Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
ICEwallowCOME
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 25
Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ICEwallowCOME » ned 07. dub 2019 16:41:18

PLS nerfnout všechny postavy, včera jsem byl ve war poprvé a všichni mě dávali na kouzla. Toto je ale moc, aby mě čaryfuk dával na blesk, zakažte šamanům kouzlit. Mentalistům obouručky, ninjun luky a bmka zakažte uplně, protože mě dávají na kámen.
Tedka k tématu asi nevíte co je to meta že? Když se nefnou pruniky, potom budete plakat kvůli healerum, potom se nerfnou healeri a zase vam budou vadit bmka a tak to půjde dál. Já bych zrušil to pvp úplně a bude klid.

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 194
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ddavidd » ned 07. dub 2019 20:58:09

ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

D00MHEAD
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: sob 12. led 2019 1:50:51
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od D00MHEAD » ned 07. dub 2019 20:59:13

Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » ned 07. dub 2019 21:25:29

D00MHEAD píše: ned 07. dub 2019 20:59:13 Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq
Však já ty tvoje průniky viděl, loop má větší průmku v luku i lepší hú v meditaci. Navíc s loopem jsme to točily při obranách 62 ninja, u tvých průmek při 52 ninja.

ICEwallowCOME
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 25
Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ICEwallowCOME » ned 07. dub 2019 22:45:58

ddavidd píše: ned 07. dub 2019 20:58:09 ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
a jo tak to se omlouvám, nedočetl jsem to celé protože mě to už přestalo bavit po první stránce, ohledně toho s nima souhlasím, co kdyby se zmenilo zamasko, kdykoliv jde nekdo do zamaska, tak ma na tu vterinku vynulované bonusy, přecejenom je to kouzlo stavěné na podporu útoku no ne?

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 15:55:26

Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od disaster1591 » pon 15. dub 2019 16:56:22

JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 17:14:12

disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od disaster1591 » pon 15. dub 2019 17:32:40

JoMay píše: pon 15. dub 2019 17:14:12
disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)
A tymto s tebou nesuhlasim, a ani neviem ako su tie dialkove zvyhodnene nenapada ma nic, tieto nove mapy su o dost mensie cize to pridava war na dynamike, ta jedna mapa je mozno az prilis mala ale osobne ju mam najradsej, za cias starych map ked som aktivne valcil to bolo dost o behani,hladani superov atd. co nebolo 2x super, tieto nove mapy su o dost lepsie aspon z mojho pohladu

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 18:24:49

Např. Střílení ze spawnu ? Archer/ BMko hodí kouzlo bez rizika napadení. Aurák/Dagger atd... asi těžko. To mi přijde jako velký mínus.
Překonání vzdálenosti, když např. aurák běží na healera. Dát možnost hráči taktizovat. Ne být na mapě, která je placka.
Je 21. stolení a je hodně herních mechanik, které se na této hře dají využít. A ne se držet toho samého kopyta. Neříkej mi, že by jsi neocenil nějaké křovíčko, které tě dočasně zamaskuje. Nebo nějaké úzké uličky ze spawnu, kde by jsi obešel hlavní východ nepozorovaně.

Tímhle vším, by se snížilo možnosti zdrhnutí a bojovalo by se + využila by se taktika. Dneska to vypadá následovně: Sejde se tam stádo ovcí ,běží jedním směrem, když vidí jednoho hráče (free CB) a běží. Taktika lvl -1, nekoukají na strany nic, využití mapy 0.
Koukáte jen na bonusy: Tohle nefunguje, tohle mi vadí atd... Problém je v mapě. Držet se zdravého rozumu: V reálu, když bude proti tobě někdo stát na dálku s lukem, asi nepoběžíš přímo. A tohle ty mapy eliminují. Prostě utíkej jak Tupoň kupředu (styl Rudá armáda).
Stačí pár herních mechanik, aby se vše srovnalo. A stále nežít v minulosti. Mě nezajímá co dřív, ale co je teď.

Mapa nemá být malá ani moc velká. Ale sorry jako, když je to placka a tím to končí. To je jako by jsi si hrál na Napoleona (na obří pláni), stoupnou si před sebe dvě armády a kdo koho dřív přestřílí. No tak je jasné, že ty průniky prostě budou na té obří placce nejlepší + když se nemáš kam schovat/utéct.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:

Who is chatting

offline Mionix