Co Vám na Ekuře chybí?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 12:43:01

cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » pon 09. črc 2018 12:56:42

Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Soulicek » pon 09. črc 2018 12:59:36

ja by som osobne uvítal 3 stránku inventára :D lebo tie 2 strany su fakt málo :D
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od yatchman » pon 09. črc 2018 13:56:17

FluffyHero píše: pon 09. črc 2018 12:56:42
Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:
Hrál jsem kdysi na jednom mezinárodním serveru, server fakt super udělanej, víceméně původní ofik bez všech těch kravin, co následně přidali, jen s podstatně lepším expem a možností si začarka, zesilka, mramory a takový šmaky dropnout normálně ve hře. Sice těžko, třeba 4 kusy za hodinku dropování, ale šlo to. Pak tam bylo ještě pár úprav, týkajících se trochu jiných itemů, než na ofiku byly a zesnadnění zlepšování kouzel. Tvrdej oldschool, ale super.
Problém byl ten, a stejný by byl pravděpodobně i tady, že ten server vznikl v nějaké zemi a přestože byl mezinárodní, většina lidí mezi sebou mluvila tím jazykem, pouze ve volání byla oficiální angličtina, kterou člověk musel dodržovat. Takže když jsi někomu napsal, nebo on napsal tobě, nejdřív se tě zeptal: "Ro?" (byl to rumunský server), a když jsi mu odpověděl, že jako anglicky, dost často se s tebou prostě nebavil. Tady by to asi bylo dost podobný - třeba 80% hráčů by bylo česky nebo slovensky hovořících a ti by samozřejmě mezi sebou tvořili komunitu, do které by se třeba němec těžko dostal tak jako tak. Úroveň znalosti cizích jazyků v dnešní době není bůh ví jaká a bilingvismus opravdu zatím není standardem :D
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 16:14:54

Hele znám jeden zahraniční (německý) server, kde multilang funguje bezvadně začíná na R, dále si kdyžtak dohledáte, je tam sice velká komunita Němců a Turku, ale anglicky se domluvíte úplně v pohodě. Hraje tam velká škála lidi a dle mého skromného odhadu je to nejhranější privátní server globálně.

Ekura by muselo udělat jiný server, pod jinou domenou a spíše inzerovat v zahraničí, aby se jazyky vyrovnali.

Ale bral bych, kdyby tu litali lidí z jinejch zemi, se kterýma by ste domluvili jenom anglicky, mladsi spoluhráči by se naučili základy angličtiny (když se nucen mluvit anglicky, naučíš se mnohem více). :)

Dále by chybí věci, co se nikdy nepřidaj, ale vím, že fungují bezvadně na jiných serverech a já bych ne ocenil (okulár, offline stánky) :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:14:22

Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Ekura zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » úte 10. črc 2018 2:33:50

Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:45:21

FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 85
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 34 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Rogan » úte 10. črc 2018 10:31:55

Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Ade » úte 10. črc 2018 10:40:53

Rogan píše: úte 10. črc 2018 10:31:55
Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)
Přijde mi, že se tu začíná řešit něco jiného než pro co bylo téma založeno.

Děkuji za dodržení tématu :heart:
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde

Who is chatting