"Opravenie koňa"
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: "Opravenie koňa"
Dneska som dal len nejakých 550kk..ešte stále mi idete tvrdiť že sa nič nezmenilo?..najslabší drop pred novým jadrom bolo okolo 650kk..a teraz 2 dropy za sebou pod 600?..Úprimne na to nové jadro sa čakalo 100rokov a prinieslo viac pohromy jak úžitku..Gratulujem že sa opravili velmi závažné veci ako sú chyby v texte a tak..na to bolo určite treba velmi vela úsilia..Toto neberte ako nejaký team insult alebo čo..len si proste myslím že tie veci, ktoré potrebovali opravu sa neopravili a tie čo boli každému u zadku sa opravili..
ende
-
- Lv.3
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned 25. srp 2013 10:34:00
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: "Opravenie koňa"
čau jestli sem si nesplet datum tak tu jsou všechny věci co se s novím jadrem opravily
myslím že tam jsou důležitější věci než nějaké slézaní z koně. 98% lidí se stým slézaní z koně naučily žít, a myslím že ti taky nic nezbyde než se stým smířit a jít dál
Spoiler:
U kadeřnice jsou připraveny nové bonusy na účesy, celkem je jich tedy 14.
Emoce lze od nynějška aktivovat i bez nasazené masky emocí.
Všechny druhy knih lze nyní v inventáři číst "na hromádce", tj. bez nutnosti jejich rozdělování
Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem).
Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami.
Došlo ke kompletnímu přepracování schopnosti proměny:
Vznikly 3 nové typy kuliček proměny, které doplní dva typy stávající a budou mít přímý vliv na poškození v proměně
Doba trvání proměny je nyní mírně ovlivněna vlastnostmi příšery - některé jsou snáze ovladatelné, než jiné
Zvýrazněn byl vliv statusových bodů na celkové poškození v proměně
Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla
Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150
Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium
Při resetu schopností u stařenky se uloží základní kouzla postavy (např. herbaření, zručnost, ...) a po opětovné volbě zaměření se postavě navrátí
Pokud smažete přítele z messengeru, stejná akce se provede i u něj (projeví se po relogu)
Zprovozněn bonus "Odolnost proti ohni" (nyní "Odolnost proti zapálení"), který vaši postavu může ochránit před zapálením
U knih prodávaných NPC Soon byla vypnuta nutnost použití Pergamenu Exorcismu a Soustředěného čtení
Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována
Přidána možnost změnit CH bez úplného vypnutí klienta (v okně výběru postav)
Zrušen negativní dopad odměny za biol. úkol - Zelkovy větve (Lv. 70) na velikost obdržených průniků
Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!)
Opravena chyba způsobující nižší poškození při proměně na P, nežli při úrovni G10
Opraven pokles ZB při některých akcích (pádit, běžet), pokud měla postava natrénovanou schopnost Karmy
Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat
Všechny druhy prstenů zkušeností nyní přidávají stejné množství BZK
Opravena chyba způsobující krádež MB moby i pouhým efektem reflektace (např. zrcadlit)
Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB
Opravena funkce elixíru vitality, nyní již správně přidá příslušné množství Max. ZB
Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití
Opravena nemožnost vyvolávání mobů v některých částech dračí sluje
Opraven problém, který způsoboval zmizení barvy na vlasy po 30 dnech
Opravena chyba, která způsobovala, že divák ve válce mohl být zabit, pokud patřil k jednomu z válčících cechů
Opravena chyba, která způsobovala, že v proměně bylo možné použít elixíry a kouzla zvyšující hodnotu útoku
Opravena chyba, která způsobovala, že Elixír síly v proměně snižoval poškození
Opravena nemožnost stohovat pergameny, které postava vylovila z vody
Opravena nemožnost vložit do soukromého stánku Mramor požehnání a Magickou měděnou rudu
Opravena chyba způsobující, že kulička proměny šla použít na nižším levelu, než který byl na ní uveden
Opravena chyba začarované čepele, která posledních 30 sekund své funkce neabsorbovala žádné poškození do ZB
Opravena chyba, kvůli které nebylo možné plnit souběžně více úkolů (například lovecké a biologické úkoly)
Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...)
V soutěži OX již není možné vyvolávat bosse a rudné žíly
Příšery patřící k určité říši již nebudou na hráče své říše vůbec útočit
Opravena chyba silného těla, způsobující že povalení od příšer bylo považováno vždy za úspěšné
Opraveno natočení žalářníka v Pavoučím vězení
Opravena možnost zničit Sentinel před otevřením vstupu
Opravena chyba znemožňující přesun některých předmětů v inventáři při boji
Opravena chyba způsobující, že Druid hráči neudělil bonus za dokončení Karmy na úrovni M1 a G1
Předměty Pronikavý útok a Kritický útok lze nyní v inventáři libovolně rozdělovat a spojovat
Opraven chybný dosah ducha plamene, který způsoboval, že toto kouzlo někdy zasáhlo cíl, kterému neudělilo žádné poškození
Opravena chyba způsobující útočení ducha plamene z jezdeckého zvířete
Opravena bezpečná zóna v oblasti Yongan (přesah mimo dlážděné náměstí)
Opraveny mapy Jeskyně Vyhnanství I. a II., příšery se již nebudou objevovat za zdmi
Opravena chyba způsobující vložení "podivného" znaku při použití zkratky CTRL+V v chatu
Opravena chybná animace u postavy šamana (muž), která způsobovala "krok zpět" při zásahu šípem)
Opravena chyba způsobující prosekávání šamana a šamanky při boji z koně a rychlosti útoku přes 145
Opraven špatný popis u kouzla Zamaskování
Opraven chybný popis u speciálního efektu Dračího víru
U Bojového zuření přidána přesná hodnota snížení odolnosti
Opravena chybně uvedená hodnota snížení odolnosti u kouzla Strach
Opraveny chybně uvedené hodnoty u tavenin šperků. Nově jsou také taveniny zobrazeny horizontálně.
Při tréninku Karmy se nyní již ukazuje správný postup
U dýky Shard zobrazena správná hodnota útoku podle tabulky na serveru
Opravena chybně uvedená hodnota u černého elixíru (M) - 15% namísto 10%
Opraveny překlepy v názvech monster
Opraveny drobné chyby a překlepy v textech úkolů a na kovadlině
Šance na zlepšení předmětů se odvíjí od techniky vylepšování (např. u poznámek je nyní uvedeno 100%)
Ledový šíp má nastaven level použití
Po najetí myší na schopnost vedení se nyní ukáže možnosti, které je možno přerozdělit ve skupině
Třetí okno u teleportéra obsahuje překrývající se tlačítka.
Přibližná zbývající doba bonusů z účasu je možno zjistit u kadeřnice v prvním rozhovoru.
Vůdci, kteří mají cechovní pozemek mají možnost zničit objekty / budovy.
Opraveny jména některých monster.
Knihy některých schopností lze číst, i když nemá postava vybraný typ kouzel (ale jen neúspěšně).
Sentinel není možno zničit dokud není ohlášena jeho aktivace.
Opravena sluj, kdy nebylo možno v některých míste vyvolat Bosse.
Opravena chyba kdy mohl zmizet trvalý účes po 30 dnech.
Opraveno zobrazení aktuálního postupu tréninku u karmy.
Pří výpočtu attack ratingu se chybně na straně cíle bral v potaz level útočníka (namísto cíle).
Opravena diakritika u barevných bylinek.
Opraveno stohování předmětů, které byly vyloveny rybařením (pergameny).
Mramor požehnání a Magická měděnná ruda je možno vložit do stánku.
Absorbce u začarovaná čepele měla kratší dobu trvání než hodnotu útoku.
Lze stohovat předměty, které byly nutno vyhozovat pro stohování (pergameny, měniče bonusů).
Monstra mohou nyní patřit k více rasám.
Pokud obdržíte blokaci na chat, je Vám automaticky zakázáno stavění soukromého stánku.
Oprava získání bonusů u karmy při jeho novém získání (M1, G1)
Oprava věže, aby po dialogu u kovářů se v dalším patře nezdvojily meteory.
Předměty Pronikavý a Kritický útok jdou nyní rozdělit.
Odebrán 24 karátový prsten z dropu.
Duch plamene nebude útočit na koni (doteď pouze nezpůsoboval zranění).
Oprava velikosti save zony v prvním městě červených.
Oprava map jeskyní obě patra.
Hodnoty u tavenin ve špercích jsou nyní sjednoceny do jedné hodnoty.
Zapalení od mobů nezobrazovalo poškození.
Přidán do výpisu bonusů silný proti ještěrům.
Šaman se již nerozběhne pokud je pod útokem.
Oprava hodnot černého elixíru.
Emoce lze od nynějška aktivovat i bez nasazené masky emocí.
Všechny druhy knih lze nyní v inventáři číst "na hromádce", tj. bez nutnosti jejich rozdělování
Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem).
Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami.
Došlo ke kompletnímu přepracování schopnosti proměny:
Vznikly 3 nové typy kuliček proměny, které doplní dva typy stávající a budou mít přímý vliv na poškození v proměně
Doba trvání proměny je nyní mírně ovlivněna vlastnostmi příšery - některé jsou snáze ovladatelné, než jiné
Zvýrazněn byl vliv statusových bodů na celkové poškození v proměně
Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla
Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150
Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium
Při resetu schopností u stařenky se uloží základní kouzla postavy (např. herbaření, zručnost, ...) a po opětovné volbě zaměření se postavě navrátí
Pokud smažete přítele z messengeru, stejná akce se provede i u něj (projeví se po relogu)
Zprovozněn bonus "Odolnost proti ohni" (nyní "Odolnost proti zapálení"), který vaši postavu může ochránit před zapálením
U knih prodávaných NPC Soon byla vypnuta nutnost použití Pergamenu Exorcismu a Soustředěného čtení
Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována
Přidána možnost změnit CH bez úplného vypnutí klienta (v okně výběru postav)
Zrušen negativní dopad odměny za biol. úkol - Zelkovy větve (Lv. 70) na velikost obdržených průniků
Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!)
Opravena chyba způsobující nižší poškození při proměně na P, nežli při úrovni G10
Opraven pokles ZB při některých akcích (pádit, běžet), pokud měla postava natrénovanou schopnost Karmy
Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat
Všechny druhy prstenů zkušeností nyní přidávají stejné množství BZK
Opravena chyba způsobující krádež MB moby i pouhým efektem reflektace (např. zrcadlit)
Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB
Opravena funkce elixíru vitality, nyní již správně přidá příslušné množství Max. ZB
Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití
Opravena nemožnost vyvolávání mobů v některých částech dračí sluje
Opraven problém, který způsoboval zmizení barvy na vlasy po 30 dnech
Opravena chyba, která způsobovala, že divák ve válce mohl být zabit, pokud patřil k jednomu z válčících cechů
Opravena chyba, která způsobovala, že v proměně bylo možné použít elixíry a kouzla zvyšující hodnotu útoku
Opravena chyba, která způsobovala, že Elixír síly v proměně snižoval poškození
Opravena nemožnost stohovat pergameny, které postava vylovila z vody
Opravena nemožnost vložit do soukromého stánku Mramor požehnání a Magickou měděnou rudu
Opravena chyba způsobující, že kulička proměny šla použít na nižším levelu, než který byl na ní uveden
Opravena chyba začarované čepele, která posledních 30 sekund své funkce neabsorbovala žádné poškození do ZB
Opravena chyba, kvůli které nebylo možné plnit souběžně více úkolů (například lovecké a biologické úkoly)
Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...)
V soutěži OX již není možné vyvolávat bosse a rudné žíly
Příšery patřící k určité říši již nebudou na hráče své říše vůbec útočit
Opravena chyba silného těla, způsobující že povalení od příšer bylo považováno vždy za úspěšné
Opraveno natočení žalářníka v Pavoučím vězení
Opravena možnost zničit Sentinel před otevřením vstupu
Opravena chyba znemožňující přesun některých předmětů v inventáři při boji
Opravena chyba způsobující, že Druid hráči neudělil bonus za dokončení Karmy na úrovni M1 a G1
Předměty Pronikavý útok a Kritický útok lze nyní v inventáři libovolně rozdělovat a spojovat
Opraven chybný dosah ducha plamene, který způsoboval, že toto kouzlo někdy zasáhlo cíl, kterému neudělilo žádné poškození
Opravena chyba způsobující útočení ducha plamene z jezdeckého zvířete
Opravena bezpečná zóna v oblasti Yongan (přesah mimo dlážděné náměstí)
Opraveny mapy Jeskyně Vyhnanství I. a II., příšery se již nebudou objevovat za zdmi
Opravena chyba způsobující vložení "podivného" znaku při použití zkratky CTRL+V v chatu
Opravena chybná animace u postavy šamana (muž), která způsobovala "krok zpět" při zásahu šípem)
Opravena chyba způsobující prosekávání šamana a šamanky při boji z koně a rychlosti útoku přes 145
Opraven špatný popis u kouzla Zamaskování
Opraven chybný popis u speciálního efektu Dračího víru
U Bojového zuření přidána přesná hodnota snížení odolnosti
Opravena chybně uvedená hodnota snížení odolnosti u kouzla Strach
Opraveny chybně uvedené hodnoty u tavenin šperků. Nově jsou také taveniny zobrazeny horizontálně.
Při tréninku Karmy se nyní již ukazuje správný postup
U dýky Shard zobrazena správná hodnota útoku podle tabulky na serveru
Opravena chybně uvedená hodnota u černého elixíru (M) - 15% namísto 10%
Opraveny překlepy v názvech monster
Opraveny drobné chyby a překlepy v textech úkolů a na kovadlině
Šance na zlepšení předmětů se odvíjí od techniky vylepšování (např. u poznámek je nyní uvedeno 100%)
Ledový šíp má nastaven level použití
Po najetí myší na schopnost vedení se nyní ukáže možnosti, které je možno přerozdělit ve skupině
Třetí okno u teleportéra obsahuje překrývající se tlačítka.
Přibližná zbývající doba bonusů z účasu je možno zjistit u kadeřnice v prvním rozhovoru.
Vůdci, kteří mají cechovní pozemek mají možnost zničit objekty / budovy.
Opraveny jména některých monster.
Knihy některých schopností lze číst, i když nemá postava vybraný typ kouzel (ale jen neúspěšně).
Sentinel není možno zničit dokud není ohlášena jeho aktivace.
Opravena sluj, kdy nebylo možno v některých míste vyvolat Bosse.
Opravena chyba kdy mohl zmizet trvalý účes po 30 dnech.
Opraveno zobrazení aktuálního postupu tréninku u karmy.
Pří výpočtu attack ratingu se chybně na straně cíle bral v potaz level útočníka (namísto cíle).
Opravena diakritika u barevných bylinek.
Opraveno stohování předmětů, které byly vyloveny rybařením (pergameny).
Mramor požehnání a Magická měděnná ruda je možno vložit do stánku.
Absorbce u začarovaná čepele měla kratší dobu trvání než hodnotu útoku.
Lze stohovat předměty, které byly nutno vyhozovat pro stohování (pergameny, měniče bonusů).
Monstra mohou nyní patřit k více rasám.
Pokud obdržíte blokaci na chat, je Vám automaticky zakázáno stavění soukromého stánku.
Oprava získání bonusů u karmy při jeho novém získání (M1, G1)
Oprava věže, aby po dialogu u kovářů se v dalším patře nezdvojily meteory.
Předměty Pronikavý a Kritický útok jdou nyní rozdělit.
Odebrán 24 karátový prsten z dropu.
Duch plamene nebude útočit na koni (doteď pouze nezpůsoboval zranění).
Oprava velikosti save zony v prvním městě červených.
Oprava map jeskyní obě patra.
Hodnoty u tavenin ve špercích jsou nyní sjednoceny do jedné hodnoty.
Zapalení od mobů nezobrazovalo poškození.
Přidán do výpisu bonusů silný proti ještěrům.
Šaman se již nerozběhne pokud je pod útokem.
Oprava hodnot černého elixíru.
myslím že tam jsou důležitější věci než nějaké slézaní z koně. 98% lidí se stým slézaní z koně naučily žít, a myslím že ti taky nic nezbyde než se stým smířit a jít dál
- budaso20
- Lv.16
- Příspěvky: 148
- Registrován: stř 29. pro 2010 23:20:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Dal poděkování: 95 poděkování
- Dostal poděkování: 40 poděkování
Re: "Opravenie koňa"
jojo, všechna prémka na celý rok z loterieChyumgo píše:Prémko na yang máš?budaso20 píše:co se koně týče, nějak nepociťuji žádné zásadní omezení.
Jediný co mi hlava nebere jsou ty výdělky 700-800kk
mám 98% Yang 49% drop a víc jak 600kk nevynesu ani kdybych se rozkrájel
netušim kde je chyba
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: "Opravenie koňa"
Andersone, když už nic jak ty tvrdíš se neopravilo, tak jedna zásadní ano a tou bylo neustálé padání kanálů a to i několikrát denně, tak že nějaký kůň je opravdu banalita.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- Akemos
- Lv.21
- Příspěvky: 323
- Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
- Dal poděkování: 97 poděkování
- Dostal poděkování: 141 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Opravenie koňa"
Mně zůstal výdělek stejný na šamanovi.Dřív jsem dával 500-600kk za swamp.
Ted dávám 500-600 za swamp stále,mám pouze VIP+yang premko a bonus na yangy mám 40%.(při bonusu z války 50%yang výdělek 600+ vždy)
lvl mám 115 a chodím pouze bažiny,s prodejem kamenů+6,magičáků a jiného bordelu se výdělek vyšplhá někam na 700kk.
Na koně jsem si zvykl.
Ted dávám 500-600 za swamp stále,mám pouze VIP+yang premko a bonus na yangy mám 40%.(při bonusu z války 50%yang výdělek 600+ vždy)
lvl mám 115 a chodím pouze bažiny,s prodejem kamenů+6,magičáků a jiného bordelu se výdělek vyšplhá někam na 700kk.
Na koně jsem si zvykl.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Pajik « pát 10:05 am »
@
Makarov « čtv 8:21 pm »
@
Pajik « čtv 7:00 pm »
@
MoCKeR « čtv 5:51 pm »
@
Pajik « čtv 4:56 pm »
@
Mionix « čtv 4:30 pm »
@
MoCKeR « čtv 2:40 pm »
@
MoCKeR « čtv 2:32 pm »
@
MoCKeR « čtv 2:29 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 3:59 pm »
@
Makarov « stř 8:25 am »
@
qSTRoNgMANp « úte 11:36 pm »
@
Makarov « úte 8:38 pm »
@
Makarov « úte 8:36 pm »
@
Hakan « úte 8:34 pm »
@
kovardominik « úte 8:23 pm »
@
Makarov « úte 8:02 pm »
@
Makarov « úte 8:00 pm »
@
Mionix « úte 7:39 pm »
@
qSTRoNgMANp « úte 5:13 pm »
@
Makarov « pon 6:37 pm »
@
Mionix « pon 6:32 pm »
@
Makarov « pon 6:28 pm »
@
Makarov « pon 6:25 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 4:14 pm »
@
Makarov « pon 9:08 am »
@
Suko201 « pon 9:06 am »
@
suja97 « ned 11:48 pm »
@
suja97 « ned 11:47 pm »
@
Mionix « ned 5:34 pm »
@
Gulik « ned 4:08 pm »
@
Suko201 « sob 10:50 pm »
@
fyxicek « sob 10:41 pm »
@
Pajik « sob 10:14 pm »
@
fyxicek « sob 8:17 pm »
@
Mionix « sob 7:01 pm »
@
KynutaBuchta « sob 4:44 pm »
@
fyxicek « sob 3:23 pm »
@
Mionix « sob 12:54 pm »
@
Suko201 « pát 7:43 pm »
@
suja97 « pát 7:21 pm »
@
suja97 « pát 7:19 pm »
@
NikolAstrid « čtv 11:15 pm »
@
Suko201 « stř 9:36 pm »
@
Mionix « stř 1:54 pm »
@
schvarz « úte 3:39 pm »
@
Mionix « úte 8:04 am »
@
Hakan « pon 9:14 pm »
@
schvarz « pon 8:49 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 10:12 am »
@
Suko201 « pon 9:29 am »
@
CrazyBull « ned 7:55 pm »
@
CrazyBull « ned 7:53 pm »
@
Mionix « ned 4:03 pm »
@
CrazyBull « ned 12:45 pm »
@
Suko201 « ned 12:40 pm »
@
Mionix « ned 12:38 pm »
@
CrazyBull « ned 8:58 am »
@
Mionix « sob 5:59 pm »
@
Relly « sob 1:56 pm »