Ladění a synchronizace útoků monster

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
OrangEE
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 250
Registrován: pon 18. úno 2013 17:46:54
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od OrangEE » pát 17. úno 2017 19:01:29

EnsexSaman píše:Kerindor je momentálně z pohledu BM SURU absolutně nehratelný takže bych rád věděl zda to bude vráceno zpět nebo mám začit prodávat výbavu ?
2janki :come:

Udělen warn za spam
/Willy

Uživatelský avatar
INParadise
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: pon 18. led 2016 16:51:44
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 60 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od INParadise » pát 17. úno 2017 19:32:51

Já jsem změny pocítil v HG. V 1.patře příšery odhazují když sekám z koně. Naopak když sekám ze země tak pořád ležím a nejde sekat. A ve 2.patře jsem změnu pocítil víceméně jen u blodarů. Před údržbou jsem byl schopný plašťovat i po 2skupinkách ve kterých se Blodaři nacházeli. Ale teď mi zadek natrhne jen malá skupinka blodarů..

diver
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 89
Registrován: pon 19. zář 2016 18:38:14
Dal poděkování: 134 poděkování
Dostal poděkování: 84 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od diver » pát 17. úno 2017 20:38:44

INParadise píše:Já jsem změny pocítil v HG. V 1.patře příšery odhazují když sekám z koně. Naopak když sekám ze země tak pořád ležím a nejde sekat. A ve 2.patře jsem změnu pocítil víceméně jen u blodarů. Před údržbou jsem byl schopný plašťovat i po 2skupinkách ve kterých se Blodaři nacházeli. Ale teď mi zadek natrhne jen malá skupinka blodarů..
Zdravím s tímto naprosto souhlasím, pocituji to naprosto stejně, tak snad se s tím něco udělá. :up:

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 334 poděkování
Dostal poděkování: 309 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od MostEVILEK » pát 17. úno 2017 21:19:48

Takže abych to shrnul 1. patro v naprostém pořádku nepocítil jsem žádnou změnu.V 2.patře taky skoro né až na jeden menší problém a to ten před finalníma kytkama ( jak jich tam je asi 30 ) tak jak jsou přednima ty blodař itak tam jsem 2x umřel ale jinak žádná změna nepocítěná. Ti co si stěžují tak možná jen nemáte tak kvalitní vybavy nebo prostě máte levé ruce :P
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

OrangEE
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 250
Registrován: pon 18. úno 2013 17:46:54
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od OrangEE » pát 17. úno 2017 21:24:50

No cidonia tiež išla dole vodou :) v živote ma valauraco nezabil, teraz mi dokáže dať i za 50k a to je čo povedať..

EnsexSaman
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 369
Registrován: pon 10. zář 2012 9:53:20
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od EnsexSaman » pát 17. úno 2017 21:26:05

Evil ty abys jednou nebyl nejlepší že ? cokoliv co vybleješ je sra*ka nezapoměn si pohonit nad tvou výbavou :D :D :D

Udělen warn za vulgarity a vyvolávání hádek + provedena cenzura.
/Willy

olii88
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: ned 24. dub 2011 14:00:54
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od olii88 » pát 17. úno 2017 21:54:55

Konkrétně kerindorští tlouštíci jsou extrémě rychlí, také animace je v předstihu před sesláním kouzla příšery. :roll: Pro mě je aktuálně kerindor nehratelný, upřímně jsem se zděsil něž jsem zjistil o co jde, doufám že to dáte dohromady co nejdříve :hello:

Castik
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 72
Registrován: ned 24. kvě 2015 13:59:23
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Castik » pát 17. úno 2017 22:21:39

Mě by zajímalo jak člověk s dračíma +9, karmou P, kostma a nachlemtanej elíků může minimálně 5x zemřít v hg. Evile, jestli ti tohle přijde jako špatná výbava tak nevím v jakym světě žiješ.

Uživatelský avatar
Luca90
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 84
Registrován: čtv 10. říj 2013 18:55:16
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 75 poděkování
Dostal poděkování: 168 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Luca90 » pát 17. úno 2017 22:50:12

Swamp, ch2, nejde zničit meteor vlkodlaka (monstra okolo ano).
Spoiler:
Obrázek
Obrázek

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od crazy8 » pát 17. úno 2017 23:05:36

:idea: Kedysi som už na chybu v keri robil video vyriešilo sa to v nočnej údržbe, neviem či nešlo o podbnú úpravu pohybu.
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Odpovědět