"Opravenie koňa"

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Anderson » úte 03. bře 2015 16:14:28

Dneska som dal len nejakých 550kk..ešte stále mi idete tvrdiť že sa nič nezmenilo?..najslabší drop pred novým jadrom bolo okolo 650kk..a teraz 2 dropy za sebou pod 600?..Úprimne na to nové jadro sa čakalo 100rokov a prinieslo viac pohromy jak úžitku..Gratulujem že sa opravili velmi závažné veci ako sú chyby v texte a tak..na to bolo určite treba velmi vela úsilia..Toto neberte ako nejaký team insult alebo čo..len si proste myslím že tie veci, ktoré potrebovali opravu sa neopravili a tie čo boli každému u zadku sa opravili..
ende

Musari
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: ned 25. srp 2013 10:34:00
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Musari » úte 03. bře 2015 19:19:37

čau jestli sem si nesplet datum tak tu jsou všechny věci co se s novím jadrem opravily
Spoiler:
U kadeřnice jsou připraveny nové bonusy na účesy, celkem je jich tedy 14.
Emoce lze od nynějška aktivovat i bez nasazené masky emocí.
Všechny druhy knih lze nyní v inventáři číst "na hromádce", tj. bez nutnosti jejich rozdělování
Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem).
Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami.
Došlo ke kompletnímu přepracování schopnosti proměny:
Vznikly 3 nové typy kuliček proměny, které doplní dva typy stávající a budou mít přímý vliv na poškození v proměně
Doba trvání proměny je nyní mírně ovlivněna vlastnostmi příšery - některé jsou snáze ovladatelné, než jiné
Zvýrazněn byl vliv statusových bodů na celkové poškození v proměně
Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla
Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150
Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium
Při resetu schopností u stařenky se uloží základní kouzla postavy (např. herbaření, zručnost, ...) a po opětovné volbě zaměření se postavě navrátí
Pokud smažete přítele z messengeru, stejná akce se provede i u něj (projeví se po relogu)
Zprovozněn bonus "Odolnost proti ohni" (nyní "Odolnost proti zapálení"), který vaši postavu může ochránit před zapálením
U knih prodávaných NPC Soon byla vypnuta nutnost použití Pergamenu Exorcismu a Soustředěného čtení
Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována
Přidána možnost změnit CH bez úplného vypnutí klienta (v okně výběru postav)
Zrušen negativní dopad odměny za biol. úkol - Zelkovy větve (Lv. 70) na velikost obdržených průniků
Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!)
Opravena chyba způsobující nižší poškození při proměně na P, nežli při úrovni G10
Opraven pokles ZB při některých akcích (pádit, běžet), pokud měla postava natrénovanou schopnost Karmy
Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat
Všechny druhy prstenů zkušeností nyní přidávají stejné množství BZK
Opravena chyba způsobující krádež MB moby i pouhým efektem reflektace (např. zrcadlit)
Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB
Opravena funkce elixíru vitality, nyní již správně přidá příslušné množství Max. ZB
Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití
Opravena nemožnost vyvolávání mobů v některých částech dračí sluje
Opraven problém, který způsoboval zmizení barvy na vlasy po 30 dnech
Opravena chyba, která způsobovala, že divák ve válce mohl být zabit, pokud patřil k jednomu z válčících cechů
Opravena chyba, která způsobovala, že v proměně bylo možné použít elixíry a kouzla zvyšující hodnotu útoku
Opravena chyba, která způsobovala, že Elixír síly v proměně snižoval poškození
Opravena nemožnost stohovat pergameny, které postava vylovila z vody
Opravena nemožnost vložit do soukromého stánku Mramor požehnání a Magickou měděnou rudu
Opravena chyba způsobující, že kulička proměny šla použít na nižším levelu, než který byl na ní uveden
Opravena chyba začarované čepele, která posledních 30 sekund své funkce neabsorbovala žádné poškození do ZB
Opravena chyba, kvůli které nebylo možné plnit souběžně více úkolů (například lovecké a biologické úkoly)
Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...)
V soutěži OX již není možné vyvolávat bosse a rudné žíly
Příšery patřící k určité říši již nebudou na hráče své říše vůbec útočit
Opravena chyba silného těla, způsobující že povalení od příšer bylo považováno vždy za úspěšné
Opraveno natočení žalářníka v Pavoučím vězení
Opravena možnost zničit Sentinel před otevřením vstupu
Opravena chyba znemožňující přesun některých předmětů v inventáři při boji
Opravena chyba způsobující, že Druid hráči neudělil bonus za dokončení Karmy na úrovni M1 a G1
Předměty Pronikavý útok a Kritický útok lze nyní v inventáři libovolně rozdělovat a spojovat
Opraven chybný dosah ducha plamene, který způsoboval, že toto kouzlo někdy zasáhlo cíl, kterému neudělilo žádné poškození
Opravena chyba způsobující útočení ducha plamene z jezdeckého zvířete
Opravena bezpečná zóna v oblasti Yongan (přesah mimo dlážděné náměstí)
Opraveny mapy Jeskyně Vyhnanství I. a II., příšery se již nebudou objevovat za zdmi
Opravena chyba způsobující vložení "podivného" znaku při použití zkratky CTRL+V v chatu
Opravena chybná animace u postavy šamana (muž), která způsobovala "krok zpět" při zásahu šípem)
Opravena chyba způsobující prosekávání šamana a šamanky při boji z koně a rychlosti útoku přes 145
Opraven špatný popis u kouzla Zamaskování
Opraven chybný popis u speciálního efektu Dračího víru
U Bojového zuření přidána přesná hodnota snížení odolnosti
Opravena chybně uvedená hodnota snížení odolnosti u kouzla Strach
Opraveny chybně uvedené hodnoty u tavenin šperků. Nově jsou také taveniny zobrazeny horizontálně.
Při tréninku Karmy se nyní již ukazuje správný postup
U dýky Shard zobrazena správná hodnota útoku podle tabulky na serveru
Opravena chybně uvedená hodnota u černého elixíru (M) - 15% namísto 10%
Opraveny překlepy v názvech monster
Opraveny drobné chyby a překlepy v textech úkolů a na kovadlině
Šance na zlepšení předmětů se odvíjí od techniky vylepšování (např. u poznámek je nyní uvedeno 100%)
Ledový šíp má nastaven level použití
Po najetí myší na schopnost vedení se nyní ukáže možnosti, které je možno přerozdělit ve skupině
Třetí okno u teleportéra obsahuje překrývající se tlačítka.
Přibližná zbývající doba bonusů z účasu je možno zjistit u kadeřnice v prvním rozhovoru.
Vůdci, kteří mají cechovní pozemek mají možnost zničit objekty / budovy.
Opraveny jména některých monster.
Knihy některých schopností lze číst, i když nemá postava vybraný typ kouzel (ale jen neúspěšně).
Sentinel není možno zničit dokud není ohlášena jeho aktivace.
Opravena sluj, kdy nebylo možno v některých míste vyvolat Bosse.
Opravena chyba kdy mohl zmizet trvalý účes po 30 dnech.
Opraveno zobrazení aktuálního postupu tréninku u karmy.
Pří výpočtu attack ratingu se chybně na straně cíle bral v potaz level útočníka (namísto cíle).
Opravena diakritika u barevných bylinek.
Opraveno stohování předmětů, které byly vyloveny rybařením (pergameny).
Mramor požehnání a Magická měděnná ruda je možno vložit do stánku.
Absorbce u začarovaná čepele měla kratší dobu trvání než hodnotu útoku.
Lze stohovat předměty, které byly nutno vyhozovat pro stohování (pergameny, měniče bonusů).
Monstra mohou nyní patřit k více rasám.
Pokud obdržíte blokaci na chat, je Vám automaticky zakázáno stavění soukromého stánku.
Oprava získání bonusů u karmy při jeho novém získání (M1, G1)
Oprava věže, aby po dialogu u kovářů se v dalším patře nezdvojily meteory.
Předměty Pronikavý a Kritický útok jdou nyní rozdělit.
Odebrán 24 karátový prsten z dropu.
Duch plamene nebude útočit na koni (doteď pouze nezpůsoboval zranění).
Oprava velikosti save zony v prvním městě červených.
Oprava map jeskyní obě patra.
Hodnoty u tavenin ve špercích jsou nyní sjednoceny do jedné hodnoty.
Zapalení od mobů nezobrazovalo poškození.
Přidán do výpisu bonusů silný proti ještěrům.
Šaman se již nerozběhne pokud je pod útokem.
Oprava hodnot černého elixíru.

