Návrhy pre mapu Pyungmoo

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
jkjacob77
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 2
Registrován: úte 16. úno 2016 23:54:41
Dostal poděkování: 5 poděkování

Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od jkjacob77 » čtv 05. kvě 2016 19:31:27

Zdravím..
Väčšina z vás sa už zoznámila s novým Joanom, a som rád, že sa vám páči. Keďže mala mapa pekný ohlas, tak samozrejme pokračujem v práci na ďalších mapách. Predom sa ospravedlňujem, že to trvá dlhší čas, no jedna mapa mi zaberie +- 7-10 hodín a mám aj iné povinnosti..

K veci.. nedávno som si konečne našiel čas a začal som pracovať na Pyungme. Keďže nehrám na modrej ríši, tak sa chcem spýtať vás, hráčov, čo by ste tam chceli vylepšiť, poprípade odstrániť, či tam máte nejaké miesta, ktoré by ste chceli "skrášliť" alebo podobne. Za každý nápad budem len rád.. miesta ako flek za skladom, obchodnica, biolog, atd.. kľudne mi popíšte, ako by ste si to predstavovali - ja sa to pokúsim len zrealizovať. :) Písať môžte sem pod príspevok, nech vidím, čo si o tom hráči myslia, no ak si niekto myslí, že jeho nápad je niečím výnimočný/unikátny a nechce ho zdieľať s ostatnými, tak mi môžete napísať aj na môj Skype -> kubo369.

Vopred všetkým ďakujem a teším sa na spoluprácu..

S pozdravom
Captain YOLO

Polcii
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: stř 06. led 2016 13:28:11
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od Polcii » čtv 05. kvě 2016 22:18:50

Ahoj! Moc si vážím tvé práce! Jsou to super nápady+ velký přínos pro hru :) :inlove:
Tady máš pár návrhů:

1. Nějaký přístav u moře
2. Zahrádka- třeba ji umístit do nějaké jeskyně, cesta do zahrádky nějakým průsmykem, strop v jeskyni by nebyl, takže výhled na nebe+ bych zrušil jednu stěnu jeskyně- to by rozšířilo panoramu/výhled na okolní krajinu
3. Lampy
4. Na ostrůvku bych udělal něco zajímavého (zatím bez nápadu)
5. Velmi se mi líbila pec u kováře+ohrada u pacholka= zavést
6. Za skladem nějaké ty bedny, lodní lana, pytle, vozíky atd...
7. Potůček- protékal by městem+ nějaké pěkné mosty
8. Možná více budov a nějaký větší táborák u kterého by se hráči scházeli a Krudan ukazoval své pvp výkony :lol:
9. Zkrášlit pilíře při vjezdu do města za mostem (lucerny, stráže...)
10. Zkrášlit respawn- dal bych ho výš než je teď s nějakou pěknou cestičkou či schody+ bych tam dal nějakou věž s ohněm nebo tam přesunout NPC
11. Zkrášlit místo u biologa
12. Cvičiště :fight:
13. Zavést bránu k velitelovi jako je ke vstupu do hradu v Entarianu

Snad se budou návrhy líbit.
S pozdravem Pekyk, Polcii :) :jinno:

Polcii
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: stř 06. led 2016 13:28:11
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od Polcii » čtv 26. kvě 2016 14:34:06

PALEC HORE :inlove: :jinno: :whistle: :clap: :shock: :o

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od tyranka » čtv 26. kvě 2016 15:11:08

Pochvala za úpravu mapy Pyungmo- super loď a celková návaznost vody ne jako v Joanu.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od Spartaa16 » čtv 26. kvě 2016 19:04:44

Krása, nemám slov, klobouk dolů. :clap:
mapa vypadá krásně, teleportér, kovář a další :up: ,Loď bombastická :up: :heart: , jediný co mě mrzí, že nejde vstoupit na tu loď :) , ale to bych chtěl asi moc :lol:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od lordwojta » pát 27. kvě 2016 9:13:36

moc pěkná práce,pochvala ze všech stran

Uživatelský avatar
Junkie
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 72
Registrován: čtv 01. led 2015 1:13:32
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 76 poděkování
Dostal poděkování: 69 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od Junkie » sob 28. kvě 2016 8:30:28

Až na posunutí zahrádky ještě dále palec hore

DrTom
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 112
Registrován: stř 02. bře 2011 19:36:26
Dal poděkování: 271 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od DrTom » sob 28. kvě 2016 8:41:15

K nové zahrádce nemám žádné výhrady, naopak, chválím vaši práci a přeji další úspěchy :up:

Jedna malá úprava by se hodila, pokud použijete u teleportéra možnost naportování k zahrádce, tak vás to vyplivne na původním mistě, kde byla před změnou mapy :D

SirHeal - Healer / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Lucyus - Dagger / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Syrberious - Mental / 160 / karma P / herb. P / zruč. G3

Grafits - Dragon / 145 / karma P / herb. P / zruč. P

nox125 - BM / 145 / karma P / herb. P / zruč. P
--- propůjčen :fight:

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od Spartaa16 » sob 28. kvě 2016 11:12:59

DrTom píše:K nové zahrádce nemám žádné výhrady, naopak, chválím vaši práci a přeji další úspěchy :up:

Jedna malá úprava by se hodila, pokud použijete u teleportéra možnost naportování k zahrádce, tak vás to vyplivne na původním mistě, kde byla před změnou mapy :D
vydrž do údržby ;)
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Návrhy pre mapu Pyungmoo

Příspěvek od Anderson » ned 29. kvě 2016 10:20:21

Teraz som sa asi po 2 týždňoch prihlásil do hry, kamarát mi včera spomenul, že je pyungmoo úplne zmenené a nemôžem sa vynadívať. Je to úžasné, nádherná práca nemám čo vytknúť, vyzerá to neuveriteľne parádne, jediné čo mi trošku vadí je, že mi to trošku laguje, PC už má nejaký ten rok (tuším že 4 alebo 5) tak mu to asi trošku dáva zabrať, ale inak ako fakt paráda palec hore a klobúk dole :) :up: :up: :up:
ende

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting