Chyba s Ekurou

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
ONDY12345
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 30. črc 2015 13:29:29

Re: Chyba s Ekurou

Příspěvek od ONDY12345 » sob 29. srp 2015 17:56:09

Dobry den potrebujem pomoct

ked sa prihlasim do hry tak vyskoči prve okno a napiše chyba pri spojeni se serverem proste za žiadnu cenu to nejde prihlasit do hry a ked sa to podari raz tak vyberiem postavu a potom ma kopne neviete čo by to mohlo sposobovat ? už som preinstaloval metin stiahol novy launcher proste nič nepomaha :(
Rynelka a KINGBATTLE su deti :) hlupučke

tarkus
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: stř 02. led 2013 14:59:28

Re: Chyba s Ekurou

Příspěvek od tarkus » sob 29. srp 2015 18:02:53

Kam mam vložit sysser.txt zatim děkuji

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Chyba s Ekurou

Příspěvek od Chyu » sob 29. srp 2015 18:07:17

tarkus píše:Kam mam vložit sysser.txt zatim děkuji
Zkopíruj jeho obsah sem, nebo rovnou na support, to bude asi nejlepší..

tarkus
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: stř 02. led 2013 14:59:28

Re: Chyba s Ekurou

Příspěvek od tarkus » sob 29. srp 2015 18:25:11

Tady je ten ten sysserr:
Spoiler:
  • 0829 18:02:00021 :: import marshal # builtin

    0829 18:02:00021 :: import imp # builtin

    0829 18:02:00090 :: import _weakref # builtin

    0829 18:02:00845 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/dropitem/dropitem.mse) Error
    0829 18:02:00862 :: import nt # builtin

    0829 18:02:00873 :: import errno # builtin

    0829 18:02:00922 :: import time # builtin

    0829 18:02:00996 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/sound_aaaaa.mp3
    0829 18:02:05354 :: Unable to open file.: sound/ui/loginok.wav
    0829 18:02:05354 :: CSoundManager2D::GetInstance (filename: sound/ui/loginok.wav)
    0829 18:02:06525 :: import math # builtin

    0829 18:02:06880 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/dust/dust.mse) Error
    0829 18:02:06880 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=0, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/dust/dust.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06880 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/dust/running_dust.mse) Error
    0829 18:02:06880 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=228, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/dust/running_dust.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06880 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/blow_1/blow_1_low.mse) Error
    0829 18:02:06880 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=2, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/blow_1/blow_1_low.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06880 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_red.mse) Error
    0829 18:02:06880 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=13, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_red.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06880 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_blue.mse) Error
    0829 18:02:06880 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=14, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_blue.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06880 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_green.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=15, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_green.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_purple.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=16, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/recuperation/drugup_purple.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/recuperation/autodrugup_red.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=267, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/recuperation/autodrugup_red.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/recuperation/autodrugup_blue.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=268, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/recuperation/autodrugup_blue.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item1.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=269, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item1.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item2.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=270, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item2.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item3.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=271, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item3.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item4.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=272, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item4.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/gwantong.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=18, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/gwantong.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/firecracker/newyear_firecracker.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=21, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/firecracker/newyear_firecracker.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/firecracker/paing_i.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=22, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/firecracker/paing_i.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06881 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/click/click_select.mse) Error
    0829 18:02:06881 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=221, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/click/click_select.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/click/click_glow_select.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=222, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/click/click_glow_select.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/stun/stun.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=1, c_szEftAttachBone=Bip01 Head, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/stun/stun.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/critical.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=17, c_szEftAttachBone=Bip01 R Hand, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/critical.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/click/click.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/target.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=251, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/target.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/nontarget.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=252, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/nontarget.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/damage.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=253, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/damage.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/damage_1.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=254, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/damage_1.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/poison.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=255, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/poison.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/miss.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=256, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/miss.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/target_miss.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=257, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/affect/damagevalue/target_miss.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(season1/effect/paymessage_warning.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=262, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=season1/effect/paymessage_warning.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(season1/effect/paymessage_decide.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=263, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=season1/effect/paymessage_decide.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/percent_damage1.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=264, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/percent_damage1.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06882 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/percent_damage2.mse) Error
    0829 18:02:06882 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=265, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/percent_damage2.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:06883 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/percent_damage3.mse) Error
    0829 18:02:06883 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=266, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/percent_damage3.mse, isCache=1) - Error
    0829 18:02:07078 :: CSoundManager::PlayMusic - Failed to load stream sound : BGM/greedy_back.mp3
    0829 18:02:13152 :: Načítám data hry on 954142 260764
    0829 18:02:13152 :: Načítám seznamy dungeonu
    0829 18:02:13152 :: Načítám schopnosti postavy
    0829 18:02:13152 :: Načítám seznam hodností
    0829 18:02:13152 :: Načítám barvy
    0829 18:02:13152 :: Načítám emoce
    0829 18:02:13152 :: Vytvářím seznam načtení dat
    0829 18:02:13153 :: Základní nastavení hry
    0829 18:02:13169 :: Načítám mapové podklady
    0829 18:02:13528 :: CMapBase::LoadProperty(FileName=metin2_map_c1\MapProperty.txt) - LoadMultipleTextData ERROR Chybějící soubor.
    0829 18:02:13528 :: CMapManager::LoadMap() Invalid Map Type
    0829 18:02:13529 :: CPythonBackground::SelectViewDistanceNum(int eNum=0) mc_pcurEnvironmentData is NULL
    0829 18:02:13530 :: # clear __builtin__._

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.path

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.argv

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.ps1

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.ps2

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.exitfunc

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.exc_type

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.exc_value

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.exc_traceback

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.last_type

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.last_value

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.last_traceback

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.path_hooks

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.path_importer_cache

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.meta_path

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.flags

    0829 18:02:13530 :: # clear sys.float_info

    0829 18:02:13530 :: # restore sys.stdin

    0829 18:02:13530 :: # restore sys.stdout

    0829 18:02:13530 :: # restore sys.stderr

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ radecek24 « ned 8:48 am »
koupim wara auru 109 az 110 kdyztak pm nebo napsat na postavu radik33
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D

Who is chatting