Budoucnost
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- tyranka
- Lv.26
- Příspěvky: 670
- Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
- Bydliště: KM
- Dal poděkování: 262 poděkování
- Dostal poděkování: 254 poděkování
Re: Budoucnost
Prvotní by měl být nápad,, realizaci a ostatní bych už ponechala na tým.
Super nápad nad zlato.
Super nápad nad zlato.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
![]() | fixi | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Full | 2xP | P | 2xP | G3+ |
- Giant
- Lv.27
- Příspěvky: 754
- Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
- Bydliště: Holice
- Dal poděkování: 133 poděkování
- Dostal poděkování: 114 poděkování
Re: Budoucnost
Takže stačí vymyslet scénář k příšerám a věcem, a hurá ve stopách James Camerona si dojít pro slávu. Ale asi to nebude na holywood.
(Díky Saggi za info, i pro ostatní to je důležité)


(Díky Saggi za info, i pro ostatní to je důležité)
![]() | Giant | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
Lv.148 | .Aura | __P | __P | __P | __37k+ |
- Luca90
- Lv. 12
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv 10. říj 2013 18:55:16
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 173 poděkování
- Dostal poděkování: 479 poděkování
Re: Budoucnost
Ahoj všem,
přidám vlastní nápad - proč neudělat jednorázovou skupinu lidí, kteří mají pěkné a zajímavé nápady, sednout si s nima na TS3 nebo na Skype?
Normálně bych si vytipovala (být GM) lidi, kteří Vás nějakým způsobem zaujali např. tím jak se snaží pro komunitu udělat jednodušší návody, rady a jiné - např. Chyumgo, Cepino a jiní a "pozvala" bych je na takovou poradu ohledně hry - a proč ne? Stejně se to nikdo nedozví
Myslím si, že je tu spousta šikovných hráčů, kteří umí udělat animace postav, příšer, mají bujnou fantazii, takže jim příběhy nedělají žádný problém aj. a ty by Vám zase doporučila ta skupinka lidí se kterou by se komunikovalo na tom TS3 či Skypu a nebo to budou zrovna ti hráči umět sami.
Píšu to z toho důvodu, že je tu plno lidí, kteří se zrovna GM stát nemůžou (kvůli škole, práci aj.) nebo nechtějí, ale rádi by pomohli.
přidám vlastní nápad - proč neudělat jednorázovou skupinu lidí, kteří mají pěkné a zajímavé nápady, sednout si s nima na TS3 nebo na Skype?
Normálně bych si vytipovala (být GM) lidi, kteří Vás nějakým způsobem zaujali např. tím jak se snaží pro komunitu udělat jednodušší návody, rady a jiné - např. Chyumgo, Cepino a jiní a "pozvala" bych je na takovou poradu ohledně hry - a proč ne? Stejně se to nikdo nedozví


Myslím si, že je tu spousta šikovných hráčů, kteří umí udělat animace postav, příšer, mají bujnou fantazii, takže jim příběhy nedělají žádný problém aj. a ty by Vám zase doporučila ta skupinka lidí se kterou by se komunikovalo na tom TS3 či Skypu a nebo to budou zrovna ti hráči umět sami.
Píšu to z toho důvodu, že je tu plno lidí, kteří se zrovna GM stát nemůžou (kvůli škole, práci aj.) nebo nechtějí, ale rádi by pomohli.

-
- Lv.20
- Příspěvky: 277
- Registrován: sob 20. lis 2010 19:15:18
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 32 poděkování
Re: Budoucnost
[quote="Saggitarius"]Ja se pridam ...
momentalne probiha nabor do tymu ...
pokud nekdo ma na to dokazat nam, ze ma na to delat GM a vymyslet hru / mapy / questy / scripty / grafiku / systemove zmeny ..... jinak, zabavneji, lepe ....
Tak sup prihlasku
Neni nutno ovladat specialni programy / znat programovaci jazyky hry ap.
Nekdy staci pouze napad ktery se probere v celem tymu a ten se zpracuje.
Vazim si tohoto nazoru, ale prace GM je opravdu narocna na volny cas. Momentalne uprednostim CISCO a CCNA
My s mym kamadem zvazujeme navrat, ale par veci nas hrozne obtezuje, Ano ja vim, ze prijde hate na mou osobu, ze jsem liny. Hra ma byt zabava a ne prace na plny uvazek.
Proc neudelat par zmen? Neomezovat Kerindor. Proc omezovat SWAMP? Uz tak je to otravny jak smrt 2 hodiny bugovat prisery nekde o stenu, a jeste to omezujete, takze to pak cloveka kopne a fakt nema sily na to shanet novy krve zlodejky, pak tam bezet na tu horu jak idiot. Proc to nemuze byt user friendly, kdyz uz po nas hra chce abychom delali monotoni cinnost desitky hodin over and over again.
Aspon ten Kerindor? proc omezovat?
momentalne probiha nabor do tymu ...
pokud nekdo ma na to dokazat nam, ze ma na to delat GM a vymyslet hru / mapy / questy / scripty / grafiku / systemove zmeny ..... jinak, zabavneji, lepe ....
Tak sup prihlasku

Neni nutno ovladat specialni programy / znat programovaci jazyky hry ap.
Nekdy staci pouze napad ktery se probere v celem tymu a ten se zpracuje.
Vazim si tohoto nazoru, ale prace GM je opravdu narocna na volny cas. Momentalne uprednostim CISCO a CCNA
My s mym kamadem zvazujeme navrat, ale par veci nas hrozne obtezuje, Ano ja vim, ze prijde hate na mou osobu, ze jsem liny. Hra ma byt zabava a ne prace na plny uvazek.
Proc neudelat par zmen? Neomezovat Kerindor. Proc omezovat SWAMP? Uz tak je to otravny jak smrt 2 hodiny bugovat prisery nekde o stenu, a jeste to omezujete, takze to pak cloveka kopne a fakt nema sily na to shanet novy krve zlodejky, pak tam bezet na tu horu jak idiot. Proc to nemuze byt user friendly, kdyz uz po nas hra chce abychom delali monotoni cinnost desitky hodin over and over again.
Aspon ten Kerindor? proc omezovat?
- GurenaimeYuraki
- Lv.23
- Příspěvky: 409
- Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
- Bydliště: Studénka
- Dal poděkování: 55 poděkování
- Dostal poděkování: 190 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost
Spoiler:
Aspon ten Kerindor? proc omezovat?


-
- Lv.20
- Příspěvky: 277
- Registrován: sob 20. lis 2010 19:15:18
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 32 poděkování
Re: Budoucnost
lidi jsou forcovani do toho chodit swamp porad a porad dokola.
NAPR doba kdy se dropilo na metinech 60 a SD2 na hadech. Tak byli aspon 2 mista kde se dalo dropit ve stejnych hodnotach +-.
Nehlede na to, ze idealne by se melo dat vydelavat hlavni postavou. Pochybuju, ze je tu jeden jediny lvl 150 ktery by nemel dalsich 10 droperu.
NAPR doba kdy se dropilo na metinech 60 a SD2 na hadech. Tak byli aspon 2 mista kde se dalo dropit ve stejnych hodnotach +-.
Nehlede na to, ze idealne by se melo dat vydelavat hlavni postavou. Pochybuju, ze je tu jeden jediny lvl 150 ktery by nemel dalsich 10 droperu.
- White
- Lv.13
- Příspěvky: 97
- Registrován: stř 01. dub 2015 19:43:06
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 29 poděkování
Re: Budoucnost
Je to nějaká skrytá kamera?
Smysl tohodle tématu je asi jako vynalézat stěrače na motorku.
Když seš tak strašně zkušenej hráč, nechápu proč si vůbec založil tohle bezpředmětný téma.
Sindi je lehčí než kdy dřív.Nebo jsem tak strašně dobrej?
Smysl tohodle tématu je asi jako vynalézat stěrače na motorku.
Když seš tak strašně zkušenej hráč, nechápu proč si vůbec založil tohle bezpředmětný téma.
Sindi je lehčí než kdy dřív.Nebo jsem tak strašně dobrej?

Toxicita je na místě
Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto
Ve hře jednou měsíčně : ScoperKeri, Carto
- GurenaimeYuraki
- Lv.23
- Příspěvky: 409
- Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
- Bydliště: Studénka
- Dal poděkování: 55 poděkování
- Dostal poděkování: 190 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost
Kdo říká, že 150 lvl musí mít 10 droperů? Stačí zručnost na P, a vydělávám miliardy bez toho abych se dotknul jediného moba. Sice to chce počáteční kapitál, ale je to taky možná cesta k výdělku. Stačí přemýšletfiliph1 píše:lidi jsou forcovani do toho chodit swamp porad a porad dokola.
NAPR doba kdy se dropilo na metinech 60 a SD2 na hadech. Tak byli aspon 2 mista kde se dalo dropit ve stejnych hodnotach +-.
Nehlede na to, ze idealne by se melo dat vydelavat hlavni postavou. Pochybuju, ze je tu jeden jediny lvl 150 ktery by nemel dalsich 10 droperu.

Boužel i z osobních zkušeností mohu potvrdit, že i na jiných MMORPG chodíš neustále ty samé dungy dokola, farmíš výbavu či ingredience na ni. Samozřejmě, pokud někdo drží mezerník delší dobu než nově příchozí, nepochybně bude mít starší hráč sice mezerník otlačený ve stole, ale jeho postava na to taky bude vypadat. Pokud se Ti to nepozdává, nepochybně si vybral špatný žánr her. Pokud Ti nejde o nic víc než neustále flusání na swamp, nemusíš Ekuru ani instalovat. Neboť tato mapa je zde již hluboce zakořeněna.
Vždycky tu je alternativa výdělek = Swamp - zručnost P - kerindor, Expení na 100lvl = metiny 95/drak-generál, Hg x Entarian. Nebo si snad nemyslíš, drahý Filiphku1, že po Tvém slavném kombeku si zde všichni kecnem na zadek a server se bude hýbat jak Ty pískáš. To by tady mohl být za týden post opět právě od Tebe, aby Ti Saggi dovezl server až k Tobě do obýváku, protože máš lagy.

Nicméně stále a pořád pouze vybíráš problémy(ač nesmyslné) stále jaksi nemohu dočíst řešení oněch problémů.
A nebo to může být třetí možnost - nekrmte trolly, mají pak problémy se zažíváním.


- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Budoucnost
filiph1 - mně přijdeš jak papoušek z jiného světa, který se zrovna probudil ze 4 letého spánku 
Kerindor už po 2 hodinách nekope, je neustále, můžeš tam být klidně rok v kuse. Ve swampu nikdo příšery o stěnu nebuguje, normálně je sekáme v prostoru a množíme. Dále, když tě to ve swampu kopne, tak se přihlásíš a jsi stále ve swampu. Stačí mít VIP a můžeš se portovat rovnou na vrcholek hory ke strážci, odpadává dojíždění. Krve je plná tržnice za 15kk a zlodějek za pár drobných také, při výdělku x set milionů zanedbatelné. Dále, když máš hodnost můžeš být ve swampu i klidně 3 hodiny, výdělek větší. Stále tu slyším nějaké stížnosti, ale ty nejsou relevantní.

Kerindor už po 2 hodinách nekope, je neustále, můžeš tam být klidně rok v kuse. Ve swampu nikdo příšery o stěnu nebuguje, normálně je sekáme v prostoru a množíme. Dále, když tě to ve swampu kopne, tak se přihlásíš a jsi stále ve swampu. Stačí mít VIP a můžeš se portovat rovnou na vrcholek hory ke strážci, odpadává dojíždění. Krve je plná tržnice za 15kk a zlodějek za pár drobných také, při výdělku x set milionů zanedbatelné. Dále, když máš hodnost můžeš být ve swampu i klidně 3 hodiny, výdělek větší. Stále tu slyším nějaké stížnosti, ale ty nejsou relevantní.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Budoucnost
Zdravím,
byť toto není úplně součást tématu, přesto považuji za nutné sem připsat pár řádek.
O několik příspěvků výše psal [GA]Saggi o tom, že probíhá nábor do teamu.
Rád bych jen zmínil, že vývoj hry NENÍ prioritní práce GM. Základní povinností GM je dohled nad dodržováním pravidel ve hře. Tedy přímý dohled a řešení tiketů na supportu. Ona možnost podílet se na vývoji je až tou pomyslnou třešničkou na dortu. Pokud si tedy případný zájemce představuje, že jeho práce v teamu bude spočívat v tom, že bude pouze chrlit nové nápady a vylepšení, pak ho musím předem zklamat.
Rovněž tak zklamu Lucu90. Nápad s vytvořením jakési externí skupiny ztroskotá právě na tom, že "se to nikdo nedoví". Jako myšlenka je to pěkný, ale praxe je bohužel jinde.
byť toto není úplně součást tématu, přesto považuji za nutné sem připsat pár řádek.
O několik příspěvků výše psal [GA]Saggi o tom, že probíhá nábor do teamu.
Rád bych jen zmínil, že vývoj hry NENÍ prioritní práce GM. Základní povinností GM je dohled nad dodržováním pravidel ve hře. Tedy přímý dohled a řešení tiketů na supportu. Ona možnost podílet se na vývoji je až tou pomyslnou třešničkou na dortu. Pokud si tedy případný zájemce představuje, že jeho práce v teamu bude spočívat v tom, že bude pouze chrlit nové nápady a vylepšení, pak ho musím předem zklamat.
Rovněž tak zklamu Lucu90. Nápad s vytvořením jakési externí skupiny ztroskotá právě na tom, že "se to nikdo nedoví". Jako myšlenka je to pěkný, ale praxe je bohužel jinde.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »


@
Mionix « čtv 5:47 pm »


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »