Mithra píše: ↑pát 29. čer 2018 14:34:00
Ahoj,
Uz jsem si rikal, ze ten chat z rana nedoresime.
Jako ochrana pred nechtenym prodejem by to jiste bylo fajn. Nicmene negativum teto upravy vidim osobne v tom, ze podporuje neprimo sdileni uctu. Na nasem serveru je sice sdileni uctu povolene, ale na druhou stranu je v pravidlech napsano, ze sdilene ucty nemaji zadnou podporu. Takze takova uprava by byla vlastne proti tomu, co mame napsane v pravidlech.
Chapu, ze hracum by se tohle velmi libilo, ale na druhou stranu sdilene ucty hernimu systemu zrovna neprospivaji.
Mozna bych s tim souhlasil za predpokladu, ze bud:
1. By veci sice sly zapecetit, ale natrvalo. Tedy po zapeceteni by se staly naprosto nedilnou soucasti uctu a uz by nikdy nesly z uctu odebrat. V takovem pripade by mohly mit klidne vlastni stranku inventare, nebo skladu.
2. Ucet s takto zapecetenymi vecmi by byl zaroven uzamcen a bylo by mozne se na nej prihlasit pouze z pocitace, ze ktereho bylo uzamceni provedeno. Ucet by tedy nebylo mozne sdilet.
Ačkoli myšlenka "poutání" na základě pečetí se mi zdá zbytečná, přesto si myslím, že co zde píšeš by ji udělalo ještě více zbytečnou a nelogickou.
Pro příklad... Mám 2 PvP výbavy -> 1. na MHU, 2. na HU. Vlastním od každého charu minimálně jednu postavu, tudíž rád točím postavy případně do válek, absolutní připoutání bych tedy neměl ani šanci použít.
Z fleku bych vyjmenoval alespoň 20 hráčů, kteří pvp přehazují mezi chary, které mají, konec konců skoro nikoho neustále nemůže bavit pouze jeden charakter (nějaká ta výjimka bude no

).
PvM výbavu třeba do swampu.. Řekněme, že mám postavu na žluté karmy (110tku) a poté na šedé karmy (120tku), opět bych neměl šanci použít absolutní připoutání. V cido a v entu se zřejmě předpokládá, že bude jen jedna využívaná postava, tak to rozebírat tady ani nebudu (jedna nemusí být..).
Jediné využití by tedy bylo pouze v případě buffa právě do entu, kde je absolutní buff (tedy s elikem 127,9%) či do válek, avšak buffy "menších" hráčů, kteří jsou na těch cca 105% a stále se zlepšují, ti by to taktéž nemohli udělat, neboť by dračí botky s 2 talíkama na int už nemohli prodat dále, i když by se jim těch 750kk hodilo.
Druhá věc.. Přístup pouze z jednoho počítače. Nevím, jak by se to řešilo, pokud by se někomu rozbil počítač (spadl na zem či u některých nechtěně proletěla ruka nějakou částí notebooku během války) a museli jej nahradit jiným, viděl bych to něco, co prakticky předpovídá "životnost" účtu v rozmezí 1 vteřiny a pár tisíc hodin (nic nevydrží věčně, otázkou by znělo, zda by vydržel počítač déle jak ekura, nemluvně o tom, že při větších aktualizacích Windows se často povoluje secure znovu... -> povolujeme tak jednou do půl roku vše a všem..).
A pak tu je taky taková maličkost, že ne každý má právě jeden počítač, osobně hraji minimálně ze dvou, jeden doma, druhý na koleji, je hromada lidí, kteří to mají stejně a pár dalších, co těch zařízení využívají ještě více.
Mithra píše: ↑pát 29. čer 2018 15:02:37
Jinak já jsem taky samozřejmě nějaké ty účty kdysi s kamarády sdílel. V tom ten háček není. Háček je v tom, že pro hru je sakra rozdíl, jestli si 5 hráčů udělá 5 postav a na každé z nich si každý vyrobí, nebo ve hře koupí vlastní sadu výstroje, nebo jestli 5 hráčů sdílí účet s jednou sadou věcí. Kdyby šla zamknout výbava tak, jak je popsáno v původním návrhu, tak teoreticky může mít třeba i 20 lidí jednu postavu do Swampu. Takže místo 20ti sad výstroje by koupili jednu a tu by zamkli. To už radši vůbec nepíšu o tom, že za chvíli by někoho napadlo, že vlastně nemusí prodávat za reál yangy, ale může pronajímat účet, protože by se nemusel bát, že přijde o výstroj.
Každopádně s tímto souhlasím, u nás to je sice tak, že si stejně uděláme nějaké vlastní, věřím, že by to v principu i takto mohlo fungovat a nedivil bych se, kdyby někdo výbavu třeba i "pronajímal".
