Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
KORTEZA
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 45
Registrován: pon 01. říj 2012 10:34:53
Bydliště: CHUNJO
Dal poděkování: 580 poděkování
Dostal poděkování: 240 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od KORTEZA » pon 17. lis 2014 20:10:59

Dle mého názoru dost dobré :up: nejsem profík , ale užila jsem si to , ty zóny dobré , 1 mapa mě to padlo pak trochu lagy ale pak už jelo vše na 100% (jen ta ulička ve 2hé mapě tam může být problém s bugem) , já za sebe hodnotím za 1 :up:Já si to prostě užila.Za sebe díky Vám.
Obrázek

Amelee
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: pon 06. srp 2012 22:32:55
Dal poděkování: 105 poděkování
Dostal poděkování: 38 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od Amelee » pon 17. lis 2014 20:19:16

Savezony výborné. I při menším počtu hráčů oproti normální válce říší jsem měla problémy s lagy, když jsem měla na ploše otevřené okno s hlavní postavou a s buffíkem.
Naposledy upravil(a) Amelee dne pon 17. lis 2014 21:41:37, celkem upraveno 1 x.

RoxBorn
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 183
Registrován: úte 05. črc 2011 15:42:32
Dal poděkování: 93 poděkování
Dostal poděkování: 42 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od RoxBorn » pon 17. lis 2014 20:27:33

Občas se sekl kompletně obraz na chvili a pak to šlo zase dál (nedělalo to jen mě - potvrdilo to pár lidí z :shinsoo: ) Jinak zony jsou supr... mapy taky jen ta poslední se mi prostě neak nelíbí (chtělo by to změnit těžko se hledá nepřítel když do war chodí pět a pul lidí :D )

Celkové hodnocení: :up: :up:

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od Saggitarius » pon 17. lis 2014 20:28:45

Tak,
děkujeme za pomoc při testech, jen tak jsme zkusili propočítat počty zabití.

Tady máte výsledky :

Kód: Vybrat vše

[BA]Script(150)	84	zabití
[GM]Hyperius(145)	65	zabití
Drachen(132)	52	zabití
DarkTronik(150)	49	zabití
Anasttacia(145)	45	zabití
BuffWolfinka(147)	38	zabití
Tarbol(150)	38	zabití
DontSleep(145)	36	zabití
HollyDolly(150)	34	zabití
WaRrec(147)	32	zabití
[GA]Saggi(150)	32	zabití
xT0MEKx(140)	29	zabití
Simsala(140)	28	zabití
Saito(120)	26	zabití
chose04(148)	26	zabití
Crashy(150)	23	zabití
LORDxMICHAL(146)	22	zabití
LuLuDodo(127)	21	zabití
Stripes66(150)	18	zabití
xEllx(142)	18	zabití
CiD(140)	17	zabití
TemnaPomsta(150)	15	zabití
Br0SKvicka(145)	14	zabití
DJJazzmann(135)	13	zabití
MyKiky(145)	13	zabití
KORTEZA(134)	13	zabití
Normality(131)	12	zabití
PornStar(138)	11	zabití
xVirginx(138)	11	zabití
lizatkoXXL(145)	11	zabití
Qemists(150)	11	zabití
Ninja2Girl(137)	10	zabití
Chyu(110)	10	zabití
QuEeNiCeFiRe(144)	9	zabití
SexiBuffinQa(135)	8	zabití
Saliwer(150)	8	zabití
SpiriDropp(133)	7	zabití
Grouwy(120)	6	zabití
Noellik(145)	5	zabití
Magnezium(132)	3	zabití
TSMDyrus(110)	3	zabití
wRyx(110)	3	zabití
Skypi(145)	2	zabití
LuXuRyJaR(130)	1	zabití
TaJlaK(131)	1	zabití
SUR1ST4(118)	1	zabití
Bida(134)	1	zabití
r0bin(145)	1	zabití

		
Celkem bylo bodujících 49 hráčů.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od Chyu » pon 17. lis 2014 20:32:27

Zdravím, také bych rád vyjádřil svůj názor, nejprve k mapám jednotlivě.

Kaňon
Zde mi stále vadí to že kamera bourá do hor a vždycky se tak přemístí úplně do jiné pozice, než jste zvyklí. Záleží na tom jestli preferujete pohled oddálený, nebo přiblížený. Možná by se mohla nějak upravit výška.

Zimní aréna
Nádhera, kromě uliček nemám snad co vytknout. V uličkách je problém ten, že se hodně rychle zabarikáduje postavami a prakticky se není možno hnout, v horším případě vás ninja zaseká se dostanete do zóny ze které nemůžete vyjít.

Velká plocha
Za mě nejlepší mapa, možná až moc velká, moc se netvoří hloučky.

Mám ale připomínku k safezónám.
Všiml jsem si že pokud se utvoří hlouček u respawnu nějaké říše, tak mají ninjové s lukem výhodu, můžou střílet z respawnu. Sám jsem střílel v domění že stojím v bojovém poli a když se ke mě někdo přiřítil, tak jsme zjitili že vlastěn stojím v safezóně (konkrétně v Kaňonu u respawnu žluté říše).

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od Saggitarius » pon 17. lis 2014 20:50:11

Co se týče kaňonu, tak je to v podstatě záměr, mapa je členitá a i práce s mapou je zde pravě jako další prvek bojů.
A to jak orientace tak i jejich ovládání.

Co se týče ledové mapy, tak proběhne ještě úprava, která vyřeší "mosty".

"Díra v zemi" je jednoduchá a je zde právě prostor pro "menší hloučky" na více místech. Opět je zde možnost jiné "strategie".


Co se týče savezon, tak jsou právě takto zamýšleny. Je možno být chráněn, ale umožní vyprovodit nepřátele (jejich "hranice" jsou zvýrazněny jiným povrchem, aby útočníci odhadli kam až mohou zajít).


Je připraven seznam všech 57 hráčů, kteří ve svém IS najdou odměnu Obrázek Obrázek za účast, kterým takto děkujeme za pomoc při testech.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Dal poděkování: 1218 poděkování
Dostal poděkování: 457 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od shvetseek » úte 18. lis 2014 0:27:25

Nechci vám do toho rejt, přátelé, ale zvýší se vám počet pláčů na účet ostřelovačů zpoza sloupů :up:
"Happines only real when shared."

Uživatelský avatar
Saito
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: úte 21. čer 2011 19:58:10
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 44 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od Saito » úte 18. lis 2014 4:12:20

Přeji dobré ráno,

nový systém safezón mne zpočátku velice nadchl, ale po zvážení, jaké výhody a nevýhody přínáší právě tento systém, jsem se rozhodl, že se s Vámi podělím i o vlastní názor.

Jak už zde v podstatě bylo zmíněno, tato možnost vyhlíží jako geniální odpověď na otázku, jak konečně vyřešit spor ohledně této problematické zóny. Avšak od východiska, které je momentálně užito na ostrém serveru, se z mého pohledu jedná o krok nazpět, neboť se velice podobá systému, kdy ochranu poskytovaly sloupy, s tím rozdílem, že sloupy nahradí hráči, kteří mají ve vlastnictví postavy s možností útoku dálkovými kouzly.

(Následující část se týká především zimní a rozlehlé mapy.)

Výhody a nevýhody aktuálních safezón:

:+: Výhody:

- naprostá ochrana před útokem cizí říše
- menší lagy při pobytu v safezóně (v podstatě nelze vidět bojující hráče)
- nemožnost útoku na hráče z jiné říše


:?: Výhoda i nevýhoda:

- nemožnost návratu zpět (výhoda - válka je zajímavější, poněvadž hráč nemá nutkání se vracet do bezpečí a tedy bojuje na život i na smrt, nevýhoda - hráč se nemůže vrátit například pro buff či elixíry)

:-: Nevýhody:

- přemisťování na válečné pole, které často vypovídá službu

Výhody a nevýhody testovaných safezón:

:+: Výhody:

- přímý přístup do bojiště
- ochrana před útokem cizí říše


:?: Výhoda i nevýhoda:

- možnost návratu zpět (výhoda - hráč se může vrátit zpět pro buff či elixíry, nevýhoda - válka ztrácí na obrátkách, protože hráči vědí o možnosti ušetřit život své postavy)

:-: Nevýhody:

- možnost útoku na hráče cizí říše

Možnosti řešení?

Společně s Chyumgem jsme uvažovali o možnosti využití vlastností náměstí s tím rozdílem, že by daná plocha dokázala rozeznat, kdo je z jiné říše, a díky tomu by bylo možné zajistit, aby dotyčnému tulákovi "podlaha" ubírala život.

Dále mne napadá, že by se opět využila platforma náměstí, ale tentokrát by byla vyvýšena a vstup do bojiště by byl řešen pomocí většího schodu, který by znemožňoval návrat zpět, stejně jako tomu bylo dříve do bojiště starých svatých zemí.

S pozdravem

Saito
Ve hře mě můžete nalézt pod jmény Saito, Raikage, Erethiel a Sukisora. Pokud byste tedy měli jakýkoliv dotaz, neváhejte napsat, rád odpovím.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od lordsword » úte 18. lis 2014 7:05:29

shvetseek píše:Nechci vám do toho rejt, přátelé, ale zvýší se vám počet pláčů na účet ostřelovačů zpoza sloupů :up:
A o co jde? Nikdo vás nenutí se tlačit se na respawn cizí říše. Místa na boj je stále dost z dostřelu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Test Války říší aneb zabojujte si po boku GM

Příspěvek od Janko.Tlcik » úte 18. lis 2014 17:58:46

takže ak dobre rozumiem, teraz začína byť zaujímavý štýl boja natočiť vše na najsilnejší útok, ignorovať obrany, za žiadnu cenu neopustiť safe zónu a osladiť to všetkým tým čo majú vo zvyku zakempiť pri respawne a začerstva likvidovať slabých hráčov. prípadne vziať suru wp a pomáhať ostatným likvidáciu bufov útočníkov... :lol:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.

Who is chatting

idle Bisky 
offline Makarov 
offline Mionix