Vkladani kamenu

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
amenhottep
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: sob 18. pro 2010 9:17:48
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Vkladani kamenu

Příspěvek od amenhottep » čtv 06. čer 2019 21:24:39

Hele to je fakt normalní, že mě jedna zbraň sežere 36 kamenů + 6 ???

To se nedělo ani když ten server začínal a komunita se teprve tvořila. Chápu, že úspěšnost zde něco udělat je velmi malá, ale to ani u ITEMU nemůžete nějak zvýšit pravděpodobnost úspěchu !!!!!

Po 9 letech co fungujete už by se mohl někdo zamyslet, zda je dobré takto kašlat itemákům na hlavu.

Jo a pro chytrolínky, že to je o náhodě, že to je hra atd.... nechte si vaše moudra.

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od SamJsiLama » čtv 06. čer 2019 21:32:11

Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

WhiteZz
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 141
Registrován: ned 26. čer 2016 11:03:50
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od WhiteZz » čtv 06. čer 2019 21:42:10

je to náhoda ja tiež minule do schopky rupol 26 vyhybiek 24 spechov a 16 vitalit :D

Uživatelský avatar
MagSham
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 02. úno 2017 6:56:35
Dal poděkování: 417 poděkování
Dostal poděkování: 126 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od MagSham » čtv 06. čer 2019 21:48:20

Ahoj, mě to třeba jde lépe se zruč P, ale netuším zda je to placebo každopádně u mě funguje..plus nově je velitelská výzva. Nejsem pár dní na hře, ale pokud si pamatuji správně, za splnění úrovní se i zvyšuje šance na vsazení kamene. Takže bych doporučila toto s jak píše pán nademnou můžeš je dropovat i kovat. Jinak někteří i volí variantu kámoše s hotovou zruč a plniče velitelských výzev s ten jim vkládá. Osobně beru placebo :D Hodně štěstí :)
:pm:

amenhottep
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: sob 18. pro 2010 9:17:48
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od amenhottep » pát 07. čer 2019 11:37:41

SamJsiLama píše: čtv 06. čer 2019 21:32:11 Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Nic na tomto serveru neni o náhodě, je to o procentuelní šanci a ta je u kamenu 33,3 % a pak o koeficientu pravděpodobnosti, který zná nejspíše jen Sagy nebo Diron. Jestliže pak u tavby procento možnosti úspěchu funguje a vychází to + / - i na procenta z celku tak, zde je podstatně snížen ten koeficient pravděpodobnosti. O čemž hovoří i příspěvek výše a nebo moje Shell u kterého tam padnul až 16 kamen. To stejné je i u zbraní nad 100 lv. kde nefunguje ani 80 %.

Někdo zde psal přesně to stejné o herbaření kde byť by měl být alespoň trochu v plusu tak naopak byl mínus. Opět se to zde svedlo na BOHA náhodu.

Jinak ANO dají se vylepšovat a ano dají se kupovat a ano dají se dropovat. Další nesmysl neboť itemáci jsou zde právě proto, že nemají toliko času a jsou ochotni zainvestovat do hry peníze, aby to bylo rychleji a mohl si i trochu zahrát a ne jen u toho sedět od nevidim do nevidim. Navíc uvědomění si toho, že bez ITEMAKU by už dávno tento server nebyl, by možná neškodilo. Tohle neni o tom, že to zde někdo dělá ZDARMA ale pro výdělek a proto by ITEM měl mít výhodu v jakékoliv úspěšnosti. Navíc po tom, co byla ekonomika na tomto serveru tak zničena a bez dlouhého sezení u hry na 36 kamenu nevyděláš a to je jen drobek, co vše musíš kupovat.

A ano, kňučím zde úplně stejně jako velký levl, který brečel nad otevřením CIDONIE, jak je to na nic a jak pujdou ceny dolu, jak nejde prodavat chtitin atd....


MAGSHAM, děkuji tvá slova o placebu pomohla :)

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od disaster1591 » pát 07. čer 2019 12:11:18

amenhottep píše: pát 07. čer 2019 11:37:41
SamJsiLama píše: čtv 06. čer 2019 21:32:11 Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Nic na tomto serveru neni o náhodě, je to o procentuelní šanci a ta je u kamenu 33,3 % a pak o koeficientu pravděpodobnosti, který zná nejspíše jen Sagy nebo Diron. Jestliže pak u tavby procento možnosti úspěchu funguje a vychází to + / - i na procenta z celku tak, zde je podstatně snížen ten koeficient pravděpodobnosti. O čemž hovoří i příspěvek výše a nebo moje Shell u kterého tam padnul až 16 kamen. To stejné je i u zbraní nad 100 lv. kde nefunguje ani 80 %.

Někdo zde psal přesně to stejné o herbaření kde byť by měl být alespoň trochu v plusu tak naopak byl mínus. Opět se to zde svedlo na BOHA náhodu.

Jinak ANO dají se vylepšovat a ano dají se kupovat a ano dají se dropovat. Další nesmysl neboť itemáci jsou zde právě proto, že nemají toliko času a jsou ochotni zainvestovat do hry peníze, aby to bylo rychleji a mohl si i trochu zahrát a ne jen u toho sedět od nevidim do nevidim. Navíc uvědomění si toho, že bez ITEMAKU by už dávno tento server nebyl, by možná neškodilo. Tohle neni o tom, že to zde někdo dělá ZDARMA ale pro výdělek a proto by ITEM měl mít výhodu v jakékoliv úspěšnosti. Navíc po tom, co byla ekonomika na tomto serveru tak zničena a bez dlouhého sezení u hry na 36 kamenu nevyděláš a to je jen drobek, co vše musíš kupovat.

A ano, kňučím zde úplně stejně jako velký levl, který brečel nad otevřením CIDONIE, jak je to na nic a jak pujdou ceny dolu, jak nejde prodavat chtitin atd....


MAGSHAM, děkuji tvá slova o placebu pomohla :)
Tak to ze isiel chitin dole to sa dalo cakat, ta pociatocna cena bola strasne nadhodnotena ked zoberem v uvahu ze na jednu zbran +9 za predpokladu ze nerupne treba cca 8k tak to vychadza pri cene 40kk/ks 230kkk+- :D

Naavy
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: pát 19. dub 2019 3:50:44
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od Naavy » úte 11. čer 2019 20:11:39

Procentuální šance ne hodně zaludná věc... to ,že máš 80% šanci neznamená ,že se ti to na 80% povede. Znamená to ,že v simulaci se povedlo 80 věcí ze 100 vylepšit takže tobě to nemusí klidně 10x nebo 15x za sebou vyjít. Je to prostě náhoda ať chceš nebo ne.

O těch výhodách pro itemáky... Jsem rád, že Ekura není P2W jako Offik. Zdá se zde slušně rozjet na začátku a vždycky je co dělat. I když je to Privát tak musíš grindovat ,ale pokud si ten "ITEMAK" tak nemusíš stačí ti ,že si pošleš SD tak za 20tisíc a koupíš si postavu lvl 150 i s karmou na P a za zbytek nakoupíš věci. Potom můžeš dělat co chceš a jen občas. Už tak mají "Itemaci" zjednodušené dostávání se k VIP,Yang premiu atd. což jsem věci co hodně pomohou, ale pořád né tolik aby to byla P2W. Je to holt grindovací hra a vždycky bude. Pokud tě to takhle nebaví můžeš jít na server kde máš hnedka lvl 150 a jen si natočit věci máš všechno za den a potom do měsíce se ten server zruší protože je to totální průjem.

Naavy

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 384 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od schvarz » pon 08. črc 2019 20:26:48

Naavy píše: úte 11. čer 2019 20:11:39 Procentuální šance ne hodně zaludná věc... to ,že máš 80% šanci neznamená ,že se ti to na 80% povede. Znamená to ,že v simulaci se povedlo 80 věcí ze 100 vylepšit takže tobě to nemusí klidně 10x nebo 15x za sebou vyjít. Je to prostě náhoda ať chceš nebo ne.

O těch výhodách pro itemáky... Jsem rád, že Ekura není P2W jako Offik. Zdá se zde slušně rozjet na začátku a vždycky je co dělat. I když je to Privát tak musíš grindovat ,ale pokud si ten "ITEMAK" tak nemusíš stačí ti ,že si pošleš SD tak za 20tisíc a koupíš si postavu lvl 150 i s karmou na P a za zbytek nakoupíš věci. Potom můžeš dělat co chceš a jen občas. Už tak mají "Itemaci" zjednodušené dostávání se k VIP,Yang premiu atd. což jsem věci co hodně pomohou, ale pořád né tolik aby to byla P2W. Je to holt grindovací hra a vždycky bude. Pokud tě to takhle nebaví můžeš jít na server kde máš hnedka lvl 150 a jen si natočit věci máš všechno za den a potom do měsíce se ten server zruší protože je to totální průjem.

