všichni víme, že expení z levelu 80-100 není žádná sranda, je to xx hodin mlácení na metinech/bossech a je z toho v podstatě nulový výdělek. Od levelu 100 se dá až do 150 levelu expit a zároveň vydělávat, takže si myslím, že i nižší levely by měly mít nárok expit a vydělávat zároveň. Za poslední měsíc jsem denně buď to poradil nebo nějak pomohl 2-3 novým hráčům a 90% z nich už není aktivní. Jednodušše nikoho z nich nebaví strávit 100 hodin ve hře, aby si ji až pak začali užívat. Jediné co je od levelu 1 až do levelu 99 možné na výdělek je těžit, metinland nebo polobossové. Případně Kerindor, ale vzhledem k tomu že výbava na BM se pod 6-7kkk sehnat nedá, tak je to opět xx hodin v metinlandu nebo jinde. (Obzvlášť lidi kteří tuto hru berou jako zábavu a stráví tu maximálně 2-3 hodiny denně). Proto jsem se pokusil přijít s návrhem mapy a doufám, že se Vám bude líbit

Wasteland (Pustina)
Lvl pro vstup: 70-99
Pro vstup do této mapy bude potřeba naštívit NPC (V prvním nebo druhém městě, pokud je nějaké co ještě nemá ve hře funkci), které vám zadá zničení náhodného metinu od 5 až do 95 levelu a náhodného bosse ze zaniklé říše. Po splnění těchto dvou věcí se vrátíte k danému NPC a to Vám nabídne buď to přesunutí do Pustiny, a nebo odměnu 10 000 000 yangů a % expů (70-79 level 30% expů, 80-89 level 20% expů a 90-99 level 15% expů). Úkol by fungoval stejně jak Zručnost u Makamita, to znamená že by bylo možné použít zmrzlinu pro změnu Metinu a Bosse a šel by přijmout pouze 1x denně.
Teď k samotnému pobytu, vstup by byl stejně omezen jako Swamp, normální vstup 60 minut, co PvM hodnost navíc to +5 minut a VIP 10 minut navíc.
Výbava: Aby to zase nebylo pro levely 70-99 úplně zdarma, v celé mapě by padaly nové šperky, boty, štíty, helmy. Také by se přidali itemy (Pokud máte někdo nápad klidně pište) které by sloužili k vylepšení věcí z této mapy na styl Entarianu, ale jejich drop by nebyl nějak náročný, aby tyto věci byly cenově max do 10kk a zachovalo si to přístupnost. Dále by se sem přesunul drop zbraní od levelu 70, které nemají jinak ve hře absolutně žádné využití (krom vějíře díky rychlosti kouzla na stunnery) a brnění by se přidalo mezi černé a vodní brnění (Aby se nemusela tvořit nová textura brnění). Všechny tyto předměty krom zbraní by obsahovaly bonus buď to "Útok v pustině zvýšen o 10%" nebo silný proti (pokud máte nápad na novou "skupinu" příšer tak navrhněte

Mapa: První část mapy by byla nějaký mix mezi Cidonii a Swampem, jak už vypovídá název, jednalo by se o velmi pustou mapu, bylo by tu pár trosek rozhleden, věží, karavan atd. Každá říše by měla spawn podobně jako ve Swampu, v dolní části mapy. Přibližně 1/4 horní části mapy by tvořila zřícenina pevnosti, ve které by se nacházel první boss a za ním truhla. V případě zabití Ninjou, Surou nebo Warem by boss dropl klíč kterým by se otevřela truhla a z ní +- poloviční drop jako u temného draka, v případě zabití Šamanem by se objevilo NPC "Mrtvý král z pustiny", který by vám nabídl buď to klíč jak v minulém případě, nebo "Vstoupení do podzemí pevnosti". Do podzemí pevnosti by bylo možné vstoupit jen v případě že jste ve 4 členné skupině obsahující každý typ postav (War, Ninja, Sura, Šaman). Podzemí bude časově omezené na 20 minut (případně méně, aby to nezvládl udělat jeden hráč o samotě se 4 postavama) a během toho musí každý ze skupiny zabít bosse určeného pro něj (při vstupu se dozví jméno jejich bosse) a získat z něj klíč (bossové se budou nacházet ve 4 místnostech různě rozmístené po dungeonu a mohli by se spawnovat v jakékoli z těchto místností). Pokud se všichni členové skupiny stihnou během časového limitu sejít u "Kobky v podzemí pevnosti", budou teleportováni do finální místnosti s finálním bossem z kterého by vypadl klíč, kterým by se otevřela truhla z které by buď vypadlo každému do inventáře shell na jejich postavu a nebo další truhla, z které by vypadlo 5, 10, 15 nebo 20 run každého typu, 1-3 perly od každého, a 3-5 mušlí.
Výdělek aby byl zhruba za 60 minut v horním patře pustiny 200-250kk v yangoch a prutech a exp mírně menší než v metinlandu. Maximálně by trvala 90 minut (bez VIP a hodností)
Typy příšer:
A) Dozorce pustiny (Stupeň 1 a 2, malá a střední Hú, velká výdrž)
B) Lučištník z věže (Stupeň 3, velká Hú + vysoká šance na průnik, malá výdrž)
C) Kouzelnice z pustiny (Stupeň 3, velká Mhú + vysoká šance na zapálení, malá výdrž)
D) Kapitán pevnosti (Stupeň 4, střední Hú, střední Mhú, nadprůměrná výdrž)
Boss z pevnosti (Podprůměrná Hú, nadprůměrná Mhú, Vysoká odolnost proti Hú, velká výdrž)
Bossové z podzemí (Nadprůměrná Hú, střední Mhú, nelze dát kritik kouzlem a průnik sekem, velká výdrž)
Boss z kobky (Extrémní Hú a Mhú, extrémní výdrž)
To je asi vše z mé strany, pokud možno budu rád když se najde někdo kdo by to rozšířil, vím že tam mnoha věcí není úplně dodělaná, případně nápady na to, jaké modely příšer použít, ať se to nemusí tvořit úplně od nuly a případně bylo možné "dřívější" přidání do hry

(P. S. celé je to psané z mobilu takže se omlouvám za nulovou grafickou stránku textu)
E: Poprosím ty, co dali/dají "Ne" aby uvedli důvod, děkuji

