Inovace válek říší
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Inovace válek říší
případne by se dala udělat mapa tvaru O-----O-----O kde "O" je spawn (i s dnešní nezranitelností) a "-" tunel široký tak na 4 postavy vedle sebe
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
-
- Lv.1
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned 08. led 2017 14:31:09
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Inovace válek říší
Zdravím, za mě je úplně jedno jak mapa vypadá. Co by podle mě dost oživilo a změnilo války, tak to, že by se nešlo vrátit zpátky na resp a ani z něho nešlo bojovat, tak jako to nejde z náměstí ve městě. Dokud budou všichni jako stádo běhat k jednomu respu a tam bojovat, tak se nic nezmění a je úplně jedno jak daná mapa bude vypadat.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 91
- Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
- Dal poděkování: 64 poděkování
- Dostal poděkování: 87 poděkování
Re: Inovace válek říší
JohnDoe píše:případne by se dala udělat mapa tvaru O-----O-----O kde "O" je spawn (i s dnešní nezranitelností) a "-" tunel široký tak na 4 postavy vedle sebe
vítězná říše z minulé války by startovala uprostřed a bránila na 2 strany
Mithrovi by se konečně splnil sen a hráči jednotlivých říší by časem začali spolupracovat .)
Tady ale nejde o to aby spolupracovaly 2 říše proti jedné ale aby spolupracovali lidé v jedné říši. Spolupráce dvou říši proti jedné tu už byla, je to dávno ale bylo to pravidelně kdy se červená spřáhla se žlutou a pustili se jen do modré. Stávalo se to ještě ve staré velké svaté ... Je to asi 5 let zpátky, mnozí staří hráči si to jistě pamatují.
Any Means Necessary ... 
WarDogs, jsme zpět !
Moje návrhy:
Spřažení chatu 2 a více cechů
Uložení ID a hesel do launcheru
Rozšíření skupin seznamu přátel
Ďáblova rokle - rozdělení sestupu
Filtry v Hero marketu

WarDogs, jsme zpět !
Moje návrhy:
Spřažení chatu 2 a více cechů
Uložení ID a hesel do launcheru
Rozšíření skupin seznamu přátel
Ďáblova rokle - rozdělení sestupu
Filtry v Hero marketu
- neznam
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Inovace válek říší
Když už inovaci, tak bych koukal spíše jiným smerem, hodne by se mi líbil i nejaky odlišný mod.např. dobývání a naopak bránění hradu. I když chápu ze tady je ten velký probém " Co s tou 3. řiší" - ( myšleno popisně, ne Něměcko za druhé světové
), jelikož chápu že to je spíše mod pro 2 strany - tudíž treba pro cechovní valky a to je jiné téma.
K tématu si osobně myslím že střídání map by bylo docela zajimavé , alespon ze zacatku, ale casem by nas to omrzelo, stejne tak jako ted vědomí rozložení válek.
Také si myslím že pro nějaké hráče by se to prodrazilo i v realu, jelikož např. ted vedí, ze v patek budou mít relaxacní program, jelikoz ve ctvrtek jsou uličky, ale ted by museli mít takovy den 3x do týdne uz preventvině předobjednaný, tudíž další nervy ...
Rozhodne zajimavy napad to je, ale chtel by trosku obohatit, jen strídaní mapek se podle me nezavdecí :/

K tématu si osobně myslím že střídání map by bylo docela zajimavé , alespon ze zacatku, ale casem by nas to omrzelo, stejne tak jako ted vědomí rozložení válek.
Také si myslím že pro nějaké hráče by se to prodrazilo i v realu, jelikož např. ted vedí, ze v patek budou mít relaxacní program, jelikoz ve ctvrtek jsou uličky, ale ted by museli mít takovy den 3x do týdne uz preventvině předobjednaný, tudíž další nervy ...

Rozhodne zajimavy napad to je, ale chtel by trosku obohatit, jen strídaní mapek se podle me nezavdecí :/
- Xirosa
- Lv.9
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř 30. led 2013 13:28:24
- Dal poděkování: 32 poděkování
- Dostal poděkování: 39 poděkování
Re: Inovace válek říší
Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.


