Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Eldik
- Lv.20
- Příspěvky: 269
- Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 105 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Příklad jaký jsem já vydělal, byl na poukázání nevyrovnanosti dropu, ty jsi tu z toho vytáhl nějakou mylnou myšlenku, že se chlubím, tak si laskavě srovnej své myšlenky a přestaň ze sebe dělat střed vesmíru. K tobě už nemá cenu nic psát, všichni kdo píšou názor proti tvému, jdou podle dle tvých myšlenek automaticky po tobě, přitom jsi každému putna. Komentuješ jen sebe a sebe, a že ty nic nepíšeš proti modrým a tak dále, ale nečteš postřehy ostatních.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Pokud se od počátku v tomto tématu jedná jen o problém Chunja je opravdu nesťatně zvolený nadpis tématu.
Lidičky, před chvílí jsem poslala do návrhů 3 věci a to jest : Úpravu počtu žetonů na tréninkový sloup s placením z vlastní kapsy, dále změnu léčení ve válce a jako třetí zrušení tréninkového sloupu se změnou žoldu.
Doufejme tudíž, že návrhy budou schváleny a budete si moct vyhlasovat vytoužené změny místo bezduchého dohadování.
Lidičky, před chvílí jsem poslala do návrhů 3 věci a to jest : Úpravu počtu žetonů na tréninkový sloup s placením z vlastní kapsy, dále změnu léčení ve válce a jako třetí zrušení tréninkového sloupu se změnou žoldu.
Doufejme tudíž, že návrhy budou schváleny a budete si moct vyhlasovat vytoužené změny místo bezduchého dohadování.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
-
- Lv.13
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
- Dal poděkování: 49 poděkování
- Dostal poděkování: 108 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
ja teda nevim,na jednu stranu pišete že je to problem žlutych a na druhou stranu chcete zmeny v celem systemu nebo chcete nemoznost dropu sloupu jen ve žluty?dokud chcete menit neco co mě osobne scela vyhovuje tak se do toho vkladat musim to se na mě nezlob
- Aliett
- Lv.5
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned 24. bře 2013 10:47:40
- Bydliště: Mezi snem a realitou*
- Dal poděkování: 184 poděkování
- Dostal poděkování: 294 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Královnou jsem nikdy nebyla. A lidi, vyjadřující se v tomto tématu (především ti, na kterých popud toto téma vzniklo (nemířím tím přímo na zakladatele), a ještě pár dní nazpět bombardovali dosavadní krále žluté říše zprávami na naprosto stejné téma), až na pár světlých výjimek rovněž ne.
Myslím, že většině z vás nepřísluší řešit rozhodnutí králů. Jestli chtějí zvýšit šanci na výhru války sabotáží, je naprosto jejich věc, stejně jako rozhodnutí sabotáž neučinit, a nechat yangy na jiné vymoženosti, co královský systém nabízí.
Mnozí tady narážíte na útratu z královské pokladny, mířenou na spawn Cidonijských bossů z tréninkového sloupu. (Nutno podotknout, že především ti, kterým se kralování vyhnulo obloukem). Jinak byste totiž věděli, že spawnutí "Malé Cidonie" stojí pouhých 10 kk. Což při 4% dani, která je aktuálně nastavena v Chunjo, (pokud nemáte vyloženě smůlu na drop), hravě vrátíte do pokladnice. Pruty prodáte u NPC, mapy prodáte ve stánku, na který se daň vztahuje taky, a říše na tom rázem bude ještě líp, než byla.
Dále zde byla zmíněna úplatnost krále. Není to nic, co bych podporovala, ale opět zde narážíme na to, že je to věc jedině krále, a nám nepřísluší tohle nijak víc řešit, nebo soudit. Je nutné si uvědomit, že král žold nedostává. A ty kosti, elixíry, účesy a další vymoženosti, které jsou v současných válkách vnímány jako samozřejmost, se samy nezaplatí. A jestli vás napadá, že král může neomezeně spawnovat příšery, že šanci si vydělat má, tak zde narážíme hned na další dva problémy.
• První z problémů je ten, že král je věčně zaneprázdněn. Pokud se někomu toto zdá spíš jako chabá výmluva, než jako fakt, doporučuji vám hodnosti krále alespoň jednou dosáhnout. Pět lidí vám posílá gratulace, dalších pět je v PM smrtelně uraženo, že takovéto hodnosti dosáhl někdo "jako vy", další dva vám v PM rozebírají, jestli jste v PVP dobrý, nebo jen vyžírka, dalších 5 malých dropíků žadoní o procenta na yangy, z toho dva jsou co do chování fakt odporní, protože jste prostě "král na nic, když mi nepustíš bonus v úterý během války říší, když to zrovna potřebuji", levely 75 se rozčilují v zavolat, že pro změnu nedostaly procenta na exp, když už král vyhoví těm co chtěly yangy, teď vám samozřejmě chodí PM ohledně spawnu bossů z pilířů, kterým se snažíte vyhovět (tím pádem si bosse sami házet nemůžete, protože máte aktivovaný sloup pro ně), takže když si najdete hodinku, dvě, kdy se ke všemu musíte o bosse dělit se svou partnerkou (promiň Lyre
), tak jste rád, že si na ty kosti, případné vylepšení některé z částí výbavy (nebo na cokoliv jiného) vyděláte. Což myslím jednoho z králů Chunjo, který je úplatky tak nějak všeobecně známý, dle mého dostatečně očisťuje.
• Druhý problém je ten, že podle vás by bylo nejlepší tréninkové sloupy omezit, případně zrušit. Mám takový pocit, že spolu s tím, byste odstranili jediný důvod, proč by se někdo (když pomineme ten hezký kostým) vůbec králem chtěl stát.
Řešit, zda je král dobrý či špatný, na základě toho, jestli své říši pouští bonusy, se mi zdá taky jako scestné. Věřím, že i GM znají tu smutnou pravdu, že "všem se prostě nezavděčíš". A pustit v dobré víře nějaký bonus, a dostat za to ještě VYNADÁNO lidmi, kteří místo expu chtěli yang, nebo místo yangu chtěli kdovícojiného, to se taky nečte dobře. V tomto krále ostatních říší plně chápu, a vy byste jim to za zlé mít taky neměli. Jestliže vám tato realita překáží, vždy je zde možnost změnit říši, nebo si krále vybojovat sám.
Nakonec bych chtěla říct, že být král je pozice mnohdy nechtěná. Ať už z ohledu času, nebo klidu a soukromí. Možnost odstoupit zde není. Proto chyby králů nehroťte. Veškeré zacházení s penězi v pokladně se teprve učí a nikdo z nich nechce svou vlastní říši úmyslně potopit. I zde platí "chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se ostatní chovali k tobě", a až nastane váš čas, a chopíte se vlády právě vy, mohlo by se vám to krutě vrátit.
Myslím, že většině z vás nepřísluší řešit rozhodnutí králů. Jestli chtějí zvýšit šanci na výhru války sabotáží, je naprosto jejich věc, stejně jako rozhodnutí sabotáž neučinit, a nechat yangy na jiné vymoženosti, co královský systém nabízí.
Mnozí tady narážíte na útratu z královské pokladny, mířenou na spawn Cidonijských bossů z tréninkového sloupu. (Nutno podotknout, že především ti, kterým se kralování vyhnulo obloukem). Jinak byste totiž věděli, že spawnutí "Malé Cidonie" stojí pouhých 10 kk. Což při 4% dani, která je aktuálně nastavena v Chunjo, (pokud nemáte vyloženě smůlu na drop), hravě vrátíte do pokladnice. Pruty prodáte u NPC, mapy prodáte ve stánku, na který se daň vztahuje taky, a říše na tom rázem bude ještě líp, než byla.
Dále zde byla zmíněna úplatnost krále. Není to nic, co bych podporovala, ale opět zde narážíme na to, že je to věc jedině krále, a nám nepřísluší tohle nijak víc řešit, nebo soudit. Je nutné si uvědomit, že král žold nedostává. A ty kosti, elixíry, účesy a další vymoženosti, které jsou v současných válkách vnímány jako samozřejmost, se samy nezaplatí. A jestli vás napadá, že král může neomezeně spawnovat příšery, že šanci si vydělat má, tak zde narážíme hned na další dva problémy.
• První z problémů je ten, že král je věčně zaneprázdněn. Pokud se někomu toto zdá spíš jako chabá výmluva, než jako fakt, doporučuji vám hodnosti krále alespoň jednou dosáhnout. Pět lidí vám posílá gratulace, dalších pět je v PM smrtelně uraženo, že takovéto hodnosti dosáhl někdo "jako vy", další dva vám v PM rozebírají, jestli jste v PVP dobrý, nebo jen vyžírka, dalších 5 malých dropíků žadoní o procenta na yangy, z toho dva jsou co do chování fakt odporní, protože jste prostě "král na nic, když mi nepustíš bonus v úterý během války říší, když to zrovna potřebuji", levely 75 se rozčilují v zavolat, že pro změnu nedostaly procenta na exp, když už král vyhoví těm co chtěly yangy, teď vám samozřejmě chodí PM ohledně spawnu bossů z pilířů, kterým se snažíte vyhovět (tím pádem si bosse sami házet nemůžete, protože máte aktivovaný sloup pro ně), takže když si najdete hodinku, dvě, kdy se ke všemu musíte o bosse dělit se svou partnerkou (promiň Lyre

• Druhý problém je ten, že podle vás by bylo nejlepší tréninkové sloupy omezit, případně zrušit. Mám takový pocit, že spolu s tím, byste odstranili jediný důvod, proč by se někdo (když pomineme ten hezký kostým) vůbec králem chtěl stát.
Řešit, zda je král dobrý či špatný, na základě toho, jestli své říši pouští bonusy, se mi zdá taky jako scestné. Věřím, že i GM znají tu smutnou pravdu, že "všem se prostě nezavděčíš". A pustit v dobré víře nějaký bonus, a dostat za to ještě VYNADÁNO lidmi, kteří místo expu chtěli yang, nebo místo yangu chtěli kdovícojiného, to se taky nečte dobře. V tomto krále ostatních říší plně chápu, a vy byste jim to za zlé mít taky neměli. Jestliže vám tato realita překáží, vždy je zde možnost změnit říši, nebo si krále vybojovat sám.
Nakonec bych chtěla říct, že být král je pozice mnohdy nechtěná. Ať už z ohledu času, nebo klidu a soukromí. Možnost odstoupit zde není. Proto chyby králů nehroťte. Veškeré zacházení s penězi v pokladně se teprve učí a nikdo z nich nechce svou vlastní říši úmyslně potopit. I zde platí "chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se ostatní chovali k tobě", a až nastane váš čas, a chopíte se vlády právě vy, mohlo by se vám to krutě vrátit.
(:
-
- Lv.15
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv 29. zář 2011 17:26:30
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 45 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
myslím že k tomuto už není co dodat 

