
Navrhuji nastavit za zabiti pro kazdeho stejny pocet CB aby to zase zacalo byt spravedlivejsi.

Zmenil bych to v tom ze to nebude 3 CB jako drive ale např 8 CB.

Pohyblive hodnoceni podle levelu se uz ozkouselo a hodne lidi s tim spokojeno neni.

Je potreba hrace vice motivovat at jdou dal a snazi se svou postavu zdokonalovat a nezustavat napr.levelu 110.

"Kdyz uz nekdo udela biologa, karmu, entarianskeho lovce, draci veci+9 atd., tak by ho prece nemela predhonit v ziskáni CB postava s levelem 110, ktera ma max karmu 19, hotove bio a veci, ktere oproti dracim+9 maji cenu jedne ctvrtiny."

Dale duvod meho navrhu : je evidentni ze se bude zvedat level tim padem to bude pro vyssi levely zase horsi.

"Navrh hrace macok0072" (kompromis)
Co kdyby se neudělalo to, že všichni za všechny stejný CB, ale varianta následující:
Ať je hráč jakýkoliv lvl chce, 90, 110, 130, 150, tak za zabití 150 by dostal např 10CB
Za zabití +- 140lvl 9cb
Za zabití +- 132lvl 8cb (Nevím jak přesně ty postupy jsou)
Ale jde mi o to, aby hráč 150 dostal za zabití 150 stejně, jako hráč 110, a opačně.
CB by se snižovali podle úrovně toho, koho jste zabili, ale nezávazně na tom, jaký lvl máte vy.
Edit: Z důvodu velkého záporného ohlasu, návrh uzavírám a přesouvám/Luna