
Evropa má své vlkodlaky, lidi proměňující se do vlčí podoby a zase Asie má víru v to, že kdysi byl svět tvořen vlky. Z nich pak vzešli lidé, jenž později začali vlky pronásledovat. Poslední vlci se museli z donucení naučit žít vedle lidí tak, že se začali proměňovat do lidské podoby.
Mimochodem, "rasovou čistotu" ve hře stejně nemáme - zbraňova sura není čistý člověk, ale mutant I. stupně, co vzešel z pokusů křížení Člověka a Draka.

A Wolfman ve hře? Proč by ne.
Wolfík by mohla být zábava pro levle, co už jsou na maximu a už se nudí. Takoví dostanou herní možnost si vytvořit jednoho Wolfmana - postavu co se neexpí na koníku u meteoru, ale leveluje zabíjením hráčů (jedno jaké říše), postava, co bydlí někde na neznámém místě, co se toulá po okolních mapách, ale přímo do města nemůže, nerozumí řeči hráčů, má sice víc ZB a větší regeneraci ZB, ale nemá zase takové obrany, takže se dá dobře lovit atd. atd. A máme o zábavu za pomocí zvířecího "prudiče" postaráno.
