Ticket na prodanem účtu

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 155 poděkování

Ticket na prodanem účtu

Příspěvek od yatchman » úte 13. bře 2018 16:17:04

Zdravím,
stalo se tu někomu, že poslal ticket z účtu, který vzápětí prodal? Včera večer jsem totiž psal ticket z účtu, který jsem hned potom prodal přes HM a nevím, jakým způsobem se to teď bude řešit. Nějaké tipy a postřehy, případně odborný názor pana Mithry?
Hraju, protože jsem debil...

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Ticket na prodanem účtu

Příspěvek od Mithra » úte 13. bře 2018 16:42:34

Odborný názor pana Mithry je takový, že napiš tiket znovu z jiného účtu.

Odpověď na původní tiket sice v takovém případě přijde na e-mail, na kterém se prodaný účet nacházel, ale už na ni nebudeš moct nijak reagovat, protože k odeslání odpovědi bys potřeboval přihlášení na účtu, který již neužíváš.

Obecně doporučuji v situaci, kdy máte na supportu odeslaný tiket s něčím opravdu důležitým k řešení, účet nenabízet na HM ani neměnit e-mail.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Zamčeno