Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » úte 06. bře 2018 12:25:38

XBuffvsechX píše: úte 06. bře 2018 12:18:34 Ten nápad s územím "Capture the flag" (např.) by se mohl využít. Dostat 10CB za přenesení vlajky na dané území. Určitě by se to dalo nějak promyslet, aby to byla stále bitka o nejvíc CB, ale aby si i ti, co nemají zrovna nejlepší eq a neumírali, tak zapojili do války přenosem vlajky na dané území a tam ho strážit nějakou dobu.
Obávám se, že z toho bude akorát hra na honěnou. Vyzkoušej si v cechovních válkách. Tam podobný koncept funguje.
co by asi fnugovalo, by byl kruh uprostřed arény. V okamžiku kdy by byl obsazen jedinou říší, té by naskakovaly body (nikoliv postavám, ale říši). Jakmile by v kruhu stála postava cizí říše, přísun bodů by se zastavil. To by nejspíš vyřešilo i tu zde tolikrát zmiňovanou střelbu z respawnu. Rázem by byl důvod bojovat na středu a ne u respů.

Ovšem na druhou stranu je to koncept, který značně oslabí početně slabší říše. Tzn. říše která postaví nejvíc bojovníků bude vítězit. Takže opět komplikace.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Odpovědět