovení MB
+2%
+5%
+11%
Náušnice z bílého zlata+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Inteligence
+1
+2
+4
Obnovení ZB
+2%
+5%
+11%
Křišťálové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Pohyblivost
+1
+2
+5
Obrana
+1
+2
+4
Ametystové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Životní energie
+1
+2
+5
Hodnota útoku
1
2
4
Náušnice z nebeských slz+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Inteligence
+1
+2
+5
Šance na kritický zásah
1%
2%
3%
Zdobené dřevěné náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Pohyblivost
+2
+5
+10
Silný proti příšerám
1%
2%
5%
Zdobené měděné náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Životní energie
+1
+2
+5
Silný proti příšerám
1%
2%
5%
Zdobené stříbrné náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Síla
+1
+2
+5
Silný proti příšerám
1%
2%
5%
Zdobené zlaté náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Inteligence
+1
+2
+5
Silný proti příšerám
1%
2%
5%
Zdobené nefritové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Pohyblivost
+2
+4
+8
Max. MB
+250
+500
+1000
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Zdobené ebenové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Síla
+2
+4
+8
Max. ZB
+250
+500
+1000
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Zdobené perlové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Životní energie
+2
+4
+8
Obnovení MB
+5%
+11%
+22%
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Zdobené náušnice z bílého zlata+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
inteligence
+2
+4
+8
Obnovení ZB
+5%
+11%
+22%
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Zdobené křišťálové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Pohyblivost
+2
+4
+8
Obrana
+2
+5
+10
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Zdobené ametystové náušnice+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Životní energie
+2
+4
+8
Hodnota útoku
2
5
10
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Zdobené náušnice z nebeských slz+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Inteligence
+2
+4
+8
Šance na kritický zásah
1%
2%
4%
Silný proti příšerám
1%
2%
3%
Náušnice z dračích slz+9
První tavenina
Druhá tavenina
Třetí tavenina
Šance na bezvědomí
1%
2%
4%
Hodnota útoku
10
20
40
Průměrná odolnost proti škodě
1%
2%
4%
Textové chyby: - U Ametystových náušnic není před číslovkou u bonusu Hodnota útoku, znaménko +
- U Náušnic z nebeských slz není před číslovkou u bonusu Šance na kritický zásah, znaménko +
- U všech zdobených náušnic není před číslovkou u bonusu Silný proti příšerám, znaménko +
- U Zdobených ametystových náušnic není před číslovkou u bonusu Hodnota útoku, znaménko +
- U Zdobených náušnic z nebeských slz není před číslovkou u bonusu Šance na kritický zásah, znaménko +
- U Náušnic z dračích slz není před číslovkou u bonusu Šance na bezvědomí, znaménko +
- U Náušnic z dračích slz není před bonusem Hodnota útoku, znaménko +
- U Náušnic z dračích slz není před číslovkou u bonusu Průměrná odolnost proti škodě, znaménko +
Edit: Myslím si, že toto není chyba, ale zamýšlené chování hry. Logicky je nejprve nutné starý předmět někam odložit a až potom si můžete vzít nový.
/Script
Tahle úprava vyžene šamany samobuffery ze Swampu
A když to není chyba, proč se starý meč přenese na místo meče nově nasazeného a ne na první volná místa v inventáři?
Edit: A proč by to mělo být jinak? Mluvíme-li o výměně předmětů, pak mi přijde poměrně logické, že pozice zůstane zachována. Stále však platí, že sundávaný předmět je potřeba někam odložit.
/Script
Edit: Myslím si, že toto není chyba, ale zamýšlené chování hry. Logicky je nejprve nutné starý předmět někam odložit a až potom si můžete vzít nový.
/Script
Tahle úprava vyžene šamany samobuffery ze Swampu
A když to není chyba, proč se starý meč přenese na místo meče nově nasazeného a ne na první volná místa v inventáři?
Edit: A proč by to mělo být jinak? Mluvíme-li o výměně předmětů, pak mi přijde poměrně logické, že pozice zůstane zachována. Stále však platí, že sundávaný předmět je potřeba někam odložit.
/Script
No pokud je ho třeba někam odložit, proč se tedy neodloží na to místo, kam je ho třeba odložit? Tahle úprava mi opravdu nejde pod fous. Vždyť logickým se jeví, že pokud měním item, tak se odloží na místo, které se uvolní nasazením itemu nového.
Pokud to má nějaký vyšší záměr pro novou lokaci, nebo něco podobného, tak mě střelte, ale mě se to spíše projektuje do hemisfér mozkových, jako zbytečná komplikace našich pohodových životů.
Edit: Nemůže se odložit na místo, kde něco jiného leží. Tam se přesune až poté. Nicméně nebudeme se tu dohadovat o slovíčka, celou věc ještě probereme v týmu a posoudíme možná úskalí.
/Script
Edit: Myslím si, že toto není chyba, ale zamýšlené chování hry. Logicky je nejprve nutné starý předmět někam odložit a až potom si můžete vzít nový.
/Script
Tahle úprava vyžene šamany samobuffery ze Swampu
A když to není chyba, proč se starý meč přenese na místo meče nově nasazeného a ne na první volná místa v inventáři?
Edit: A proč by to mělo být jinak? Mluvíme-li o výměně předmětů, pak mi přijde poměrně logické, že pozice zůstane zachována. Stále však platí, že sundávaný předmět je potřeba někam odložit.
/Script
No pokud je ho třeba někam odložit, proč se tedy neodloží na to místo, kam je ho třeba odložit? Tahle úprava mi opravdu nejde pod fous. Vždyť logickým se jeví, že pokud měním item, tak se odloží na místo, které se uvolní nasazením itemu nového.
Pokud to má nějaký vyšší záměr pro novou lokaci, nebo něco podobného, tak mě střelte, ale mě se to spíše projektuje do hemisfér mozkových, jako zbytečná komplikace našich pohodových životů.
Edit: Nemůže se odložit na místo, kde něco jiného leží. Tam se přesune až poté. Nicméně nebudeme se tu dohadovat o slovíčka, celou věc ještě probereme v týmu a posoudíme možná úskalí.
/Script
Chtěl bych jen podotknout, že takto to na normálním serveru nefungovalo, tudíž se jedná o "úpravu" na VTS a podle reakcí zde, se mi zdá o nepříliš oblíbenou "úpravu".
Edit: Vezmeme to na vědomí. Jen podotýkám, že ne každá úprava musí nutně být oblíbená.
/Script
Edit: A také bych chtěl upozornit, že pokud je pod vyměňovaným předmětem jiný předmět, tak to hra bere, jako by byl plný inventář, ačkoliv tomu tak není a předmět který má postava v ruce, má spousta místa na výměnu za předmět v inventáři. Lépe to je vidět na screenu (viz. spoiler), kdy se pokouším nasadit titanovou dýku a skáče hláška, že není dostatek místa. Ovšem není tomu tak.
Spoiler:
/Mareelsaan Edit: To je zcela v pořádku, výměna je možná pouze mezi stejnými pozicemi. Pokud bychom umožnili výměnu na libovolné místo v inventáři, mohly by tím vznikat nepříjemné situace s nechtěným prodejem části výbavy v domnění, že se jedná o drop.
/Script
Naposledy upravil(a) MNNNN dne úte 22. črc 2014 20:08:33, celkem upraveno 1 x.
- Pokud má šaman hodnotu kouzla Zrcadlit 100%+, a použije jej, tak se v tabulce bonusů objeví pouze 100% Edit: Nepodařilo se mi potvrdit.
/Script Edit: Omlouvám se, spletl jsem se, zde dokládám obrázkové vysvětlení:
Obrázek:
/Chyumgo - V Ďáblovi rokli se u mobů prvně objeví jejich základní textura.
Obrázek:
Edit: Přidáno na seznam pro pozdější opravu.
/Script - Zdá se že dropování medailí hrdinství v 6.patře je již opraveno, jedna postava nyní získá pouze jednu medaili.
- Pokud vypnete launcher přes procesy, tak klient stále běží.
Naposledy upravil(a) Chyu dne stř 23. črc 2014 0:19:38, celkem upraveno 3 x.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@Nonepovideeej, Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?