-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Inovace válek říší
Tohle kupodivu až tak blbost není. Ono by se tím alespoň zamezilo tomu, že na respawnu stojí dvakrát víc postav, než jich běhá po bojišti. A šamani by samozřejmě mohli klidně buffovat dál sebe i své spolubojovníky. Jen by to museli zvládat v rámci boje. Což je nesporně obohacení, jinak prosté mlátičky, o taktický prvek.Xirosa píše:Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Nahrazení běhací mapy něčím na způsob Malé Svaté znamená jen třetí placku do hry. To můžeme nechat ledovou placku akorát a nemusíme si přidělávat práci tvorbou další mapy.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- Xirosa
- Lv.9
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř 30. led 2013 13:28:24
- Dal poděkování: 32 poděkování
- Dostal poděkování: 39 poděkování
Re: Inovace válek říší
Nebylo to myšleno nijak zle. Ale "na způsob" znamená ne uplně stejné - stačilo by nějak promyslet cesty, aby se nemlátilo jen u modrého spawnu, ale v rámci celé plochy ... takhle se ta mapa celá nevyužije (což si myslím, že je škoda - proti běhací mapě nic nemám - proto asi to nahrazení -_-), to že používá někdo útoky - potažmo mřenky - s tím bohužel nic nenaděláme, každý má svůj způsob hraní a nutit mu obrany přeci nebudeme. Bez bufa by se to někomu třeba hodilo, ale když už se jde do války s šamanem tak se vším všudy. Ono kdyby přestali s sebou brát své buffy, tak šamani co chodí válčit by si téměř ani nezabojovali protože by polovinu času strávili buffováním ostatních. Je na každém zda si s sebou bufa vezme či ne - když už ho má. Ano, zamezilo by se tím víc postavám na spawnu. To pravda je, leda že by se říše domluvila s pár lidma, co by byli ochotní chodit buffovat do válek. Ale kdo by tak ochotný byl. Hezký večer.Mithra píše:Tohle kupodivu až tak blbost není. Ono by se tím alespoň zamezilo tomu, že na respawnu stojí dvakrát víc postav, než jich běhá po bojišti. A šamani by samozřejmě mohli klidně buffovat dál sebe i své spolubojovníky. Jen by to museli zvládat v rámci boje. Což je nesporně obohacení, jinak prosté mlátičky, o taktický prvek.Xirosa píše:Blbost. Od čeho jsou asi buffové? Aby se s nimi buffovalo. Nezapomeň, že někteří chodí do válek za šamany, takže buffům se stejně nevyhneš. To už by šamany mohli rovnou smazat.TronikDark píše:A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Jinak inovace - také bych se přiklonila k náhodnému spawnu a nahrazení "běhací mapy" nějakou na způsob malé svaté.
Nahrazení běhací mapy něčím na způsob Malé Svaté znamená jen třetí placku do hry. To můžeme nechat ledovou placku akorát a nemusíme si přidělávat práci tvorbou další mapy.


-
- Lv.7
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 21. pro 2016 14:58:14
- Dal poděkování: 111 poděkování
- Dostal poděkování: 18 poděkování
Re: Inovace válek říší
Ne všichni si libují v hromadné bitce na co nejmenším prostoru. Určitě bych ponechal několikrát zmiňovanou koridorovou mapu, je to příjemná změna oproti "plackám" a alespoň se boj může rozptýlit do více ohnisek. Že se stejně většinou běhá na jedno místo, to už je věc hráčů..
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: Inovace válek říší
U modrého spawnu se to mlátí proto, že to v podstatě všem vyhovuje. Nebo možná nevyhovuje, ale nikdo s tím není schopný nic udělat, protože je to tak zaběhnuté.Xirosa píše: Nebylo to myšleno nijak zle. Ale "na způsob" znamená ne uplně stejné - stačilo by nějak promyslet cesty, aby se nemlátilo jen u modrého spawnu, ale v rámci celé plochy
Pamatuji se, že jsme se jako žlutí domluvili a šli před červený respawn, ale červení už byli před modrým spawnem a my před červeným stáli jak tvrdé Y. Občas jsme zabili znovuoživlého rudocha, trochu zablokovali červený respawn, ale ten přísun CB ať už jednotlivcům, nebo celé říši byl mizerný a nedal se srovnat s bitkou před modrým respawnem. Kam jsme se také vrátili. Hráči jdou prostě tam, kde to sype.

- Ade
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
- Dal poděkování: 87 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Re: Inovace válek říší
Mě osobně by se líbilo, kdyby se každou válku měnil spawn říše, nikdo by tak nemohl čekat kde se spadne a jaký bude jeho spawn.
Spojením toho náhodného spawnu a k tomu přidat i náhodnou mapu si myslím, že by to bylo fajn a aspoň by to nebylo furt jedno a to samé.
Bohužel náhodný spawn byl zamítnut již při odeslání navrhu, takže s tím nic neuděláme.
Spojením toho náhodného spawnu a k tomu přidat i náhodnou mapu si myslím, že by to bylo fajn a aspoň by to nebylo furt jedno a to samé.
Bohužel náhodný spawn byl zamítnut již při odeslání navrhu, takže s tím nic neuděláme.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »