Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » čtv 24. bře 2016 15:36:35

Já bych to viděl takto :

Každý hráč ve war má nějaké HP, plné HP je 100%, proměnná x nám bude zaznamenávat přijaté dmg a proměnná y rozdané dmg. Jelikož se musí hodnoty HP měnit v přijatém dmg udělal bych to takto. Jakmile kterémukoliv hráči klesne HP pod 80% (tím by se mělo zamezit hráčům, kteří nevědomky dají na probíhající postavy nějaké vedlejš dmg) spustí se časovač, který poběží do doby než zdraví hráče stoupne na 100%. V tomto časovém intervalu se zaznamenávají hodnoty x v závislosti na hodnotě y ostatních hráčů. Pokud by se hodnota x zavedla jako dynamické pole, kde by se do jednotlivých indexů zaznamenávaly hodnoty y ostatních hráčů, kteří té postavě uštědří nějaké dmg, a potom se vzaly obsahy všech prvků pole, sečetly se (tak bychom získali 100% hodnotu a bylo by tam vlastně automaticky zaznamenáno i HP, které se hráči doplnilo ať už vlivem eliků nebo healu) . Dejme tomu, že TEĎ je ten okamžik, kdy postava umřela. Máme zaznamenáno v dynamickém poli x hodnoty, které všichni hráči dali v době, kdy byl spuštěn časovač, až do doby smrti. Máme i zaznamenáno součet těchto hodnot. Z toho celkového součtu se už dají rozdělit % jednotlivým hráčům, kteří se podíleli na zabití. Každý hráč dostane nějaké procento. Dejme tomu, že byli čtyří, jeden vzal 25%, druhý 25%, třetí 30% a čtvrtý 20%. Hodnota postavy která byla zabita je 20 CB( musely by se zvýšit hodnoty CB za postavu, aby se nemusely překopávat odměny z války), první hráč dostane 5 CB, druhý hráč dostane 5 CB, třetí hráč dostane 6 CB, čtvrtý hráč dostane 4 CB. Samozřejmě pokud by nevycházela celá čísla, zaokrouhovalo by se dle pravidel matematiky.

Takže vlastně jsme odstranili problém uzdravování v průběhu, odstranili jsme problém postavy, která odběhne, uzdraví se, ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou. Odměna pro buffery co bufují je kravina. Za prvé by dostávali CB i ti hráči, kteří se bufují sami a za druhé pokud někdo chodí buffovat, nedělá to pro zisk.


Pokud by jste potřebovali ještě něco dovysvětlit, nebo přišli na nějakou chybu, určitě napište.

EDIT: Samozřejmě, že se zaznamenanými hodnotami by se dalo dále pracovat, tudíž udělat systém asistencí, nebo průměrné dmg atd. V příspěvku jsem nezaznamenal bonus za smrt. Pokud si myslíte, že by ten kdo dal poslední ránu měl dostat o CB navíc, je to už jen úprava % nebo snížená hranice ze 100 na 80, kde by se 20% přenechalo hráči, který dal lasthit.
Jestli ti tohle Mithro nepřijde jako posunutí hry o level výš, tak už potom opravdu nevím.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Mytologie
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 24. lis 2015 0:26:41
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Mytologie » čtv 24. bře 2016 17:18:31

Před nedávnem jsem sepsala návrh k rozšíření královského systému, který by hru posunul o krok vpřed (samozřejmě dle mého subjektivního názoru, se kterým můžete či nemusíte souhlasit) a proto bych na něj ráda navázala i v této diskuzi a podělit se tak o své myšlenky.

Hráči už od začátku hry Metinu obecně se řídí pravidlem : zabiji - získám v PvM je to samozřejmostí, ale v PvP mnozí nechtějí vidět víc než svůj vlastní zisk CB po válce říši, případně bonusy za vyhranou válku, ale ostatní členové říše - mimo své přátelé či cech - jsou jim ukradení.
Při rozšíření královského systému dle mého návrhu by se dala i samotná válka rozšířit do nových rozměrů, už jen název "Válka říši" by mělo evokovat více než jen vlastní zisk - sám nemůže nikdo nikdy válku vyhrát.

Proto co zkusit vymyslet jak jí rozšířit ku prospěchu všem (sama jsem nad tím ještě pořádně nepřemýšlela), válku brát kolektivní činnost - CB by se získávalo pro říše - Výše CB by ovlivňovala významnost cíle padlého v boji př. - Král 10 CB - vojevůdce 8 CB - Generál 6 CB - Rytíř 4 CB - pěšák 2 CB - hráč bez hodnosti 1 CB - říše by tak získala například 4000 CB a následně by CB byla rozdělena dle počtu několika kalkulací - udělené celkové DMG, výše obdrženého poškození do doby úmrtí (CB by získali i ti co by "tankovali")

Opravdu tento můj příspěvek je "blábol" vyprodukovaný během pár minut, ale myslím si, že až si k tomu sednu,
zkusím provést pár kalkulací jak by to mohlo fungovat, jak rapidní nárůst či úbytek CB by nastal při zavedení přepočtu
uděleného/obdrženého poškození na CB a mohlo by to fungovat.


Ráda pak připíšu jak si to vlastně představuji, berte to jen jako nastínění mého nápadu.

Nápady, jenž tu zazněly typu asistence, kdy by od 80% životů nastal odpočet jsou sice zajímavé, ale myslím si, že ve válce je hráč na 80% velice často, tudíž by to vedlo k dalším diskuzím o tom jak archer či healer běhá po mapě, háže všem kouzla a získává mraky CB - A opět bych se zde prokousávala různými definicemi "vyžírek" atp.. Dle mého každá postava je vyžírka bez ohledu na to zda kouzlí z dálky nebo vletí do chumlu.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » čtv 24. bře 2016 17:51:06

To že jsem uvedl 80% není určitě konečné číslo o které by jsi mohla opírat další teorie, co by bylo kdyby. Nejspíše jsi moc nepochopila princip tohoto dělení CB, doporučuji znovu přečíst, protože věta " tudíž by to vedlo k dalším diskuzím o tom jak archer či healer běhá po mapě, háže všem kouzla a získává mraky CB " není vůbec v souladu s navrhovaným systémem.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Mytologie
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 24. lis 2015 0:26:41
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Mytologie » čtv 24. bře 2016 19:02:12

Eldik píše:To že jsem uvedl 80% není určitě konečné číslo o které by jsi mohla opírat další teorie, co by bylo kdyby. Nejspíše jsi moc nepochopila princip tohoto dělení CB, doporučuji znovu přečíst, protože věta " tudíž by to vedlo k dalším diskuzím o tom jak archer či healer běhá po mapě, háže všem kouzla a získává mraky CB " není vůbec v souladu s navrhovaným systémem.
Mistře Eldíku, Vaše citace mé věty není v souladu s navrhovaným systémem?
Dovolím si Vás citovat, byť některé části textů jsem vymazala.
Eldik píše:Z toho celkového součtu se už dají rozdělit % jednotlivým hráčům, kteří se podíleli na zabití. Každý hráč dostane nějaké procento. Dejme tomu, že byli čtyří, jeden vzal 25%, druhý 25%, třetí 30% a čtvrtý 20%. Hodnota postavy která byla zabita je 20 CB( musely by se zvýšit hodnoty CB za postavu, aby se nemusely překopávat odměny z války), první hráč dostane 5 CB, druhý hráč dostane 5 CB, třetí hráč dostane 6 CB, čtvrtý hráč dostane 4 CB. Samozřejmě pokud by nevycházela celá čísla, zaokrouhovalo by se dle pravidel matematiky.

Takže vlastně jsme odstranili problém uzdravování v průběhu, odstranili jsme problém postavy, která odběhne, uzdraví se, ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou. Odměna pro buffery co bufují je kravina.
Z tohoto plyne přesně má věta, nemýlím-li se. Například archer bude čtvrtý hráč, jenž uštědří 20% a to jen díky tomu, že naběhne hodí dvě - tři kouzla a utíká na další cíl udělat to samé = "ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou" (opět Vaše citace) za minutu takto postřílí archer 5 postav (náhodné číslo, pro příklad) 5 x 4CB dle Vašich výpočtů = 20 CB jen za to, že běhá po mapě a střílí po všem co vidí a doufá, že nepřítel má spuštěný časovač.

Tudíž Vaše doporučení odmítám, jelikož jsem si vědoma co čtu, na co a jak reaguji, můj názor nyní máte, jste na tahu. :)

Prosím, jelikož brouzdám forem poměrně často, všimla jsem si Vaší rivality s uživatelem Capino, prosím nechci být Váš další sok, mé věty nemyslím nijak útočně ba naopak pouze Vám chci poukázat, že jsem nenapsala nic špatně nebo nesmysluplně. Cením si, že se snažíte nějak zpracovat návrh ohledně dělení CB, ráda ho při dobrém zpracování podpořím, ale prosím nevyvracejte mé věty, když Vám je dokáži objasnit. :fight:

Edit1 : Jen si dovolím doplnit, že byť bych návrh podpořila, příliš se mi nelíbí, že díky tomuto systému zisku CB by to bylo stále ve stejných kolejích =Všichni co největší DMG pro maximální počet CB, v tomto duchu je to již nějaký ten pátek, žádná originalita jako kdysi (Tankové s talismany na ZB, průnikaři, něco mezi = seky s kouzly a ti co jsou nyní = čistě na DMG)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » čtv 24. bře 2016 20:21:33

To je v pořádku, vysvětlím. Ještě maličkost, chápu, že když lidem vykáš má celý text takový "hezčí " charakter, mně prosím tykej.

Z tohoto plyne přesně má věta, nemýlím-li se. Například archer bude čtvrtý hráč, jenž uštědří 20% a to jen díky tomu, že naběhne hodí dvě - tři kouzla a utíká na další cíl udělat to samé = "ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou" (opět Vaše citace) za minutu takto postřílí archer 5 postav (náhodné číslo, pro příklad) 5 x 4CB dle Vašich výpočtů = 20 CB jen za to, že běhá po mapě a střílí po všem co vidí a doufá, že nepřítel má spuštěný časovač.

Tudíž Vaše doporučení odmítám, jelikož jsem si vědoma co čtu, na co a jak reaguji, můj názor nyní máte, jste na tahu. :)

Prosím, jelikož brouzdám forem poměrně často, všimla jsem si Vaší rivality s uživatelem Capino, prosím nechci být Váš další sok, mé věty nemyslím nijak útočně ba naopak pouze Vám chci poukázat, že jsem nenapsala nic špatně nebo nesmysluplně. Cením si, že se snažíte nějak zpracovat návrh ohledně dělení CB, ráda ho při dobrém zpracování podpořím, ale prosím nevyvracejte mé věty, když Vám je dokáži objasnit. :fight:
Dle tvého běží archer, uštědří 20% dmg, ale to ještě neznamená, že postava umře. Může utéct, uzdravit se na 100% a nikdo nedostane nic. Okej, dejme tomu, že postava umře, archer dostane určité %, dle svého podílu na zabití, ale to je přeci zcela v pořádku a zcela spravedlivé, všichni jenž se podíleli na zabití dostanou CB. Nebylo by tomu jako teď, že CB dostane nespravedlivě jen ten, kdo dá lasthit. Archer stále běhá a všude dá 2-3 kouzla, opravdu si myslíš, že by z každé postavy dostal 4-5 CB? To je zcela nepravděpodobné, protože postava si může kdykoliv odběhnout z davu (v rámci možností) a uzdravit se, jakmile dosáhne sta procent, pole x se vynuluje. Další možnost, archer dá 2-3 kouzla a postava zemře, zde se to větví na xx možností co můžou nastat, může tam přiběhnout v moment, kdy se časovač zrovna spustil, ale postava nemusí umřít další minutu (kdy stále běží časovač), tím pádem se jeho % rapidně sníží, jelikož tam dle tvé strategie dá 2-3 kouzla. Samozřejmě, může nastat absolutní náhoda, kdy 5x po sobě přiběhne k postavě, které se zrovna spustil časovač a zrovna umřela po třetím kouzle. Dostane CB, ale opět, nedostane CB jako jediný, dostanou ho všichni kteří se podíleli na zabití.

