Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Cepino » čtv 14. led 2016 12:06:08

KapkaRosy píše:Jak to tak sleduju, vidim, ze ten system neni zas tak spatny.
Stejne jako v historii, jsou kralove dobri a kralove spatni.
Kralove co mysli predevsim na blaho svych poddanych a kralove, co jim jde predevsim o soukromy zisk.
Kraloven se to tyka stejnou merou.

Mozna by nebylo na skodu pripomenout, ze toto je pouze soucast hry. Kralovsky system v zadnem pripade nema a ani nemuze simulovat realitu.

A co se tyka dani. Ono se tomu rika dan. Ale spravny nazev by mel byt kralovska dan. Tzn. dane vybrane z obchodu poddanych patri krali. To je jeho vysada. Kral z nich samozrejme musi vyplatit zold (to je systemem osetreno). Cast dani mohou vyuzit i kralovi nejvernejsi (tedy bojovnici s hodnosti - nejsou tim mysleni jeho kamaradi, i kdyz se to nevylucuje).
Zbytek jsou dane co patri krali, nikoliv jeho poddanym. Jen kral tedy rozhoduje, jestli a jakym zpusobem tyto penize vyuzije. viz. zacatek prispevku.

O tom, ze se tento system a jeho nastaveni muze jeste mnohokrat zmenit jsme se dovedeli od teamu uz pri jeho spusteni.
Verim, ze GM tuto diskuzi sleduji a vase prispevky vyhodnocuji, aby mohli pripadne podniknout upravy.

A jeste se zminim k napovedam voleb krale. Neni vsechno tak jak to na prvni precteni vypada. A co je psano nemusi byt mysleno doslovne.
S tím samozřejmě nejde než souhlasit je to vše na vůli a ochotě daného krále, má to ovšem jedno velké ALE. Pokud nebude král vládnout ku spokojenosti alespoň větší části svých poddaných, může se stát, že mu poddaní začnou rebelovat, kazit kasu tím, že budou platit daně jinde, nebo dokonce utečou k jiným králům. Také jejich právo a volba.
Janko hra by se měla vyvíjet a plynout ku prospěchu většiny hráčů ne jednotlivců. Pokud nebudou spokojení hráči, nebude kdo tuto hru hrát.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Aliett
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 21
Registrován: ned 24. bře 2013 10:47:40
Bydliště: Mezi snem a realitou*
Dal poděkování: 184 poděkování
Dostal poděkování: 294 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Aliett » čtv 14. led 2016 12:48:16

Ahoj Cepino. Včera jsem se naučila citovat, tak to dnes využiji znovu. :D
Cepino píše: Tu kasu plní především z 99% PvMkaři, tak že by si těch bonusů zasloužili plnými doušky. Nejdříve tučně nasytím říši a poddané ať jsou spokojeni a platí daně, pak co zbude mohu použít pro svou potřebu.
Já si myslím, že to takhle nemůžeš brát. PvMkaři by se stejně tak mohli zlobit za to, že daně, které platí, jdou na nějaké hloupé války říší, když jejich aktuální činnost se toho třeba vůbec netýká. Že by stokrát radši 3x denně bonusy na yang, místo nějakého utrácení za válku říší, která se nám už takhle dlouho nedaří vyhrát.
Cepino píše:PS2: Opravdu si někteří myslíte, že král může být každý a každá postava? Dle výčtu králů je to výsada docela úzké skupiny hráčů. Mám na to názor že někteří díky zvolené postavě, díky více času, financí, chuti a štěstí, umění a znalostem hry mají prostě větší šanci tím králem být, zatímco jiní jím, ač by třeba rádi, nikdy nebudou.
A ano, já jsem opravdu toho názoru, že královskou pozici může "vyhrát" kdokoliv. Nicméně tomu předchází spousta práce. Vyexpení postavy, biolog, karma, entarianský biolog. Možná bych do toho zahrnula i zručnost, pokud si děláš výbavu sám, a herbaření, pokud se ti nechce kupovat elixíry.
Pravdu máš v tom, že to bude zřejmě i o financích. Jenomže ti, kdo je mají, je taky nedostali jen za "postávání na náměstí". Rovněž museli vyvinout nějakou činnost, aby těch peněz nějak dosáhli. A to může prosím udělat kdokoliv, stačí když se chce. (Mně teda většinou ne. :oops: )
(:

Repro
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 12. zář 2014 13:52:15
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Repro » čtv 14. led 2016 14:08:23

Hezké odpoledne,

nebudu zde citovat žádného přispivatele jen vyjádřím svůj názor na danou věc.

Dle mého byl Královský systém zamýšlen jako oživení válek, které jsou stále to samé - Buff / Vyběhnout / pár (někdo víc) kouzel / Umřít a zase znovu :) . A možná přenesení trochu starostí na samotné hráče = Možnost pustit si nějaký bonus :) :) .

K hlavnímu tématu diskuze. Myslím si, že sloup nebyl zamýšlen jako vydělek. To přesně však ví jen samotní tvůrci tohoto systemu....
Někde v průběhu pročítání předešlé diskuze jsem narazil na poznámku, že bez sloupu nikdo nebude o kralovský post stát. Naopak myslím, že ten kdo tuto pozici pojme ve správném duchu a to jako "vůdce" své řiše, bude o tento post stát stále. Každému nejde jen o to "Když můžu, tak z toho vytřískám co to jde!!" .

Z mého pohledu jako člověka, který králem nebyl a ani nebude :o) .... avšak měl možnost postavičku se statusem král využit je treninkový sloup a jeho možnosti pro krále při dnešní povaze lidí přehnaný. Uvažte 3 hodiny dropovaní u sloupu(cido boss) vám mohou vynest cca 120 map a něco kolem 4 kkk+ :-) . Dropík (začinajicí hráč) v přitažlivce si vydělá za hodinu dejme tomu 120 kk a při troše štěstí dropne 1 mapu. Dříve mu to poskytlo příjem který byl nezanedbatelný. Dnes tu mapu prodá sotva za 55kk :-) a v případě, že bude systém steninkových sloupů pro krále stále stejný, tak cena map půjde ještě mohem níž.

To je dle mého první velké :-:

Další :-: nastává v případě pokročilých hráču (100 -120lvl dejme tomu), Kteří tráví začátky dropování ve swmapu. Hlavní část peněz, které si hráč ze swampu donese pochází z prutu. Zde nastává první příkoří z každeho prodeje je odvedena daň 4-6% . V případě, že král využivá ať už pro sebe nebo na požadání jineho hráče spawn ze sloupu, tak jsou zde spotřebovaváný yangy z daní. Kdopak nám ty penizky do kasičky primárně sype? No přece dropeři, kteří všemy zneuživané treninky Cido bossu nevyužiji. :)


V dřívějších tématech ohledně Cidonie GM team neustále opakoval, že CIDONIE JE ODMĚNA PRO PvP HRÁČE.
Tím je jedinečná...

Navrhuji tedy odebrání možnosti spawnu Cidonijských bossu ze sloupu a ponechání pouze spawnu obyčejných mobu.
Neboť jediný poprask a hádky jsou tu jen kvůli tomu. (Založím přislušné téma s anketou)
ObrázekrEPRO8ObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Krizaci
150
Complete
:inlove:
ObrázekNaotoObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Araluen
140
Complete
:inlove:

LORDxMICHAL.
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 29. zář 2011 17:26:30
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 45 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od LORDxMICHAL. » čtv 14. led 2016 15:18:51

Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
ObrázekTemnyBlackObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ArcherJinno140PPPPCompleteChizfen

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od rudlaninja » čtv 14. led 2016 15:47:08

Dnes měl jeden člen v cechu k tomuhle připomínku,která se mi líbila. Královský systém je zaměřený na posílení PvP tak proč raději z bossů a mobů ze sloupu nepadají věci potřebné na PvP myslí se tím kosti,elíky,kritiky prostě jiný drop než v cidonii samozřejmě ne v nějakém přehnaném množství.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

surals
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od surals » čtv 14. led 2016 16:23:31

A prečo by malo vôbec niečo padať zo stlpov keď su to treningove stĺpy ?
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od MostEVILEK » čtv 14. led 2016 16:35:03

protože by tam pak nikdo nechodil,tudíž by stratilo smysl aby ve hře byli,a to nikdo enchce
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Repro
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: pát 12. zář 2014 13:52:15
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Repro » čtv 14. led 2016 17:36:08

LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
ObrázekrEPRO8ObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Krizaci
150
Complete
:inlove:
ObrázekNaotoObrázekCECHObrázekObrázekObrázekObrázek
Tělesný boj
Chunjo
Araluen
140
Complete
:inlove:

LORDxMICHAL.
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 29. zář 2011 17:26:30
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 45 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od LORDxMICHAL. » čtv 14. led 2016 18:52:09

Repro píše:
LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
repro já psal už na 5 straně o zrušení dropu mapek a tu to píšu znova ale asi jsi to nedočetl :D tu jsem jen dodal proč by bylo škoda rušit sloupy a drop že jdou využít i na víc než je drop mapek
ObrázekTemnyBlackObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ArcherJinno140PPPPCompleteChizfen

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od lordwojta » pát 15. led 2016 2:47:29

no podle me jen to ze pokud by se vyrusil drop mapek ze sloupu tak se dost lidi zpet nahrne do cido,tim padem ti slabsi co tam maji ted sanci neco dropnout opet pojdou v zapomneni

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Mionix 
offline TomasFoxx