LycousOriginal píše: ↑pát 28. čer 2019 12:47:22
Sice už nejsem téměř vůbec aktivní, protože jsem to už zkrátka vzdal, ale jsem tam si zajdu za daggera válku, když jsem doma a je chuť, ale jinak tu opravdu není žádné využití pvp výbavy. Možná, že bych mohl vysekávat entarian postavy i výbavy na to mám, kosit tam každého hráče ze všech říší, je to tak jediná možnost k válčení a téměř v jakoukoli dobu, by se tam mohl i někdo najít, ale to je jen k tomu jaká je aktuální pvp situace. Zkrátka války = všechno špatně, včera jsem si šel zabojovat no a asi 10 minut jsem se odbugovával ze spawnu, to se mi povedlo z daggerem, ale z buffkou jsem to prostě vzdal, ale tak budiž, s ní jsem neválčil, přesila červenejch, ať už jsem začal kohokoliv tahat, tak se jich na mě pokaždé seběhlo aspoň 5 dalších kompliců z toho většina, ani 2 kouzla nevydrží, kvůli těm útokům, co se tam nosí, no je to trend, pak klasické šípování ze sépek, tam už taky pár lidí kašle na full obrany a radši si přetočí spodní bony s obran na útok neříkám, že kompletně, ale značná %, no zkrátka čím dál tím víc lidí hraje za postavy dálkové je jich valná většina z každé říše ve válce... Solidně bych řekl, že je dosti možné, že za red se ta postava na blízko dá uhrát celkem v chillu (když se na to podívám z hlediska výhody v počtu "přesile"), ale ostatní říše je to horší no a hlavně ten zbytek postav na blízko jsou převážně mentálové a ty postavy mají s výbavu na co nejvyšší možný dmg opravdu silný damage, ale ostatní postavy na blízko jsou nevyužívané (osobně se ani nedivím).
Pak je zde něco ohledně zákazu vstupu do cizích měst "osobně mě to taky štve" zajímal by mě důvod týmu, proč tak učinil, co je k tomu vedlo, pak jsou zde hráči, kterým vadí, že se najde někdo, kdo je vysekal třeba u skladu nebo u zahrádky... K zahrádce bych osobně dal safe zónu a bylo by po problému, protože to je tak jediné co mi na tom, když někdo přišel do říše za účelem zabíjet vadilo....
Ale, tak když se zpětně vrátím ještě k průnikům, na což tu bylo i téma a k ničemu, tak souhlasím a je jasné, že je to zkrátka jen další znevýhodnění postav na blízko, že dálkové postavy to skoro až jistě vůbec v ničem neomezuje, protože nemusí jít k protivníkovi, aby na něj mohli zaútočit, stačí jim to z dálky házet, pak popoběhnout a pořád dokola.
Zrušení houbiček se = výhoda pro dálkové postavy
Zrušení praporů se = větší výhoda právě pro ty dálkové postavy
Útočení ze spawnu se = další výhoda pro dálkové postavy (nechoďte na mě s něčím ve stylu, že je to fér a že by oponentní říše neměla chodit k protivníkovi, je to chyba ve hře, že je to vůbec umožněno a týmu se to nechce opravit a na spawnu ve válce říší by měla být safe zóna, která je ve městech, ale je tam jednostranná)
Na to, že ty války jsou nyní jediná možná šance, kde si lze užít trošku té PVP části hry, tak jsou opravdu nevyvážené na 90% věcech z války trpí jen a pouze postavy na blízko.
Říkám si, jestli ještě vůbec někdy, tento server udělá něco pro postavy na blízko ve válkách říší, věcí co by šlo naprogramovat, aby ty války měly smysl je spousty, ale podle mého na to už je nejspíš pozdě, proto bych (zdě začíná ironie) přidal aspoň 2x násobně silné kosti dálkovým postavám, aspoň 4x zvětšil jejich dosah zpřístupnil bych jim houbičky a prapory a boostnol těm postavám damage aspoň 4x a zvětšil jim spawny aspoň na trojnásobek (zde ironie končí).
Osobně jsem chtěl napsat, tak 2 odstavce no, ale zjistil jsem, že k "aktuální pvp situaci" je toho mnohem více nu.