Navrh na vsechno
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Navrh na vsechno
Udoli orku, Poust, Ledova zeme, Ohniva zeme, Zeleny les, Cerveny les, 1. a 2. mesta, pavouci jeskyne
- zvysit drop yangu na 2 - 3 nasobek - (druha moznost je snizit drop ve swampu/entarianu na polovinu/tretinu, ale to uz by asi moc nepomohlo)
- snizit drop "bordelu" v techto mapach - at hrac kolem sebe nema 500 itemu na zemi, kdy zabije par skupinek mobu (nechapu k cemu je to krome jednoduzsiho ziskani veci na zrucnost dobre, pro 99% hracu je to extreme otravne)
- pridat vice spawnu meteoru, pripadne pridat urcita mista, kde jich bude vetsi koncentrace (pridat i meteory, ktere do map patri podle monster - napr. meteor duse k orkum, meteor lvl 50 do ledove zeme)
- pridat vice spawnu bossu do techto map, pridat dalsi bosse (napriklad k orkum pridat i druheho orka, ktery je normalne jen v zanikle risi)
- do kazde z techto map pridat NPC, ktere bude zadavat ukoly v teto mape - bylo by zde treba 10 - 20 ukolu v kazde mape, ktere by hrac u daneho NPC plnil postupne a zvysovala by se jejich obtiznost, napriklad u orku by se zacinalo na zabiti 10 zelenych orku, stiru, dalsi ukol zabit 10 ezoteriku, znicit 1 meteor duse, zabit 10 cernych orku, zabit 10 ezoteriku u chramu, zabit 1 vrchniho orka a postupne by se pocet zvysoval, za tyto ukoly by hrac ziskal jako odmenu itemy na pridavani a zmenu zakladnich/pvp bonusu, veci na vylepseni jako jsou napr. runy (podle toho za jakou postavu hraje napr. war by nedostal runy na vejire), perly a yangy, (zkusenosti jsou zbytecne, expeni na lvl cca 1 - 85 je az moc lehke)
- do vyzev by se pridalo jako challenge splnit vzdy vsechny ukoly v dane mape a hrac by jako odmenu za splneni vsech ukolu v dane mape obdrzel ikonku jako za kazdou vyzvu a navic moznost se teleportovat do nekolika vyznamnych mist na teto mape pomoci teleportacniho prstenu (pridal by se nejaky item, na ktery by hrac klikl a objevilo se mu menu jako u teleportera, akorat by se mohl teleportovat jen do map, kde ma splnene tyto ukoly)
- snizit zisk zkusenosti v techto mapach (mnoho hracu extreme rychle vyexpi a pote zjisti, ze nic nezabijou a nedropnou, protoze nemaji vybavu)
Kerindor
- zrusit zakaz pouzivani jezdeckych zvirat (koho bavit behat jen tak pul hodiny, to muzete rovnou misto hry chodit po mistnosti dokola)
Jeskyne vyhnanstvi
- aktualizovat vzhled mapy (jako ja na vsech ostatnich serverech, pekna barevna)
- zvysit zisk zkusenosti na 2 nasobek (at se neexpi jen na tech meteorech lvl 90, to je hrozny...)
- pridat do prvniho patra nekolik mist se spawnem carodejnice
- pridat podobne ukoly jako pro jiz zminene mapy
Swamp
- snizit "mnozeni/spawn" monster z jednoho monstra a vynahradit zvysenim dropu z monstra, zvysenim jejich zivotu apod. (hrac naexpi lvl 100 a pak zjisti, ze pro dalsi postup na tomto serveru potrebuje novy PC - trosku fail ne?)
- pridat stejne ukoly jako pro jiz zminovane mapy
- zrusit drop nesmyslu (zbrane od lvl 65, brneni od lvl 61 - hrozne otravne, kdyz je jedinou vyzvou teto mapy se prohrabovat v milionu napisu)
- snizit sanci na stun od monster, zvysit ucinek obrany a snizit ucinost buffu (proste tak, aby nebylo nutne vzdy tahat draciho samana)
Entarian
- zrusit zakaz pouzivani jezdeckych zvirat (kdyz uz tu je kroceni, tak proc v mape, kde by se to nejvic vyuzilo je zakaz? kdo je sakra takovej blazen, ze by ho bavilo tam behat pul dne, nez najde kosti na ukol, portal apod. kdyz ma zkrocene super zviratko)
- opravit nesmyslne textury (nekdy nejde jit po travnatem povrchu, ktery je temer rovny a jindy zase postava leze skoro po svisle skale bez problemu, to bych nekdy prohodil klavesnici monitorem...)
- stejne jako u swampu upravit ucinek buffu (pozehnani) v teto mape, aby nebylo nutne vzdy tahat draciho samana
Biolog, karma
- pokud odevzdam prvni vzorek dany den, tak bude druhy mozne odevzdat za 8 hodin nebo s poplatkem napr. 10 milionu yangu hned a treti znovu za 8 hodin nebo s poplatkem napr. 20 milionu yangu a stejne tak pro karmu (odevzdat tedy pujde stejny pocet predmetu za den, ale nebude nutne byt psychopat, ktery vstava uprostred noci, hraje v praci apod.)
Ziskani CB bez valky risi
- pridat ukol, ktery bude mozne plnit jednou za 8 - 12 hodin, hrac zajde za velitelem a pokud nema zadny CB nebo je v minusu, tak bude mit moznost spustit ukol, kde ho velitel posle na spionaz do jedne z nepratelskych risi, hrac bude muset projet nekolik kontrolnich bodu okolo nepratelskeho mesta a vratit se k veliteli (pokud behem ukolu hrac zemre, tak ho bude muset opakovat), pote zaplati napr. 20 milionu yangu a za to ziska 10 - 20 CB, aby mohl jit bojovat do PvP mapy
(Ve valce nema dnes jiz vetsina hracu nejmensi sanci nekoho zabit a tudiz pro 90% hracu, co nemaji lvl 132 - 150, je nemozne se dostat do nejake PvP mapy a napr. mala svata rise je ted uplne mrtva)
- v PvP mapach snizit zisk/ztratu CB tak, aby to byla max polovina poctu CB, ktere ziska hrac za kill ve valce, preci jen ve valce je tezsi nekoho zabit a hrac ve valce pomaha i sve risi...
Mala svata rise
- vratit do teto mapy nosice utrapy (a odebrat je z druheho mesta), mohlo by jich zde byt i vice nez v druhem meste
- vratit do teto mapy monstra z kerindoru pro drop zbrani od lvl 57 a yangu
- upravit vstup pro level 40 - 69
Velka svata rise
- vratit tuto mapu a povolit vstup pro hrace lvl 70 - 110 (Cidonie by byla tedy od 110)
- meteory zin, posvatne ohne, lehci cerveny drak, monstra z kerindoru pro drop zbrani od lvl 100
Kralovsky system
- kral a vojevudci budou mit moznost navrhnout zmenu dane, aktivaci bonusu apod. a ve chvili, kdy jeden z hracu tuto vec navrhne spusti se hlasovani, ve kterem budou mit moznost vsichni hraci s PvP hodnosti hlasovat a kazdy bude mit pocet hlasu dle hvezdicek, ktere dana hodnost ma (Kral tedy 5 hlasu, Pesak 1 hlas...)
- kral bude mit moznost spustit trening v nove treningove mape, ktera bude dostupna vzdy jen pro hrace dane rise, kdyz kral zacne trening, tak se vsem hacum rise zobrazi "ukol", ktery kdyz otevrou, tak budou mit moznost kliknout a teleportovat se na trening (jako u valky cechu)
- cilem treningu bude zabit vsechna spawnuta monstra a hraci obdrzi odmeny podle toho jake poskozeni do monster dali behem treningu a podle narocnosti spustene treningove vlny (ze samotnych monster nic padat nebude)
Valky, PvP
- snizit obrany v PvP bonusech na 7 - 8% misto stavajicich 10% (at je trochu vice killu a vetsi zabava)
- ve valce zakazat mrenky a houbove elixiry (mrenky jsou nesmysl, protoze se proti tomu nelze branit a elixiry lze spamovat nebo pouzit autoclicker k nesmrtelnosti)
- zrusit moznost davat buff od samana jine postave ve valkach risi (100% buff extreme znevyhodnuje postavy jako je napriklad WP sura, ktery by normalne mohl byt na stejne urovni v pvp jako ostatni postavy)
- pokud se kral rise nedostavi do valky risi, tak jeho pravomoce prevezme postava s nejvice CB za predchozi tyden, ktera je ve valce
- v "neutralnich" mapach (napr. udoli orku, zeme pritazlivosti apod.) zakazat utocit na postavy s rozdilem levelu vyssim nez je napr. 20 - 30 levelu (neni moc zabavne, kdyz novacka lvl 50 nahani lvl 150..., jasne muze ho zabit drop s luxusni vybavou, ale porad je to lepsi pocit, nez kdyz ho zabiji nekdo s 3x vetsim levelem a u toho dropa to spis hrac veme, ze je proste horsi nez ten co ho zabil a ne, ze je to absolutne nefer)
Obchodovani
- pridat moznost vyhledavani ve vsech stankach na trznici a razeni dle ceny (treba za SD moznost koupit na 3 dny, tyden a mesic...)
Inventar
- pridat moznost rozrisovani inventare podle levelu (napr. na lvl 50 hrac bude mit moznosti celych 3 stranek, na lvl 100 celych 4 stranek a na lvl 150 celych 5 stranek, rozsirovani ale bude probihat postupne kazdych par levelu po radku/policku), na rozsireni by bylo potreba splnit urcite ukoly pro skladnika a zaplatit castku zavisejici na levelu hrace (preci jen 2 stranky jsou dost malo, kdyz jdete napr. dropovat do cidonie a tahnete si s sebou podpurne elixiry, kosti, pvm vybavu, pvp vybavu atd.)
Pristup do map pro levely 100+
Nemam zadny uplne konkretny navrh, co by se mohlo zmenit, ale je to spis takove zamysleni. Do levelu 100 (tedy nez hrac jde do swampu) jsou vsechny mapy volne pristupne bez jakychkoliv poplatku, casovych omezeni apod. ale nad lvl 100 neexistuje jedina mapa (krome cidonie, coz je pvp mapa), kam by mohl hrac kdykoliv jit a kdykoliv odejit treba koupit neco nebo odevzdat biologa. Na jednu stranu je pekne, ze hrac musi neco pro vstup splnit, ziskat apod. (dela to hru zajimevejsi), ale na druhou stranu to hrozne omezuje lidi, kteri maji i realny zivot a chteji se treba odreagovat na hodinku po praci. Od levelu 100 nemaji neexistuje zadna mapa, kam by mohl clovek proste zajit, zabit par monster nebo znicit nejaky meteor, neco dropnout a zase odejit bez toho aniz by musel neco platit nebo travit nejaky delsi cas pripravou nebo presouvanim se do teto mapy. Dle meho nazoru toto omezeni take hraje hodne velkou roli v tom, proc zde nehraje hodne lidi, co by zde mohlo jinak hrat a hlavne proc jsou lide jako ja, kteri proste kdyz nemaji v kuse delsi casovy usek, ve kterem maji jistotu, ze nebudou muset odbihat od PC, tak Ekuru proste radeji nezapinaji. Asi bych osobne nerusil treba poplatek za vstup do Entarianu nebo HG, ale napr. do swampu by se mozna mohl udelat volny stup primo od teleportera (treba po splneni tech ukolu o kterych jsem jiz psal) nebo pridat nejake jednoduche PvM mapy k tomuto ucelu (treba i s horsim vydelkem).
Přidána anketa
/Willy
- zvysit drop yangu na 2 - 3 nasobek - (druha moznost je snizit drop ve swampu/entarianu na polovinu/tretinu, ale to uz by asi moc nepomohlo)
- snizit drop "bordelu" v techto mapach - at hrac kolem sebe nema 500 itemu na zemi, kdy zabije par skupinek mobu (nechapu k cemu je to krome jednoduzsiho ziskani veci na zrucnost dobre, pro 99% hracu je to extreme otravne)
- pridat vice spawnu meteoru, pripadne pridat urcita mista, kde jich bude vetsi koncentrace (pridat i meteory, ktere do map patri podle monster - napr. meteor duse k orkum, meteor lvl 50 do ledove zeme)
- pridat vice spawnu bossu do techto map, pridat dalsi bosse (napriklad k orkum pridat i druheho orka, ktery je normalne jen v zanikle risi)
- do kazde z techto map pridat NPC, ktere bude zadavat ukoly v teto mape - bylo by zde treba 10 - 20 ukolu v kazde mape, ktere by hrac u daneho NPC plnil postupne a zvysovala by se jejich obtiznost, napriklad u orku by se zacinalo na zabiti 10 zelenych orku, stiru, dalsi ukol zabit 10 ezoteriku, znicit 1 meteor duse, zabit 10 cernych orku, zabit 10 ezoteriku u chramu, zabit 1 vrchniho orka a postupne by se pocet zvysoval, za tyto ukoly by hrac ziskal jako odmenu itemy na pridavani a zmenu zakladnich/pvp bonusu, veci na vylepseni jako jsou napr. runy (podle toho za jakou postavu hraje napr. war by nedostal runy na vejire), perly a yangy, (zkusenosti jsou zbytecne, expeni na lvl cca 1 - 85 je az moc lehke)
- do vyzev by se pridalo jako challenge splnit vzdy vsechny ukoly v dane mape a hrac by jako odmenu za splneni vsech ukolu v dane mape obdrzel ikonku jako za kazdou vyzvu a navic moznost se teleportovat do nekolika vyznamnych mist na teto mape pomoci teleportacniho prstenu (pridal by se nejaky item, na ktery by hrac klikl a objevilo se mu menu jako u teleportera, akorat by se mohl teleportovat jen do map, kde ma splnene tyto ukoly)
- snizit zisk zkusenosti v techto mapach (mnoho hracu extreme rychle vyexpi a pote zjisti, ze nic nezabijou a nedropnou, protoze nemaji vybavu)
Kerindor
- zrusit zakaz pouzivani jezdeckych zvirat (koho bavit behat jen tak pul hodiny, to muzete rovnou misto hry chodit po mistnosti dokola)
Jeskyne vyhnanstvi
- aktualizovat vzhled mapy (jako ja na vsech ostatnich serverech, pekna barevna)
- zvysit zisk zkusenosti na 2 nasobek (at se neexpi jen na tech meteorech lvl 90, to je hrozny...)
- pridat do prvniho patra nekolik mist se spawnem carodejnice
- pridat podobne ukoly jako pro jiz zminene mapy
Swamp
- snizit "mnozeni/spawn" monster z jednoho monstra a vynahradit zvysenim dropu z monstra, zvysenim jejich zivotu apod. (hrac naexpi lvl 100 a pak zjisti, ze pro dalsi postup na tomto serveru potrebuje novy PC - trosku fail ne?)
- pridat stejne ukoly jako pro jiz zminovane mapy
- zrusit drop nesmyslu (zbrane od lvl 65, brneni od lvl 61 - hrozne otravne, kdyz je jedinou vyzvou teto mapy se prohrabovat v milionu napisu)
- snizit sanci na stun od monster, zvysit ucinek obrany a snizit ucinost buffu (proste tak, aby nebylo nutne vzdy tahat draciho samana)
Entarian
- zrusit zakaz pouzivani jezdeckych zvirat (kdyz uz tu je kroceni, tak proc v mape, kde by se to nejvic vyuzilo je zakaz? kdo je sakra takovej blazen, ze by ho bavilo tam behat pul dne, nez najde kosti na ukol, portal apod. kdyz ma zkrocene super zviratko)
- opravit nesmyslne textury (nekdy nejde jit po travnatem povrchu, ktery je temer rovny a jindy zase postava leze skoro po svisle skale bez problemu, to bych nekdy prohodil klavesnici monitorem...)
- stejne jako u swampu upravit ucinek buffu (pozehnani) v teto mape, aby nebylo nutne vzdy tahat draciho samana
Biolog, karma
- pokud odevzdam prvni vzorek dany den, tak bude druhy mozne odevzdat za 8 hodin nebo s poplatkem napr. 10 milionu yangu hned a treti znovu za 8 hodin nebo s poplatkem napr. 20 milionu yangu a stejne tak pro karmu (odevzdat tedy pujde stejny pocet predmetu za den, ale nebude nutne byt psychopat, ktery vstava uprostred noci, hraje v praci apod.)
Ziskani CB bez valky risi
- pridat ukol, ktery bude mozne plnit jednou za 8 - 12 hodin, hrac zajde za velitelem a pokud nema zadny CB nebo je v minusu, tak bude mit moznost spustit ukol, kde ho velitel posle na spionaz do jedne z nepratelskych risi, hrac bude muset projet nekolik kontrolnich bodu okolo nepratelskeho mesta a vratit se k veliteli (pokud behem ukolu hrac zemre, tak ho bude muset opakovat), pote zaplati napr. 20 milionu yangu a za to ziska 10 - 20 CB, aby mohl jit bojovat do PvP mapy
(Ve valce nema dnes jiz vetsina hracu nejmensi sanci nekoho zabit a tudiz pro 90% hracu, co nemaji lvl 132 - 150, je nemozne se dostat do nejake PvP mapy a napr. mala svata rise je ted uplne mrtva)
- v PvP mapach snizit zisk/ztratu CB tak, aby to byla max polovina poctu CB, ktere ziska hrac za kill ve valce, preci jen ve valce je tezsi nekoho zabit a hrac ve valce pomaha i sve risi...
Mala svata rise
- vratit do teto mapy nosice utrapy (a odebrat je z druheho mesta), mohlo by jich zde byt i vice nez v druhem meste
- vratit do teto mapy monstra z kerindoru pro drop zbrani od lvl 57 a yangu
- upravit vstup pro level 40 - 69
Velka svata rise
- vratit tuto mapu a povolit vstup pro hrace lvl 70 - 110 (Cidonie by byla tedy od 110)
- meteory zin, posvatne ohne, lehci cerveny drak, monstra z kerindoru pro drop zbrani od lvl 100
Kralovsky system
- kral a vojevudci budou mit moznost navrhnout zmenu dane, aktivaci bonusu apod. a ve chvili, kdy jeden z hracu tuto vec navrhne spusti se hlasovani, ve kterem budou mit moznost vsichni hraci s PvP hodnosti hlasovat a kazdy bude mit pocet hlasu dle hvezdicek, ktere dana hodnost ma (Kral tedy 5 hlasu, Pesak 1 hlas...)
- kral bude mit moznost spustit trening v nove treningove mape, ktera bude dostupna vzdy jen pro hrace dane rise, kdyz kral zacne trening, tak se vsem hacum rise zobrazi "ukol", ktery kdyz otevrou, tak budou mit moznost kliknout a teleportovat se na trening (jako u valky cechu)
- cilem treningu bude zabit vsechna spawnuta monstra a hraci obdrzi odmeny podle toho jake poskozeni do monster dali behem treningu a podle narocnosti spustene treningove vlny (ze samotnych monster nic padat nebude)
Valky, PvP
- snizit obrany v PvP bonusech na 7 - 8% misto stavajicich 10% (at je trochu vice killu a vetsi zabava)
- ve valce zakazat mrenky a houbove elixiry (mrenky jsou nesmysl, protoze se proti tomu nelze branit a elixiry lze spamovat nebo pouzit autoclicker k nesmrtelnosti)
- zrusit moznost davat buff od samana jine postave ve valkach risi (100% buff extreme znevyhodnuje postavy jako je napriklad WP sura, ktery by normalne mohl byt na stejne urovni v pvp jako ostatni postavy)
- pokud se kral rise nedostavi do valky risi, tak jeho pravomoce prevezme postava s nejvice CB za predchozi tyden, ktera je ve valce
- v "neutralnich" mapach (napr. udoli orku, zeme pritazlivosti apod.) zakazat utocit na postavy s rozdilem levelu vyssim nez je napr. 20 - 30 levelu (neni moc zabavne, kdyz novacka lvl 50 nahani lvl 150..., jasne muze ho zabit drop s luxusni vybavou, ale porad je to lepsi pocit, nez kdyz ho zabiji nekdo s 3x vetsim levelem a u toho dropa to spis hrac veme, ze je proste horsi nez ten co ho zabil a ne, ze je to absolutne nefer)
Obchodovani
- pridat moznost vyhledavani ve vsech stankach na trznici a razeni dle ceny (treba za SD moznost koupit na 3 dny, tyden a mesic...)
Inventar
- pridat moznost rozrisovani inventare podle levelu (napr. na lvl 50 hrac bude mit moznosti celych 3 stranek, na lvl 100 celych 4 stranek a na lvl 150 celych 5 stranek, rozsirovani ale bude probihat postupne kazdych par levelu po radku/policku), na rozsireni by bylo potreba splnit urcite ukoly pro skladnika a zaplatit castku zavisejici na levelu hrace (preci jen 2 stranky jsou dost malo, kdyz jdete napr. dropovat do cidonie a tahnete si s sebou podpurne elixiry, kosti, pvm vybavu, pvp vybavu atd.)
Pristup do map pro levely 100+
Nemam zadny uplne konkretny navrh, co by se mohlo zmenit, ale je to spis takove zamysleni. Do levelu 100 (tedy nez hrac jde do swampu) jsou vsechny mapy volne pristupne bez jakychkoliv poplatku, casovych omezeni apod. ale nad lvl 100 neexistuje jedina mapa (krome cidonie, coz je pvp mapa), kam by mohl hrac kdykoliv jit a kdykoliv odejit treba koupit neco nebo odevzdat biologa. Na jednu stranu je pekne, ze hrac musi neco pro vstup splnit, ziskat apod. (dela to hru zajimevejsi), ale na druhou stranu to hrozne omezuje lidi, kteri maji i realny zivot a chteji se treba odreagovat na hodinku po praci. Od levelu 100 nemaji neexistuje zadna mapa, kam by mohl clovek proste zajit, zabit par monster nebo znicit nejaky meteor, neco dropnout a zase odejit bez toho aniz by musel neco platit nebo travit nejaky delsi cas pripravou nebo presouvanim se do teto mapy. Dle meho nazoru toto omezeni take hraje hodne velkou roli v tom, proc zde nehraje hodne lidi, co by zde mohlo jinak hrat a hlavne proc jsou lide jako ja, kteri proste kdyz nemaji v kuse delsi casovy usek, ve kterem maji jistotu, ze nebudou muset odbihat od PC, tak Ekuru proste radeji nezapinaji. Asi bych osobne nerusil treba poplatek za vstup do Entarianu nebo HG, ale napr. do swampu by se mozna mohl udelat volny stup primo od teleportera (treba po splneni tech ukolu o kterych jsem jiz psal) nebo pridat nejake jednoduche PvM mapy k tomuto ucelu (treba i s horsim vydelkem).
Přidána anketa
/Willy
-
- Lv.5
- Příspěvky: 21
- Registrován: sob 29. dub 2017 21:40:23
- Dal poděkování: 14 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Navrh na vsechno
Rád bych jen napsal svůj názor k jedné věci
Aby se upravila tato "nesmrtelnost v pvp" spíš bych viděl jiná řešení:
1. Globálně snížit odolnost proti schopnosti ve věcech ( shell 8 --> 6, Schop +9 14 ---> 12, Náramek dračí s tavbou 14 --> 12, Tvrzený štít 8---> 6, Karma 10 --> 8, Kosti 20 ---> 15) (čísla jen pro orientaci )
2. Opravit obranu magií a přidat více průniků. Aby průnik mohlo dát každé kouzlo a Dmg by se zvedal podle příslušné hodnoty. ( Magická kouzla průnik = magická obrana * schop, Fyzická kouzla = Fyzická obrana * schop, Sekání tak jak je .. fyzická obrana * prům. škoda)
a možná lehká změna vzorce na výpočet průniku kouzlem neboť žádný buff od šamana na průnik není. ((průnik -10)*0,25 +5) ---> ((průnik -10)*0,35 +5))
Jen tu sypu své nápady ... nechte mě žít
Podle mě nejhorší věc co by jsi v PvP mohl změnit neboť "Fullky" v pvp hlavně profitují z odolnosti proti schopnosti a tudíž tato změna by právě postihla nejvíce všechny PvP postavy menšího levelu ( ještě zvětšilo propast mezi lvly do 110 a postavami 145+)Valky, PvP
- snizit obrany v PvP bonusech na 7 - 8% misto stavajicich 10% (at je trochu vice killu a vetsi zabava)
Aby se upravila tato "nesmrtelnost v pvp" spíš bych viděl jiná řešení:
1. Globálně snížit odolnost proti schopnosti ve věcech ( shell 8 --> 6, Schop +9 14 ---> 12, Náramek dračí s tavbou 14 --> 12, Tvrzený štít 8---> 6, Karma 10 --> 8, Kosti 20 ---> 15) (čísla jen pro orientaci )
2. Opravit obranu magií a přidat více průniků. Aby průnik mohlo dát každé kouzlo a Dmg by se zvedal podle příslušné hodnoty. ( Magická kouzla průnik = magická obrana * schop, Fyzická kouzla = Fyzická obrana * schop, Sekání tak jak je .. fyzická obrana * prům. škoda)
a možná lehká změna vzorce na výpočet průniku kouzlem neboť žádný buff od šamana na průnik není. ((průnik -10)*0,25 +5) ---> ((průnik -10)*0,35 +5))
Jen tu sypu své nápady ... nechte mě žít

- yatchman
- Lv.19
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 158 poděkování
Re: Navrh na vsechno
Suprově sepsané, ve většině výborná řešení na oživení hry. Za mě rozhodně ano v podstatě ve všem, jen ten návrh, který se týká tržnice, se mi tedy absolutně nelíbí - kompletně by to zničilo obchod na serveru a jen by to víc a víc snížilo ceny. Tahle část nemá s celým příspěvkem, který je objektivní, nic společného...to je spíš jen řešení pro tebe, protože nejspíš nerad hledas. Nicméně myšlenka vsech ostatních bodů je opravdu dobrá. Super.
Hraju, protože jsem debil...
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Navrh na vsechno
To s tou trznici je vec, ktera funguje na 99% hrach podobnych metinu a take jiz na vetsine metin serveru. To porovnani cen by hodne pomohlo novym hracum, kteri se neorientuji moc v cenach nebo tem, co treba dele nehrali, aby je nemohl nekdo okrast. Stejne tak by to zamezilo dosti "podvodum", ze nekdo hodi vec za 1kk a mezi ne za 1kkk. Hraci co prodavaji za ferove ceny by svoje itemy rychleji prodali a ti co schani neco specifickeho rychleji nasli.
Jedine v cem je problem, ze by to zruinovalo ty co po restaru zalozi predrazeny stanek a maji to tam cely tyden, nez se nekdo nachyta nebo proste okradaji novacky tim, ze jim nalhavaji nesmyslne ceny. Podle meho nazoru vydelavani prekupovanim veci vice mene jen obira predevsim novacky, kteri neznaji moc ceny a myslim si, ze je lepsi, kdyz aktivni hraci jednoduseji najdou co chteji koupit nebo prodaji itemy za rozumnou cenu, nez kdyz ma nekdo moznost "obirat" ostatni a nemusi ani hrat.
Jedine v cem je problem, ze by to zruinovalo ty co po restaru zalozi predrazeny stanek a maji to tam cely tyden, nez se nekdo nachyta nebo proste okradaji novacky tim, ze jim nalhavaji nesmyslne ceny. Podle meho nazoru vydelavani prekupovanim veci vice mene jen obira predevsim novacky, kteri neznaji moc ceny a myslim si, ze je lepsi, kdyz aktivni hraci jednoduseji najdou co chteji koupit nebo prodaji itemy za rozumnou cenu, nez kdyz ma nekdo moznost "obirat" ostatni a nemusi ani hrat.
-
- Lv.9
- Příspěvky: 57
- Registrován: pon 01. říj 2012 16:00:52
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 95 poděkování
Re: Navrh na vsechno
Snížení obran v pvp? Pro tuhle možnost můžou být jen ti, co do současných válek ani nechodí (což je zrovna tvůj případ, pokud ne, klidně mě vyveď z omylu) nebo maximálně dálkové postavy, které do chumlu moc nemusí. Při dnešním pvp, ve kterém se přes maximální obrany dostává klidně 8-10k kritikem, který má každá druhá postava zhruba 50%, je boj v chumlu otázka několika málo sekund a to, jak píšeš, většina kliká houby ve velkém. Není problém zabít v pár lidech během pár sekund jakéhokoliv hráče, který chodí do války.
Osobně bych spíš obrany přidával, než ubíral - například přidáním nových entarianských kol biologa s odměnami na obranu
/Mevrik
Osobně bych spíš obrany přidával, než ubíral - například přidáním nových entarianských kol biologa s odměnami na obranu
/Mevrik
-
- Lv.7
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 14. led 2013 19:38:51
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Navrh na vsechno
S těmi obranami, to by byl v kurzu opět pouze BM sura, archer a healer. Ostatní se ani nepřiblíží a už by ležely. Když pomineme využití mřenek.
-
- Lv.8
- Příspěvky: 45
- Registrován: ned 09. led 2011 9:04:26
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Navrh na vsechno
Zdravím,
něco k tomu napíšu, je to jen můj pohled na návrh, jestli se to udělá nebo ne, je mi šumák, ale osobně se mi spousta věcí nelíbí.
Do map jako orkové, ledovka a tak dále nechodí vůbec nikdo, do přitažlivky dnes skoro nikdo. Pokaždé, když se tam portnu tak jsou buď 4 ch volné, nebo 3 ze 4. Pro koho to budeme přidávat, zlepšovat drop? To samé jeskyně? Pro toho jednoho dropera? Přijde mi, jak když je většina návrhů dělána na stav před čtyřmi, pěti lety. A propo, proč dávat nějaké výhody v biologovi, karmě za yangy, které tu každému přetékají, proč to nedat za nákup v IS. Jestliže chce hráč předhonit standardní hraní a jiné hráče, ať za tuto vymoženost zaplatí majiteli hry. Malá, velká svatá opět jsme u bodu, kdy někdo tahá PvM postavy na mapu, aby je tam mohli masakrovat PvP postavy. Inventář. Nikdy jsem nepochopil, proč hráči u sebe neustále tahají plný inventář věcí, které vůbec v ten daný moment nepotřebují, vždyť mají obrovský sklad, nebo je to návrh pro dropery do swampu, aby se nemuseli obtěžovat s vysypáváním se? A pokud ano, tak na měsíc jako prémko a zas za platbu majiteli. Atd atd atd.
něco k tomu napíšu, je to jen můj pohled na návrh, jestli se to udělá nebo ne, je mi šumák, ale osobně se mi spousta věcí nelíbí.
Do map jako orkové, ledovka a tak dále nechodí vůbec nikdo, do přitažlivky dnes skoro nikdo. Pokaždé, když se tam portnu tak jsou buď 4 ch volné, nebo 3 ze 4. Pro koho to budeme přidávat, zlepšovat drop? To samé jeskyně? Pro toho jednoho dropera? Přijde mi, jak když je většina návrhů dělána na stav před čtyřmi, pěti lety. A propo, proč dávat nějaké výhody v biologovi, karmě za yangy, které tu každému přetékají, proč to nedat za nákup v IS. Jestliže chce hráč předhonit standardní hraní a jiné hráče, ať za tuto vymoženost zaplatí majiteli hry. Malá, velká svatá opět jsme u bodu, kdy někdo tahá PvM postavy na mapu, aby je tam mohli masakrovat PvP postavy. Inventář. Nikdy jsem nepochopil, proč hráči u sebe neustále tahají plný inventář věcí, které vůbec v ten daný moment nepotřebují, vždyť mají obrovský sklad, nebo je to návrh pro dropery do swampu, aby se nemuseli obtěžovat s vysypáváním se? A pokud ano, tak na měsíc jako prémko a zas za platbu majiteli. Atd atd atd.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.3
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon 19. črc 2010 12:38:09
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Navrh na vsechno
Údolí orku, poušť atd ANO
Kerindor NE
Jeskyně ANO
Swamp ANO
Entarian NE
Biolog karma NE
Získání cb ANO (získání cb bez války 1 za 14 dní...)
Malá svatá ANO
Velká svatá ANO
Královský systém NE
Válka pvp NE
Obchodování NE
Inventář NE
Přístup 100+ NE
//Dráček
Kerindor NE
Jeskyně ANO
Swamp ANO
Entarian NE
Biolog karma NE
Získání cb ANO (získání cb bez války 1 za 14 dní...)
Malá svatá ANO
Velká svatá ANO
Královský systém NE
Válka pvp NE
Obchodování NE
Inventář NE
Přístup 100+ NE
//Dráček
-
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Navrh na vsechno
Ondro, podla mňa si niektoré veci vystihol. Príliž vela dropu je problémom v metine. Aj drop yangov a podobne ako si to tam všetko vypísal by bolo v poriadku. Nesúhlasím však s jazdeckými zvieratami, bolo by to podla môjho moc jednoduché jazdiť po mape s tým, že kosti nájdeš za 3min.
Ja práve s týmto PvP návrhom alebo zmenou súhlasím. Vyhlo by sa tomu malému počtu hráčov vo ware. A bolo by možné aj pre menšie lvly zabojovať si o krála. Práve z dôvodu, že králom sa môže stať fakt ktokoľvek, bez rozdielu od lvl. Rozhodne by to prilákalo aj hráčov z iných serverov, z dvôvodov ako napísal Almacollo. Ale odolnosť v shell by som naopak nechal ako je. No ešte tu je to ako napísal nižšie Mevrik. DMG by nabral na sile. Preto si myslím, že pre úpravu PvP v dnešných dobách by trebalo znížiť aj útok v PvP bonusoch a kamenoch alebo naopak zvýšiť HP vo veciach. Bohužial by trebalo následne prepísať celý DMG príšer, čo by taktiež nebolo až tak jednoduché na zrealizovanie.Almacollo píše:Rád bych jen napsal svůj názor k jedné věciPodle mě nejhorší věc co by jsi v PvP mohl změnit neboť "Fullky" v pvp hlavně profitují z odolnosti proti schopnosti a tudíž tato změna by právě postihla nejvíce všechny PvP postavy menšího levelu ( ještě zvětšilo propast mezi lvly do 110 a postavami 145+)Valky, PvP
- snizit obrany v PvP bonusech na 7 - 8% misto stavajicich 10% (at je trochu vice killu a vetsi zabava)
Aby se upravila tato "nesmrtelnost v pvp" spíš bych viděl jiná řešení:
1. Globálně snížit odolnost proti schopnosti ve věcech ( shell 8 --> 6, Schop +9 14 ---> 12, Náramek dračí s tavbou 14 --> 12, Tvrzený štít 8---> 6, Karma 10 --> 8, Kosti 20 ---> 15) (čísla jen pro orientaci )
2. Opravit obranu magií a přidat více průniků. Aby průnik mohlo dát každé kouzlo a Dmg by se zvedal podle příslušné hodnoty. ( Magická kouzla průnik = magická obrana * schop, Fyzická kouzla = Fyzická obrana * schop, Sekání tak jak je .. fyzická obrana * prům. škoda)
a možná lehká změna vzorce na výpočet průniku kouzlem neboť žádný buff od šamana na průnik není. ((průnik -10)*0,25 +5) ---> ((průnik -10)*0,35 +5))
Jen tu sypu své nápady ... nechte mě žít
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »


@
ChunjoKing « sob 10:21 am »


@
Tomori « sob 10:11 am »


@
jogurd007 « sob 9:50 am »


@
SELDA « sob 9:15 am »


@
asdis « sob 9:13 am »


@
ChunjoKing « sob 4:53 am »


@
SELDA « pát 11:02 pm »


@
D3rmott « pát 7:23 pm »


@
Mionix « pát 7:09 pm »


@
ChunjoKing « pát 11:24 am »


@
Mionix « pát 10:58 am »


@
07lukasek071 « pát 10:27 am »


@
ChunjoKing « pát 9:35 am »


@
Suko201 « čtv 9:40 pm »


@
Suko201 « čtv 9:38 pm »


@
Suko201 « čtv 9:36 pm »


@
ChunjoKing « čtv 9:14 pm »


@
Suko201 « čtv 8:22 pm »


@
ChunjoKing « čtv 7:47 pm »


@
Cassper17 « čtv 7:05 pm »


@
Tomori « čtv 6:43 pm »


@
Suko201 « čtv 6:40 pm »


@
libast « čtv 6:39 pm »


@
Suko201 « čtv 6:37 pm »


@
Relly « čtv 6:03 pm »


@
Grout « čtv 5:43 pm »


@
jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »


@
SELDA « čtv 5:34 pm »


@
Revus « čtv 5:21 pm »


@
Fogru « čtv 5:20 pm »


@
jogurd007 « čtv 5:16 pm »


@
Suko201 « čtv 5:05 pm »