Rekonstrukce Hero Marketu (pozastaveno)

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Mithra
Zakladatel tématu
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 524
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 99×
Má poděkování: 1151×

Rekonstrukce Hero Marketu (pozastaveno)

Příspěvek od Mithra » pát 01. čer 2018 10:20:22

Poznámka LGM k rekonstrukci Hero Marketu
Důrazně všem doporučuji, počkat s prodejem či výměnou účtů opravdu na znovu otevření HM v nové podobě. HM je JEDINÝ!!! bezpečný a téměř bezrizikový způsob jak převést účet jinému uživateli. Již teď se nám na supportu objevují případy, kdy uživatelé zkoušeli měnit účty přímo ve hře a dopadli tak, že nemají nic. Upozorňuji takto veřejně, že v těchto případech vám obvykle nedokážeme pomoci ani na supportu. Maximálně potrestáme podvodníka blokací účtů.
Apeluji tedy na váš zdravý rozum. Lepší chvíli počkat, než přijít o všechno.
.
.
.
Rekonstrukce HM má u nás momentálně prioritu. O Hero Market tedy nepřijdete a naši programátoři dělají vše pro to, aby byl HM zpřístupněn co nejdříve v nové podobě, která bude splňovat všechny náležitosti GDPR.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Nix
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 158
Registrován: pon 30. zář 2013 15:48:50
Poděkoval: 122×
Má poděkování: 345×

Re: Rekonstrukce Hero Marketu

Příspěvek od Nix » pát 01. čer 2018 10:53:17

Já jen přidám takovou poznámku:

Pokud už s prodejem/koupí/výměnou účtu nepočkáte do předělání Hero marketu, vše domlouvejte ve hře a průběžně pořizujte screeny dohody. Bez nich totiž nikoho pravděpodobně ani nepotrestáme.
... budeš příčinou svého vlastního pádu, neboť svým chováním připravuješ si kříž,
na němž dokonáš ...

Mithra
Zakladatel tématu
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 524
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 99×
Má poděkování: 1151×

Re: Rekonstrukce Hero Marketu

Příspěvek od Mithra » pát 01. čer 2018 10:56:07

A já k tomu dodám, že ani screeny dohody ze hry vám účty, případně yangy nebo věci, nazpět nevrátí!
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: Rekonstrukce Hero Marketu

Příspěvek od Saggitarius » sob 07. črc 2018 20:11:00

Momentální pořadí priorit je složité téma.
Nicméně dá se sepsat přibližně takto :)
  1. Zákonné povinosti = GDPR (to nám nabouralo výrazně plány, protože se muselo vše projít zda vše vyhovuje a kolik je práce na úpravu).
  2. Opravy kritických chyb = to jsou ty co zabraňují hraní či dávají možnost je využít v prospěch
  3. Oslavy 8 let Ekury
  4. Hero Market
  5. Nový herní obsah

Takže jak psal Mithra, raději počkat než o účet / předměty přijít.

Snad je tedy již jasné, že Hero Market bude.

Edit:
Práce na HM pozastaveny.


Naposledy oživil Mithra v sob 07. črc 2018 20:11:00
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Hakan « ned 11:06 am »
@TomasFoxx, :hello: :hello: kam jsi tak zmizl včera? :think:
@ TomasFoxx « ned 11:00 am »
@Mionix,  dobře :heart:
@ Mionix « ned 10:10 am »
@TomasFoxx,  Ještě čekám na jednoho soutěžícího.
@ schvarz « ned 10:04 am »
Neuronové sítě dělám už běžně 😂
@ disaster1591 « ned 9:05 am »
Bacha na typka, ma 3 semestre pc sieti. Este jeden a zacne vytvarat neuronove siete a stavat kvantove pocitace doma v garazi :lol: :lol:
@ schvarz « ned 12:35 am »
škoda toho Misheta se zručkou P.. on ho snad dostal darem nebo koupil za pakatel...
@ Nejko123 « ned 12:15 am »
schvarz píše: Všichni jsme věděli, že to přijde
Spoiler:
Obrázek
pekne no, keby šlo o unban žiadal by som odškodné 100% za to že je taký šikovný :lol:
@ schvarz « ned 12:09 am »
Všichni jsme věděli, že to přijde
Spoiler:
Obrázek
@ schvarz « ned 12:03 am »
@Minnoroth,  Vždycky záleží na věrohodnosti daných lidí, ale já bych si zkusil ohledně toho obchodu napsat ticket a domluvit se, jestli by byli v týmu ochotní na to nějak dohlížet a podobně, pokud si tím nejsi jistý. Případně věrohodná třetí osoba je taky dobrá věc.
@ Minnoroth « sob 11:58 pm »
Má někdo zkušenosti s obchodováním s postavami za velkou cenu?
@ Skullhlav « sob 11:41 pm »
To víš každý hrdina má svůj protiklad :lol:
@ MoravskyPepin « sob 11:36 pm »
Ach, vás dva vidět se hádat je jako https://ctrlv.cz/K7Xk
@ Skullhlav « sob 11:08 pm »
Jojo říká ten co se s někým hádá do krve když ho neposlušně odmítá :lol:
@ TomasFoxx « sob 11:08 pm »
btw Mionixi jak jsou natom sd prosím? :D
@ TomasFoxx « sob 11:07 pm »
poskytovatelé se neřídí pravidlem zákazník má vždycky pravdu hmm
@ schvarz « sob 10:20 pm »
Ty nechceš pomoct, ty jen chceš, aby ti někdo věnoval pozornost, jak brečíš :D
@ Skullhlav « sob 9:38 pm »
Vždy Sien který ví vše o všem, tebe bych si chtěl půjčit na výzkum určitě najdu abnormálně velký mozek s obrovským IQ
@ schvarz « sob 9:22 pm »
Každopádně - sám jsi řekl, že už ti to funguje. Nevidím teda důvod to tady vytahovat nadále
@ schvarz « sob 9:18 pm »
Taky bych chtěl správce sítě, kterej nemá ani ponětí o tom, jak fungují servery a neukáže diagnostiku, ale jen "já to mám v pohodě" :D :D
@ Mionix « sob 8:53 pm »
Jaký jste použil nástroj a kde jsou tedy jaké výsledky? Důkazy pro nás? Vůbec nejsem popuzen. Jsem naprosto v klidu. Ale v 99,9% lidí píše: Internet mám v pohodě. A na to přišli jak? Nikdo nedodá jediný důkaz. To, že mu naběhne stránka seznamu, vůbec nic neznamená. 99% lidí si dokáže akorát pustit speedmetr na nějakém webu, ale to vám naprosto nic neřekne. Dělám IT provoz již 25 let. Od malé firmy o 10 lidech až nyní po obrovskou firmu s 20.000 uživateli, tisíci servery, tisíce síťových prvků. Jen za internetové připojení u nás od různých firem platíme x set tisíc měsíčně. A u nás si nikdo z poskytovatelů nedovolí říci: u nás je vše v pohodě, protože vše má firma s dohledovým centrem 24h/365d a jakýkoliv sebemenší výpadek nám okamžitě hlásí a my okamžitě řešíme.
@ Skullhlav « sob 8:52 pm »
Jde vidět že vás to obtěžuje a už jste popuzen omluva z mé strany, přeji dobrou noc
@ Skullhlav « sob 8:49 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  A co jako čekáte? Hraje v jednu chvíli v jeden den 500 lidí. Nikomu to nepadá, jen vám. Jak vy by jste to řešil? Docela jsem zvědavý na váš názor. Vy jste správce sítě a neumíte si monitorovat vlastní internetové připojení?
A vy neumíte číst psal jsem že jsem dělal diagnostiku jde vidět že to ani nečtete :heart: A navíc nechtěl jsem tady vyvolat hádku každý si hájí své stanovisko
@ Mionix « sob 8:45 pm »
@Skullhlav,  A co jako čekáte? Hraje v jednu chvíli v jeden den 500 lidí. Nikomu to nepadá, jen vám. Jak vy by jste to řešil? Docela jsem zvědavý na váš názor. Vy jste správce sítě a neumíte si monitorovat vlastní internetové připojení?
@ Skullhlav « sob 8:44 pm »
schvarz píše: @Skullhlav,  Nesnědl jsem šalamouna, místo toho mám praxi a školu na danou problematiku. Absolvoval jsem 3 semestry předmětů o sítích a operačních systémech. Rád si poslechnu, čím sis v daném oboru prošel ty. Pokud si nenecháš poradit a budeš si pořád razit svojí nepodloženou teorii, tak nevím, co čekáš :D
5 let servisní technik Pro ABB teď 6 rokem správce sítě pro Tieto :)
@ Skullhlav « sob 8:37 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  Nezlobte se na mě, ale když v daný den jste jediný a ostatních x set hráčů má stánky a nepadají, tak co vám na to máme říci?
No jo Profesionalita se pozná lepší způsob než odbyt asi neumíte :sheriff:
@ schvarz « sob 7:59 pm »
@Skullhlav,  Nesnědl jsem šalamouna, místo toho mám praxi a školu na danou problematiku. Absolvoval jsem 3 semestry předmětů o sítích a operačních systémech. Rád si poslechnu, čím sis v daném oboru prošel ty. Pokud si nenecháš poradit a budeš si pořád razit svojí nepodloženou teorii, tak nevím, co čekáš :D
@ Mionix « sob 7:35 pm »
@Skullhlav,  Nezlobte se na mě, ale když v daný den jste jediný a ostatních x set hráčů má stánky a nepadají, tak co vám na to máme říci?
@ Skullhlav « sob 7:25 pm »
Neříkám že na obou stranách je vše na 100% Tohle jsem vytáhnul protože to byl případ že mi to tak za den padalo každou hodinu a pravidelně schválně jsem spustil diagnostiku a u mě to na 100% nebylo a když jsem to oznámil byl jsem odbyt " my nic to vy" pak zajímavé že to přestalo a už to nikdy neudělalo
@ Mionix « sob 7:14 pm »
A pamatujte, vždy když je chyba na straně serveru, tak já jsem první, který začne shánět Saggiho a okamžitě to řeším, jako posledně, když spadl přihlašovací server. A pár hodin hra nedovolila přihlásit. A následně to i vždy přiznám a oznámím.
@ Mionix « sob 7:02 pm »
Takto třeba u mě vypadal internet, kdy mi do telefonu poskytoval tvrdil: U nás nic takového neexistuje, u nás vše běží na 100%, vy lžete, nevymýšlejte si. A když jsem mu dodal screeny, tak najednou se začali omlouvat, že někdo v baráku shazoval častými dotazy switch a podobné. https://ctrlv.cz/gaER
@ Skullhlav « sob 6:56 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
Přesně jak jsi říkal je vymlouvačné řečí :heart:
@ sizmik « sob 6:55 pm »
Pamatuje si někdo prosím, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Mionix « sob 6:27 pm »
@Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
@ Selema « sob 4:50 pm »
@MoravskyPepin,  jn
@ MoravskyPepin « sob 4:49 pm »
@Selema,  Tím líp, kdo by chtěl takovou buglou postavu
@ Selema « sob 4:48 pm »
A co když jsem jacka neprodala ?:O
@ Melounek10 « sob 4:47 pm »
jn jack už je u nás
@ MoravskyPepin « sob 4:44 pm »
@Selema,  Nekecej, vždyť ani nemáš postavu
@ Melounek10 « sob 4:23 pm »
@SamJsiLama,  S kým se hádáš když ne semnou?
@ Selema « sob 4:18 pm »
Sekala jsem s 95% yang a 115% yang( svatyně větru ) a výsledek yangů byl uplně stejný, bomby padaly normalně.
@ schvarz « sob 3:57 pm »
S tím, jakej je rozptyl v dropu yangů, by podle mě musel sekat třeba 2k a 2k skupin
@ schvarz « sob 3:57 pm »
200 skupin je moc málo
@ Nejko123 « sob 3:54 pm »
@SamJsiLama, no v ent výbave máš 100% yang nie ? Zosekaj pri větešovi napríklad 200 skupín, potom 200 skupín s 20% yang od ducha, pri absolútne rovnakých podmienkach a daj nám vedieť výsledok :D
@ schvarz « sob 3:52 pm »
Tak na fóru tady máš od ElectriXe, že nefunguje, tak to bude na 99% pravda
@ rudlaninja « sob 3:44 pm »
@SamJsiLama,  Mělo by fungovat jen 100%,ale nedávno měl kolega z cechu svatyni větru měl 116% a yangů i yang bomb padalo více takže kdo ví :D
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
Protože drop je dělen 3 z bonusu ve vecech jeste k tomu. :)
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
@SamJsiLama,  Nefunguje. POuze drop funguje. :)
@ TopTopiik « sob 3:29 pm »
@SamJsiLama, dejte si 1v1
@ SamJsiLama « sob 3:11 pm »
Ahoj, máme totální hádku v cechu až na krev o tom, že jde více jak 100% yang bonus.. já tvrdím, že nad 100% nefunguje, kdo mi to potvrdí? :lol:
@ Nejko123 « sob 2:57 pm »
Skullhlav píše:
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
hrám tu 8 mesiacov a nikdy som žiadne problémy nemal, takže kde je teda chyba ? :D
@ sizmik « sob 1:28 pm »
Pamatuje si někdo, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Skullhlav « sob 1:15 pm »
schvarz píše: Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
Kdyby to bylo jak říkáš tak by spadlo všem stejně v danou dobu.
@ Skullhlav « sob 1:14 pm »
schvarz píše: Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
Jo no za to že ty jsi snědl šalamouna :D
@ schvarz « sob 1:06 pm »
Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
@ schvarz « sob 1:05 pm »
Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
@ schvarz « sob 1:04 pm »
@Skullhlav,  Tak vzhledem k tomu, že s tím mělo problém malé % hráčů, tak za to asi game provider nemůže
@ Skullhlav « sob 12:22 pm »
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.

Kdo chatuje

offline Anderson 
offline Aylia 
offline Borda91 
offline Inferna 
offline Mionix 
offline honzakr1 
offline pikasek