Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Aylia
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 116
Registrován: pon 24. zář 2012 8:58:50
Bydliště: Zlínský kraj
Dal poděkování: 245 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Aylia » sob 11. led 2020 23:33:11

Jen si tu něco odložím..

"Nakonec se jediné impérium rozpadlo na tři různá království, kde všichni bojují za vlastní přežití. Od tohoto velkého dne se k sobě tyto království chovají jako nepřátelé." Odkaz v novém oknězdroj (ne, nevymyslela jsem si to sama)

I když dle vyjádření týmu se bere Ekura jako samostatná hra a ne jako offik, pořád je to ta stejná hra (a to se dá/dala na offiku zabíjet i vlastní říše). Ale pokud se z toho někdo snaží udělat friendly hru bez jakéhokoliv zabíjení mezi sebou, tak na to jde skvěle. :clap:
:chunjo:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od schvarz » ned 12. led 2020 2:52:27

Jako doteď nechápu, proč v IS nejsou level boosty, urychlovače odevzdávání karem/biologů a podobně.

Komu to bude vadit? Možná pár těm, co se s tím dělali sami? Podle mě by byli na vyšších lvlech rádi, kdyby do válek nechodilo těch samých 20-40 lidí z každý říše dokola.

Jako nalijme si čistého vína, ta hra nemá pod lvl 100 prakticky smysl. Jo, dropíci do metinlandu, budiž, kerindor budiž, malý pvpčko budiž, ale jinak? Expit těch 100 lvlů je hrozně únavný i pro lidi, co už to udělali 10x. A postavu lvl 100 holou vám dneska někdo prodá za 3kkk švihem jak nic. A ještě je to moc. :D A pokud chcete vlastní jméno, tak to s trochou kreativity za 5-8 hodin máte, ani vás to nebude stát tolik yangů.

Ale i kdyby, tak to expení je to nejmenší. Protože odevzdat biologa trvá ROK! 247 dnů, pokud pravidelně odevzdáváte 2x denně s výzkumákem. Ne každý si totiž může dovolit 3x denně logovat a odevzdávat. A někdo si chce prostě zahrát, aniž by si musel nechávat doma běžet komp, aby z práce z mobilu mohl přes teamviewer odevzdat biologa. Karma to samý, možná snad ještě horší, protože si ji fakt musíte dropovat nebo někde vyžebrat sbírání, koupit nejde.

Jako určitě nejsme první, koho tohle napadlo, tým tohle určitě prodiskutovával. Mně jen přijde fascinující, že očividně existuje důvod, proč tohle do té hry nepřidávat, který převáží ty klady.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Mithra » ned 12. led 2020 10:36:47

Spoiler:
schvarz píše: ned 12. led 2020 2:52:27 Jako doteď nechápu, proč v IS nejsou level boosty, urychlovače odevzdávání karem/biologů a podobně.

Komu to bude vadit? Možná pár těm, co se s tím dělali sami? Podle mě by byli na vyšších lvlech rádi, kdyby do válek nechodilo těch samých 20-40 lidí z každý říše dokola.

Jako nalijme si čistého vína, ta hra nemá pod lvl 100 prakticky smysl. Jo, dropíci do metinlandu, budiž, kerindor budiž, malý pvpčko budiž, ale jinak? Expit těch 100 lvlů je hrozně únavný i pro lidi, co už to udělali 10x. A postavu lvl 100 holou vám dneska někdo prodá za 3kkk švihem jak nic. A ještě je to moc. :D A pokud chcete vlastní jméno, tak to s trochou kreativity za 5-8 hodin máte, ani vás to nebude stát tolik yangů.

Ale i kdyby, tak to expení je to nejmenší. Protože odevzdat biologa trvá ROK! 247 dnů, pokud pravidelně odevzdáváte 2x denně s výzkumákem. Ne každý si totiž může dovolit 3x denně logovat a odevzdávat. A někdo si chce prostě zahrát, aniž by si musel nechávat doma běžet komp, aby z práce z mobilu mohl přes teamviewer odevzdat biologa. Karma to samý, možná snad ještě horší, protože si ji fakt musíte dropovat nebo někde vyžebrat sbírání, koupit nejde.

Jako určitě nejsme první, koho tohle napadlo, tým tohle určitě prodiskutovával. Mně jen přijde fascinující, že očividně existuje důvod, proč tohle do té hry nepřidávat, který převáží ty klady.
Z pohledu hráče, kterého baví PvP tenhle názor chápu. Naopak třeba z pohledu hráče co ho baví PvM nemá vlastně smysl hra nad level 100. Protože do 100 levelu má na výběr spoustu lokací, bossů. Nad level 100 je omezen prakticky na HG a Entarian (Swamp nepočítám, tam jde jít už od 100levelu). Nevidím žádnou výhodu v nějakých urychlovačích. Řešením je rozšířit herní svět o PvP příležitosti a eventy, aby hráči, co už tu PvP výstroj dali horko těžko a za nemalého úsilí do kupy, ji mohli také ve hře využívat častěji než 3 hodiny v týdnu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
tobartos
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 219
Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od tobartos » ned 12. led 2020 14:11:12

Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš horliví, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspíte“ (berte s nadsázkou), a jak se to prostě nezmění, necháte to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsaná věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Naposledy upravil(a) tobartos dne pon 13. led 2020 3:31:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od MoCKeR » pon 13. led 2020 2:02:41

tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od schvarz » pon 13. led 2020 4:08:41

MoCKeR píše: pon 13. led 2020 2:02:41
Spoiler:
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
S tím, že jsi se s tím nesetkal, se bohužel pleteš, protože v červené to leželo třeba třetinu dne na tom ch1. Ale z mojí zkušenosti - mohlo za to v součtu třeba 5-10 lidí max, víc ne. A asi 3 z těch lidí ale měli full pvp výbavy a karmu, levly přes 140, takže na ně byli třeba víc jak 2 velcí hráči. Takže se to točilo. Přišel lvl 145, povraždil zahrádku ch1 a náměstí ch1, občas se přepnul i na jiná cháčka. Po chvíli se objevili lidi, co mu v tom chtěli zabránit, tak ho 2-3x zabili, on pak zalezl na námko, byl 15 minut afk a točilo se to dokola. Tohle dělali i hráči na nižších lvlech, dost jich bylo z cechu PP79, ale ti narozdíl od lvlů 145 padali na 2 kouzla, takže pak už jen zabíhali na námko, vždycky jen vykoukli, hodili kámen a zase zaběhli, a tak dokola.
Hodně populární taky bylo zapnout ducha plamene, stoupnout mezi všecky u skladu a nechat je pomalu pochcípat. :D
Takže ten problém tam je a jsi v tom trochu mimo.
Každopádně s příspěvkem, který cituješ, taky souhlasím a souhlasím s tím, že safe zóna to z většiny řeší, ačkoliv ne úplně (neřeší to problém vylejzačů a hned zalejzačů).
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 ...

Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit.

...
Já tady jen přihodím, že malý truhlíky usekám i v pvm výbavě, protože v ní mám lidi a přinejhorším zapnu kerindorskýho suru, kterej má hafo do schopky a ty lidi na kombo vypne. Ale to jen u těch amatérů. Když přijde postava třeba jen do malý války s věcma za 50kkk, tak s ním neudělám nic bez pvp za aspoň pár miliard, což si třeba momentálně můžu pořídit možná tak jednou, spíš 0.8x.

Můj názor na to, jak to vyřešit?

1) Otevřít říše
2) Přidat safe zóny ke skladníkům, obchodnicím, zahrádkám.
3) Zavést mechaniku, která zabrání lidem vylézt, vykouzlit si 2 schopnosti a zase se rychle schovat. Z fleku mě napadá třeba umožnit útok do hráčů v safe zóně, kteří v posledních 5-10 sekundách (jen příklad) zasáhli jiného hráče. Zároveň by asi bylo dobré jim znemožnit nasedat na koně, protože by jim pořád nic nebránilo sednout na UNI a být hned fuč, počkat 10 vteřinek a jít prudit zase zpátky. Zkrátka agresi začal, tak buď má kuráž na to si to rozdat a nebo skoná při ubohém pokusu o úprk. (Tohle ale zavést pouze v domovských mapách říší, dokážu si představit, že globálně by to hodně lidem vadilo, ačkoliv já bych taky uvítal, kdybych mohl dohnat ty ubožáky, co mi zabíjejí v přitažlivce buffku a pak se na jednorožci ženou pryč. :D ) Tohle se může zdokonalit, upravit, je to prostě jen nástřel. Může fungovat něco lepšího na detekci, kdo je provokatér a kdo oběť, mohou pro oba platit stejná pravidla, to je fakt na týmu.


A to je jen jeden návrh. Ačkoliv podle mého asi nejvhodnější. Padly návrhy stylu zavést pvp channel, který úplně nevím, jaký by měl na hru dopad, ale někomu se to může zdát fajn...

