Wolfman?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět

Líbila by se vám tato nová postava ve hře?

Ano
51
39%
Ne
74
56%
Je mi to jedno
7
5%
 
Celkem hlasů: 132

Sirek
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 2
Registrován: pon 11. srp 2014 18:00:18
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Sirek » sob 01. lis 2014 16:22:05

Krkovička píše:
DrTom píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
war a ninja znevyhodneny ? koukni se na biologa.. uz ten zvysuje utok telesneho typu (jedna se o tabulky) a magicke chary se tu take nedozaduji zadne zmeny..
Na magii mas taky 45% ale na dyku a mec 60% obranu , nejedna se o zmenu rekl bych ale o doladeni a pokud se to kouzlo nabiji 60 sekund tak to nebude tak podstatne ju :-)
jestli dokážu počítat tak magie jde dat na 80%, tak nevim proč píšeš že jde dát na 45%, takže ve výsledku můžeš mít magii o 20% víc než na meč, dýku

Natsu
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: ned 14. dub 2013 9:28:54
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Natsu » sob 01. lis 2014 16:39:38

Promiň, nechtěl jsem se tě nějak dotknout, ale nepochopil si oč mi šlo :lol: nemám absolutně problém s tím že se ti to nelíbí, ani že to tu nechceš - jde o to, že když se ti to nelíbí, neznamená to že je to hnus nebo blbost + pokud to na server půjde - dobrá beru to, pokud ne - nevadí jedem dál 8-) inteligentní člověk nebude kritizovat takovými slovy, jen proto že se mu to nelíbí jako ty :up: a to je to, oč tu běží :lol:

PS: nelíbí se mi to protože... = názor
je to kravina blbost a hnus = kritizování = ty :inlove:

Revelation
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 123
Registrován: pát 22. úno 2013 9:42:32
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Revelation » sob 01. lis 2014 18:02:03

Sem to nechtěl moc rozepisovat ale dobře. Nelíbí se mi to už vzhledem nezapadá mi to tu (k těm učesum, uznej je to hnus:P) dále to tu nechcu proto protože by se musel přepracovat celý systém hry resp. hlavně nová pvp obrana, tim padem by mohl každý svou pvp zahodit, jelikož by za to hrál na pvp každý tak by každý musel mít novou výbavu proti teto postave, dále 2 plošné kouzla? už to vidím ve válce, přiběhne do velké skupiny hodí 2 plošne a čus všeci leží, 5 utocných skillů? není to trosku výhoda proti ostatním postavám které mají nanejvýš 4 utočné skilly zbytek podpůrné? trošku výhoda ne? Docela rád bych viděl jak to seká z koně abych se zasmál, bohužel sem to nikde nenašel a testovat to nejdu na to mě to málo zajímá. V konečném důsledku by ve válce byly jen tyhle postavy a nic jiného...
Život je jako bonboniéra. Tlustým lidem nevydrží dlouho.

PekisS - War 57 lvl Only foR Fun

Natsu
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: ned 14. dub 2013 9:28:54
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Natsu » sob 01. lis 2014 18:46:42

Revelation píše:Sem to nechtěl moc rozepisovat ale dobře. Nelíbí se mi to už vzhledem nezapadá mi to tu (k těm učesum, uznej je to hnus:P) dále to tu nechcu proto protože by se musel přepracovat celý systém hry resp. hlavně nová pvp obrana, tim padem by mohl každý svou pvp zahodit, jelikož by za to hrál na pvp každý tak by každý musel mít novou výbavu proti teto postave, dále 2 plošné kouzla? už to vidím ve válce, přiběhne do velké skupiny hodí 2 plošne a čus všeci leží, 5 utocných skillů? není to trosku výhoda proti ostatním postavám které mají nanejvýš 4 utočné skilly zbytek podpůrné? trošku výhoda ne? Docela rád bych viděl jak to seká z koně abych se zasmál, bohužel sem to nikde nenašel a testovat to nejdu na to mě to málo zajímá. V konečném důsledku by ve válce byly jen tyhle postavy a nic jiného...
Souhlasím, v tvém universu by to bylo velice těžké zapustit do hry. Ale nemusí to být nutně char jako 4 stávající. Co bys řekl na úplně jiné mateřské město a do příběhu by zapadali např. jako rebelská vesnice? Byl by to například char, který by do války jít nemohl, ale jeho úkolem by byly například nájezdy na města lidí (Tohle je jen příklad, způsobů, jak je zapustit do hry je mnoho). Pak by nebylo třeba předělávat věci do válek, ale udělat si například nějaké ty věci na obranu města. Na příběhu a celém povolání by se dalo zapracovat a postava by byla určena z větší části pro zábavu a bylo by více herních možností (postava by normálně expila, dropila a dělala si věci tak jako každá jiná - místo CB by mohli mít jiné body, např. za zabíjení lidí). Tak by se to líbilo mě, ale je to jen příklad jak by se postava dala do hry implantovat, a že není nutné si myslet, že by to zničilo celou hru :)

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Chyu » sob 01. lis 2014 18:57:29

Na ofík se přidal energy systém, kostýmy, peti a nyní i Wolfman.
Když se ani jedna věc z výše jmenovaných nedostala sem, proč by zrovna on měl?

