Podle mě tyhle bony jsou už dost vyhovující + kdybys chtěl natočit tak max POH do toho ještě, ale další xXx toček, myslím že bys měl nechat jak máš a drtit protivníky.Nippousek píše:Mohl bych mít v trnu +7 12 int 10 krit a kouzlo.
Přetočit?
Popř. byl by už takovej trn lepší?
Trn +7 vs. jaspis 20%
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- slusnej
- Lv.36

- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 171 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

- Nippousek
- Lv.23

- Příspěvky: 409
- Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
- Dostal poděkování: 136 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%
Kouzlo je 10,což mi nějako moc nesedí no..
Ale říkáš nechat?
Ale říkáš nechat?
Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !
-
Wolfikk
- Lv.20

- Příspěvky: 287
- Registrován: sob 14. črc 2012 23:41:19
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 37 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%
10% kritik mas mozna o 1% vetsi sanci na ten kritik kouzlem , ale kdyby jsi mel rychlost 20% tak mas rychlejsi kouzla pokazde. Takze pretocit 12int a 20 rychlost je zaklad.
- tobartos
- Lv.19

- Příspěvky: 219
- Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 98 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%
Pravda je, že dálkovým kouzlem se kritik dostaví málokdy a to i při vyšší šanci na něj (i v případě plných 10%) ... ale na druhou stranu se občas ten kritik hodí a když není buff, tak se to ocení.
Každopádně návrat je rozhodně cennější a v praxi jasně účinnější ...
Kdyby padlo 12 int 20 návrat a 3% na kritik, vyjde to s tím kritikem asi tak nastejno, jako když je na 10%. Tudíž natočené by to bylo suprově. Připadá mi, že stačí prostě jen takový bonus jako je kritik do věci natočit a jeho výše nehraje v praxi velkou až žádnou roli.
Každopádně návrat je rozhodně cennější a v praxi jasně účinnější ...
Kdyby padlo 12 int 20 návrat a 3% na kritik, vyjde to s tím kritikem asi tak nastejno, jako když je na 10%. Tudíž natočené by to bylo suprově. Připadá mi, že stačí prostě jen takový bonus jako je kritik do věci natočit a jeho výše nehraje v praxi velkou až žádnou roli.
- Nippousek
- Lv.23

- Příspěvky: 409
- Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
- Dostal poděkování: 136 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%
A kdybych měl 8 int poh síla + 20 kouzlo..
Bylo by to fajne?
Popř. pomáhá sílá BMkům?
Bylo by to fajne?
Popř. pomáhá sílá BMkům?
Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !
- tobartos
- Lv.19

- Příspěvky: 219
- Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 98 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%
Síla pomáhá leda Wpčku, BMkům vůbec.
BM je pouze magická podstata, hlavní pro ni vyhovující inteligence, nikoliv tělesná pro sílu. Navíc s ním ani nelze usekávat, že bys případně využil sílu alespoň na seky.
BM je pouze magická podstata, hlavní pro ni vyhovující inteligence, nikoliv tělesná pro sílu. Navíc s ním ani nelze usekávat, že bys případně využil sílu alespoň na seky.
Naposledy upravil(a) tobartos dne sob 26. črc 2014 15:17:35, celkem upraveno 1 x.
- slusnej
- Lv.36

- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 171 poděkování
Re: Trn +7 vs. jaspis 20%
Nevěděl jsem že máš rychlost kouzla 10%, kdybych to věděl tak bych ti napsal ať přetočíš, a s tým kritikem 10% je pravda že to není sláva, ale kdybych měl kritik 10, int 8-12 + kouzlo 20 nechal bych, jinak když se ptáš na tyhle bonusy, síla ti do kouzla nepomáhá aspoň co sem to zkoušel, maximálně při sekání, jediný použitelný by bylo poh, int, + to kouzlo by bylo též super, ale sila ti je na nic.Nippousek píše:A kdybych měl 8 int poh síla + 20 kouzlo..
Bylo by to fajne?
Popř. pomáhá sílá BMkům?
