Neměňte červenou říši prosím... aneb návrhy na změnu SEM

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

První města v novém!

Příspěvek od Script » čtv 20. říj 2016 11:00:00

V tomto tématu můžete diskutovat o dalším rozvoji hlavních měst, podělit se o svůj názor, nebo nahlásit související chyby hry.

Více v této novince: viewtopic.php?f=4&t=120888
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Jadeida2
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: ned 01. zář 2013 18:20:51
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Neměňte červenou říši prosím... aneb návrhy na změnu SEM

Příspěvek od Jadeida2 » čtv 20. říj 2016 16:43:50

Prosím, neudělejte se Shinsoo to samé, co jste provedli s modrou říší. Vždyť to tam vypadá jako v kempu pro teplý Němce. Nedá se pro samé nevkusné kytky a křoví ani hrát. Červená byla krásná. Neměňte ji, je to fakt nevkus a přeplácanost.....




EDIT by Mithra:
Omlouvám se autorce za doplnění názvu, ale nechtěl jsem to přesouvat jinam. A tak jsem si dovolil ho pouze přejmenovat, aby název lépe vyjadřoval nově nabytý smysl vlákna. /Mithra

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 16:55:33

Všichni si zvykneme, ačkoliv to pro hodně lidí není zrovna žádoucí změna.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Compucion
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 11. pro 2010 14:10:44
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Compucion » čtv 20. říj 2016 17:00:07

Dle mého názoru hra by se měla vyvíjet a je fajn, že se pustili do rekultivace map, ALE ....
Ta červená je fakt nepovedená. Žlutá a modrá je udělaná hezky.
Co se mi nelíbí -->
Zahrádka - Je na místě, kde jí zřejmě někdo vyklopil, když jí přenášel na lepší místo.
Spoustu neviditelných překážek.
Baráček, kde bydlí kovář a obchodnice je sice pěkný, ale ty veliký dveře... Vždyť mojí postavou sury akorát lížu kliku.
Správce bitev --> zabral nám flek, kde stojíme (cech Sydorans) + na našem pozemku cechu jsou 2 stromy, které nám překáží. :D
Co by mi až tak nevadilo je, že Soona Yonah poslal na chalupu a sebral Soonovi barák.
Rybář nejblíž k náměstí kouká někam do baráku, jak kdyby si zapomněl ponožky, místo toho aby diskutoval s hráči.
Světlo, co vydávají lampy je kostka, nevím zda je to i v jiných říších.
A určitě by se našlo ještě něco .

Dodatek -->
Shinsoo je podle historie nejchudší říše, ale až takhle ochudit ji nemuseli :(


EDIT:
17:09
Kytičky po našem milovaném městečku někdo napíchal tak, že se klidně vsadím, že nikdy v životě nedělal herbaření. (některé levitují, shluky květin/záhony jako v jiných říších)

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Mithra » čtv 20. říj 2016 18:07:36

Jakékoliv konstruktivní připomínky jsou vítány. Dneska jsem viděl mapu také prvně. A také jsem se podivil nad zahrádkou, a také se mi povedlo zaseknout postavu o trs květin. Ne vždy se všechno povede napoprvé. Mapa je dílem fanouška hry. A my jsme rádi, že ji udělal ve svém volném čase pro nás i pro vás. To že bude potřebovat odladit je teď již víc než jasné.
Proto vás prosím i za něj, abyste, pokud narazíte na něco, co je evidentně špatně udělali co nejlepší screen a přidali ho sem, nejlépe i se stručným popisem co je špatně. Ono se to na screenu ne vždy dobře hledá.
Díky.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od neznam » čtv 20. říj 2016 18:12:13

Osobně si myslím že se červená až tak nezměnila a je mi to upřímně líto. Důkladně jsem si ji proběhl a až na pár objektů ve městě, 1 díru v zemi a zahozenou zahrádku jsem snad změnu nenašel. Shinsoo dost lituji, čekali na update mapy nejdéle a dostanou mapu, kterou někdo nejspíše udělal ve spěchu při polední pauze.. Oproti Chunjo a Jinno proměně se to nedá srovnávat a snad ani nedoporučuji, nevím totiž zda po tomto srovnání mám plakat štěstím nebo neštěstím..
Ano, kritizovat cizí práci umí každý, autorovi patří dík už jen za snahu, ale i tak si myslím že je na tomto provedení co zlepšovat a upravovat a upřímně by mě zajímal pohled GM teamu, z jakého důvodu tuto mapu vydali. Pamatuji si totiž jistý výrok LGM, který zněl v tom smyslu, že nasázené kytky novou mapu nedělají.. A hle, zde jednu takovou máme.

PS: Jestli chcete warmovat s chutí do toho, je to jen můj názor :)

Edit by Mithra:
Já tu mapu viděl prvně až na produkčním serveru. Takže prosím, aby můj výrok nebyl dáván s touto mapou do souvislosti. Warn za tohle určitě nebude.
Můj postoj a náhled na novou mapu hlavního města říše Shinsoo si lze přečíst někde v tomto vlákně. /Mithra

Jadeida2
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: ned 01. zář 2013 18:20:51
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Jadeida2 » čtv 20. říj 2016 18:39:10

Když je něco ošklivý a nevkusný, tak to kritizovat budu. Fanoušek měl radši sázet kytky doma :( Tohle je jak když dáte pětiletému dítěti do ruky razítko. Proč měníte něco, co dobře fungovalo, na šunt.... Možná by stálo za to nejdřív se zeptat lidí, zda o takové úpravy stojej. Milovníci háčkovaných deček a růžových koťátek ve stylu Dolores Umbridgeové se mohou realizovat v modré, červená mohla zůstat normální....
Nerada bych se nakonec dočkala toho, že ze Sentinelu budou vylézat duhoví poníci....

Uživatelský avatar
Compucion
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 11. pro 2010 14:10:44
Dal poděkování: 106 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Compucion » čtv 20. říj 2016 20:03:00

Říše Shinsoo leží na jihu kontinentu. Jeho infrastruktura žije především obchodními styky.
Po zániku císařství pod vedení Yoon -Yoinga vedly obchody říše Shinsoo s východem k jejímu dnešnímu rozkvětu. Avšak se západem žijí její obyvatelé v neustálých rozbrojích a pozemní obchodní cesta je přerušena. Obchodníci se vyzbrojují, protože si jsou vědomi ohrožení jejich obživy, které číší z meteorů. Jejich cílem je moci odolat útokům ze západu, znovu zprovoznit pozemní obchodní cestu a sjednotit celou říši pod svojí vládou.


Myslím si, že i podle tohoto by říše měla vypadat. Mapa ze žluté a modré nahodila laťku vysoko. Takže co bych osobně změnil.

