
1. Level
Ja odporúčam level 80 kôli možnosti používať farebné elixíry L. Rozdiel medzi M a L je dosť veľký.
2. Staty
Tu nie je veľmi čo riešiť:
Inteligencia najviac, ako sa dá a potom všetko do pohyblivosti (koľko dovolí level).
3. Kúzla
Je veľa názorov, ako si dávať kúzla. Ja osobne chodím Keri s:
Duch plamene P
Temná rána P
Tmavý kámen P
Rána ducha P
Ostatné 2 kúzla vôbec nepoužívam.
Ak by ste chceli radšej Temnú ochranu, tak by som ju vymenil za Temnú ránu. Ale podľa mňa to je zbytočné, pretože ak viete behať, tak sa Vás mobovia v Kerindore ani nedotknú.
Tieto kúzla ale určite na P musíte mať, ak chcete chodiť do Kerindoru:
Duch plamene - to je snáď jasné..
Tmavý kámen - najsilnejšie kúzlo BM suru čo sa DMG týka.
Rána ducha - Na P má 70,8% šancu na slow, teda na spomalenie mobovho movement speedu (rýchlosti pohybu), čo sa v Keri veľmi zíde.
4. Veci
V spodných bonusoch musíte mať všade 10/8 (príšery/inteligencia). To je základ a ďalej už o tom nebudem písať.
Bonus "Silný proti orkom/ezoterikom/zvieratám budem volať bonus X, pretože každý chodí na niečo iné.
Zbraň
Na leveli 80 určite Ozubená čepel ducha.
Horné bonusy:
Rýchlosť kúzla 20
Bonus X 20%
Tieto 2 bonusy v zbrani musia byť na 100%.
Ďalšie dobré bonusy, ktoré sa dajú dať do zbrane a ktoré nás zaujímajú sú:
Šanca na kritik
INT
POH
Teda najlepšia ozubka do Kerindoru má hore:
Rýchlosť kúzla 20
Bonus X 20%
Šanca na kritik 10%
INT +12
POH +12
Kamene:
Kritik
Príšera
Návrat
Helma
Helmu odporúčam od levelu 65.
V horných bonusoch nás zaujíma iba bonus X 20%.
Štít
Myslím, že je jedno, aký level štítu máte.
Horné bonusy
Bonus X 20% - tento bonus tam určite musí byť
INT
POH
Prioritne určite inteligencia, až potom pohyblivosť a samozrejme čo najviac.
Základ v štíte je X a INT.
Náušnice
Od levelu 54 - v základe je INT.
Základ je hore bonus X.
Ja ďalej točím aj 20% drop a hore sa dá dať ešte aj rýchlosť pohybu, čo sa tiež hodí.
Odporúčam aj tavbu.
Náhrdelník
Od levelu 54 - v základe je rýchlosť kúzla.
Základ hore je šanca na kritik.
Ďalej je treba mať aj nejaké ZB, takže do náhrdelníku:
Šanca na kritik 10%
ZB (čo najviac)
Odporúčam aj tavbu.
Náramok
Od levelu 54 - v základe je šanca na kritik.
Základ hore je bonus X.
Ja tam ešte točím aj drop 20%.
Odporúčam aj tavbu.
Boty
Level si treba vybrať podľa bonusu v základe a podľa toho čo Vám najviac pasuje.
V bonusoch platí to isté, čo pri náhrdelníku:
Šanca na kritik 10%
ZB (čo najviac)
5. Talizmany
Najlepšia kombinácia talizmanov do Kerindoru je 3x schop. To však stojí majland a je strašne málo vecí s 3x schop.
Ďalšie dobré kombinácie sú:
Schop., schop., príšera.
Schop., príšera, príšera.
Schop., príšera, INT
Schop., príšera, X
Schop., schop., X
Schop., X, X
Schop., schop., INT
Schop., príšera, INT - tento je asi najviac používaný
Schop., príšera, X - podobné ako ten vyššie
Niekedy je fajn aj talizman na pohyblivosť.
Snáď som niekomu pomohol. Ak som na niečo zabudol alebo máte akékoľvek pripomienky/otázky, tak ma kontaktujte v