Pokud jde o větu "ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou " , to je přeci také zcela v pořádku ne? Stále běží časovač, což znamená, že postava neutekla z davu a stále bojuje, všichni jenž jí udeřili přispěli k jejímu zabití.
Edit1 : Jen si dovolím doplnit, že byť bych návrh podpořila, příliš se mi nelíbí, že díky tomuto systému zisku CB by to bylo stále ve stejných kolejích =Všichni co největší DMG pro maximální počet CB, v tomto duchu je to již nějaký ten pátek, žádná originalita jako kdysi (Tankové s talismany na ZB, průnikaři, něco mezi = seky s kouzly a ti co jsou nyní = čistě na DMG)
V tom je ten návrh právě krásný, nebylo by to jako teď, stále nechápu kde bereš to přesvědčení. I ten tank s talismanama na ZB dostane podíl, vždyt když bude držet a všichni kolem něj umírat, zcela určitě jim dá nějaké dmg, tudíž by zcela určitě dostal CB, přeci by nechtěl body za stání v davu a nic nedělání. Průnikaři, opět by mohli jít na šamany a archery, tahat je po mapě a už by nenastala ta situace, kdy se dagger tak moc snaží, vezme 90% hp a nakonec to dorazí nějaký BM co hodí automaticky naváděnou raketu. Pokud by takový dagger tahal šamana, a něco by mu bral, takže by šaman nedosáhl 100%, a tahal by ho například minutu, dostal by 90% CB i kdyby mu ho někdo "vyžral". V tom je to zcela jiné než stávající systém.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od JohnDoe » čtv 24. bře 2016 21:15:56

Mytologie píše:Jen si dovolím doplnit, že byť bych návrh podpořila, příliš se mi nelíbí, že díky tomuto systému zisku CB by to bylo stále ve stejných kolejích =Všichni co největší DMG pro maximální počet CB, v tomto duchu je to již nějaký ten pátek, žádná originalita jako kdysi (Tankové s talismany na ZB, průnikaři, něco mezi = seky s kouzly a ti co jsou nyní = čistě na DMG)
zrovna na tohle by stačila jednoduchá věc - rozdělovat CB jen mezi ty útočníky, kteří jsou stále naživu
je v podstatě jedno jestli by se to počítalo od 90% zb oběti nebo za posledních X sekund jejího života, ti co zaútočili a zůstali stát by se rozdělili o CB a o těch co zaútočili a zesnuli před rozdělováním CB by se zpívalo v bájích...
nesdlím Eldíkův názor, že by se musely navyšovat CB za zabití, ale hádat se nebudu (jeden warn mi stačil :) ) - nicméně například 3,4 CB z jednoho zabití a 1,6 CB z druhého zabití by dalo 5 CB i jemu a netratil by na tom
co se týče postav s dálkovým útokem - je to jejich podstata stát někde mimo a ostřelovat shluky nebo jednotlivce z relativního bezpečí - na tom nic špatného není a jestli se soustředí na jeden cíl nebo v rámci přespolního běhu ostřelují co je zrovna poblíž je na nich
v obou případech by nějaké procento CB získaly (pokud by se jejich útok vešel do počítané doby) a výše by se odvíjela podle taktiky - relativně větší zisk z jednoho cíle na který se zaměří, nebo relativně menší zisk, ale za to z více postav když to budou šít do chumlu - snad jediný rozdíl mezi mým a Eldíkovým počítáním by dělal královský heal, který by předchozí útočníky z odměn vyřadil - v mém podání by to bylo cca 20 sekund
pokud by něco takového tým zaujalo, tak si to nepochybně může nanečisto otestovat ve válkách cechů a pokud to nebude moc zatěžovat tak i ve válce říší jako stínový výpočet
a co se týče bufů ve válce, tak pokud by tam byl sloup, který po nakliknutí nahodí na postavu heal, běžet, požehnání a kritik ať už zadarmo nebo za symbolickou platbu (10-100k) - tak já osobně nevidím důvod k tomu aby si tam někdo tahal další postavu
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od KapkaRosy » pát 25. bře 2016 6:54:24

Eldik píše: Jestli ti tohle Mithro nepřijde jako posunutí hry o level výš, tak už potom opravdu nevím.
Celý můj předchozí příspěvek byl sepsán s jedinou myšlenkou. Posunout bezvýznamné tlachání do konstruktivní roviny. V té se, díky bohům, momentálně nacházíme, tedy splnil svůj účel.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 335
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 187 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Janko.Tlcik » ned 27. bře 2016 8:44:42

najprv si rýpnem:
Spoiler:
tým čo píšu o jednotných odmenách za vojnu - cb - bez ohľadu na level: dúfam že budete najbližšie požadovať aj aby mal level 150 rovnaký drop z metínkov 35 ako level 35 tak ako požadujete rovnaké cb za zabitie vo vojne ako level 95. logika presne taká istá, ignorujete primeranosť levelu.
a teraz sa budem snažiť byť vecný:
eldik:
Spoiler:
nie zlý návrh, slušne rozpracovaný, len pár námetov na rozmýšľanie:

- behám si po mape, schytám ranu od x čo mi uberie 80 % hp. vtedy sa zapne časovač lebo som sa prvýkrát dostal pod 80%. ostane mi 20%. vtedy pribehnú dvaja, jeden - y mi dá tri rany za 15% celkove a dorazí ma posledný - z za 5%.
podľa logiky návrhu by si mali podeliť CB y a z a to 15 cb y a 5 cb z. x čo mi zobral najviac obíde naprázdno.

- ďalší prípad, nie až tak nepravdepodobný: stuner mi dá minútový stun za 15% hp. nie je to pod 80% tak časovač ostane potichu. potom si to všimne napríklad ninja s dýkou čo mi ná sériu rýchlych rán po ktorých mi ostane 2% hp, vtedy stuner si ma znovu všimne a dorazí ma ranou za tie 2%. podľa logiky návrhu dostane dýkar ktorý len ľahol na medzerník 19 cb a stuner ktorý ma zabil a bez ktorého stunu by ma dýkar naháňal do konca svojich dní 1cb.
ak budete vytvárať systém asistov tak príklad na zváženie: v poslednej vojne som si všimol dvoch hráčov už nejaký čas na jednej pozícii, minútový stun. jedného som dorazil za asi 20 sekúnd, získal som cb, do druhého som sa tiež pustil ale dorazil ho niekto iný. podľa mojej logiky ak by bol iný systém ako poslednej rany, podľa zásluhovosti, tak minimálne 50% by malo pripadnúť tomu kto dal minútový stun.

- ďalší príklad:pozrite si štatistiky, je tam pár hráčov čo majú vysoký koeficient k/d. padnú možno "až" 3x za vojnu.dosť pochybujem že healer čo má slušnú obranu preruší boj a začne sa healovať okamžite (alebo prestane healovať hráča čo v chumli drží množstvo protihráčov a začne healovať sám seba), osobne tipujem že svoje hp začína riešiť až pod 50%.
dostane sa pod 50% , dolieči sa na 70% a pokračuje v boji. takto môže v pohode fungovať 10 minút. potom sa na neho dohodne skupina hráčov čo na neho vletí a dorazí ho za pár sekúnd.lenže za tých 10 minút na neho útočili ľudia čo mu brali síce málo, ale dlho, takže dajme tomu tí čo ho reálne dorazili si podelia 30.000 hp (a žiadne cb) a tí čo do neho bez úžitku útočili majú teoreticky vysoké poškodenie a zisk cb ale reálne healera neohrozovali a ani ho nedorazili.
nie je to až taká teoŕia, ak si všimnem healera že lieči niekoho v chumli tak do neho dám pár šípov čisto len nato aby aspoň prerušil liečenie hráča v kope a buď sa začal liečiť, alebo v lepšom prípade zdrhol a cb za to nečakám. ak by ho niekto v tom čase dorazil asi by som mal nejaké cb za poškodenie ale podľa mňa nezaslúžené.
anderson:
Spoiler:
- to že niekomu vy dávate 7-8k a on vám berie 2-3 je síce fajn, ale napríklad beriete do úvahy typ zbrane a rýchlosť útoku? niekto má dobré obrany na všetky zbrane, ale je dosť ľudí čo majú 3x15 ako svoj súkromný grál a napríklad obranu na šípy majú mizivú. boli ľudia čo som im so šamanom bral skilom pod 1 k a ninjom luk som im bral pomerne zaujímavé hodnoty. podobne niekto možno má horšiu obranu na iný typ zbrane pretože si napríklad spočítal že hráčov útočiacich mečom je tam menej tak obranu meče zanedbal.a niekomu vezmem skilom dajme tomu 5000 ale každých 10 sekúnd a šípom (medzerník) síce len 1000 ale každú sekundu. len vymyslené hodnoty ale nie nereálne .
-ešte jedna drobnosť: aj keď vám niekto berie malé hodnoty a vy mu beriete veľa a teda podľa vášho názoru je to vyžírka čo nemá nárok na body čo má podľa tabuľky tak mňa reálne útok jedného hráča necháva pomerne v kľude a zvyčajne ak dám body tak preto že sa na mňa dohodne pár hráčov a buď ma niekto zablokuje a dorazí ma zvyšok skupiny alebo sa nechám nachytať a vybehnem za slabým hráčom a obkľúči ma zvyšok jeho partie a dorazí ma. taktika skupiny víťazí nad jednotlivcom.