![]() | TemnyBlack | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Archer | Jinno | 140 | P | P | P | P | Complete | Chizfen |
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Jestli ti nepřišlo tvé slovo nahrabal jsem si dost arogantní a vysměvačné ostatním, tak to si bohužel každý může vyložit jinak i s tebou určenou částkou, stačilo napsal, drop byl lepší jak kde jinde. Takhle to vyznělo jako vychloubání. Opravdu zrovna z tvých postřehů toho moc nepobírám. Napsal jsi, že současný systém je naprosto správný a problém je náš a jen našeho chunja. S tím s tebou souhlasím. Ale co se může zdát naprosto v pořádku a vyhovující dvou říším, to nemusí vyhovovat říši třetí, proto tohle téma. Vidíte to ze své pozice a já vám to neberu a i vás chápu, že u vás to klape, zřejmě máte prostě štěstí na dobré krále. U nás dle názoru velké skupiny hráčů říše máme bohužel názor jiný a proto celé toto téma. A ne necítím se ničím, nejsem král, jsem smutný, jsem v koncích. Jsem jen jedním z nějaké skupiny nespokojených hráčů a tlumočím jejich názory. Toť vše. V předposledním příspěvku jsem ti napsal v naprostém klidu, že to není o vašich chybách a ty jsi na mě v dalším opět začal útočit.Eldik píše:Příklad jaký jsem já vydělal, byl na poukázání nevyrovnanosti dropu, ty jsi tu z toho vytáhl nějakou mylnou myšlenku, že se chlubím, tak si laskavě srovnej své myšlenky a přestaň ze sebe dělat střed vesmíru. K tobě už nemá cenu nic psát, všichni kdo píšou názor proti tvému, jdou podle dle tvých myšlenek automaticky po tobě, přitom jsi každému putna. Komentuješ jen sebe a sebe, a že ty nic nepíšeš proti modrým a tak dále, ale nečteš postřehy ostatních.
Aliet - s velkou částí tvých slov musím naprosto souhlasit a chápu to. Král ne vždy je chtěný, není možnost se ho zbavit, nezavděčí se všem. Ale pokud jeden na poznámky kolik jsi už dropl map, odepíše tak vám na bonus nakašlu a jde si dropovat další, to asi nebude to pravé. To samé když ti král na dotaz bude sabotáž, odepíše nemám čas, ale ve válkách je vždy, umisťuje se v topce a na jiné věci má času dost. A v neposlední řadě je to také o volbě komunikace a stylu komunikace. Na arogantní komunikaci moc hráčů dobře neslyší.
Naposledy upravil(a) Cepino dne stř 13. led 2016 16:10:34, celkem upraveno 1 x.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Tak mne tak napadlo možná by nebylo špatné,kdyby byla možnost volby krále systém by vybral kandidáty a hráči by měli možnost pro nového krále hlasovat nevím jak náročné by tohle bylo uvést do hry.Plně chápu rozhořčení žlutých na jejich místě bych asi byla taky naštvaná a to že to daly na forum je podle mě v pořádku nevím proč i když je to problém ve žluté nemohly psát tady od toho to forum snad je nebo se snad pletu?
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Již jsem nějaký systém hlasování po týdnu kralování navrhoval, třeba jak byli hráči s kralováním spokojení. Bohužel není technicky zatím řešitelné, aby každý hráč hlasoval jen jednou za celý počet postav za které hraje. V nynějším stavu by se asi hlasování zvrhlo v to kdo má více postav nebo kdo má přístup k více počítačům. Tak že zcela neobjektivní.rudlaninja píše:Tak mne tak napadlo možná by nebylo špatné,kdyby byla možnost volby krále systém by vybral kandidáty a hráči by měli možnost pro nového krále hlasovat nevím jak náročné by tohle bylo uvést do hry.Plně chápu rozhořčení žlutých na jejich místě bych asi byla taky naštvaná a to že to daly na forum je podle mě v pořádku nevím proč i když je to problém ve žluté nemohly psát tady od toho to forum snad je nebo se snad pletu?

![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.21
- Příspěvky: 335
- Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
- Bydliště: Nové Zámky
- Dal poděkování: 187 poděkování
- Dostal poděkování: 147 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
ahoj, v histórii každý kráľ (aspoň kráľ čo nebol kráľom len podľa titulu) hrabal len k sebe. z peňazí čo nahrabal, či už cez dane, mýta a podobne zvyčajne platil armádu ktorá chránila jeho a jeho kráľovstvo. či už proti nepriateľom z vonka alebo proti vlastným vazalom. armáde platil zvyčajne dosť na to aby sa neobrátila proti nemu.
sedliaci, kramári a podobne zvyčajne platili dane vo výške akú určil kráľ podľa vlastného uváženia. mohli proti tomu reptať, kým reptali potichu a platili. keď začali reptať nahlas alebo keď odmietli platiť tak zvyčajne bolo rýchle zahnaní do radu - hladomorne, verejné bičovanie a podobne. ak aj došlo k zmene vládcu inak ako dedením tak zvyčajne zabitím predchádzajúceho kráľa alebo jeho vyhnatím z kráľovstva. na jeho vyhnanie zvyčajne bolo treba vojenskú silu a tiež ten čo ho zabil by sa neudržal pri moci ak by za sebou nemal vlastné vojsko alebo silných spojencov.
peniaze čo kráľ vyžmýkal z kráľovstva využil ako uznal za vhodné , ale zvyčajne to bolo na pobavenie jeho alebo jeho spojencov. prípadne na podplatenie možných spojencov. ak kráľ usporiadal za peniaze čo získal z daní napríklad nejakú hostinu, pozval na ňu buď svojich veľmožov alebo ak sa mu zachcelo hoci aj mocipánov zo susedných kráľovstiev. bola to jeho vec. ak sa mu chcelo z peňazí čo získal podporil umelcov, alchymistov, obchod. niektorí králi kraľovali rozumnejšie iní moc nie. ale ak aj brali ohľad na niekoho bola to zvyčajne šľachta a nie vedúci zväzu záhradkárov...
ak aj došlo k voľbe kráľa napríklad po jeho náhlom úmrtí bez potomkov či už prirodzenom alebo menej prirodzenom, nástupcu volili najmocnejšie rody, nikdy nie sedliaci alebo kramári. tých sa nikto na nič nepýtal.
takže ak chcete kráľa voliť tak potom návrh aby mohli voliť len pvp hráči, napríklad podľa kľúča 1 cb v predchádzajúcom týždni = 1 bod v hlasovaní.
chcete aby prešiel váš kandidát? skočte do vojny a získajte body. ale takisto aj pri súčastnom systéme vám nik nebráni ísť do vojny, urobiť čím lepší výsledok a stať sa kráľom, určiť dane aké uznáte za vhodné a využiť ich lepšie ako váš predchodca. alebo môžte frfľať na fóre a hodnotiť rozhodnutia iných. je to len na vás.
pekný deň
sedliaci, kramári a podobne zvyčajne platili dane vo výške akú určil kráľ podľa vlastného uváženia. mohli proti tomu reptať, kým reptali potichu a platili. keď začali reptať nahlas alebo keď odmietli platiť tak zvyčajne bolo rýchle zahnaní do radu - hladomorne, verejné bičovanie a podobne. ak aj došlo k zmene vládcu inak ako dedením tak zvyčajne zabitím predchádzajúceho kráľa alebo jeho vyhnatím z kráľovstva. na jeho vyhnanie zvyčajne bolo treba vojenskú silu a tiež ten čo ho zabil by sa neudržal pri moci ak by za sebou nemal vlastné vojsko alebo silných spojencov.
peniaze čo kráľ vyžmýkal z kráľovstva využil ako uznal za vhodné , ale zvyčajne to bolo na pobavenie jeho alebo jeho spojencov. prípadne na podplatenie možných spojencov. ak kráľ usporiadal za peniaze čo získal z daní napríklad nejakú hostinu, pozval na ňu buď svojich veľmožov alebo ak sa mu zachcelo hoci aj mocipánov zo susedných kráľovstiev. bola to jeho vec. ak sa mu chcelo z peňazí čo získal podporil umelcov, alchymistov, obchod. niektorí králi kraľovali rozumnejšie iní moc nie. ale ak aj brali ohľad na niekoho bola to zvyčajne šľachta a nie vedúci zväzu záhradkárov...
ak aj došlo k voľbe kráľa napríklad po jeho náhlom úmrtí bez potomkov či už prirodzenom alebo menej prirodzenom, nástupcu volili najmocnejšie rody, nikdy nie sedliaci alebo kramári. tých sa nikto na nič nepýtal.
takže ak chcete kráľa voliť tak potom návrh aby mohli voliť len pvp hráči, napríklad podľa kľúča 1 cb v predchádzajúcom týždni = 1 bod v hlasovaní.
chcete aby prešiel váš kandidát? skočte do vojny a získajte body. ale takisto aj pri súčastnom systéme vám nik nebráni ísť do vojny, urobiť čím lepší výsledok a stať sa kráľom, určiť dane aké uznáte za vhodné a využiť ich lepšie ako váš predchodca. alebo môžte frfľať na fóre a hodnotiť rozhodnutia iných. je to len na vás.
pekný deň
- Meripa
- Lv.8
- Příspěvky: 41
- Registrován: čtv 26. zář 2013 20:29:31
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 76 poděkování
- Dostal poděkování: 249 poděkování
Re: Královský systém, daně, pilíře atd.
Spoiler:
Aliett píše:Královnou jsem nikdy nebyla. A lidi, vyjadřující se v tomto tématu (především ti, na kterých popud toto téma vzniklo (nemířím tím přímo na zakladatele), a ještě pár dní nazpět bombardovali dosavadní krále žluté říše zprávami na naprosto stejné téma), až na pár světlých výjimek rovněž ne.
Myslím, že většině z vás nepřísluší řešit rozhodnutí králů. Jestli chtějí zvýšit šanci na výhru války sabotáží, je naprosto jejich věc, stejně jako rozhodnutí sabotáž neučinit, a nechat yangy na jiné vymoženosti, co královský systém nabízí.
Mnozí tady narážíte na útratu z královské pokladny, mířenou na spawn Cidonijských bossů z tréninkového sloupu. (Nutno podotknout, že především ti, kterým se kralování vyhnulo obloukem). Jinak byste totiž věděli, že spawnutí "Malé Cidonie" stojí pouhých 10 kk. Což při 4% dani, která je aktuálně nastavena v Chunjo, (pokud nemáte vyloženě smůlu na drop), hravě vrátíte do pokladnice. Pruty prodáte u NPC, mapy prodáte ve stánku, na který se daň vztahuje taky, a říše na tom rázem bude ještě líp, než byla.
Dále zde byla zmíněna úplatnost krále. Není to nic, co bych podporovala, ale opět zde narážíme na to, že je to věc jedině krále, a nám nepřísluší tohle nijak víc řešit, nebo soudit. Je nutné si uvědomit, že král žold nedostává. A ty kosti, elixíry, účesy a další vymoženosti, které jsou v současných válkách vnímány jako samozřejmost, se samy nezaplatí. A jestli vás napadá, že král může neomezeně spawnovat příšery, že šanci si vydělat má, tak zde narážíme hned na další dva problémy.
• První z problémů je ten, že král je věčně zaneprázdněn. Pokud se někomu toto zdá spíš jako chabá výmluva, než jako fakt, doporučuji vám hodnosti krále alespoň jednou dosáhnout. Pět lidí vám posílá gratulace, dalších pět je v PM smrtelně uraženo, že takovéto hodnosti dosáhl někdo "jako vy", další dva vám v PM rozebírají, jestli jste v PVP dobrý, nebo jen vyžírka, dalších 5 malých dropíků žadoní o procenta na yangy, z toho dva jsou co do chování fakt odporní, protože jste prostě "král na nic, když mi nepustíš bonus v úterý během války říší, když to zrovna potřebuji", levely 75 se rozčilují v zavolat, že pro změnu nedostaly procenta na exp, když už král vyhoví těm co chtěly yangy, teď vám samozřejmě chodí PM ohledně spawnu bossů z pilířů, kterým se snažíte vyhovět (tím pádem si bosse sami házet nemůžete, protože máte aktivovaný sloup pro ně), takže když si najdete hodinku, dvě, kdy se ke všemu musíte o bosse dělit se svou partnerkou (promiň Lyre), tak jste rád, že si na ty kosti, případné vylepšení některé z částí výbavy (nebo na cokoliv jiného) vyděláte. Což myslím jednoho z králů Chunjo, který je úplatky tak nějak všeobecně známý, dle mého dostatečně očisťuje.
• Druhý problém je ten, že podle vás by bylo nejlepší tréninkové sloupy omezit, případně zrušit. Mám takový pocit, že spolu s tím, byste odstranili jediný důvod, proč by se někdo (když pomineme ten hezký kostým) vůbec králem chtěl stát.
Řešit, zda je král dobrý či špatný, na základě toho, jestli své říši pouští bonusy, se mi zdá taky jako scestné. Věřím, že i GM znají tu smutnou pravdu, že "všem se prostě nezavděčíš". A pustit v dobré víře nějaký bonus, a dostat za to ještě VYNADÁNO lidmi, kteří místo expu chtěli yang, nebo místo yangu chtěli kdovícojiného, to se taky nečte dobře. V tomto krále ostatních říší plně chápu, a vy byste jim to za zlé mít taky neměli. Jestliže vám tato realita překáží, vždy je zde možnost změnit říši, nebo si krále vybojovat sám.
Nakonec bych chtěla říct, že být král je pozice mnohdy nechtěná. Ať už z ohledu času, nebo klidu a soukromí. Možnost odstoupit zde není. Proto chyby králů nehroťte. Veškeré zacházení s penězi v pokladně se teprve učí a nikdo z nich nechce svou vlastní říši úmyslně potopit. I zde platí "chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se ostatní chovali k tobě", a až nastane váš čas, a chopíte se vlády právě vy, mohlo by se vám to krutě vrátit.
přečetla jsem si příspěvky a souhlasím s tím, aby se omezil, nebo zrušil drop z Trénikových sloupů. Dále souhlasím s tím, aby se snížil počet žetonů, které král má možnost použít a navrhuji, aby byla omezena finanční částka, která by se mohla použít na spawn bossů.
Nebudeme tady rozebírat, kolik stojí jeden spawn bossů pokladnu říše. To si každý přečte. Řešil se tady strop - tudíž velký spawn bossů, který stojí pokladnu 10x víc.
Co se týká řešení, nebo neřešení možnosti se vyjádřit k tomu, jestli a jak král dává, nebo nedává král "sabotáž" - odpověď mi přijde celkem jasná. Pokud má říše ve válce možnost, aby byla v pořadí první, nebo druhá, pak nechápu, proč tuto možnost nevyužít. Tím, že budeme "hodní" na ostatní říše, určitě se sabotáži z říše jiné nevyhneme

Co se týká úplatnosti krále, na to odpovím tímto:
Král by měl svou říši podporovat ve válkách.
Král by měl být aktivní a věhlasnou postavou.
Král by měl podporovat rozvoj vědy ve své říši.
Král by měl umět ochránit říši i před temnými silami.
Král by měl být přátelský a obklopovat se schopnými spolubojovníky.
Král by měl být věrný své říši.
Král by měl umět porážet nepřátele říše.
Král by neměl být prodejný.
Král by měl být zkušený a orientovat se dobře v okolním světě.
Král musí sokům dokázat svou jedinečnost.
Takže znovu jednoznačně píšu, že máme právo na to, abysme se vyjádřili a řešili tuto situaci.
Král vydává peníze se svého vlastního inventáře na účes, elíky, kosti, případně na vylepšení výbavy. Do válek však postava chodila i před systémovým prohlášením postavy za krále a bude též i po něm. S králem chodí do válek i další postavy, které vynakládají stejný podíl ze své kapsy na vše, co jsem popsala výše. Tudíž mi přijde celkem zbytečné rozebírat, jestli se králi něco vrátí, nebo ne. Tím vynaložením prostředků je na tom král úplně stejně, jako ostatní hráči. Do válek nechodí bojovat jen král. Nemyslím si, že za 50KK pro pěšáka, se tomuto pěšákovi vrátí množství vložených financí na týden válek a pochybuji o tom, že by se týdenní války rentovaly například i rytíři. Předpokládám, že vynaložené prostředky by se z větší části už vrátily, nebo rentovaly vojevůdci.
Každopádně, král je králem jeden týden, pokud nevyplázne systém jeho postavu znovu jako krále na další týden.
Jenže příspěvek z válek pro PVP hráče má symbolický charakter a král má odměnu v zapsání svého jména v Síni slávy. To mi přijde jako dostatečné vykompenzování, oproti pěšákovým 50ti milionům, které si tak může strčit za klobouk.
Samozřejmě, že každý má jiný názor na to, jaký bonus by měl král pustit v říši. Proto by se měly bonusy obměňovat. Není nic jednoduššího, než dopředu napsat větu: Zítra ve 14:00h bude bonus na Yangy, v 17:00h bude bonus na.....a tak dále, a čas bonusů střídat. V tom opravdu problém nevidím. V poslední době jsem ve hře přihlášená obden, takže neregistruji úplně všechno. Chápu, že se vždycky najde někdo, komu se to nebude líbit. To si zkusilo tady už víc lidí, kteří se snažili pro druhé něco udělat.
A v poslední řadě, pokud král bude vidět za tímto postem jen vlastní zisk, budou z říše odcházet dobří PVM a PVP hráči. Říše bude oslabována. Nějak si nedovedu představit východisko v učení krále lepšímu zacházení s financemi v pokladně, když odpoví, že hraje jen sám za sebe a lidi ho nezajímají. Ať si odejde, kdo chce. Jemu je to šumák. Pokud král za jeden týden svého kralování vytáhne z lidí přes 50 map, hromadu prutů atd., jistě do pokladny něco vloží. Minimálně ty 4% z obchodu s pruty. Na druhou stranu, kam se vytratil charakter osobnosti?
Takže se Ali nediv, že se lidi snaží o tom diskutovat a vyřešit problém. Týká se totiž nás všech.
Meri

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Revus « čtv 8:42 pm »


@
Grout « čtv 8:17 pm »


@
Mionix « čtv 7:24 pm »


@
Revus « čtv 7:14 pm »


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »


@
ChunjoKing « sob 10:21 am »


@
Tomori « sob 10:11 am »


@
jogurd007 « sob 9:50 am »


@
SELDA « sob 9:15 am »


@
asdis « sob 9:13 am »


@
ChunjoKing « sob 4:53 am »


@
SELDA « pát 11:02 pm »


@
D3rmott « pát 7:23 pm »


@
Mionix « pát 7:09 pm »


@
ChunjoKing « pát 11:24 am »


@
Mionix « pát 10:58 am »


@
07lukasek071 « pát 10:27 am »


@
ChunjoKing « pát 9:35 am »


@
Suko201 « čtv 9:40 pm »


@
Suko201 « čtv 9:38 pm »