

Konečne sa nemusím na tržnici brodit hŕbou červených itemov (vždy sa mi zle čítali bonusky a nikdy som nevedel rozlíšiť vrodený bonuštek od toho pridaného/točiteľného)

Avšak ako každá novinka aj táto bude potrebovať ešte trošku poladiť než bude perfektná....
Najväčšiu silu vidím práve v brodení sa stánkami, predsa len ako náhle dačo hodím (omylom/úmyselne) na zem tak stačí ak to je len farebné (prípadne názov itemu by mal pekné pozadie). Pri samotnom nakupovaní "pvp-bonusy" majú minimálnu hodnotu (resp. o ich vhodnosti či nevhodnosti sa rozhodne každý jeden hráč podľa svojich potrieb) a preto nákupčieho viacej zaujíma počet maximálnych bonusov -> a preto by stálo za zváženie pridať farbu pre 3 maximálne bonusy. (podmienku kontroly avšak pre 6 a 7 bonus by som ponechal aspoň bude farebne odlíšený predmet výbavy od predmetu náhodne vypadnutého z príšerky s bonusom - ktorý by mohol naďalej byť žltučký

Tiež podmienku pre Neobyčejný předmět by som obmedzil na max. 4 bonusy (predstavu akékoľvek predmety s bonusmi ktoré hernej postavičke vypadnú na zem zo zabíjania príšeriek). A ten pomarančový by už bol s pridaným mramorom a inými bonusmi, ktoré pridá hráč.
Záverom by som dodal, o využiteľnosti bonusu by mal vždy rozhodovať hráč a nie počítač (alebo GA), t.j. ak chcem predmet kde mám max. bonus BZK a ku tomu 20% na príšerky a obranu proti meču je len a len moja slobodná voľba a nikto ma nemôže nútiť si myslieť, že predmet s 3x20% anti a 10%absorb ZB je TOP, pretože nie je

Nuž a možno jedného krásneho dňa sa dočkám aj takto farebného dropu (je to z inej hry ale dúfam, že to nikoho neurazí)

No nebola by to krása ? Mapa červeným, magičák modrým, kamen +4 inou farbou ako +5 či +6; a možno pár pre mna neuťitočných predmetov ani neuvidím a to všetko elegantne nastaviteľné cez jeden textový súbor