Průniky
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.6
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: Průniky
PLS nerfnout všechny postavy, včera jsem byl ve war poprvé a všichni mě dávali na kouzla. Toto je ale moc, aby mě čaryfuk dával na blesk, zakažte šamanům kouzlit. Mentalistům obouručky, ninjun luky a bmka zakažte uplně, protože mě dávají na kámen.
Tedka k tématu asi nevíte co je to meta že? Když se nefnou pruniky, potom budete plakat kvůli healerum, potom se nerfnou healeri a zase vam budou vadit bmka a tak to půjde dál. Já bych zrušil to pvp úplně a bude klid.
Tedka k tématu asi nevíte co je to meta že? Když se nefnou pruniky, potom budete plakat kvůli healerum, potom se nerfnou healeri a zase vam budou vadit bmka a tak to půjde dál. Já bych zrušil to pvp úplně a bude klid.
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 48 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Průniky
ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!

ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať

sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
druhý pokus! (prvý vyšiel
)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
-
- Lv.3
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 12. led 2019 1:50:51
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Re: Průniky
Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 75
- Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 36 poděkování
Re: Průniky
Však já ty tvoje průniky viděl, loop má větší průmku v luku i lepší hú v meditaci. Navíc s loopem jsme to točily při obranách 62 ninja, u tvých průmek při 52 ninja.
-
- Lv.6
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Re: Průniky
a jo tak to se omlouvám, nedočetl jsem to celé protože mě to už přestalo bavit po první stránce, ohledně toho s nima souhlasím, co kdyby se zmenilo zamasko, kdykoliv jde nekdo do zamaska, tak ma na tu vterinku vynulované bonusy, přecejenom je to kouzlo stavěné na podporu útoku no ne?ddavidd píše: ↑ned 07. dub 2019 20:58:09 ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie![]()
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať![]()
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
- JoMay
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Průniky
Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje
)
Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
-
- Lv.21
- Příspěvky: 318
- Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
- Dal poděkování: 59 poděkování
- Dostal poděkování: 70 poděkování
Re: Průniky
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam kralaJoMay píše: ↑pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje)
Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.

myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja

- JoMay
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Průniky
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojenidisaster1591 píše: ↑pon 15. dub 2019 16:56:22Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam kralaJoMay píše: ↑pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje)
Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja![]()

-
- Lv.21
- Příspěvky: 318
- Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
- Dal poděkování: 59 poděkování
- Dostal poděkování: 70 poděkování
Re: Průniky
A tymto s tebou nesuhlasim, a ani neviem ako su tie dialkove zvyhodnene nenapada ma nic, tieto nove mapy su o dost mensie cize to pridava war na dynamike, ta jedna mapa je mozno az prilis mala ale osobne ju mam najradsej, za cias starych map ked som aktivne valcil to bolo dost o behani,hladani superov atd. co nebolo 2x super, tieto nove mapy su o dost lepsie aspon z mojho pohladuJoMay píše: ↑pon 15. dub 2019 17:14:12Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojenidisaster1591 píše: ↑pon 15. dub 2019 16:56:22Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam kralaJoMay píše: ↑pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje)
Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja![]()
![]()
- JoMay
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Průniky
Např. Střílení ze spawnu ? Archer/ BMko hodí kouzlo bez rizika napadení. Aurák/Dagger atd... asi těžko. To mi přijde jako velký mínus.
Překonání vzdálenosti, když např. aurák běží na healera. Dát možnost hráči taktizovat. Ne být na mapě, která je placka.
Je 21. stolení a je hodně herních mechanik, které se na této hře dají využít. A ne se držet toho samého kopyta. Neříkej mi, že by jsi neocenil nějaké křovíčko, které tě dočasně zamaskuje. Nebo nějaké úzké uličky ze spawnu, kde by jsi obešel hlavní východ nepozorovaně.
Tímhle vším, by se snížilo možnosti zdrhnutí a bojovalo by se + využila by se taktika. Dneska to vypadá následovně: Sejde se tam stádo ovcí ,běží jedním směrem, když vidí jednoho hráče (free CB) a běží. Taktika lvl -1, nekoukají na strany nic, využití mapy 0.
Koukáte jen na bonusy: Tohle nefunguje, tohle mi vadí atd... Problém je v mapě. Držet se zdravého rozumu: V reálu, když bude proti tobě někdo stát na dálku s lukem, asi nepoběžíš přímo. A tohle ty mapy eliminují. Prostě utíkej jak Tupoň kupředu (styl Rudá armáda).
Stačí pár herních mechanik, aby se vše srovnalo. A stále nežít v minulosti. Mě nezajímá co dřív, ale co je teď.
Mapa nemá být malá ani moc velká. Ale sorry jako, když je to placka a tím to končí. To je jako by jsi si hrál na Napoleona (na obří pláni), stoupnou si před sebe dvě armády a kdo koho dřív přestřílí. No tak je jasné, že ty průniky prostě budou na té obří placce nejlepší + když se nemáš kam schovat/utéct.
Překonání vzdálenosti, když např. aurák běží na healera. Dát možnost hráči taktizovat. Ne být na mapě, která je placka.
Je 21. stolení a je hodně herních mechanik, které se na této hře dají využít. A ne se držet toho samého kopyta. Neříkej mi, že by jsi neocenil nějaké křovíčko, které tě dočasně zamaskuje. Nebo nějaké úzké uličky ze spawnu, kde by jsi obešel hlavní východ nepozorovaně.
Tímhle vším, by se snížilo možnosti zdrhnutí a bojovalo by se + využila by se taktika. Dneska to vypadá následovně: Sejde se tam stádo ovcí ,běží jedním směrem, když vidí jednoho hráče (free CB) a běží. Taktika lvl -1, nekoukají na strany nic, využití mapy 0.
Koukáte jen na bonusy: Tohle nefunguje, tohle mi vadí atd... Problém je v mapě. Držet se zdravého rozumu: V reálu, když bude proti tobě někdo stát na dálku s lukem, asi nepoběžíš přímo. A tohle ty mapy eliminují. Prostě utíkej jak Tupoň kupředu (styl Rudá armáda).
Stačí pár herních mechanik, aby se vše srovnalo. A stále nežít v minulosti. Mě nezajímá co dřív, ale co je teď.
Mapa nemá být malá ani moc velká. Ale sorry jako, když je to placka a tím to končí. To je jako by jsi si hrál na Napoleona (na obří pláni), stoupnou si před sebe dvě armády a kdo koho dřív přestřílí. No tak je jasné, že ty průniky prostě budou na té obří placce nejlepší + když se nemáš kam schovat/utéct.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »