Timer

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Timer

Příspěvek od Chyu » pon 22. čer 2015 15:47:29

Tohle bych spíše zavedl do hry.
Návrh zde: viewtopic.php?f=59&t=117672

Uživatelský avatar
Ignis
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: pon 22. zář 2014 16:17:03
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Timer

Příspěvek od Ignis » pon 22. čer 2015 18:20:51

Deletka píše:To je pravda ale u krve to čas nepíše.
Jěště mě napadlo nedalo by se nějak přidat i čas swampu? Jen nevím či by to šlo když každej to má jinak podle hodnosti atd ...
Z implementacni hlediska to problem neni, pribyl by sloupec a jedna polozka do configu.
Mam jen otazku, nemel nekdo problem se spustenim? Bych to pripadne predelal do C# (ten ve vyvoji), prece jen .Net Framework 3.5 je ve win7 default

skuby
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 5
Registrován: pát 22. srp 2014 19:07:59
Dal poděkování: 23 poděkování

Re: Timer

Příspěvek od skuby » úte 23. čer 2015 7:51:15

Velice šikovný nápad, je fajn, že jsou tu lidi, co vymýšlí různé zlepšováky :-) Ano, pro ty co chtějí rejpat, VIP to umožňuje, ale jak řekl linan, né všichni ho mají :-) Fakt super :clap:

Uživatelský avatar
Ignis
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: pon 22. zář 2014 16:17:03
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Timer

Příspěvek od Ignis » sob 07. kvě 2016 13:14:49

Zdravíčko. Konečně, ano, po necelém roce, jsem se dostal k dodělání nového timeru. Tak se chci zeptat, co by se tam všechno dalo dát. Aktuálně jsem implementoval následující:
  • možnost více postav (každá je samostatná)
  • možnost zobrazení datumů do dalšího odevzdání, nebo odpočtu (jelikoz má každý odpocet vlastni vlakno, tak se na procesoru i5-4200M se dvouma postavama dostavam okolo 2% zátěže procesoru, tak jsem chtěl i možnost bez takové náročnosti, tak při vypnutém timeru je zátěž 0% a procesor se stará až při spuštění eventů. Ano, něco malo tam je (okolo 0.2 %) což sežere hlavní vláknu, ale to je už přijatelné)
  • možnost schovani aplikace do system tray (ta šipečka)
    Capture.PNG
    Capture.PNG (2.13 KiB) Zobrazeno 2453 x
  • automatické překlápění lvlů karmy (s kontrolou lvlu hráče)
  • automatické překlápění lvlu bia (při každém odevzdání je kontrolní otázka, zda se povedlo nebo ne + kontrola lvlu bia vůči postavě)
  • přidáno sledování zručnosti (počet odevzdání na aktuálním lvlu) se zobrazením procentuální šance na úspěch, při odevzdání opět kontrolní otázka zda byl úspěch nebo ne
Co mám ještě v plánu
  • Odpočet krve
  • Grafika :D ale návrh bych viděl podobný jak byl ve verzi 1.0
  • nastavení postav (lvl, pohlaví etc...)
Jelikož minule padlo pár pěkných nápadů, tak proto píši už ted, ve fázi vývoje, abych to rovnou zakomponoval.

Uživatelský avatar
Ignis
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: pon 22. zář 2014 16:17:03
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Timer

Příspěvek od Ignis » sob 07. kvě 2016 15:58:55

Capture.PNG
Aktuální vzhled

Uživatelský avatar
Davisss
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 90
Registrován: čtv 21. dub 2011 20:19:10
Bydliště: Poblíž Prahy
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Timer

Příspěvek od Davisss » sob 07. kvě 2016 21:58:44

Skvělý nápad chlape ;) Chtěl jsem se jen zeptat, zda je ke stažení už ta nová verze, nebo jen ta stará. Další věc, pokud mě to poví, že mam např. sebrat kytky, dá se nastavit zvukové upozornění? :) Díky a chválím ;)

Uživatelský avatar
Ignis
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: pon 22. zář 2014 16:17:03
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Timer

Příspěvek od Ignis » sob 07. kvě 2016 23:07:45

Na té nové ještě dělám, ale během noci ji vystavím a budu rád za trochu komplexnější testování, sám nezachytím vše. Aplikace bude na gitlabu vystavena jako open-source s BSD licencí (v podstatě se v tom může vrtat kdokoli, ale musí uvést autora -mě - a nesmí svůj produkt založený na mém zpoplatnit). Pro mě je to lehčí, protože je tam issue tracking a můžu jednotlivý buildy (opravy|novinky) házet do samostatných větví (i neznalí se s tím ve web gui naučí rychle), kde staré zůstanou nedotčeny.

To s tím zvukem zní dobře, dám to tam nějak, aby se to dalo vypnout a zapnout podle potřebi v nastavení, určitě děkuji za nápad :up: Co tam i dat nastavení, aby se při ukončení nějakého odpočtu aplikace sama dostala na popředí?

Během zítřka zde uvedu odkaz, zatím jdu pro kafe a dodělávat :D

Uživatelský avatar
Itako
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: úte 18. pro 2012 17:51:00
Bydliště: Slovakia
Dal poděkování: 447 poděkování
Dostal poděkování: 183 poděkování

Re: Timer

Příspěvek od Itako » pon 08. kvě 2017 17:44:04

Ahoj, opäť sem píšem po roku a pýtam sa že ako si na tom :D lebo je to skvelý nápad a konečne si poriadne odsledujem časy (najmä krv) :D za mňa máš jeden obrovský :up:
ObrázekTheItakoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
102k+ min
Jinno
131
6xP
Hotovo
P
M4
17
P
30
Návrhy:Zrychlené prodávaní,Remake questu "Odplata bažin",Nové úlohy pre knihy misí
Návody:Zoznam PvM výhod,Tabuľkový podpis,Rybaření a vše kolem něj


"Nečakaj na perfektnú chvíľu, sprav každú chvíľu perfektnou" :fight:

Uživatelský avatar
megac
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 710
Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
Dal poděkování: 171 poděkování
Dostal poděkování: 123 poděkování

Re: Timer

Příspěvek od megac » pon 08. kvě 2017 19:59:21

Ignis píše:Udelal jsem si takovy docasny helper na odvzdavani (bio, karma, herb). Je to docasny, protoze pracuji na jednom vetsim, ale treba to nekdo vyuzije i ted :) je to jen tupe ukladani casu a vypocitani dalsiho. Program vam vytvori jeden jediny soubor (data.db), kam se casy ukladaji. Muzete ho smazat, vytvori se pripadne znovu ("prazdny").
Takhle to vypada:
Spoiler:
Bez názvu.png
Odkaz: http://www.uloz.to/x2FDvwr9/temporery-ekura-timer-jar (pw: justforekura)

Je to napsano jave 8 (1.8), ale nemel by tam snad byt problem se zpetkou kompatibilitou.
Aké je prosím ťa heslo k tomu súboru?
Zaynev BM sura 109

menší comeback ;) tentokrát už nie tryhard :hello:

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Timer

Příspěvek od MostEVILEK » pon 08. kvě 2017 20:38:02

megac píše:
Ignis píše:Udelal jsem si takovy docasny helper na odvzdavani (bio, karma, herb). Je to docasny, protoze pracuji na jednom vetsim, ale treba to nekdo vyuzije i ted :) je to jen tupe ukladani casu a vypocitani dalsiho. Program vam vytvori jeden jediny soubor (data.db), kam se casy ukladaji. Muzete ho smazat, vytvori se pripadne znovu ("prazdny").
Takhle to vypada:
Spoiler:
Bez názvu.png
Odkaz: http://www.uloz.to/x2FDvwr9/temporery-ekura-timer-jar (pw: justforekura)

Je to napsano jave 8 (1.8), ale nemel by tam snad byt problem se zpetkou kompatibilitou.
Aké je prosím ťa heslo k tomu súboru?

máš ho tam napísané :DD (pw: justforekura)
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Mionix