WIN7-64 Bit

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: WIN7-64 Bit

Příspěvek od Saggitarius » úte 07. říj 2014 20:14:13

Nenahral si nahodou do noveho klienta toho puvodniho ? Nebo naopak ?
Kazdy musi jit do specialni slozky (lepereceno, stary muzes pravdepodobne smazat).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

BobMob
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: stř 14. bře 2012 14:32:24
Dal poděkování: 5 poděkování

Re: WIN7-64 Bit

Příspěvek od BobMob » úte 07. říj 2014 20:17:38

Měl jsem Sindi a Ekura zvlášť. Po té sindi smazáno i se zástupci. Vše dělám od začátku.

Uživatelský avatar
budaso20
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: stř 29. pro 2010 23:20:54
Bydliště: Mladá Boleslav
Dal poděkování: 95 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: WIN7-64 Bit

Příspěvek od budaso20 » úte 07. říj 2014 22:05:44

mě tohle napsalo, když jsem nového klienta nakopíroval do složky se starou hrou

Odpovědět