To, co jsem tu ve 3 bodech vypsal, podle mého řeší většinu problémů s otevřenými říšemi. Lidé si mohou vesele afkovat před skladem a u zahrádky, lidé z různých říší se mohou mezi sebou socializovati, pvpčkaři mohou porovnávat pvp a navzájem se provokovat... a provokatéři nebudou mít tu možnost se zbabělecky schovávat a pocítí následky svých činů :D
Biti na tom jsou jen ti lidé, kteří zabíjeli AFK lidi a provokovali ostatní bez jakékoliv újmy. A takové lidi nemá nikdo rád, takže jsou všichni šťastni. :D Máte-li připomínky, jsem jim otevřen, abychom společně vymysleli něco, co bude prakticky neprůstřelné a čím uspokojíme většinu hráčů.

Conclusion:

Bohužel se také musíme smířit s tím, že PVP hry hrajou i lidé, kteří PVP nemají rádi a budou si stěžovat. Za svůj život jsem hrál z většiny MMOčka, jak themepark, tak sandbox. A i v sandbox mmorpgs se potkáte s lidmi, kteří si stěžují na celý koncept té hry, ale stejně to budou hrát a u toho si stěžovat na úplně elementární principy, na kterých ta hra stojí a kvůli kterým ji většina hráčů hraje. Nutno ale také podotknout, že Metin není pouze pvp hra, ale že pve zde hraje taky podstatnou roli a tak se zase úplně nesmí zapomínat na zájmy hráčů, kteří si pve užívají více.

Krudan
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 167
Registrován: stř 15. črc 2015 10:37:01
Bydliště: Doma
Dal poděkování: 88 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Krudan » úte 14. led 2020 9:39:08

Spoiler:
schvarz píše: pon 13. led 2020 4:08:41
MoCKeR píše: pon 13. led 2020 2:02:41
Spoiler:
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
S tím, že jsi se s tím nesetkal, se bohužel pleteš, protože v červené to leželo třeba třetinu dne na tom ch1. Ale z mojí zkušenosti - mohlo za to v součtu třeba 5-10 lidí max, víc ne. A asi 3 z těch lidí ale měli full pvp výbavy a karmu, levly přes 140, takže na ně byli třeba víc jak 2 velcí hráči. Takže se to točilo. Přišel lvl 145, povraždil zahrádku ch1 a náměstí ch1, občas se přepnul i na jiná cháčka. Po chvíli se objevili lidi, co mu v tom chtěli zabránit, tak ho 2-3x zabili, on pak zalezl na námko, byl 15 minut afk a točilo se to dokola. Tohle dělali i hráči na nižších lvlech, dost jich bylo z cechu PP79, ale ti narozdíl od lvlů 145 padali na 2 kouzla, takže pak už jen zabíhali na námko, vždycky jen vykoukli, hodili kámen a zase zaběhli, a tak dokola.
Hodně populární taky bylo zapnout ducha plamene, stoupnout mezi všecky u skladu a nechat je pomalu pochcípat. :D
Takže ten problém tam je a jsi v tom trochu mimo.
Každopádně s příspěvkem, který cituješ, taky souhlasím a souhlasím s tím, že safe zóna to z většiny řeší, ačkoliv ne úplně (neřeší to problém vylejzačů a hned zalejzačů).
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 ...

Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit.

...
Já tady jen přihodím, že malý truhlíky usekám i v pvm výbavě, protože v ní mám lidi a přinejhorším zapnu kerindorskýho suru, kterej má hafo do schopky a ty lidi na kombo vypne. Ale to jen u těch amatérů. Když přijde postava třeba jen do malý války s věcma za 50kkk, tak s ním neudělám nic bez pvp za aspoň pár miliard, což si třeba momentálně můžu pořídit možná tak jednou, spíš 0.8x.

Můj názor na to, jak to vyřešit?

1) Otevřít říše
2) Přidat safe zóny ke skladníkům, obchodnicím, zahrádkám.
3) Zavést mechaniku, která zabrání lidem vylézt, vykouzlit si 2 schopnosti a zase se rychle schovat. Z fleku mě napadá třeba umožnit útok do hráčů v safe zóně, kteří v posledních 5-10 sekundách (jen příklad) zasáhli jiného hráče. Zároveň by asi bylo dobré jim znemožnit nasedat na koně, protože by jim pořád nic nebránilo sednout na UNI a být hned fuč, počkat 10 vteřinek a jít prudit zase zpátky. Zkrátka agresi začal, tak buď má kuráž na to si to rozdat a nebo skoná při ubohém pokusu o úprk. (Tohle ale zavést pouze v domovských mapách říší, dokážu si představit, že globálně by to hodně lidem vadilo, ačkoliv já bych taky uvítal, kdybych mohl dohnat ty ubožáky, co mi zabíjejí v přitažlivce buffku a pak se na jednorožci ženou pryč. :D ) Tohle se může zdokonalit, upravit, je to prostě jen nástřel. Může fungovat něco lepšího na detekci, kdo je provokatér a kdo oběť, mohou pro oba platit stejná pravidla, to je fakt na týmu.


A to je jen jeden návrh. Ačkoliv podle mého asi nejvhodnější. Padly návrhy stylu zavést pvp channel, který úplně nevím, jaký by měl na hru dopad, ale někomu se to může zdát fajn...

To, co jsem tu ve 3 bodech vypsal, podle mého řeší většinu problémů s otevřenými říšemi. Lidé si mohou vesele afkovat před skladem a u zahrádky, lidé z různých říší se mohou mezi sebou socializovati, pvpčkaři mohou porovnávat pvp a navzájem se provokovat... a provokatéři nebudou mít tu možnost se zbabělecky schovávat a pocítí následky svých činů :D
Biti na tom jsou jen ti lidé, kteří zabíjeli AFK lidi a provokovali ostatní bez jakékoliv újmy. A takové lidi nemá nikdo rád, takže jsou všichni šťastni. :D Máte-li připomínky, jsem jim otevřen, abychom společně vymysleli něco, co bude prakticky neprůstřelné a čím uspokojíme většinu hráčů.

Conclusion:

Bohužel se také musíme smířit s tím, že PVP hry hrajou i lidé, kteří PVP nemají rádi a budou si stěžovat. Za svůj život jsem hrál z většiny MMOčka, jak themepark, tak sandbox. A i v sandbox mmorpgs se potkáte s lidmi, kteří si stěžují na celý koncept té hry, ale stejně to budou hrát a u toho si stěžovat na úplně elementární principy, na kterých ta hra stojí a kvůli kterým ji většina hráčů hraje. Nutno ale také podotknout, že Metin není pouze pvp hra, ale že pve zde hraje taky podstatnou roli a tak se zase úplně nesmí zapomínat na zájmy hráčů, kteří si pve užívají více.
Nemam na vyber nez suhlasit, rad by som pridal este nejake navrhy ale:

1) Nevidim najmensi problem v zruseni pouzivania konov pre cudzie rise v ramci prvych miest, su im tam do slova a do pismena zbytocny a tych par krokov prejst od spawnu nikoho nezabije, automaticky to uplne zamedzi taktikam ktore pouzivaju niektory hraci kde len behaju a sekaju slabsich hracov. (Na oplatku by som mozno zrusil moznost lvlom 15 a menej sekat hracov z cudzej rise ak sa to este da pretoze dany hraci by nemali sancu utiect keby ich niekto bugoval, pripadne by som ochranny lvl pvp zvysil kludne aj do lvlu 69, nepride mi ze su nejaky pvpckari na hre pod 70lvl ktory by bojovat chceli)

2) Zrusenie ochrany mesta a prerobenie na safe zonu ako na valkach risi, aby tam hraci nevedeli saskovat z ochrany a vkuse vybehavat, ta ochrana je pre cudzie rise zbytocna (ked nerobia bordel nikto silny po nich nejde len raritne) a vyriesilo by to velmi vela problemov. (Pripadne pridanie safe zon k zahradke obchodnicke a skladu ako bolo navrhovane vyssie)

3) Kludne by som udelil nejaky postih hracom ktory budu robit do slova bordel, cize cielene vysekavat afk postavy a skladnikov a dal tomu nejake pravidla typu, max 10minut a koniec, nie cele dni vkuse (tot jasne ze hraci do prveho mesta ani nechodia a potom ta hra vyzera mrtvo)

4) Sprisnil pravidla co sa tyka znovuzabijania a prenasledovania hracov. Viem ze momentalne je to riesene skor sposobom, ak vas prenasleduje hrac cez CHcka a zaroven cez mapy, pripadne zabijanie na spawne + zmeny CH, vtedy sa to berie ako obmedzovanie v hre, ked nic ine ten hrac nerobi ale po vas ide vkuse. Podme to dat na jednoduchu zmenu CHcka v ramci miest, v ramci PVM map kde treba menit miesto koli bossom atd by som to ale vynechal, kedze to nema logiku tam.