myslím že tam jsou důležitější věci než nějaké slézaní z koně. 98% lidí se stým slézaní z koně naučily žít, a myslím že ti taky nic nezbyde než se stým smířit a jít dál

Uživatelský avatar
budaso20
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: stř 29. pro 2010 23:20:54
Bydliště: Mladá Boleslav
Dal poděkování: 95 poděkování
Dostal poděkování: 40 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od budaso20 » úte 03. bře 2015 21:34:03

Chyumgo píše:
budaso20 píše:co se koně týče, nějak nepociťuji žádné zásadní omezení.
Jediný co mi hlava nebere jsou ty výdělky 700-800kk :-D
mám 98% Yang 49% drop a víc jak 600kk nevynesu ani kdybych se rozkrájel :-D
Prémko na yang máš?
jojo, všechna prémka na celý rok z loterie :-)
netušim kde je chyba :-)

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Cepino » stř 04. bře 2015 7:44:13

Andersone, když už nic jak ty tvrdíš se neopravilo, tak jedna zásadní ano a tou bylo neustálé padání kanálů a to i několikrát denně, tak že nějaký kůň je opravdu banalita.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Akemos » stř 04. bře 2015 10:45:59

Mně zůstal výdělek stejný na šamanovi.Dřív jsem dával 500-600kk za swamp.
Ted dávám 500-600 za swamp stále,mám pouze VIP+yang premko a bonus na yangy mám 40%.(při bonusu z války 50%yang výdělek 600+ vždy)
lvl mám 115 a chodím pouze bažiny,s prodejem kamenů+6,magičáků a jiného bordelu se výdělek vyšplhá někam na 700kk.
Na koně jsem si zvykl.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ OrangEE « ned 9:58 pm »
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70 :D a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
@ TomasFoxx « ned 8:54 pm »
myslim nohu samozrejme
@ TomasFoxx « ned 8:53 pm »
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@ Relly « ned 8:50 pm »
@TomasFoxx,  O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
nesso lasko pujc
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
@ TomasFoxx « ned 8:24 pm »
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu😂
@ TomasFoxx « ned 8:23 pm »
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348😂 sileny
@ Relly « ned 8:12 pm »
@TomasFoxx,  No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
@ TomasFoxx « ned 8:10 pm »
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd

Who is chatting

offline Amawel 
offline Mionix 
offline OrangEE