Úpravy války říší
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Cyklista
- Lv.15
- Příspěvky: 122
- Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
- Dal poděkování: 64 poděkování
- Dostal poděkování: 63 poděkování
Re: Úpravy války říší
Několik takových témat tu je vždycky se to snažilo nějak oživit ale pak to stejně zase upadlo v zapomnění....
Mně se nápad líbí i přes všechny "nevýhody" co tu mnozí z vás píšou
Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Co se týče počtu lidí neviděl bych v tom problém. Ještě 2 týdny zpět i do velký války chodilo 7 lidí ze žlutý a 10 z modrý a vzhledem k tomu že řezat se s lidma hlava nehlava je zábava na každym lvl tak o účast podle mě nebude nouze (minimálně taková jako je výše zmíněno...)
Mě spíš napadlo (aby si všechny 150ky neudělaly nadupaný postavy 95) udělat obě války ve stejnou dobu. Přeci jen 2 války týdně je málo.
A rozhodně bych zavedl zvláštní hodnosti aby ti co chodili do "hlavní" války měli nějakou výhodu (minimálně výše žoldu) oproti těm menším.
Malou svatou bych udělal na způsob cidonky. Nasázel bych tam bosse ze kterých by byl solidní drop, nějaký mobky (úměrně vůči lvlu hráčů), metiny, cokoliv.. Aby lidi měli důvod tam zajít.
Dets ól
Mně se nápad líbí i přes všechny "nevýhody" co tu mnozí z vás píšou
Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Co se týče počtu lidí neviděl bych v tom problém. Ještě 2 týdny zpět i do velký války chodilo 7 lidí ze žlutý a 10 z modrý a vzhledem k tomu že řezat se s lidma hlava nehlava je zábava na každym lvl tak o účast podle mě nebude nouze (minimálně taková jako je výše zmíněno...)
Mě spíš napadlo (aby si všechny 150ky neudělaly nadupaný postavy 95) udělat obě války ve stejnou dobu. Přeci jen 2 války týdně je málo.
A rozhodně bych zavedl zvláštní hodnosti aby ti co chodili do "hlavní" války měli nějakou výhodu (minimálně výše žoldu) oproti těm menším.
Malou svatou bych udělal na způsob cidonky. Nasázel bych tam bosse ze kterých by byl solidní drop, nějaký mobky (úměrně vůči lvlu hráčů), metiny, cokoliv.. Aby lidi měli důvod tam zajít.
Dets ól
-
- Lv.7
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 14. led 2013 19:38:51
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Úpravy války říší
Tohle je to, co jsem nechtěl. I já i GM team bude chtít nechat hlavní war jako tu pro velký lvly a rozhodně nikdo nechceme oslabit už tak slabou war. Navíc teď je docela in mít pvp 95 lvl , co jsem si všiml, tak hlavně z Jinno hráči tvoří pvp 95 lvl a vypadá to, jako že se dost lidí baví, když se to docela rozmohlo.Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Je to docela dlouho, co tu tohle téma leží, mohl by se vyjádřit nejlépe i někdo z teamu , aby zmínil proč se popřípadě nápad nezrealizuje. dík
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 48 poděkování
- Dostal poděkování: 55 poděkování
Re: Úpravy války říší
A čo tak obmedziť hodnosť kráľa na level 100+? Aj tak sú to väčšinou levely 150 čo majú kráľa, nič by sa vlastne nestalo, akurát by sa v tom urobil poriadok a vojna do levelu 95 by bola len pre bonusy pre ríšu a pre zábavu (a CB na nákup a žold samozrejme) a veľká by bola pre tých, ktorí chcú kráľa... teraz kráľ možno nič neznamená, ale to sa určite časom zmení a bude dôvod, prečo o ten titul bojovať a zúčastňovať sa veľkej alebo oboch
druhý pokus! (prvý vyšiel )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
- Minnoroth
- Lv.13
- Příspěvky: 92
- Registrován: pát 18. bře 2016 14:29:30
- Dal poděkování: 51 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Re: Úpravy války říší
Předem upozorňuji, že jsem to psal jako úplně nový návrh, ale bylo mi zamítnuto přidání kvůli existenci tohoto návrhu, takže jsem to jen překopíroval
Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!
Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth.
Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!
Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth.
Minnoroth
- Akemos
- Lv.21
- Příspěvky: 323
- Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
- Dal poděkování: 97 poděkování
- Dostal poděkování: 141 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy války říší
Já bych navrhl aby se na týden(snad to ta smetánka vydrží)omezil vstup omezil do 110 lvl myslím že by to nebyl moc velký zásah...a vidělo by se zda maj takové války smysl.Minnoroth píše:Předem upozorňuji, že jsem to psal jako úplně nový návrh, ale bylo mi zamítnuto přidání kvůli existenci tohoto návrhu, takže jsem to jen překopíroval
Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!
Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth.
-
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Války říší
Čágo, napadl mě takový návrh pro zlepšení hratelnosti a vyrovnanosti válek říší. Jedná se o to, v momentální situaci že hodně lidí útočí na nepřátelskou říši ze spawnu, kde jsou naprosto v bezpečí a můžou si na sebe nasadit výbavu s kompletními útoky a brát kotle případně vás nepřátelská říše natáhne k nim na spawn a tam už není jiné východisko než se nechat zabít. Proto návrh vytvářím je prostý a unikátní nic podobného jsem nezažil že by na ekuře bylo. Takže k návrhu jedná se o to, že když hráč ze spawnu napadne kohokoliv z nepřátelské říše ze safe zóny zruší se mu PvP ochrana po dobu dejme tomu 10ti sekund a stane se tak možným cílem pro nepřátelskou říši. Hráči, kteří toto útočení ze safe zóny praktikují budou sice brečet, ale konečně se ty války stanou hratelnými. Když s něčím kdokoliv nebude souhlasit má možnost to napsat pod toto téma.
Sloučení dvou témat a příspěvků v jeden.
/Willy
Sloučení dvou témat a příspěvků v jeden.
/Willy
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1049 poděkování
Re: Války říší
Také je možnost se k respawnu nepřibližovat. To je ta nejjednodušší. Pokud by se toto zavedlo, došlo by opět k tzv. obléhání respů tak, že by slabší říše neměla ani možnost vylézt ven a začít efektivně bojovat. Jednoduše by se protivníci natlačili až k respawnu a nenechali by nikoho vylézt. To už tu v minulosti bylo a byly na to rovněž stížnosti. Současný systém sice nahrává obráncům, ale pouze v určitém dosahu od respawnu. Takže osobně nevidím důvod ho nějak měnit.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Války říší
S tímto bych úplně tak nesouhlasil, vždy se dá vylézt ikdyž ta přesila je 2 až 3 násobná já osobně klidně chodím mezi ně i sám sice, ale nedělat nic není řešení. Toto je alternativní možnost která tu ještě nebyla. Ono k respawnům se musí jestli si chce člověk zaválčit píšu to jako hráč, který ty války chodí a ví jak to tam vypadá. Ale momentálně většina lidí si naleze na spawn a v klídku si válčí aniž by byli ohroženi, proto tato možnost by ty války udělal tím stylem. Klidně si buď na spawnu a útoč, ale počítej s tím že ti to protihráči budou moci vrátit né li tě dokonce zabít. Né jak je to nyní prakticky si na spawnu nasadí věci na útok schop, útok na postavy a mají z toho jen prospěch ti, kteří praktikují útočení z respů.
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Úpravy války říší
Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- Spartaa16
- Lv.25
- Příspěvky: 522
- Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
- Bydliště: Kroměříž
- Dal poděkování: 215 poděkování
- Dostal poděkování: 197 poděkování
Re: Úpravy války říší
Připomíná mi tahle situace fotbal, kde slabší tým prostě jen brání, betonuje a čeká na brejky.
Osobně nechápu, proč když někdo útočí ze spawnu automaticky ty nemůžeš útočit na něj.
Tak to bylo i ve staré svaté pak zavedeno, jakmile vstoupíš do svaté, už nemůžeš nikde na spawn, něco jako aréna, není kam útect, žádný spawn.
Tímto momentálně systém nahrává těm průnikařům, co to pálí ze spawnu, spíš se divím, že jich není ještě více, protože stačí udělat vše full prům, max. na průnik jen z pohodlí domova(spawnu) střílet lukem, nehledě na to, že to může dělat jak dagger tak archer.
Nechal bych buffy na spawnu a automaticky, kdo vystřelí šíp, či začne střílet kouzla by ho to koplo do války za nějakou bránu(schody) a problem solved. Když to tak fungovalo dřív ve svaté, nevím proč by to tak nemohlo fungovat i ve válce.
Osobně nechápu, proč když někdo útočí ze spawnu automaticky ty nemůžeš útočit na něj.
Tak to bylo i ve staré svaté pak zavedeno, jakmile vstoupíš do svaté, už nemůžeš nikde na spawn, něco jako aréna, není kam útect, žádný spawn.
Tímto momentálně systém nahrává těm průnikařům, co to pálí ze spawnu, spíš se divím, že jich není ještě více, protože stačí udělat vše full prům, max. na průnik jen z pohodlí domova(spawnu) střílet lukem, nehledě na to, že to může dělat jak dagger tak archer.
Nechal bych buffy na spawnu a automaticky, kdo vystřelí šíp, či začne střílet kouzla by ho to koplo do války za nějakou bránu(schody) a problem solved. Když to tak fungovalo dřív ve svaté, nevím proč by to tak nemohlo fungovat i ve válce.
P1P097 ©
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Pajik « pát 10:05 am »
@
Makarov « čtv 8:21 pm »
@
Pajik « čtv 7:00 pm »
@
MoCKeR « čtv 5:51 pm »
@
Pajik « čtv 4:56 pm »
@
Mionix « čtv 4:30 pm »
@
MoCKeR « čtv 2:40 pm »
@
MoCKeR « čtv 2:32 pm »
@
MoCKeR « čtv 2:29 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 3:59 pm »
@
Makarov « stř 8:25 am »
@
qSTRoNgMANp « úte 11:36 pm »
@
Makarov « úte 8:38 pm »
@
Makarov « úte 8:36 pm »
@
Hakan « úte 8:34 pm »
@
kovardominik « úte 8:23 pm »
@
Makarov « úte 8:02 pm »
@
Makarov « úte 8:00 pm »
@
Mionix « úte 7:39 pm »
@
qSTRoNgMANp « úte 5:13 pm »
@
Makarov « pon 6:37 pm »
@
Mionix « pon 6:32 pm »
@
Makarov « pon 6:28 pm »
@
Makarov « pon 6:25 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 4:14 pm »
@
Makarov « pon 9:08 am »
@
Suko201 « pon 9:06 am »
@
suja97 « ned 11:48 pm »
@
suja97 « ned 11:47 pm »
@
Mionix « ned 5:34 pm »
@
Gulik « ned 4:08 pm »
@
Suko201 « sob 10:50 pm »
@
fyxicek « sob 10:41 pm »
@
Pajik « sob 10:14 pm »
@
fyxicek « sob 8:17 pm »
@
Mionix « sob 7:01 pm »
@
KynutaBuchta « sob 4:44 pm »
@
fyxicek « sob 3:23 pm »
@
Mionix « sob 12:54 pm »
@
Suko201 « pát 7:43 pm »
@
suja97 « pát 7:21 pm »
@
suja97 « pát 7:19 pm »
@
NikolAstrid « čtv 11:15 pm »
@
Suko201 « stř 9:36 pm »
@
Mionix « stř 1:54 pm »
@
schvarz « úte 3:39 pm »
@
Mionix « úte 8:04 am »
@
Hakan « pon 9:14 pm »
@
schvarz « pon 8:49 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 10:12 am »
@
Suko201 « pon 9:29 am »
@
CrazyBull « ned 7:55 pm »
@
CrazyBull « ned 7:53 pm »
@
Mionix « ned 4:03 pm »
@
CrazyBull « ned 12:45 pm »
@
Suko201 « ned 12:40 pm »
@
Mionix « ned 12:38 pm »
@
CrazyBull « ned 8:58 am »
@
Mionix « sob 5:59 pm »
@
Relly « sob 1:56 pm »