Naavy
To, co píšeš o pravděpodobnosti - ta věc závisí na implementaci. Zpravidla se nechá generátorem (pseudo)náhodných čísel vygenerovat číslo a podle něj rozhodnout, zdali to vyšlo nebo ne (třeba číslo 1-100 a zkontrolovat, jestli je pod 33, nebo číslo 1-3 a zkontrolovat, jestli je 1, apod.).

Co se přímo pravděpodobnosti týče, tak ty jednotlivé pokusy o přidání kamene nebo čehokoliv jiného jsou na sobě NEZÁVISLÉ (tedy výsledek pokusu je zcela nezávislý na výsledku pokusu jiného) . To znamená, že teoreticky se ti to nemusí povést NIKDY. Samozřejmě žádný generátor náhodných čísel není dokonalý a ačkoliv zpravidla mají rovnoměrnou distribuci čísel, pořád to není to perfektní generátor. Více ve vysokoškolských kurzech pravděpodobnosti a statistiky :)

Když hážeš kostkou, tak se ti taky občas může stát, že než hodíš první šestku, tak má druhý už 2-3 figurky v domečku. Alespoň mně se to stalo :) Je to smůla, ale je to tak. Hromada lidí si řekne: "10% šance, tak to udělám desetkrát a budu to mít" - bohužel to tak nefunguje. Distribuce čísel je totiž rovnoměrná v limitě, nikoliv v tomto konečném případě :)

Jinak co se P2W koncept týče - můj názor je takovýhle.
Co NENÍ OK:
- Platící i neplatící hráč musí mít ve hře stejné herní možnosti. To znamená, že mi nemůže být zamezen přístup do SD2, pokud si v itemshopu nekoupím propustku (viz offík, 95% hráčů se nedostane přes lvl 50, páč jim odumře mozek, když si nezaplatí).
- Platící hráč nesmí mít obrovské násobné bonusy oproti hráči neplatícímu. Mít možnost si jen a pouze za 500kč na měsíc koupit bonus 500% zkušeností, yangů, předmětů navíc není ok. Kdyby ten bonus byl 100%, tak řeknu, že je to přijatelné a na nějakých 200% je podle mě hranice únosnosti.
- Platící hráč nesmí mít možnost si koupit mega silné předměty, které hráči neplatícímu nejsou dostupné. V item shopu nesmí být "MEGAÜBER PALICE JAK BLÁZEN", která je silnější než jakákoliv jiná zbraň ve hře. Protože platící hráč potom bude dominovat a to vede k úpadu komunity. Stejně tak se jedná o bonusy do poškození a podobně.
Co JE OK:
- kosmetické úpravy dostupné pouze platícím hráčům, které nemají žádný efekt na gameplay - tedy např. hezký vzhled brnění a zbraní. Tento vzhled by ovšem neměl být na hony hezčí, než vzhled brnění získatelný překonáním největších výzev ve hře. I neplatící hráč by měl možnost připadat si "hezký" a "cool". Dále také účesy navíc pouze za peníze, nějaký speciální mount (který neposkytuje velké výhody oproti klasickým mountům). Přijatelnou výhodou je kupříkladu použití mounta v kerindoru - hlavně proto, že to vyřeší i neplatící hráč např. koňským lístkem či mountem ze soutěží.

IDEÁLNÍ MODEL
Je známý. Pokud si hráč A koupí prémiovou měnu, má možnost ji utratit v item shopu či ji přímo dát k prodeji na prémiový trh v nějakém kurzu k běžné herní měně (kupříkladu 1SD za 1 milion yangů). Běžný neplatící hráč má potom možnost koupit si SD za herní měnu (yangy) a pořídit si vysněné předměty/bonusy z item shopu. Zároveň musí existovat právě daný itemshop jako regulace množství prémiové měny (SD) v oběhu a vytvoření určitého tlaku na nákup další prémiové měny.
Důsledkem tohoto systému je to, že dokud si někdo nekoupí SD ze reálné peníze a nedá je na trh, tak si neplatící hráč za yangy SD koupit nemůže. A to je dobře - tento systém zajišťuje jakousi finanční stabilitu pro provozovatele hry.
Tento systém je implementován na ekuře pomocí Black Marketu, kde se dají prodávat herní předměty za SD či přímo yangy (pomocí prutů a šeků).

Těmito pravidly se řídí většina dnes stále ještě žijících MMORPG (které žijí právě většinou díky těmto pravidlům) a většina z nich používá daný finanční model. Není to recept na úspěch, ale pokud se daná pravidla poruší, tak je to jasný recept na neúspěch :))

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting

offline Clusive 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline dominho9 
offline noxforko 
offline pikasek 
offline vitulinek