Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
Creatiwe
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18. kvě 2017 15:21:14
Dal poděkování: 180 poděkování
Dostal poděkování: 72 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Creatiwe » sob 03. bře 2018 11:34:00

MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.
GAME OVER
*DARKO*

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 12:03:00

Creatiwe píše: sob 03. bře 2018 11:34:00
MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.

ale chápeš to že tím by se zrušila možnost mít buff postavy ve válce říší že?
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ovechkin » sob 03. bře 2018 12:46:31

Pálit z bezpečí respu vesele a bez nebezpečí vlastní smrti je vůči soupeřům ne právě v duchu fair-play, jak píše CaptainFt ve svém návrhu. Ostatně toto podobné je vidět u dálkařů i na volném prostoru, kde stojí nejlépe za svými spolubojovníky a střílejí. Pokud zaútočíš extra na něj, tak to vyřeší praporem a bere do zaječích. . poté, když vidí, že jsi jej nechal . .vrací se na své původní místo za záda svých spolubojovníků a s radostí s povedeného únikového manévru střílí dál a hlavně pozdaleka :help: Setkal jsem se i s tím, že se povedlo jednoho takového sundat a ve vteřině mi blikalo pm :D pry jsem zbabělec že mám set na jeho charakter. Ve skutečnosti jsem měl univerzální sadu na všechny. .to jen on měl místo obran útoky. . No alespoň stojí na bitevním poli a dělá na co má odvahu . .no budiž :D To s tím střílením z respu už je vyšší level umění války :roll: K dokonalosti tvého návrhu Capitane by bylo střílení, kouzlení z respu úplně bloknout. .jednoduše se napíše upozornění při pokusu vystřelit : Z tohoto místa nemůžeš zaútočit. Tak jak to je tuším na náměstí. Lidově řečeno je potřeba vystrčit zadek z domečku, pokud chceš jako s někým vůbec bojovat. Mithra zde podotknul : nechodit k respum blízko. .no také řešení , ale když pozorujeme průběh válek , tak se bojuje hlavně u nich. Úterní mapa je sice často nazývána jako běhací, ale stejně se boje konají zase jen u respů. Neni vidět, že by se čekalo a uprostřed arény, až nepřítel přijde
na souboj. Možná ty oběžné uličky vedoucí k nepřátelům kdyby vubec nebyly a byly by jen delší skalní soutěsky vedoucí pouze do středové skalní arény mohlo by to vytahnout ony střelce dálkového typu z respu, pokud chtějí nějaké ty CB získat. Ale to je jen takový malý nápad, který jsem si dovolil k tvému návrhu připojit děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 13:04:19

Rozhodně taky jedna z možností kompletní bloknutí kouzel jak pro ně z respu do lidí co stojí před a pro nás kteří s tím více méně nic neuděláme (momentálně). Ale stále stoupnou si před ten spawn kousek a jakmile uvidí že po nich někdo útočí zalezou z5 na spawn a až toho dotyčný nechá a budou se moci vrátit tak to udělají znova pořád a pořád dokola, ale i přesto je to taky jedna z možností, která by aspoň částečně vyřešila. Proto finální verze by byla zaútočíš buď z respu kde se ti PvP ochrana zruší na 10s a nebo z před respu s tím, že když se vrátíš na resp. a zaútočil si na někoho tak stále pvp ochrana se objeví dejme tomu až po 5s do té doby bude těch 5s budeš být stále moci napaden.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 13:31:58

Napadla mě ještě jedna možnost jak by mapy mohly být udělány. Příkládám screen - je v něm něco málo nakresleno sice musely by se udělat nové mapy, ale tak to by snad nebyl takový problém. Je tam napsáno barvy červená, modrá a žluta by byly spawny. Hnědé ohraničení by bylo místo pro buffy tak aby si je každé mohl nastavit tak jak by chtěl ovšem nesměl by stoupit do bitevního pole, nebylo by cesty z5. S postavy, které válčí by vstoupily na bitevní pole ovšem bylo by možné, když by hráči s postavami zašli ke hranici kde mají buffa a mohly by se nabuffovat s tím, že by nemohly hranicí projít z5 do bezpečí, ale museli by se nabuffovat při možném napadením nepřátelským bojovníkem. Mapa by nebyla obrovská byla by tak akorát aby se hráči viděli jakmile se spawnou, každý hráč by si nějakým portem určoval místo kde se chce spawnovat u buffa nebo tak... Zámek na port by bylo možné měnit pozice ovšem bylo by ohraničení kde max. se může spawnout tedy nemohl by se spawnout např. na místě spawnu pro jiné říše. Snad jsem to napsal tak aby to bylo k pochopení.
Ekura mapa válek..jpg

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » sob 03. bře 2018 16:12:35

Tak predevsim,
Valka risi je kolektivni event a jde v nem v prvni rade o vitezstvi rise. K tomu prispivaji jak bojovnici v poli, tak strelci z respawnu a dokonce i ti co jen stoji, ale poctive buffuji. Kazdy svym vlastnim dilem. Pokud bojujes u vlastniho respu (predpokladam, ze jsi v tu chvili v mensine), pak ti strelec kryjici ti zada, velmi usnadni boj. Mas tedy daleko vetsi sanci nekoho zabit. Rovnez to mas bliz do boje. Je li tva rise v presile, pak pravda asi pobezis dal a u nepratelskeho reapawnu jsi zasypavan sipy, ale je jen tva volba jak blizko se k respawnu pustis. Vzdyt te nikdo nenuti behat na dostrel. A pokud se nebudou bojovnici na blizko poustet na dostrel, pak strelci bud budou bezmocne koukat nebo budou muset take do otevreneho pole. A tam jsou razem v nevyhode, pokud nejsou kryti svou pechotou. Takhle to je od pocatku valecnictvi. A system tezka pechota vpredu, strelci za ni, se s jistymi obmenami pouziva prakticky dodnes. Co tedy na systemu menit? Leda taktiku.
Pokud bych mel ja osobne napsat svuj navrh na potrebnou zmenu ve valkach risi, pak by se jednalo o odmenu pro buffery. Nikoliv ty co trpce stoji a cekaji nez jejich uzivatel umre, ale pro ty postavy, na nichz hraci opravdu celou valku poctive podporuji svymi buffy ostatni postavy. Ovsem tohle nejak smysluplne a nezneuzitelne navrhnout je orisek, ktery jsme zatim nerozlouskli.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 16:20:49

@ TronikDark « sob 4:17 pm »
Ten Evilov a) návrh je super to by bola paráda valky bez bufu len z obranama za pokus by to stalo zákaz bufovania vo valke za mna👍🏻
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » sob 03. bře 2018 17:04:58

Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 17:13:51

yatchman píše: sob 03. bře 2018 17:04:58 Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Ale hrad můžeš furt nějakým stylem dobít,spawn ne :D
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 18:04:58

To já si myslel že ve válce říší jde hlavně o zábavu a až potom o výhru říše. Taktika je taková jaká je. S tím že v momentálním systému se nahrává dálkovým postavám v každém směru, taky proto je tu hodně hráčů hraje. A nikdo s tím nic nechce dělat, protože je podle vás válka takto v pořádku. Napíšu to narovinu nagivujte si postavy kompletně načtené s max. obranami atkp. a jděte si tu válku zkusit a až potom tu má cenu něco psát, protože si to vyzkoušíte na vlastní kůži, jak ty války vypadají a na co se tam hraje a hlavně jakým stylem. Doporučuji právě to čekání opodál od spawnu - pochopíte pak proč. Dále odměna pro buffy nevadí mi to, ale když už jste přidali tu blokaci těch buff kouzel mimo skupinu tak nevím proč to chcete řešit až teď upřímně pochybuji, že se tu najde ještě pár lidí co jdou ztrácet čas do války buffováním, když si můžou zajít kerindor a něco vydělat a tvořit prostě si hrát, aby se pak do těch válek mohli dostat sami a bojovat. A tahat sem bojové taktiky, které se vedou v realitě. Todle je prostě jenom hra, která vás má bavit. Vzhledem k tomu že ekura není P2W ovšem i být klidně může. Tak by to především mělo být fair play aspoň v těch válkách řiší, které mají sloužit k tomu aby jste si zabojovali a rozhodně ne k čekání na někoho jestli se rozhodne vylézt to můžeme stát ve městě a čekat tam než se tam někdo ukáže a bude chtít bojovat s tím že si tam sice nezískáme CB, které tu každý hráč řeší. Trošku vám přiblížím to čekání, když bych se držel dál od spawnu jak to vypadá - stojím čekám přiběhne dálková postava útočí na vás z dálky jakmile jí to chcete vrátit obrátí se a utíká na spawn za dalšíma tragédama, kde pak na vás začne útočit celá ta nesmrtelná skupinka, takže se musíte zase vrátit opodál a znova udělá ta dálková postava a vy budete mít ten samí reflex jí to vrátit a pořád dokola. Ovšem, když už je jich dostatečný počet tak se i rozhodnou něco zkusit a vy jdete po té dálkové postavě tak ta začne zase utíkat na spawn a útočit do vás z bezpečné zóny. Takže mi vysvětlete, kde v tomto momentálním chodu válek říší je ta zábava. Nabídl jsem návrh = útoč ze spawnu 10s bez pvp ochrany, útoč z předspawnu s tím že utečeš na spawn pvp ochrana nebude fungovat ještě 5-10s. Spawn je něco jako hrad? Tak v tom případě mi vysvětli proč hrady byli nějakým stylem dobytelné a spawn nelze nijak narušit? :) A nové mapy pro války říší by taky nevadily, přece jen už tu pár slušných roků jsou ty samé jedna je běhací a nudná a právě dosti využívaná na to útočení ze spawnu, druhá ta zimní je v pohodě a je to na ní zabavnější, a třetí písková ta je zase moc obrovská, rozhodně by neuškodilo tu mapu zmenšit aby bylo více akce a zábavy.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?

Who is chatting

offline Mionix