Věhlas a vše kolem něj

Kvalitně zpracované návody, které Vám odpoví na otázky ohledně vývoje postavy.
Nejužitečnější: Vedení, Lovecké mise, Vše o koních a jezdeckých zvířatech
Odpovědět
Uživatelský avatar
Chyu
Zakladatel tématu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2982×
Má poděkování: 1173×

Věhlas a vše kolem něj

Příspěvek od Chyu » pát 05. zář 2014 13:33:47

Věhlas a vše kolem něj
Oznámení:
Část informací byla implementována na web. V tomto návodu je již možno najít pouze doplňující informace.
V rámci návaznosti doporučuji jako první přečíst informace na webu a až potom tento návod.
Téma již tímto dále není třeba udržovat aktuální.

Odkaz: http://www.ekura.cz/hodnost


Co je to věhlas?
Věhlas ukazuje, jak jste zainteresováni v herních činnostech.
Věhlas může stoupat i klesat, z největší části to ale záleží na tom, kolik času investujete do vaší postavy.
Na věhlasu také závisí hodnost vaší postavy, kterých je ve hře momentálně 9.

Jaké hodnosti to jsou, a jak je získám?
Hodnosti jsou rozděleny celkem do tří skupin.
Z toho každá skupina nabízí jiné výhody - o těch se píše níže.
První skupina jsou hodnosti základní, ve které se nachází hodnost Panoš.
Poté PvP, tam se nachází hodnosti Pěšák, Rytíř, Generál a Vojevůdce.
A PvM, kde jsou Hraničář, Dobrodruh, Bojovník a Dobyvatel.

Základní hodnost vám nepřináší žádné výhody, tuto hodnost totiž obdrží každá vytvořená postava a je to hodnost nejnižší.
Rovněž nepřináší ani žádné nevýhody, které by hráče omezovaly.

PvP hodnost se získává za umístění v žebříčku nejúspěšnějších bojovníku ve válce říší za svou říši.
Celkem jí získá 41 hráčů každé říše. První hráč obdrží hodnost Vojevůdce. Druhý až čtvrtý hodnost Generál. Pátý až jedenáctý hodnost Rytíř. A dvanáctý až čtyřicátýprvní hodnost Pěšák. Poté je tady speciální hodnost Král (nejvyšší), která se uděluje také každý týden ale nezávisle na pořadí. V této novince naleznete více informací.

PvM hodnost se zvyšuje děláním určitých činností ve hře. Jejich seznam je zobrazen níže.
Každým postupem na novou úroveň, se věhlas vynuluje.

Kde najdu můj stav věhlasu?
Věhlas je možno nalézt v taskbaru vlevo od kuliček označujících aktuální procentický počet zkušeností.
Přesněji se jedná o zelený bar, pod manou a nad vytrvalostí.
Obrázek

Kde najdu hodnost mé postavy?
Všechny hodnosti, kromě základní se zobrazují vpravo od levelu postavy a také v informacích o postavě najetím na jméno vaší postavy.
Grafická varianta:
Obrázek
Textová varianta:
Obrázek
Hodnost v informacích o postavě:
Obrázek

Co když mám dvě hodnosti?
Pokud máte hodnost PvP i PvM, můžete si u strážce města zvolit kterou hodnost chcete zobrazovat.

Seznam činností, které zvyšují věhlas:
Postup postavy na další level
Úspěšným vytrénováním koně na další úroveň.
Úspěšným zkrocením a osedláním jezdeckého zvířete.
Splnění questu "Chci koně"
Splnění questu "Zbrojní kůň"
Splnění questu "Vojenský kůň"
Výběr denní odměny u biologa.
Odevzdání předmětu biologovi.
Odevzdání esence karmy druidovi.
Úspěšné sklizení úrody na zahrádce.
Odevzdání předmětu Makamitovi.
Splnění jakkoliv obtížné knihy misí.
Dropnutí opičí krve.
Dešifrováním mapy pokladu.
Postupem do dalšího patra Ďáblovy rokle (platí pouze pro bojová patra).
Podstoupení svatebního sňatku

Výhody za hodnosti:

Výhody PvP hodností:
  • Možnost si 1x týdně vybrat u Velitele žold za svou pomoc říši
  • Prodloužení maximální možné délky pobytu ve Swampu a to následovně:
    - Král získá vstup na 600 minut,
    - Vojevůdce získá vstup na 240 minut,
    - Generál získá vstup na 200 minut,
    - Rytíř získá vstup na 160 minut,
    - Pěšák získá vstup na 120 minut,
  • Každá hodnost má jeden bezplatný vstupu do Haegeronu denně
  • Při volbě bonusů za válku říší má postava s PvP hodností vyšší hodnotu hlasu
  • Postava s PvP hodností má možnost pořádat tréninky na monstrech
  • Z královského titulu navíc vyplývá celá řádka dalších výhod
Zde najdeme více informací.

Výhody PvM hodností:
O výhodách PvM hodností se rozepsal Itako, jeho návod zde.

Doufám, že vám tento návod pomohl. Pokud jste nalezli nějaký nedostatek, nebo máte něco na srdci, kontaktujte mě: Obrázek
Seznam změn:
15.7.2016: Zpřehlednění úvodního textu.
07.01.2016: Doplnění nových informací a přidána reference na web.
16.08.2015: Doplnění nových informací.
20.07.2015: Přidáno mnoho nových informací a kompletní předělání stavby návodu.
Credits:
-

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Neves « stř 6:05 pm »
@Mionix, nevadí utriem slzy a snáď to prežijem
@ Lejno « stř 5:59 pm »
Ja to chápem, pre mna je pvm utrpenie, takze ked by som mal pristúpiť nato ako si to vyriesil ty, tak by som to mohol rovno odinštalovať.
@ Mionix « stř 5:57 pm »
@Neves,  V žádném případě, vykládáte si něco, co jsem nenapsal. Já jsem pouze napsal, že mně to nevyhovuje také a jak jsem se zachoval já. To je vše. Více se k tomu už vyjadřovat nebudu. Protože, čím více zde něco píši, tím více se do mě pouštíte. Asi bude lepší, když se vám zde už nebude vyjadřovat nikdo k ničemu. A třeba se tu zblázněte. Vy si neustále vynucujete nějaké vyjádření od někoho z týmu. Já to nemám zapotřebí, je to má dobrá vůle.
@ Neves « stř 5:53 pm »
takže on má prestať chodiť války kvôli ehm niekoho neschopnosti niečo spraviť :up:
@ Mionix « stř 5:47 pm »
@Lejno,  Horuješ tu za 5 blízkých postav, ale aurákovi vezmeš další % šanci na stun? To jediné vidím já. Od začátku tu tvrdím jednu věc. Na něco se pláče a pak se oslabí jedna postava. Já to nenavrhuj, ani neschvaluji. Já prostě vždy budu stát za komplexnejším řešením, než aby se část oslabovala a jiná posilovala. A jak jsem psal, mně současné války také vadily, tak tam už nechodím, nemám na to nervy, aby do mě létaly kouzla přes půl mapy, to samé šípy a já musím ke každému běžet od dalších 10 metrů a oni zas jen ustupují. Prostě mi to vadí také, tak jsem to pro sebe vyřešil.
@ disaster1591 « stř 5:44 pm »
Celkom sranda ze sa stazuju ludia ktori tam mesiace behali so sepkami, healermi s utokmi a pod :lol: :lol:
@ Borda91 « stř 5:44 pm »
@Lejno,  Nezvykl jsi si jeste na to ze jakmile ma postava na blizko nejakou vyhodu tak se s tim musi neco udelat? Misto reseni hratelnosti te postavy to radsi vyresi jakkoliv jinak. Uz jen cekam na zvyseni dosahi kouzel BMek a muzeme se na sebe koukat ze spawnu :D
@ Lejno « stř 5:23 pm »
Mionix píše: @SamJsiLama,  Nikde netvrdím, že to zvyšuje šanci na stun kouzlem, jen píši, že mi hráči ve hře psali, že mají čím dál tím více na stun. @Lejno, Zatím hlasovali 3 členové týmu a všichni proti návrhu. Osobně v tvém návrhu vidím zas oslabení jen určité části postav.
Tak takuto odpoveď by som naozaj nečakal. Well, prajem veľa stastia všetkým (5) blizkovým postavam, aby náhodou ostatné dialkové postavy (1000-2000) neboli náááááhodou ukrátení :)
@ SamJsiLama « stř 5:03 pm »
Jn, moc lidí brečelo na ticketu, že je zabíjí lidi ve městech tak čus 😆
@ Lacius « stř 4:57 pm »
Já to sem párkrát již napsal :whistle:
@ SamJsiLama « stř 4:55 pm »
@Neves,  To ví jen vyvolení 😂😂🤦
@ Mionix « stř 4:55 pm »
@Neves,  Protože to tak majitel chce. Více o tom také nevím. :-)
@ Lacius « stř 4:52 pm »
@Neves:think: :think:
@ Neves « stř 4:28 pm »
@Mionix,  Tak inak :) prečo sa UZAVRELI ríše?
@ SamJsiLama « stř 3:52 pm »
@Neves,  Protože prostě Ekura, tady nepodropují vyvražďování okolních vesnic 😂🤦