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 331
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » ned 27. bře 2016 9:09:51

také si teda rýpnu:
tým čo píšu o jednotných odmenách za vojnu - cb - bez ohľadu na level: dúfam že budete najbližšie požadovať aj aby mal level 150 rovnaký drop z metínkov 35 ako level 35 tak ako požadujete rovnaké cb za zabitie vo vojne ako level 95. logika presne taká istá, ignorujete primeranosť levelu.
Doufám že na lvl 95 když má míti více cb,stála výbava také o mnoho kkk více :lol:

nechceme to měnit,chceme to vrátit bych řekl aby všichni měli stejně za zabití(jako dříve)

95/110/130 to nejsou konečné lvl 90% lidí zůstává na menším lvl právě díky vyšímu získávání CB.

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Anderson » ned 27. bře 2016 9:23:53

Janko.Tlcik píše:
anderson:
to že niekomu vy dávate 7-8k a on vám berie 2-3 je síce fajn, ale napríklad beriete do úvahy typ zbrane a rýchlosť útoku? niekto má dobré obrany na všetky zbrane, ale je dosť ľudí čo majú 3x15 ako svoj súkromný grál a napríklad obranu na šípy majú mizivú. boli ľudia čo som im so šamanom bral skilom pod 1 k a ninjom luk som im bral pomerne zaujímavé hodnoty. podobne niekto možno má horšiu obranu na iný typ zbrane pretože si napríklad spočítal že hráčov útočiacich mečom je tam menej tak obranu meče zanedbal.a niekomu vezmem skilom dajme tomu 5000 ale každých 10 sekúnd a šípom (medzerník) síce len 1000 ale každú sekundu. len vymyslené hodnoty ale nie nereálne .
-ešte jedna drobnosť: aj keď vám niekto berie malé hodnoty a vy mu beriete veľa a teda podľa vášho názoru je to vyžírka čo nemá nárok na body čo má podľa tabuľky tak mňa reálne útok jedného hráča necháva pomerne v kľude a zvyčajne ak dám body tak preto že sa na mňa dohodne pár hráčov a buď ma niekto zablokuje a dorazí ma zvyšok skupiny alebo sa nechám nachytať a vybehnem za slabým hráčom a obkľúči ma zvyšok jeho partie a dorazí ma. taktika skupiny víťazí nad jednotlivcom.
Tvoje názory mi pasujú asi tak na 11ročného chalana, seriozne, lebo takto dementne škatulkovať nemôže nikto dospelý s rozumom..
Alebo proste len celú dobu čítaš moje posty ako keby boli v klingonštine, inak si to nedokážem vysvetliť..Povedz mi kde som povedal, že ten kto berie menej ako ja je automaticky vyžírka? Povedal som, že ak niekto dostáva odomňa 8k berie mi aj s božou pomocou 2-3k nemôže byť podľa reálnych zásluh generál alebo rytier, ak už ani toto nepochopíš, vzdávam to..To že niekto má slabšiu výbavu na to a na to, neni môj problém ani som sa nikde o takom niečom nezmenil, okrem toho nechápem, ktorý PvPčkar by vynechával dýky alebo meče, pretože to sú 2 základné faktory v obranách PvP (ešte samozrejme aj mágia) takže ak niekomu beriem 8k dýkami, neverím tomu že to je preto lebo "vynechal lebo si myslel že to môže zanedbať" s týmto na mňa nechoď :)..K tej tvojej drobnosti, to sa mi dosť často stáva keď útočim na obstrelovačov asi si ich chránia jak oko v hlave :DD, ako ja nemám nič proti tomu ak sa niekto snaží bojovať aj so slabšou výbavou ved dobre, každý nejako začína, ale ak je niekto taký vyšťaný, že dosahuje lepších výsledkov a dostáva sa mu väčších zásluh na úkor tých, ktorým tie zásluhy reálne patria, tak ako to mi vadí a velmi :)
ende

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Fogru 
offline LazyMole 
offline Mionix