Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

pro/proti?

PRO
24
71%
PRO s výtkami
0
Žádná hlasování
PROTI
6
18%
NEVIM
4
12%
 
Celkem hlasů: 34

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od schvarz » úte 31. bře 2020 1:45:38

Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 01. dub 2020 10:56:24

Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od LycousOriginal » stř 01. dub 2020 13:42:25

Spoiler:
qSTRoNgMANp píše: stř 01. dub 2020 10:56:24 Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
schvarz píše: úte 31. bře 2020 1:45:38 Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 13:59:52

LycousOriginal píše: stř 01. dub 2020 13:42:25
Spoiler:
qSTRoNgMANp píše: stř 01. dub 2020 10:56:24 Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
schvarz píše: úte 31. bře 2020 1:45:38 Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.
Absolutně nevnímám rozdíl mezi dnem a nocí. Pro mě úplně zbytečná věc :D
Strongman s tím obdobím má pravdu. Jakákoliv mapa, na které je svítivá bílá (zaniklá, ledová země, ledová mapa na válku), je absolutně ničivá pro moje oči :D

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od RAMHH » stř 01. dub 2020 14:09:49

schvarz píše: stř 01. dub 2020 13:59:52
LycousOriginal píše: stř 01. dub 2020 13:42:25
Spoiler:
qSTRoNgMANp píše: stř 01. dub 2020 10:56:24 Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
schvarz píše: úte 31. bře 2020 1:45:38 Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.
Absolutně nevnímám rozdíl mezi dnem a nocí. Pro mě úplně zbytečná věc :D
Zrovna jako nekdo kdo chodi s BM na ezoteriky bych cekal, ze ten rozdil vnimat budes. Treba ja tam chodim akorat v noci, protoze ve dne me z te bile podlahy a svetlych popisku dropu boli oci :D

Jinak navrh je to podle me, vzhledem k tomu, co prinasi, dost komplikovany na implementaci, tedy hlasuji NE. Nicmene, co bych uvital v souvislosti s timhle navrhem je moznost vypnout efekty uplne. Hlavne treba do swampu. Drive slo manualne smazat soubor s temi efekty nebo co, a ackoliv jsem tu v te dobe nehral, tak jsem na to slysel jen samou chvalu v tom smyslu, ze to brutalne omezilo lagy ve swampu. To by stalo za to implementovat podle me spis :D

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:29:38

RAMHH píše: stř 01. dub 2020 14:09:49
schvarz píše: stř 01. dub 2020 13:59:52
LycousOriginal píše: stř 01. dub 2020 13:42:25
Spoiler:
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.
Absolutně nevnímám rozdíl mezi dnem a nocí. Pro mě úplně zbytečná věc :D
Zrovna jako nekdo kdo chodi s BM na ezoteriky bych cekal, ze ten rozdil vnimat budes. Treba ja tam chodim akorat v noci, protoze ve dne me z te bile podlahy a svetlych popisku dropu boli oci :D

Jinak navrh je to podle me, vzhledem k tomu, co prinasi, dost komplikovany na implementaci, tedy hlasuji NE. Nicmene, co bych uvital v souvislosti s timhle navrhem je moznost vypnout efekty uplne. Hlavne treba do swampu. Drive slo manualne smazat soubor s temi efekty nebo co, a ackoliv jsem tu v te dobe nehral, tak jsem na to slysel jen samou chvalu v tom smyslu, ze to brutalne omezilo lagy ve swampu. To by stalo za to implementovat podle me spis :D
Vždyť o vypnutí efektů přeci mluvím :D
A ten světlý drop a podlaha nemají ani z poloviny takovou zářivost, jako ty bílé lokace. To by mně musela vadit i poušť a ta mi nevadí :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.
@ marexanax « stř 9:40 am »
Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
@ Vydesenej « stř 7:22 am »
Z technických důvodů bude provedena údržba v čase od 7:30 do 8:00 :D a hra už nejede v 7:00 AU
@ TomasFoxx « úte 11:21 pm »
@Mionix,  jojo ona už mi psala, že po nějaky době pak zmizel, ale nevěděl jsem jestli jsi to byl ty, nebo samo :D každopádně ten ticket tam asi furt je, kdybyste ji chtěli dát náhradu 3:)
@ Mionix « úte 5:28 pm »
@TomasFoxx,  tak že, je to systémem ošetřené, nebudu psát jak, ale nedostupný zmizí sám.
@ qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »
Na to, že Vás tam je 5 a pů, tak se chováte, jak korporát o 500 zaměstnancích. :D
@ Mionix « pon 7:12 pm »
@TomasFoxx,  Je tu zásadní problém. Netuším, co by to udělalo, také se může stát, že se další již nebude spawnovat. A pokud mi to GA nepovolí, tak nemohu.
@ TomasFoxx « ned 10:06 pm »
@Mionix,  mohl bys prosim ticket 94300? jde jen o bugnuty ctyrlistek, tak at muzem hledat dal
@ Mionix « sob 5:34 pm »
Tak že pro info, ti co mi poslali do SZ jméno postavy, tak je quest údajně opraven a můžete jít za Handu UP
@ Mionix « sob 4:59 pm »
Prosím do SZ o dodání jmen postav, kde vám nejde nový věneček. Saggi nahradí.
@ Borda91 « sob 2:11 pm »
Už má někdo ten suvenýr? :D
@ cleo « sob 1:14 pm »
@Nonepovideeej,  ono to prý nejde ani těm co ho ještě nedělali
@ Nonepovideeej « sob 11:47 am »
Pravděpodobně to nejde nám, kteří měli rozdělaný úkol v Dongji, ostatním to šlo, tak nevím..
@ cleo « sob 10:52 am »
@Mionix,  těm co díky předčasnému ukončení eventu se při pokusu o port do dongji rozklikl věneček (a dostali vip) nejde udělat nový, koukněte na to prosím
@ Nonepovideeej « sob 10:46 am »
Mám Smetánku, Sam-zi, Rododendron, Kakikvět, Šeřík a Broskvový květ a nic no, tak nevím :/
@ MrDzenda « sob 10:40 am »
Mě už vyrábí věneček. Odevzdáváš správné? (Houby Tue, Kořen Gango, Datle, "Bodlák" nebere)
@ Nonepovideeej « sob 10:05 am »
Bylinky nejdou stále odevzdat :( Alespoň mně teda..
@ TomasFoxx « sob 9:42 am »
Vydesenej píše: Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
:D

Who is chatting

offline Mionix