@ sizmik « stř 3:48 pm »
@schvarz,  Tak mě teď spadl stánek, když jsem psal jednomu týpkovi....
@ Mionix « stř 3:45 pm »
@Neves,  To je proto, aby jste se mohl týden co týden ptát na to samé dokola. :lol:
@ Selema « stř 3:30 pm »
@schvarz,  jenom bejtil :D
@ schvarz « stř 3:25 pm »
Mně tržka nespadla, stánek furt stojí :D
@ caffuu « stř 3:08 pm »
To nikdo nechápe... :D
@ Neves « stř 3:00 pm »
Ahoj som tu nový môže mi niekto povedať prečo sú uzavreté ríše? ďakujem
@ Darras « stř 2:52 pm »
kolabo :D
@ Darras « stř 2:51 pm »
:x
@ Selema « stř 2:50 pm »
Tak jsem ráda že jsem neměla stánky 🤣
@ RAMHH « stř 2:49 pm »
Me spadl na ch1 sura v entu, takze asi komplet :D
@ Ade « stř 2:49 pm »
Spadla tržka a s ní i chX
@ RAMHH « stř 2:47 pm »
Ted asi spadla ekura, ne?
@ Mionix « stř 2:25 pm »
@TomasFoxx,  Já tu nejsem od toho, abych něco vymýšlel nebo inicioval. Osobně mně války lezly hodně na nervy, tak jsem je přestal chodit. ;-)
@ TomasFoxx « stř 2:19 pm »
vždyť se nato stačí podívat teď, top 40 hrdinů celkově, jen 7 lidí na blízko😂😂 a příští válku tam bude už jen 5 😂 mi neříkej že si myslíš že to je vyvážený😂
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
Ale ta určitá část postav potřebuje nějaký menší oslabení omg, team nesleduje statistiky nebo co😂
@ Mionix « stř 2:11 pm »
@SamJsiLama,  Nikde netvrdím, že to zvyšuje šanci na stun kouzlem, jen píši, že mi hráči ve hře psali, že mají čím dál tím více na stun. @Lejno, Zatím hlasovali 3 členové týmu a všichni proti návrhu. Osobně v tvém návrhu vidím zas oslabení jen určité části postav.
@ TomasFoxx « stř 2:07 pm »
k těm stunům ještě, kdysi to % možná tolik nevadilo, protože ve hře nebyl takovej dmg a ten stun se dal přežít 😂 ale realně teď, když jdeš k chumlu tak tam můžeš prdnout kouzlo a jít pryč abys přežil (když jsi lucky tak stihneš i 2) 😂 jakmile prostě poblíž chumlu chytneš stun (i ten z "melee" attacku kterej trvá 2 sekundy nebo kolik) tak prostě umřeš, v těhle válkách bere většina lidí kritikem 10k -, zb maj lidi kolem 35-40k takže prakticky stačí aby tě nakliknuli 3 healeři a jsi dole😂
@ schvarz « stř 1:17 pm »
A btw extáze do keri nestojí běžně 3kkk. Za poslední měsíc jsem viděl minimálně patery, co byly 2x schop ezo nebo 2x schop příšera a stály 2.5 :D
@ Powerm « stř 1:15 pm »
schvarz píše: Nevim jako, do začátku asi dobrý, ale z výdělku hned pořiď ty extázky. Pokud chceš kerindorem vydělávat, tak si to fakt vyšperkuj.
jo díky už jsem je koupil
@ schvarz « stř 1:12 pm »
účes za 15SD je taky drobnej náklad a pomůže to hodně, atd. Je dobrý ty mobky zabíjet rychle, aby tě to bavilo, protože to pižlání je otrava
@ schvarz « stř 1:11 pm »
Nevim jako, do začátku asi dobrý, ale z výdělku hned pořiď ty extázky. Pokud chceš kerindorem vydělávat, tak si to fakt vyšperkuj.
@ Powerm « stř 12:37 pm »
no já už mám od 55 ze stare postavy :)
@ RAMHH « stř 12:35 pm »
Jak o 3kkk vic za extazky? Realne ty extazky budou tak 2x drazsi, stoji zhruba 3kkk, jine boty s takovymi taliky budou okolo 1.5kkk..
@ Powerm « stř 12:35 pm »
asi tam nechám toho heala tedy aspoň budu mit kde davat ulomky
@ Powerm « stř 12:34 pm »
no ve zbraní mám jen 10RK a když vezmu L+ na RK ? :) nechce se mi davat o 3kkk víc za extazky
@ RAMHH « stř 12:34 pm »
Ja bych treba bez heala do kerindoru nesel nikdy.. Hlavne to nic nestoji, udelas postavu s bezet na P na 70, nic tam jineho nepotrebujes.. Dokonce ho muzes i nechat v kerindoru a jen portovat pres zetony tam, kde chces dropovat.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
Tam už na ten slow čekáš fakt dlouho.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
S extázkami a 20RK ve zbrani a brnění toho healera nutně nepotřebuješ, ale bez těch extázek už to fakt hodně bolí.
@ schvarz « stř 12:32 pm »
@Powerm Bez extázek si budeš muset do keri dotáhnout healera a dávat si běžet
@ Powerm « stř 12:31 pm »
Powerm píše: Poznám rozdíl v keri za bmko když nebudu mit extazky takže - 15 RK nebo to je jedno a ušetřit?
mohl by mi někdo odpovědět? :D
@ schvarz « stř 12:29 pm »
Dát třeba do chitinovejch štítů možnost natočit 95% antistun nebo něco takového. :D
@ schvarz « stř 12:29 pm »
@SamJsiLama,  Tak to by možná stálo za to přehodnotit hodnoty šancí na stun nebo efektivitu antistunu, ne? Pokud hlavní forma pvp je v takovémhle velkém množství hráčů a téměř vždy na tebe letí 3-4 kouzla, co ti můžou dát stun, tak jsou postavy na blízko v obrovské nevýhodě a možná by dávalo smysl, abys neměl stun pokaždý, když se na tebe podívají 3 healeři :D
@ SamJsiLama « stř 12:28 pm »
Já reaguju na to, že se tu zase řeší blbosti, když sem po týdnu nahlednu 😂🤦
@ schvarz « stř 12:28 pm »
Já reaguju na stížnosti xSaskex a Lejno, kteří mají pocit, že antistun nefunguje dostatečně dobře a že ty stuny kouzly padají prostě nějak často.
@ SamJsiLama « stř 12:28 pm »
A je skoro až jasné, že pokud naběhneš k chumlu a naperou do tebe blesky třeba 3-4, možná někdy i víc, healů, tak je jasný, že ten stun tě nejspíš potká
@ schvarz « stř 12:26 pm »
@SamJsiLama,  Tady nikdo ale netvrdí, že jde vylepšit :D
@ SamJsiLama « stř 12:26 pm »
@schvarz,  Tak ale šance na omráčení kouzlem máš danou. Nelze ji nijak vylepšit 🤦🤦
@ schvarz « stř 12:25 pm »
Navíc stuny z kouzel trvají podstatně déle, než ty ze sépky.
@ schvarz « stř 12:25 pm »
No podle mě je ta stížnost především na množství stunů z kouzel, nikoliv z Šance na bezvědomí na basic attacky. Ono je frustrující především to, že ty časy, kdy dostanu stun, se shlukujou. Že to není tak, že pokud dostanu 5 stunů, takstuny dostanu v 6., 15., 25., 40. a 50. minutě, ale ty stuny dostanu hrozně krátce posobě, něco jako 20,23,26,29,32 :D
@ SamJsiLama « stř 12:23 pm »
@pikasek,  Nj, ale tak z Miovo komentáře to zní trochu jinak.. "dnes mají lidé i více jak 30% stun celkem a pokud to má každá druhá postava..." .. no pochybuji, že většina stunů padá právě z "basic attacků", já když teď byl válku, tak mě většinou dal stun nějakej blesk nebo od archera otrávenej šíp 🤔
@ Powerm « stř 12:22 pm »
Poznám rozdíl v keri za bmko když nebudu mit extazky takže - 15 RK nebo to je jedno a ušetřit?
@ pikasek « stř 12:14 pm »
@SamJsiLama,  Ale well, špatně jsme se pochopili
@ pikasek « stř 12:14 pm »
Taky že přesně takhle to funguje, na kouzla to opravdu šanci na stun nepřidává
@ schvarz « stř 11:49 am »
Já bych prostě místo "melee attacky" použil "basic attacky" neboli běžné útoky zbraní (levé tlačítko / mezerník) :D
@ SamJsiLama « stř 11:36 am »
@pikasek,  Dobře tak jinak.. neplatí to na kouzla jako jsou pádit, zaříkat blesk etc..

Kdo chatuje

offline Ade 
offline Aylia 
idle Borda91 
offline Dejvx 
idle Lejno 
idle Mionix 
offline MissCawe 
offline RAMHH 
offline Relly 
offline Selecto 
offline TomasFoxx 
offline Yukin