Zahrádka, viz fotka.
To místo, které bych rád navrhnul by se mohlo ještě více vyzdobit.
Proč toto místo? Ničemu by tu nepřekážela(pozemku cechu) a zároveň se tu nespawnujou příšery, tedy nedocházelo by k umírání malých zahradníčků.
Spoiler:
Obrázek
Rybář
Už je večer a jde domů. Dle mého názoru a názoru mého cechu by spíš měl být otočen směrem z budovy. Je tu přece pro nějakou interakci s hráči a nemá hledat zapomenuté ponožky ve svém domečku.
Spoiler:
Obrázek
Teleportér
Myslím si, že by zde byla lepší brána jako bývá u teleportů. Klidně bez toho červenýho enteonýho.
Spoiler:
Obrázek
Budova u obchodnice a kováře
Když už se s ostatními budovami nic neudělalo(až na tu chaloupku u Soona), tak proč obchodnice a kovář dostali novou i docela pěknou budovu, ale absolutně nezapadající k velikosti postav a architektuře/textuře ostatních budov. Na screenu lze porovnat velikost postavičky a budovy, klika ve výšce očí. Proč ne. :D
Spoiler:
Obrázek
Jsme obchodní říše!
V popisu říše máme napsáno, že jsme obchodní říše a že u nás vzkvétá obchod. Kde jsou různé stánky a vozíky se zbožím, máme tu akorát tak stoly v Octaviově hospodě. Bylo by fajn, kdyby tam byly třeba stánky s vystaveným jídlem, elixíry.(nevím zda-li to je technicky možné)
Spoiler:
Obrázek
Zbrojíř má zřejmě vyprodáno, má tu nějakých pár sudlic a mečů.
Spoiler:
Obrázek
Soon dostal pěknou chaloupku, kde místo knížek skladuje koberce a jako bonus levitující křoví.
Dle členů mého cechu to jsou spacáky, aby mu teď s nadcházející zimou nebyla zima v tom malém domečku.

Spoiler:
Obrázek
Další levitující květina 672,440
Spoiler:
Obrázek
Ohrada pro poníky, jó vypadá to slušně, ALE...
Když jsme ta obchodní říše, co nějaký vozy okolo té ohrady.
Spoiler:
Obrázek
Biolog
Zde se nachází neviditelná textura je těsně předemnou, nemůžu skrz ní projet.
Dále by se zde mohly nacházet nějaké stolky s rádoby výzkumnými/zkoumanými předměty.
Spoiler:
Obrázek
Velitel

Suprově umístěn, má svůj stan.
Do téměř všech stanů lze vlízt, do toho "velitelského" ne, dále by bylo fajn, kdyby tu bylo pár stojanů se zbraněmi, brněními.
Spoiler:
Obrázek
Dominanta Yonganu
Ostatní říše mají nějakou dominantu, naší dominantu jsem nenašel, ale bylo by velmi pěkné, kdyby jakožto naše obchodně zaměřená říše měla na jihu přístav a nějakou tu lodičku, jako má třeba modrá říše.
Spoiler:
Obrázek
Most u vstupu do jeskyně vyhnanství Edit 20:30 20.10. 2016
Po obou stranách mostu z obou stran lze projít na druhou stranu průrvy.
Spoiler:
Obrázek
Pár neviditelných překážek ve městě Yongan Edit 12:30 21.10. 2016
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
U následujícího screenshotu jsou v kolečkách kytky, které jsou pod Yonahovým domem. + neviditelná překážka.
Spoiler:
Obrázek
V následujícím screenshotu v kolečkách mezera mezi zemí a molem, možná trochu šoupnout dozadu by bylo supr :)
a nevím zda-li šlo na tom molu projít dřív, ale bylo by hezké, kdyby to šlo, pokud to dřív nešlo, bude to pravděpodobně u všech mol. (i v jiných městech)
Spoiler:
Obrázek
Edit 13:05
Spoiler:
Obrázek
Edit 13:10
Spoiler:
Obrázek
Edit 18:00
Mithrova květina jsou zřejmě sloupy původní brány.
Spoiler:
Obrázek
Edit 23.10 16:10 2016
Spoiler:
Obrázek
Na následujícím screenshotu není Yongan, ale Hadí pole a je tam zvýrazněná oblast. V této zvýrazněné oblasti to lze na některých místech vyjít od kopce, co by asi jít nemělo a jinde, kde by to od pohledu mělo jít, to nejde. Je to tam zapomenuté, ale já osobně tam chodím "do swampu" ke sloupu. a vymlátit moby na těch kaskádách je docela umění :D
Spoiler:
Obrázek
Edit 28.12. 16:15 2016
U skladníka mapový podklad cesta,dlažební kostky, kameny, nevím jak to nazvat nevede ke dveřím, ale doprostřed budovy.
Jak jsem to mohl přehlédnout :D
Spoiler:
Obrázek
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napsal jsem mnoho věcí a určitě ještě jich hodně přibude, ale naše říše je velmi odfláklá oproti ostatním říším.
Tyto návrhy nejsou pouze mým názorem, ale i názorem cechu Sydorans.


A jako cech bychom byli velmi vděční kdyby správce bitev byl zpět na svém místě a né u těch schodů, kde obvykle stáváme my, Sydorans. :)
Spoiler:
Obrázek
Naposledy upravil(a) Compucion dne stř 28. pro 2016 16:15:27, celkem upraveno 9 x.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím

Příspěvek od Mithra » čtv 20. říj 2016 21:01:54

Tak já to vezmu ještě z jiné stránky.
Mapa Shinsoo má jiného tvůrce. Autor prvních dvou map se nám bohužel již neozval s tím, že by dodělal i mapu třetí.
To, že tu jedna osoba píše, že změnu nikdo nechtěl... Kdyby ji nikdo nechtěl, tak bychom nic neměnili.
To, že je nová mapa střízlivěji pojatá co se výrazných změn týká je dáno především ohlasy komunity na mapy Chunjo a Jinno, které se mnohým zdály být přeplácané.
Takže můj subjektivní dojem z toho je takový, že jsme zase dali na hlas lidu a zas je všechno špatně. Každopádně děkuji za těch pár konstruktivních návrhů.
A neberte to zas tak negativně. Shinsoo tu dostalo jedinečnou příležitost, zapojit se do případných nejen oprav, ale i úprav. Je to jen na vás jak se k tomu postavíte. Čím víc tu budete kopat kolem sebe jak je všechno hnusný, tím víc jistě dodáte autorovi mapy chuti ji upravit do podoby, se kterou bude většina z vás spokojena.

Také přidám jednu fotku s místem kde se Mithra zaseknul o rostlinu.
Spoiler:
1020_171134.jpg
A na závěr bych chtěl tímto veřejně (nejen zvednutým palcem pod příspěvkem) poděkovat Compucionovi, který se toho, dle mého mínění, chytil za ten správný konec, který může někam vést. Takže brachu máš moje veliký DĚKUJU :up:
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

kovardominik
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 197
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 393 poděkování
Dostal poděkování: 99 poděkování

Re: Neměňte červenou říši prosím... aneb návrhy na změnu SEM

Příspěvek od kovardominik » ned 23. říj 2016 9:54:53

Se starou mapou jsem byl spokojen a nechtěl jsem aby se změnila, ale stalo se. Novou mapu jsem si projel v rychlosti (nedostatek času) a zjistil že to není tak strašný jak jsem čekal. Jasně některý věci nedávají moc smysl (např. dveře u obchodnice, neviditelný překážky) ale pokud se těchto pár chyb opraví nemám problém tuto mapu přijmout. Srovnání s modrou a žlutou udělat nemůžu protože jsem tam před úpravou nikdy nebyl takže nevím jak moc se změnili.
Na stránkách http://www.ekura.cz/novinky/1255 je ukázáno jedno místo které jsem nikde nenašel. Došlo mě to až při pohledu na mapu v průvodci. Není náhodou to místo pod vodou?
mapa.png
Nápad s přístavem od Compucion se mi velmi líbí. Chtělo by to větší přístav tak se dvěma dlouhými dřevěnými moly (o hodně delší než má rybář) po kterých by se dalo jít až na konec (třeba chytat ryby) a vedle nich alespoň jednu větší loď plnou beden s nákladem.
Vytvořil jsem velmi hrubý návrh jak by mohl vypadat. vím že je to dost odfláknuté ale je to jen pro představu.
přístav.png
I přes "drobné" nedostatky bych chtěl na závěr poděkovat tvůrci této mapy :up: , že se rozhodl udělat něco pro shinsoo. Děkuji
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Azaril 
offline Mionix 
offline marexanax