Ladění a synchronizace útoků monster

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Aphros
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 06. srp 2015 12:32:25
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Aphros » pon 20. úno 2017 18:28:32

EnsexSaman píše:Zkusil jsem s BM 95 poslední ezo (103) a jediné co se změnilo je jejich rychlost jinak stále nehratelné kouzla davají bez animace a nebo kilometr od mne takže myslím že se takřka nic nezměnilo.

Mě se to stalo taktéž na zvířatech 113/116, rychlost příšer už je normální ale ta dálka na kterou mě zabijí je strašná a taktéž bez animace.

EnsexSaman
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 369
Registrován: pon 10. zář 2012 9:53:20
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od EnsexSaman » úte 21. úno 2017 17:32:35

Otázka pro adminy: Důvod proč jsou kerindorské přišery upravovány ? Nechápu to několik let s tím není měněno a najednou prostě se do toho musí vrtat.


Edit: nejednalo se o úpravu monster jako takových, ale o globální opravu funkcí, které přepočítavají pohyby monster a odesílají informace hráčům. To se následně projevilo na některých mobech právě jejich špatným nastavením. Nyní jsou již upraveny tak, aby se chovaly jako před samotnou úpravou systému, ale správně s ohledem na synchronizaci.

Jadeida2
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: ned 01. zář 2013 18:20:51
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Jadeida2 » úte 21. úno 2017 17:54:55

Kerindor stále s BMkem nehratelný, monstra vás zabijí a pak se teprve přiblíží a seknou. Pohybují se úplně jinak než dřív, krásné animace minotaurů jsou tytam, teď jsou to stále rovnoměrně se sunoucí automaty. Dejte to do pořádku, prosím. Díky.
PS : Evile, buď od té lásky a nereaguj, tvoje blbé názory mě nezajímají...

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2801 poděkování
Dostal poděkování: 1163 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Chyu » úte 21. úno 2017 18:27:14

Zde přikládám mou dnešní zkušenost z Kerindoru. Testováno několikrát, pokaždé jsem obdržel zásah/zemřel dříve, než se projevila jakákoliv animace.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1458 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Script » čtv 23. úno 2017 12:03:34

Po dnešní údržbě by již pohyb příšer v Kerindoru, ale i jiných mapách, měl být v pořádku.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

OrangEE
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 250
Registrován: pon 18. úno 2013 17:46:54
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od OrangEE » čtv 23. úno 2017 12:08:33

Ešte sa vyjadrím, včera som behal na tej slepici na exp (60%), prešiel som 2metre a vrátilo ma naspäť, teoreticky som sa nepohol z miesta.

Edit: To bylo dnes také opraveno, viz patchlog.
/Script/

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 343 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od rudlaninja » čtv 23. úno 2017 14:05:45

Po dnešní údržžbě v Entarianu opět změna k horšímu přikládám skreen ze včera a z dneška po údržbě
0222_062628.jpg
0223_135450.jpg
Jen dodám,že vše je stejné jako včera žádná změna oproti včerejšu ve výbavě,účesu ani duch prostě vše stejné
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Cecilka
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 14
Registrován: pon 11. led 2016 22:03:33
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Cecilka » čtv 23. úno 2017 14:24:52

Do údržby hrad hratelný.Od údržby opět velký požírač proměn a požehů.Výbava,účes stejné,přesto berou cca o 200 až 300 na sek více.Zvláštní,že po každé údržbě je to vždy jiné.Jednou je to tak jak by to mělo být,podruhé hrůza.

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Saggitarius » čtv 23. úno 2017 16:54:31

Děkujeme za zpětnou vazbu, poslední drobnosti se nám podařilo již vychytat, tak aby se monstra ve hře chovala jak mají.
Poslední chyba výše popsána byla identifikována na základě zpětné vazby o tom, že se problém vyskytuje při spuštění serveru po údržbě.
Bylo zjištěno, že za určitých okolností nedojde k ukončení královského bonusu 10% na obranu a tak jsme připravili opravu, kterou aplikujeme při nejbližší možné příležitosti.
Děkujeme všem za zpětnou vazbu a přejeme příjemnou hru.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

diver
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 89
Registrován: pon 19. zář 2016 18:38:14
Dal poděkování: 134 poděkování
Dostal poděkování: 84 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od diver » čtv 23. úno 2017 21:02:28

Zdravím,
Chtěl bych se ještě jen zeptat to zatáčení bossů (konkrétně v Cidonii) je úmyslné? Nebo se jedná o chybku v animaci? Krátce popíši, když si ho na sebe zavolám, tak dělá takové kolečko(oblouček), ale děje se to jen tehdy když postava taktéž zatáčí. Myslím si, že dříve takto nezatáčeli.
Děkuji za odpověď. :)

Odpovědět