Na zaver by som rad dodal, ze myslenie typu "ekura chce urobit z tohto pvm server" dokazuje len vasu neschopnost sa pozerat na vec z pohladu teamu. Par krat som uznal ze zavretie risi bol dobry krok, samozrejme som ale ocakaval ze bude nejak vykompenzovany. Uvedomte si ze ekura je o dost aktivnejsia od kedy sa zavreli rise prave vdaka tomu ze novy hraci a aj hraci ktory tu uz roky su, vidia tu aktivitu u ludi. Zamyslite sa, ked zacnete hrat novy metin, co urobite ako jednu z prvych veci? Hraci ktory to uz hrajeme dlhsie nejdeme expit na level 2 alebo neviem co, prve co urobime je ze ideme ch1 hlavne mesto aby sme sa uistili ze ten server nieje uplne mrtvy a ze ma aky taky vyznam na nom hrat. Tym ze tu bolo v minulosti plno deciek ktore robili a robia bordel sem tam este tie prve mesta vyzerali mrtvo uplne, aj preto server zacal upadat. Team urobil sice nie najlepsi krok, ale bol spravny. Je cas ale dat aj PVP casti serveru to co si zasluzia a vas hracov chcem poprosit o jednu vec. Udrzte to, pretoze decka si vzdy najdu sposob ako inym kazit hru. Nerobte bordel, pomahajte slabsim v boji a nenechajte vysekavat vlastne mesto !!! Inak to dopadne znova rovnako aj s safe zonami a vsetkou snahou okolo..
Krudan / Akiel

Leader of NeverRun

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od JohnDoe » úte 14. led 2020 18:13:13

tobartos má u mne za jedna z pochopení psaného textu ... snad jen jeden dotaz
když už tu spousta lidí spatřuje křivdu ve skutečnosti, že teď nemůžou upustit páru, odreagovat se tím, že budou trýznit nějakou tu postavičku, co se nevzmůže na obranu...
proč to samé chceš odpírat GM? jsou to taky jen lidi, upustit páru udělá dobře každému a bezbranných postaviček, kterým to bude vadit, ale nic s tím nenadělají, tu pobíhá nepočítaně :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.
@ LittleNessa « čtv 5:08 pm »
V pořádku jak jsem psala tohle je mi celkem jedno, protože ta hodnost postrádá smysl od jistého roku kdy jí na popud zase pár jedinců ubrali možnost si např vyvolat u sloupu cti mobky ... takže prosím ať je jen z velké war .. otázka jestli majitel vidí kam to směřuje :-) to je už na jeho zvážení..
Jen v závěru doplním ... :-) řešíte to co uznáte jako prioritu? .... Velká válka upadá dobré 2-3 roky .. podle některých od doby co se otevřela možnost střední a malé... Nevím přijde mi to usměvny :-)
@ Mionix « čtv 5:07 pm »
@LittleNessa,  Tak naposledy přispěji. Nezabýváme se podněty "určité skupinky lidí". Zabýváme se tím, co uznáme jako prioritu a kam chce majitel server směřovat.
@ LittleNessa « čtv 5:06 pm »
Jde s tím hrát s postavou SorryKritik jesm na tom stejně .. postava vyexpená v pátek na rychlo na nedělní válku .. právě proto že tam jde dát vrchol i s ničím ... proto komentáře typu jsou tam L kouzla a bla bla bla jsou jen bludy a vymluvy ..
@ LittleNessa « čtv 5:05 pm »
Trochu se bojím toho co psal Mionix .. pokud se server bude nadále zabývat jen podměty určité skupiny lidí je dost možné že v těch válkách nakonec budou běhat samotní :D
@ Fogru « čtv 5:05 pm »
Téhle změně bych ani neříkal nadržování, byla to spíš díra v systému, kterou doposud nebylo třeba řešit. Spousta lidí má velkou válku zafixovanou jako obrovský náklad, na který nemají šanci dosáhnout za x let. Bohužel opak je pravdou, v dnešní době složí průměrnou výbavu za pár desítek kkk a postupně se posouvá. Dnes by bohužel lidi chtěli vše hned a bez práce a co nejvíc ulehčení. Střední war je bohužel skoro zadarmo, včera jsem tam byl s postavou bez biologa, generace a odolnosti proti zbraním tak směšnou, že spousta lidí by s tím ani nešla. A vida, jde s tím hrát.
@ Vydesenej « čtv 5:01 pm »
Za těch 5 let co tak nějak hraju tu přesně tahle situace byla minimálně 5x že nějaké skupince pár lidí se něco nelíbilo tak se v cukuletu vše upravilo podle jejich přání. Jestli teda bereš brečení to, že někdo se proti tomuhle ohradí že se to takhle děje už po několikáté tak si to tak bere, ale to tu minulost nezmění. Král nikdy nebyl o tom, že se má získávat jen ve velkých válkách, alespoň to je na samotných stránkách popsáno jinak, tak tedy lžeš ty nebo ty stránky. Navíc vlastně co je do toho červené a žluté říši jestli si v modré rozhodli, že by chtěli raději dělat krále ve střední. Jak ty říkáš, že je to „chyba“ tak tu jste z toho udělali jen vy teď tímhle, že vám to vadí tak je to automaticky prostě chyba. To že by měla přidat nápad, jak sám píšeš beru už jen jako vtip, jak víme pokud to není nápad nebo zlepšovák pár vyvolených viz.(vytvoření problému s králem a následné tvrzení že prostě to je CHYBA) je to zameteno pod koberec nebo dehonestováno, zase stavím na zkušenostech, co jsem načerpal na forku za posledních 5let. Myslím, že za ty roky přišlo těch nápadů desítky od různých lidí a některé byly třeba hloupé ale určitě né všechny. Člověk pak ztrácí vlastně chuť to hrát, když ani nedostává nějaké info, jestli tým něco řeší nebo ne. Stačilo by dostat na forku třeba 2-3 body co se momentálně řeší a k tomu 1-2 věty a to je celé alespoň by měl hráč pocit že se něco děje a ne že je x týdnů/měsíců ticho po pěšině. Teď to pěkně bylo vidět s těmi testovacími válkami, že se alespoň někdo nebo celý tým snažil. A i kdyby se nic neupravilo po těch testech tak tohle beru jako obrovské pozitivum prostě a to si myslím že je cesta správným směrem. Negativum vidím že se stále zapojují hráči co sami veřejně přiznají že nahrají a jsou proti všemu i když nehrají.
@ LittleNessa « čtv 4:58 pm »
Očividně se tenhle projekt moc nevydařil, když velká válka má podobné čísla jako malá válka. A už delší dobu je její aktivita mizivá. Podle mého je na každém z nás jakou válku si vybere :-) někomu vyhovuje střední už jen kvůli dni ve kterém je, těch důvodů proč je střední válka nejvíce atraktivní je několik .... To tu je asi zbytečné psát, ale hodně pochybuji, že tenhle krok nažene lidi zpět do velké války ... :-) ale třeba jo, co já mohu vědět
@ Mionix « čtv 4:53 pm »
Jen pro info. Střední a malé války, ač jsem byl vždy proti tomuto výmyslu, byly udělány jako příprava a trénink na války finální a to velké. A ne že tam někteří zakempili na roky, udělali dokonce několik postav a výbav a někteří dokonce přestali chodit velké a stáhli se do středních. Smiřte se s tím, že prostě server Ekura bude vyždy nadržovat a propagovat velké války. Toť vše z mé strany.
@ LittleNessa « čtv 3:48 pm »
Taky to neber osobně, ale tak od začátku ... Prvním bodem .. Nikdo mi na střední války nesáhl? Takže už se na popud Velkých válek nesnižoval zisk CB v střední válce? Nikdo nenavrhnul omezení kouzel na P1 po letech to to takhle funguje a kde prokazatelně dávají CB více postavy bez generace viz tabulka? Zajímalo by mě jak jsem toho využila nebo se snažím využít.. Pokud by to tak bylo věř mi, že jsem ve své říši téměř každý týden do 5. místa v tabulce a kdybych to jak říkáš využívala mám toho krále daleko častěji :D ... Udělala jsem to jednou na zkoušku jestli to vůbec ještě jde a to ještě proto, že mi chybělo pár dní do další generace, takže bych postavu stejně expila.. Tenkrát mě hodně pobavilo jak mi hodně lidí ve hře psalo jaké mám štěstí ... aniž by věděli jak ten systém funguje ... následující týden to provedl i Turbík a taky to vyšlo ... protože ten systém z nějakého důvodu prostě neřeší jestli dáš za týden 1k CB v malé válce nebo velké .. Od nepaměti co války jsou vybírá hodnost pořadí, tudíž to kolik postava za dané období ukořistí. BTW to, že nechodím velké války neznamená, že se mě to netýká. Mám plnohodnotné PvP a chci ti říct, že prvního krále jsem dala už začátkem roku 2016.. kde jsem tuto hodnost obhajovala až do roku 2020, kdy mi to po pádu cechu přestalo dávat smysl. Od roku 2020 nechodím velké války, protože mě zaujal daleko více simulátor úmrtí, ale celé roky sleduji jak velká war funguje a nefunguje a nikdy jsem neměla nic proti. A ano nehraji tady sama, ale to ani lidi ve velké war :D Říkáš chyba ve hře .. Doporučuji si přečíst pozorně následující odkazy https://www.ekura.cz/hodnost a po rozkliknutí o královském systému ... Není nikde psané jedinou čárkou ani slovem, že by král měl být produktem velké války říší .. Má to být postava ( hráč ), který je v daném období nejvíce prospěšný pro svojí říši. Postava která je aktivní i v rozvoji postavy atd.. Dokud do velké války chodilo více lidí nemuselo se tohle řešit, protože i když nebyla účast lidí jako v letech minulých pořád to stačilo na získání hodnosti krále a na umístění lidi z VV do toho 1-5místa. A i když je mi ta hodnost úplně jedno a ráda ji přenechám jen lidem z velké války, bylo fajn co tu napsal Forgu ... buď mělo být jasně napsané, že tato hodnost je určená pouze pro lidi, kteří chodí velkou válku .. nebo tuto hodnost otevřít všem bez rozdílu Lvlu. A je to pouze můj názor .. nikdo netvrdí, že je to takhle jedině správné ..
@ Clusive « čtv 2:32 pm »
Mluvíte tady o brečení, potom co jsem si pročetl celou tu debatu, kterou jsem začal, tak mi přijde, že nejvíce brečíš primárně ty. Neber to osobě a já nemám rád toto sloveso, protože to vyjadřuje svým způsobem posměšek. Ale v celé podstatě mne mrzí, že tu okolo sebe kopeš, snažíš se obhajovat neobhajitelné, ale přitom na “tvé střední války” ti nikdo nesáhl. V podstatě šlo o to, že byla ve hře chyba, která se nemusela dlouhou dobu řešit z toho důvodu, že díky více lidem na hře se to téměř nedalo aplikovat, jen velmi složitě a zřídka. Nyní, když je málo lidí, no a zbytek se domluví, že tam prostě chodit nebudou, tak pochopitelně je ta chyba více na očích. To že ty místo toho, abys na tu chybu upozornila, tak ji začneš využívat to už je věc k zamyšlení. Možná je to jistá zaujatost, protože nemáš větší obzory, nicméně nehraješ tu sama a mohlo by ti dojít, že to může mít i větší dopad. Poslední věc, je to, že pokud se jedná o chybu, kterou lze jednoduše změnit, pak logicky to nezabere tolik času opravit, mluvíš o problémech, které se řeší X měsíců, tak třeba to jsou složitější problémy a ty potom zaberou logicky více času na opravu/ předělání, ale to je snad logický. A ano, primárně jsem to zmiňoval proto, že do velkých válek nikdo z modré nechodí. Pokud se to zlepší po této úpravě ? To nevím, třeba ne, ale určitě to je krok k tomu, aby se to zlepšilo. Pokud máš nějaký lepší nápad, sem s ním, myslím že si ho přečtou i pověření lide a může to byt aplikováno.
@ LittleNessa « čtv 1:04 pm »
Přesně tak jak říkáš.. Tu jsou problémy, které se řeší X měsíců.. A jakoby se o tom nemluvilo, pak napíšou 3 lidi ze jim někdo sebral krále co ani tu war nechodí krom jednoho a šup je to... Jak málo stačí 😂
@ Vydesenej « čtv 1:00 pm »
Jde vidět že když zabrečí ti správní lidé na správných místech tak se i hora rozevře a splní přání rychlostí blesku :D A nad jinými věcmi se tu debatuje měsíce a roky a v lepším případě přijde po x týdnech řešení a nebo jako u 99% věcí nikdy.
@ LittleNessa « čtv 12:53 pm »
Jen info pro zoufale komantare ze Lka ničí střední.. Doporučuji se podivat na výsledky war včera 😂 divný že první pozice mají lidi s gen 1...tak kde jsou ty end game prvky, které to hrozně ovlivňují... Škoda slov, všichni plnou pusu přitom ty co tohle vyblily tam nikdy s L nebyly 😁🙏
@ LittleNessa « čtv 12:43 pm »
Tak jsem zvědavá na ty davy lidi co se nyní pozenou do velké war.. Smutný zas že stačí aby zakvicely 3 lidi a hned se mění pravidla které roky fungují, smutný 🙏😁
@ TomasFoxx « čtv 11:37 am »
haha jste dokralovali
@ Vydesenej « úte 2:57 pm »
Někdo tu psal, že nejde o Velké války ale o ten systém, absolutní blbost jde o Velké, protože ten systém doteď fungoval stejně ale začalo vám tam chodit málo lidí tak to začlo vadit. Do doby kdy tam bylo lidí dost tak jste ani necekli. Co se týče toho, že ve střední lidi padaj na 1 kouzlo a že to není válka to už tvrdím konstantně snad skoro 2 roky jak na hře tak i párkrát na forku a jediné co jsem za to dostal, byl vždy masivní hejt :D A co se týče toho že někdo nehraje nebo skoro už nehraje a pak třeba se vyjadřuje jak by se něco mělo měnit a ideálně nic nemělo měnit to je snad kapitola sama pro sebe :D
@ TomasFoxx « úte 9:53 am »
LittleNessa píše:Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity ....
LittleNessa píše: Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní ..
TAK JA UZ NEVIM
@ TomasFoxx « úte 9:33 am »
LittleNessa píše:Komentuješ střední války na které nadáváš jak ti tam vadí end game prvky, ale stejně tam za to WP vlezeš a sem tam si zahraješ.
Co má moje wp za endgame prvky prosimtě xddddddddd
LittleNessa píše: Prostě to ta hra umožnuje i takhle tečka .. nevím co více tu pořád řešíme.
To že něco hra umožňuje, neznamená že to je dobře, co to je za argument tohle :D Taky v tý hře znám milion bugů který TA HRA UMOŽŇUJE, pořád to jsou ale bugy ne :D (neříkám že tohle je bug, jen přirovnávám tvuj argument)
@ LittleNessa « úte 1:11 am »
PvP arény by byly fajn ... mě jako hráči co hraje skoro od začátku chybí mapy jako byla stará cidonie kde se šlo pobít i mimo válku ... Jenže to také zrušili, protože si hrstka vybrečela, že nemohou v klidu dropovat v cidonii a že je tam pořád jezdí někdo zabíjet ... takže to je pak težké cokoli měnit ;)
@ LittleNessa « úte 1:09 am »
Já vím proč ... protože právě hrstka nespokojenců :-D si vybrečela, že to, že má král ze sloupu desítky map ničí hrozně ekonomiku serveru.. Poslední změna proběhla 28. 04. 2020... zde je vše podstatné jak to nyní je a není https://www.ekura.cz/novinky/1228
@ Suko201 « úte 1:08 am »
Za mě by bylo do začátku úplně nejlepší udělat ty pvp arény, je to něco, na co by se měli soustředit nejvíc.
@ Suko201 « úte 1:07 am »
Jakto mam vědět? Já ani nevím, kdy ty minulé privilegia byly, to muselo být někdy hned po startu systému krále a to je pěkná historie. Za tu dobu se ekura dost změnila a proto se musí dost věcí změnit, bohužel některé změny přicházejí až moc pozdě..
@ LittleNessa « úte 1:00 am »
Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní .. dnešní výhoda krále je akorát 600 min swampu kam pochybuji že někdo s 12 gen+ chodí cokoli dělat, 1x vstup do HG zdarma bez medaile a směšný žold .. takže v tomhle souhlasím .. být králem není žádné terno ;) pokud nehraji stylem, že mě zajímá jen ent a expení generací .. tam davají ty bonusy co si může pustit smysl ... Když jsem dala krále já před 4 měsíci byl to spíš opruz ... denně číst desítky PM typu ,, zapni bonus pls " ..
@ Suko201 « úte 12:56 am »
Tak o tom snad král je, být zvýhodněny za nějakou zásluhu.
@ LittleNessa « úte 12:46 am »
BTW chceš přidat nové pravomoce králi? a proč ? :-D aby pak lidi zase kvičeli jak to znevýhodňuje ostatní? jako to tu už bylo? ... když si král mohl přivolat u sloupů bose a mobky z cido, hg atd? :-D
@ LittleNessa « úte 12:44 am »
Pokud tě to pobavilo jedině dobře, mě na tom vtipného moc nepřijde. Do Foxe jsem se obula, protože mi k příspěvku na foru ke střední war ne jedno zprávou napsal názor k entgame prvkům ale pak do té war chodí taky i když méně :-D..To je zase věc u které umírám já .. nadávat na něco a pak tam v klidu chodit ..
@ Suko201 « úte 12:40 am »
Ale docela mě rozesmálo, že ses opřela do foxxe, že to moc nehraje a pak v klidu napíšeš, že klidně nebudeš hrát rok :D no chcipam z tebe

Who is chatting

offline Bisky 
offline Dayyo 
offline Fogru 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline Obter!vr 
offline Tomori 
offline Wzypt 
offline cutedust