Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

pro/proti?

PRO
24
71%
PRO s výtkami
0
Žádná hlasování
PROTI
6
18%
NEVIM
4
12%
 
Celkem hlasů: 34

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od schvarz » úte 31. bře 2020 1:45:38

Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 01. dub 2020 10:56:24

Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od LycousOriginal » stř 01. dub 2020 13:42:25

Spoiler:
qSTRoNgMANp píše: stř 01. dub 2020 10:56:24 Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
schvarz píše: úte 31. bře 2020 1:45:38 Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 13:59:52

LycousOriginal píše: stř 01. dub 2020 13:42:25
Spoiler:
qSTRoNgMANp píše: stř 01. dub 2020 10:56:24 Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
schvarz píše: úte 31. bře 2020 1:45:38 Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.
Absolutně nevnímám rozdíl mezi dnem a nocí. Pro mě úplně zbytečná věc :D
Strongman s tím obdobím má pravdu. Jakákoliv mapa, na které je svítivá bílá (zaniklá, ledová země, ledová mapa na válku), je absolutně ničivá pro moje oči :D

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od RAMHH » stř 01. dub 2020 14:09:49

schvarz píše: stř 01. dub 2020 13:59:52
LycousOriginal píše: stř 01. dub 2020 13:42:25
Spoiler:
qSTRoNgMANp píše: stř 01. dub 2020 10:56:24 Jen si tady zareaguju...

prosím, moc moc prosím dejte možnost nastavení ve válkách jaké má být období ... ta zimní válka mě donutila už dojít k očaři, hrozně velkej kontrast mezi okolím a hráči.

Já jsme pro.
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
schvarz píše: úte 31. bře 2020 1:45:38 Ahoj, to jsem zase já, ha ha ha. Mám jeden takovej longterm, quality of life návrh, na kterej se nespěchá, ale kdybych se ho třeba dožil, měl bych náramnou radost.

Poslední dobou trávím více a více času před kovadlinou a už mám vyloženě tiky v oku z tý červený blbosti, co tam okolo té kovadliny lítá.
Úplně nechápu, proč to tam vůbec je, ale pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu.

Screen pro upřesnění oč jde:
Obrázek

Já bych ve hře uvítal nastavení, které by tyhle a podobné efekty vypnulo (takže vlk by se nažral a koza by zůstala celá, respektive Sien by neměl tiky v oku a obdivovatelé červených blikajících věcí by se na ně pořád mohli koukat). Myslím si, že ve hře tohohle vizuálního "smogu" je fakt hafo. V některých případech to vůbec nedává smysl, aby tam ta věc byla (viz u té kovadliny, maximálně indikace toho, že to je "magická kovadlina"), někde to samozřejmě indikuje nějakou funkci, což by třeba šlo nahradit nějakým statičtějším modelem bez nutnosti pohybu tolika částic.

Není to žádný světoborný návrh, ale opět jen jedna z dalších quality of life věcí.
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.
Absolutně nevnímám rozdíl mezi dnem a nocí. Pro mě úplně zbytečná věc :D
Zrovna jako nekdo kdo chodi s BM na ezoteriky bych cekal, ze ten rozdil vnimat budes. Treba ja tam chodim akorat v noci, protoze ve dne me z te bile podlahy a svetlych popisku dropu boli oci :D

Jinak navrh je to podle me, vzhledem k tomu, co prinasi, dost komplikovany na implementaci, tedy hlasuji NE. Nicmene, co bych uvital v souvislosti s timhle navrhem je moznost vypnout efekty uplne. Hlavne treba do swampu. Drive slo manualne smazat soubor s temi efekty nebo co, a ackoliv jsem tu v te dobe nehral, tak jsem na to slysel jen samou chvalu v tom smyslu, ze to brutalne omezilo lagy ve swampu. To by stalo za to implementovat podle me spis :D

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Více nastavení hry (vypínání efektů hlavně)

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:29:38

RAMHH píše: stř 01. dub 2020 14:09:49
schvarz píše: stř 01. dub 2020 13:59:52
LycousOriginal píše: stř 01. dub 2020 13:42:25
Spoiler:
Když už, tak radši volba mezi dnem a nocí, je to na spoustě privátů a funguje to dobře.
Spoiler:
Jsou tu důležitější věci.
Dal jsem NE.
Absolutně nevnímám rozdíl mezi dnem a nocí. Pro mě úplně zbytečná věc :D
Zrovna jako nekdo kdo chodi s BM na ezoteriky bych cekal, ze ten rozdil vnimat budes. Treba ja tam chodim akorat v noci, protoze ve dne me z te bile podlahy a svetlych popisku dropu boli oci :D

Jinak navrh je to podle me, vzhledem k tomu, co prinasi, dost komplikovany na implementaci, tedy hlasuji NE. Nicmene, co bych uvital v souvislosti s timhle navrhem je moznost vypnout efekty uplne. Hlavne treba do swampu. Drive slo manualne smazat soubor s temi efekty nebo co, a ackoliv jsem tu v te dobe nehral, tak jsem na to slysel jen samou chvalu v tom smyslu, ze to brutalne omezilo lagy ve swampu. To by stalo za to implementovat podle me spis :D
Vždyť o vypnutí efektů přeci mluvím :D
A ten světlý drop a podlaha nemají ani z poloviny takovou zářivost, jako ty bílé lokace. To by mně musela vadit i poušť a ta mi nevadí :D

Odpovědět