Uživatelský avatar
Sharingan
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 2
Registrován: ned 20. črc 2014 21:11:11
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Sharingan » ned 02. lis 2014 1:36:50

Myslím že na příchod hráčů to vliv nemá :) Jelikož sindi je už tak rozběhlý že začít se tu sice dá ale maximálně co se týče PvM ale pro typ hráče jako jsem já co preferuje spíše PvP a nemá zas tolik času je téměř nemožné začít a vydržet něco ve válce :) Jinak myslím že wolfman by zas tak špatný nebyl tohle "hodí nehodí" :) Kdyby začal metin s wolfmanem a měl se přidávat jako nový sura taky by se "nehodil" za mě by to byla příjemná změna :up:

Uživatelský avatar
OpilyLenochod
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 26
Registrován: ned 14. zář 2014 11:37:08
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od OpilyLenochod » ned 02. lis 2014 11:17:49

TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
26.9.2014 Den, kdy bylo znásilněno Brno..

Uživatelský avatar
TraXi
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: sob 02. lis 2013 20:50:34
Bydliště: Slovak Republic
Dal poděkování: 76 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od TraXi » ned 02. lis 2014 13:28:07

OpilyLenochod píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
Počuj kotleto, neľudské je že ten 6. skill nemajú. Buď to,alebo nech zmenia max.bonus z 15 odolnosť voči magii na 20. Amen

Uživatelský avatar
OpilyLenochod
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 26
Registrován: ned 14. zář 2014 11:37:08
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od OpilyLenochod » ned 02. lis 2014 13:56:21

TraXi píše:
OpilyLenochod píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
Počuj kotleto, neľudské je že ten 6. skill nemajú. Buď to,alebo nech zmenia max.bonus z 15 odolnosť voči magii na 20. Amen
Tys asi nehrál nikdy na offiku co? Jinak bys věděl, že ninja a válečník mají jiné výhody a proto nemají šestý skill .-)
26.9.2014 Den, kdy bylo znásilněno Brno..

Uživatelský avatar
Furat
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: ned 30. led 2011 20:22:26
Bydliště: Rokycany/Plzeň
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Wolfman?

Příspěvek od Furat » ned 02. lis 2014 14:22:16

TraXi píše:
OpilyLenochod píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
Počuj kotleto, neľudské je že ten 6. skill nemajú. Buď to,alebo nech zmenia max.bonus z 15 odolnosť voči magii na 20. Amen
Ahoj, a nechtěl by jsi třeba rovnou zakázat magickým postavám pvp? :lol:
Každá postava má své pro a proti, už je to věčná debata.
Když se nad tím zamyslíš tak zjistíš, že postavy mají převážně stejný počet bojových ,,skillu" oproti výhodě ,,buffovacích". Jestli to chceš rozebírat konkrétněji, tak z toho plyne, že Šaman má sice tři posilující kouzla, ale ty kouzla muže přesunout i na jinou postavu, čím přichází o samostatnou výhodu a proto má o něco silnější magická kouzla. BM sura má jedno posilující kouzlo zbytek útočných což je vice než normálně proto se to omezilo tím, že nejsou tolik silná a nejsou plošná (zaměřená na mnoho cílů).
Přesuneme se dále...
Warrior sám o sobě velice silná postava. Výhodou je obouruční a jedno ruční zbraň dále převážně plošnější kouzla. Rozdíl mezi Tělesným a mentálním bojem je hlavně v rychlosti přesnosti a síle kouzel.
A v poslední řadě je ninja...
Rozdílů je tu několik hlavním rozdílem je možné využití tří druhů zbraní, nehledě na to, že dagger má výhodu jednoho magického kouzla. A archer v hodnotě útoku v šípech. :ugeek:
Faktorů k síle postav a rozdílů je mnoho a je to na dlouhou debatu, kterou tu nehodlám rozvádět. Nepočítaje výhod od biologa kdy dává hodnotu tělesným kouzlům oproti magickým. Jen chci shrnout to, že co jsi napsal je naprostá hloupost a to, že tu není 6-tý skill má určitě nějaký hlubší důvod. :roll:
Nadále chci upozornit, že tohle téma není o počtu skillů ani o výhodě a nevýhodě postav, ale o další postavě :lol:


Proto se vracím k tématu a říkám, za mě ano je to velké znevšednění, ale přesně jak už tady popisovalo spoustu lidí určitě nějak změnit podmínky expení či vstupu do města válek apod. Já sám, za něj hrát nechci nějak mě ta postava nezaujala, nýbrž bych se sním někde rád utkal či potkal :)
V životě se člověk učí nejdřív chodit a mluvit. Později se pak učí sedět a držet hubu.

Příroda obdařila lidi smíchem, aby jim vynahradila, že musejí přemýšlet.


Nejinteligentnější je ten, kdo se přestane smát první.



Marcel Pagnol

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting